Пошуковий запит: (<.>U=П.р(4УКР)3-3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Волошин М. М. Теоретичні основи методики навчання технічних дисциплін у вищому закладі освіти аграрно-технічного профілю : Моногр. — 2-е вид. — Кам'янець-Поділ.: Абетка-НОВА, 2005
|
2. |
Ласло О. О. Екологічна освіта і культура у вищих навчальних закладах аграрного напрямку Полтавського регіону. — 2006 // Вісн. Полтав. держ. аграр. акад.
|
3. |
Есаулов А. О. Методика контролю навчальних досягнень студентів-аграрників у процесі вивчення спеціальних технічних дисциплін : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02. — К., 2005
|
4. |
Колосок І. О. Методика практичної підготовки майбутніх агрономів з механізації сільськогосподарського виробництва в умовах вищого навчального закладу : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02. — К., 2004
|
5. |
Жалдак Л. М. Педагогічні умови гуртування студентської групи вищого аграрного закладу освіти (теоретико-методичний аспект) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02. — К., 2001
|
6. |
Ляшенко І. В. Формування готовності майбутніх аграріїв до реалізації міжнародних фахових програм : автореф. дис... канд. пед. наук. — К., 2007
|
7. |
Нагаєв В. М. Дидактичні засади впровадження дворівневої педагогічної технології управління навчально-творчою діяльністю студентів вищих навчальних аграрних закладів : монографія. — Х.: Колегіум, 2012
|
8. |
Касаткін Д. Ю. Інформаційно-комунікаційні технології у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців аграрного спрямування : колект. моногр. — К.: КОМПРИНТ, 2013
|
9. |
Афанасенко Л. А. Проблема активізації професійної самоідентифікації студентів аграрного профілю в умовах професійної підготовки // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 4.
|
10. |
Дзюбата З. І. Обгрунтування eфективності використання інтеграції навчальних дисциплін у аграрних ВНЗ як засобу формування комунікативних умінь // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 58.
|
11. |
Сопівник Р. В. Виховання лідерських якостей студентів аграрних вищих навчальних закладів : монографія. — 2-ге вид. — Київ: Компринт, 2014
|
12. |
Кліх Л. В. Експериментальна модель процесу комплексного формування професійних, дослідницьких та інноваційних умінь у майбутніх магістрів аграрних спеціальностей // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 63.
|
13. |
Росновський М. Г. Формування у майбутніх інженерів-педагогів знань про сучасні енерго- та ресурсозберігаючі технології в АПК // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 62.
|
14. |
Курбатова Ю. В. Принципи розвитку професійного становлення майбутнього агронома // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 35.
|
15. |
Резунова О. С. Мотивація до навчання як педагогічна умова формування крос-культурної компетентності майбутніх економістів-аграріїв // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 35.
|
16. |
Блозва А. І. Інформаційно-комунікаційні технології у формуванні технічної інформованості майбутніх фахівців-інженерів : колект. монографія. — Київ: Компринт, 2015
|
17. |
Герасимова І. Г. Формування професійної мобільності майбутніх фахівців аграрної сфери : монографія. — Вінниця: Едельвейс і К, 2015
|
18. |
Лузан П. Г. Наукові основи організації педагогічного процесу в аграрному вищому навчальному закладі : монографія. — Київ: Міленіум, 2015
|
19. |
Ніколаєнко С. М. Виховання особистості в контексті професійної підготовки студентів аграрних вищих навчальних закладів : колект. монографія. — Київ: Лисенко М.М., 2015
|
20. |
Лузан П. Г. Методи і форми організації навчання фахівців аграрної галузі : навч. посіб. для студентів ВНЗ. — Київ: Логос, 2014
|
| |