Пошуковий запит: (<.>U=В1 р1-3$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 46
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Скворцова С. О. Методична система навчання учнів початкових класів розв'язування сюжетних математичних задач : автореф. дис... д-ра пед. наук. — К., 2008
|
2. |
Шульга Г. Б. Підготовка майбутнього вчителя до формування математичних уявлень і понять в учнів початкової школи : автореф. дис... канд. пед. наук. — Вінниця, 2007
|
3. |
Міськова Н. М. Становлення змісту шкільної початкової математичної освіти в Україні (60-і роки XIX - 30-і роки ХХ ст.) : Автореф. дис... канд. пед. наук. — Житомир, 2005
|
4. |
Скворцова С. О. Методика навчання математики у другому класі : навч. посіб. — О.: Фенікс, 2011
|
5. |
Скворцова С. О. Методика формування в молодших школярів загального уміння розв'язувати сюжетні задачі. — О., 2011
|
6. |
Скворцова С. О. Методика формування в молодших школярів умінь розв'язувати задачі певних видів. — О., 2011
|
7. |
Сорочан Т. М. Підсумки моніторингового дослідження якості математичної освіти учнів 4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів Луганської області. — 2010 // Освіта на Луганщині.
|
8. |
Скворцова С. О. Проектування освітніх результатів на засадах компетентністного підходу. — 2009 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки.
|
9. |
Гемеджи А. С. Этапы формирования обобщенных приемов учебной работы у младших школьников на уроках математики. — 2010 // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол.
|
10. |
Непомняща Г. І. Підготовка вчителя до використання дидактичних засобів у процесі формування математичних понять у молодших школярів. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
|
11. |
Іванців М. І. Розвиток математичної мови учнів початкових класів. — 2012 // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки.
|
12. |
Цимбал І. І. Доповідь І. І. Цимбал, начальника Управління освіти і науки Луганської облдержадміністрації, на серпневій конференції педагогічних працівників "Якісна початкова освіта - успішний старт дитини" 20 серпня 2012 р. // Освіта на Луганщині. - 2012. - № 2.
|
13. |
Ткаченко Л. М. Моніторингове дослідження з математики учнів 3-х класів Луганської області з формування вмінь щодо розв'язування текстових задач // Освіта на Луганщині. - 2012. - № 2.
|
14. |
Павелко В. В. Моделювання як важлива умова забезпечення розуміння молодшими школярами логіки розв’язування математичних задач // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2012. - № 4.
|
15. |
Шевчук І. В. Творчі підходи до вивчення математики в початкових класах // Наука і освіта. - 2011. - № 4.
|
16. |
Сергеєв Я. Організація роботи учнів з підручником математики // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2009. - № 6.
|
17. |
Скворцова С. О. Методична система навчання розв'язування сюжетних задач, формування вмінь розв'язувати задачі на процеси // Наша шк.. - 2008. - № 2.
|
18. |
Скарга Л. К. Деякі прийоми підведення підсумку уроку математики у початкових класах // Наша шк.. - 2010. - № 5/6.
|
19. |
Білорус Л. Використання елементів розвивального навчання на уроках математики в молодших класах для дітей із ЗПР // Дефектологія. - 2009. - № 4.
|
20. |
Компанець Н. Кому і чому математика дається важко // Дефектологія. - 2011. - № 4.
|
| |