Пошуковий запит: (<.>U=С40 р3$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Лупиніс Т. Б. Структура інформаційної компетентності магістрантів соціальної роботи // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2012. - № 2.
|
2. |
Букач М. М. Курсова робота як інструмент активізації пізнавальної діяльності майбутніх соціальних працівників // Проблеми соц. роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2015. - № 2.
|
3. | Підготовка майбутніх соціальних працівників / соціальних педагогів до професійної діяльності : колект. монографія. — Київ: Компринт, 2016
|
4. |
Дишко О. Л. Інформаційно-комунікаційні технології в організації електронного навчання бакалаврів (на прикладі спеціальностей «Туризм» та «Соціальна робота») // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2017. - № 3.
|
5. |
Ребуха Л. З. Теорія та практика фундаменталізації професійної підготовки майбутніх соціальних працівників : монографія. — Тернопіль: Тернограф, 2018
|
6. |
Зозуляк-Случик Р. В. Формування професійної етики майбутніх соціальних працівників в університетах : монографія. — Івано-Франківськ: НАІР, 2019
|
7. |
Мітіна С. В. Науково-дослідницька діяльність студентів : навч.-метод. рек. до написання курс. та кваліфікац. робіт для студентів ВНЗ напряму підгот. "Соціальна робота". — Київ: Ліра-К, 2020
|
8. |
Сташук О. О. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи в центрах ранньої соціальної реабілітації : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04. — Кропивницький, 2020
|
9. |
Онопрієнко-Капустіна Н. В. Психологічні особливості розвитку самоефективності майбутніх фахівців соціальних служб у процесі професійної підготовки : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07. — Київ, 2021
|
10. |
Павелків К. М. Іншомовна підготовка фахівців соціальної сфери в умовах університету: теорія і практика : монографія. — Рівне: Волинські обереги, 2019
|
11. |
Панькевич О. О. Формування культури професійної взаємодії майбутніх фахівців соціономічної сфери : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04. — Одеса, 2019. — 20, [1]: a-рис.
|
12. |
Рідкодубська Г. А. Теорія і практика підготовки до професійної мобільності майбутніх працівників соціальної сфери : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04. — Хмельницький, 2019
|
13. |
Ребуха Л. З. Теоретичні і методичні засади фундаменталізації професійної підготовки майбутніх соціальних працівників : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04. — Хмельницький, 2019
|
14. |
Костіна В. В. Теоретичні і методичні засади професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів і соціальних працівників до профілактики дезадаптації учнів : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04. — Харків, 2019
|
15. | Концептуально-технологічна модель підготовки майбутніх фахівців соціально-педагогічної сфери : монографія. — Кривий Ріг: КДПУ, 2022
|
16. |
Слозанська Г. І. Теорія і практика професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи у територіальних громадах : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.05. — Тернопіль, 2019
|
17. |
Балахтар В. В. Психологія становлення особистості фахівця з соціальної роботи : автореф. дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.05. — Київ, 2019
|
18. |
Стрельбицька С. М. Формування базових компетентностей майбутніх соціальних працівників у процесі фахової підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04. — Одеса, 2019
|
19. |
Караман О. Л. Рекомендації до виконання кваліфікаційних робіт здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота : метод. рек. — Київ: Талком, 2022
|
20. |
Караман О. Л. Наскрізна програма з практики зі спеціальності 231 Соціальна робота, освітня програма "Соціальна робота. Соціальна педагогіка. Практична психологія" : навч.-метод. посіб. для здобувачів 1-го (бакалавр.) і 2-го (магістр.) рівнів вищ. освіти, організаторів і керівників практики. — Київ: Талком, 2022
|
| |