РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (20)Автореферати дисертацій (5)
Пошуковий запит: (<.>U=В1 р21-32<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 47
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Ретунська В. В. Розвиток семіотичної функції учнів як одна з умов підвищення ефективності групової навчальної діяльності учнів на уроках математики // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2002. - Вип. 17.
2.

Яценко С. Є. Реалізація ідей особистісно-орієнтованого навчання математики через диференціацію // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2006. - Вип. 25.
3.

Іщенко Г. В. Роль аналогії при формуванні математичного мислення // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2000. - Вип. 13.
4.

Чашечникова О. С. Система компонентів творчого мислення, що можуть діагностуватися в процесі навчання математики // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2004. - Вип. 22.
5.

Лук'янова С. М. Роль прикладної спрямованості в навчанні математики учнів 5 - 6 класів // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2007. - Вип. 28.
6.

Чашечникова О. С. Реалізація диференційованого підходу в процесі введення нового навчального матеріалу // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2007. - Вип. 28.
7.

Чашечникова О. С. Організаційно-діяльнісний блок системи розвитку творчого мислення // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2007. - Вип. 27.
8.

Яценко С. Є. Об'єктивні протиріччя у забезпеченні наступності між загальноосвітньою та вищою школами // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 30.
9.

Наконечна Л. Й. Особистісно орієнтоване навчання в контексті окремого уроку // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2004. - Вип. 22.
10.

Орлова Н. Д. Преемственность обучения в построении математических моделей в средней и высшей школах // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 32.
11.

Скворцова С. А. Преемственность в формировании математических компетенций в начальной и основной школе // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 32.
12.

Чашечникова О. С. Створення творчого середовища у процесі навчання математики з метою формування в учнів готовності до творчості // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2005. - Вип. 24.
13.

Чашечнікова О. С. Формування конкурентоспроможної особи у процесі навчання математики // Дидактика математики: проблеми і дослідж. : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 40.
14.

Дворянин Т. Я. Особливості забезпечення наступності математичної підготовки майбутніх економістів у ліцеях та вищих навчальних закладах // Дидактика математики: проблеми і дослідж. : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 39.
15.

Таточенко В. І. Невстигання учнів у процесі навчання математики як соціальна та психолого-педагогічна проблема // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2016. - Вип. 28.
16.

Гриб'юк О. О. Система динамічної математики GeoGebra як засіб підтримки загальних і спеціальних здібностей учнів в процесі дослідницького навчання предметів математичного циклу: з досвіду роботи // Фіз.-мат. освіта. - 2020. - № 2.
17.

Баруліна Ю. О. Дидактичні умови формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників у процесі вивчення предметів математичної освітньої галузі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09. — Тернопіль, 2017
18.

Пустовая Ю. В. Организация деятельности школьников по формированию эвристических приемов в процессе обучения математике // Дидактика математики: проблеми і дослідж. : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 42.
19.

Сердюк З. О. Формирование некоторых умственных действий в процессе изучения математических понятий // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 29.
20.

Коновалова К. К. Традиційна система організації навчання математики: необхідність корекції в сучасних умовах // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2005. - Вип. 24.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського