РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (20)Автореферати дисертацій (5)
Пошуковий запит: (<.>U=В1 р21-32<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 47
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Braverman A. The conformist effects in teaching mathematics // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2006. - Вип. 25.
2.

Симонова М. Г. Індивідуалізація навчання математики учнів гуманітарного профілю засобами елективних курсів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02. — Черкаси, 2012
3.

Таточенко В. І. Актуальні проблеми невстигання учнів в процесі навчання математики // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2006. - Вип. 25.
4.

Реутова И. Н. Анализ проблемы преемственности в системе непрерывного образования // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 29.
5.
Вісник Черкаського університету. — Черкаси, 2009. — 176 с. - (Пед. науки; Вип. 155).
6.

Чашечникова О. С. Вияв когнітивного стилю учня в процесі навчання математики // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 29.
7.

Гнезділова К. М. Вчитель - школа - вищий навчальний заклад: проблема наступності навчання : Метод. рек. для студ. вищ. нав. закл. учителів математики. — Черкаси, 2005
8.

Таточенко В. І. Дидактичні аспекти невстигання учнів у процесі навчання математики // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 62.
9.

Березюк Т. П. Дидактичні умови здійснення наступності в математичній освіті учнів школи і студентів ВНЗ економічного профілю. — 2009 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки.
10.

Баруліна Ю. О. Дидактичні умови формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників у процесі вивчення предметів математичної освітньої галузі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09. — Тернопіль, 2017
11.

Кушнірук А. С. Комбінована система М. П. Гузика в контексті навчання математики // Наша шк.. - 2013. - № 6.
12.

Дворянин Т. Концептуальні засади наступності математичної підготовки в економічних ліцеях та вищих навчальних закладах // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 6.
13.

Ткач Ю. М. Модель діяльності суб'єктів процесу навчання математики в класах економічного профілю // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 34.
14.

Вагіна Н. С. Навчальна практика як засіб реалізації прикладної спрямованості навчання математики в основній школі : Автореф. дис... канд. пед. наук. — К., 2007
15.

Лиходєєв Г. В. Навчально-дослідницькі уміння та дослідницька діяльність учнів у психолого-педагогічній літературі // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2007. - Вип. 27.
16.

Реутова І. М. Наступність у навчанні геометрії в системі неперервної освіти "технічний ліцей - вищий технічний навчальний заклад" : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02. — Черкаси, 2010
17.

Таточенко В. І. Невстигання учнів у процесі навчання математики як соціальна та психолого-педагогічна проблема // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2016. - Вип. 28.
18.

Швец В. А. О прикладной направленности школьного курса математики // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 30.
19.

Яценко С. Є. Об'єктивні протиріччя у забезпеченні наступності між загальноосвітньою та вищою школами // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 30.
20.

Чашечникова О. С. Організаційно-діяльнісний блок системи розвитку творчого мислення // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2007. - Вип. 27.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського