РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»
Оберіть мову
Ukrainian
Arabic
Armenian
Azerbaijani
Belarusian
Bulgarian
Chinese (Simplified)
Chinese (Traditional)
Czech
Danish
Dutch
English
Estonian
Finnish
French
Georgian
German
Greek
Hebrew
Hindi
Hungarian
Icelandic
Irish
Italian
Japanese
Korean
Latvian
Lithuanian
Norwegian
Persian
Polish
Portuguese
Romanian
Russian
Serbian
Slovak
Slovenian
Spanish
Swahili
Swedish
НОВІ
НАДХОДЖЕННЯ
ПОШУК
РУБРИКАТОР
Бази даних
Реферативна база даних - результати пошуку
Книжкові видання та компакт-диски
Журнали та продовжувані видання
Автореферати дисертацій
Реферативна база даних
Наукова періодика України
Тематичний навігатор
Авторитетний файл імен осіб
Вид пошуку
Ключові слова (без закінчення)
Автор (тільки прізвище)
Назва
Рік видання
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
видом документа
Пошуковий запит:
(<.>TJ=Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
26
Представлено документи
з 1 до 20
...
1.
Філіпова О.
Системно-інформаційні основи управління освітнім процесом закладу загальної середньої освіти у науковій літературі
//
Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика
: зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 1.
2.
Мартинюк З.
Сучасні підходи до розробки психолінгвістичного інструментарію щодо корекції дизорфографічних порушень письма в учнів молодшої ланки навчання з тяжкими порушеннями мовлення
//
Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика
: зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 1.
3.
Рудик І.
Сутність та сучасні особливості кваліметрії в системному управлінні процесом розвитку академічної обдарованості
//
Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика
: зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 1.
4.
Федорова Н.
Особливості інтелектуального розвитку учнів старших класів
//
Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика
: зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 1.
5.
Ольшаний Ю.
Дидактичні особливості моделей кваліметрії знань
//
Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика
: зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 1.
6.
Міленіна М.
Штучний інтелект та еволюція мозку
//
Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика
: зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 1.
7.
Швачко А.
Реалізація принципів системності та критеріїв цілеспрямованості в аналізі, кваліметрії та прийнятті рішень у процесі управління освітнім процесом
//
Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика
: зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 1.
8.
Voloshchuk I.
Learning strategies for the gifted
//
Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика
: зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 1.
9.
Подшивайлов Ф.
Психолого-педагогічні засади організації орієнтувально-дослідної діяльності молодших дошкільників
//
Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика
: зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 1.
10.
Клевець Л.
Проблема попередження та корекції психосоматичних розладів у студентської молоді в умовах імагінальних дисфункцій
//
Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика
: зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 1.
11.
Андросович К.
Програма науково-дослідної роботи за темою: "Науково-методичне забезпечення соціально-психологічної адаптації обдарованих учнів в умовах інформаційно-освітнього середовища закладів загальної середньої освіти"
//
Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика
: зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 1.
12.
Ласкова-Ярмоленко А.
Музеї та бібліотеки як можливі осередки реалізації неформальної освіти в Україні
//
Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика
: зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 1.
13.
Якубовська М.
Дискурс взаємодії наукової літератури з моделями ефективного наукового тексту: парадигма творення інноваційних підручників
//
Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика
: зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 1.
14.
Іщук С.
Гайворонський МНВК: надбання досвіду, погляд у Майбутнє
//
Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика
: зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2.
15.
Темнікова І.
Казкотерапiя у вихованнi дiтей дошкiльного вiку
//
Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика
: зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2.
16.
Kurbanov I.
Features of the professional image of the specialist in the modern world of education
//
Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика
: зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2.
17.
Микитин О.
Використання інформаційно-комунікаційних технологій у діяльності з обдарованими учнями
//
Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика
: зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2.
18.
Щербань А.
Наукові підходи до проблеми розвитку практичного інтелекту
//
Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика
: зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2.
19.
Доротюк О.
Організаційно-педагогічні умови допрофесійної підготовки учнів старших класів
//
Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика
: зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2.
20.
Андросович К.
Аналіз розвивальних заходів в Інтернет-мережі для сприяння соціалізації обдарованих учнів
//
Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика
: зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2.
...
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України
Всі права захищені ©
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського