РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (21)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.430-211.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Папп В. В. Роль маркетингу в активізації діяльності суб'єктів туристичного бізнесу // Бізнес Інформ. - 2020. - № 11.
2.

Заячковська Г. А. Маркетинг в'їзного туризму: теоретико-методологічні засади : монографія. — Полтава: ПУЕТ, 2020
3.

Захарченко В. І. Маркетинг у туристичній діяльності : навч. посіб. (конспект лекцій). — Ізмаїл: Фенікс, 2020 - (Університетська освіта).
4.
Маркетинг в туризмі : навч. посіб. — Львів: ННВК "АТБ", 2021
5.

Летуновська Н. Є. Маркетинг у туризмі : підручник. — Суми: Сум. держ ун-т, 2020
6.

Дудяк Р. П. Маркетинг у туризмі : навч. посіб. — Львів: Галицька видавнича спілка, 2021 - (Вища освіта в УкраїніСерія "Вища освіта в Україні").
7.

Ratynskyi V. Devising scientific and methodological tools to strengthen the economic security of a region through the improvement of technologies for marketing support of tourism // Eastern-Europ. J. of Enterprise Technologies. - 2021. - № 4/13.
8.

Король О. Д. Основи туристського маркетингу : [навч. посіб.]. — Чернівці: ЧНУ ім. Юрія Федьковича: Рута, 2021. — 139, [1]: a-рис.
9.
Маркетинг у туризмі : навч. посіб. — Київ: Київ нац. торг.-екон. ун-т, 2020
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського