Пошуковий запит: (<.>U=У9(4Укр)421.0,021<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Башун О. В. Маркетинг і фандрейзинг у бібліотеках : Бібліогр. покажч. — Донецьк, 2000
|
2. | . — Луганськ, 2000. — 200 с.
|
3. |
Цвігун В. Ф. Основні проблеми формування сучасної стратегії маркетингу в Україні. — 2000 // Зб. наук. пр. Вінниц. держ. аграр. ун-ту.
|
4. |
Старостіна А. О. Методологія і практика маркетингових досліджень в Україні : Автореф. дис... д-ра екон. наук : 08.06.02. — К., 1999
|
5. |
Бучацька І. О. Розвиток інформаційного забезпечення маркетингової діяльності торговельних підприємств : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.02. — К., 2000
|
6. |
Колодизева Т. А. Влияние маркетинговой стратегии предприятия на экономию материалов : Дис...канд.экон.наук:08.00.05. — Х., 1994
|
7. |
Колодизева Т. А. Влияние маркетинговой стратегии предприятия на экономию материалов : Дис...канд.экон.наук:08.00.05. — Х., 1994
|
8. |
Колодизева Т. А. Влияние маркетинговой стратегии предприятия на экономию материалов : Дис...канд.экон.наук:08.00.05. — Х., 1994
|
9. |
Фарина Л. В. Стратегічний маркетинг ( на прикладі м'ясних продуктів) : Дис... канд. екон. наук: 08.06.03. — Тернопіль, 1996
|
10. |
Колодизева Т. А. Влияние маркетинговой стратегии предприятия на экономию материалов : Дис...канд.экон.наук:08.00.05. — Х., 1994
|