Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.341$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 47
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Холодилова Е. Снижение социальной дезадаптации детей 6 - 7 лет средствами физического воспитания. — 2007 // Физ. воспитание студ. творч. спец.
|
2. |
Філатова Г. Особливості формування образу "Ми" у вихованців школи-інтернату. — 2006 // Соц. психологія.
|
3. |
Бернадська Л. В. Виховання толерантності в учнів 5 - 7 класів шкіл-інтернатів у позаурочній діяльності : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07. — К., 2009
|
4. |
Чигирин О. Г. Культурно-просвітня діяльність як засіб адаптації дітей в інтернатних закладах спортивного профілю : Автореф. дис... канд. пед. наук. — К., 2007
|
5. |
Шелевер О. В. Особливості превентивної роботи з важковиховуваними дітьми молодшого шкільного віку в загальноосвітніх школах-інтернатах : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07. — Т., 2004
|
6. |
Герлянд Т. М. Соціальний розвиток молодших школярів у групах подовженого дня : автореф. дис... канд. пед. наук. — К., 2007
|
7. |
Кулик І. В. Формування основ культури родинних взаємин учнів 1-4 класів шкіл-інтернатів у позаурочній діяльності : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07. — К., 2009
|
8. |
Денисовець Т. М. Виховання здорового способу життя соціально занедбаних дітей в умовах шкіл-інтернатів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07. — Луганськ, 2011
|
9. |
Канішевська Л. В. Виховання соціальної зрілості старшокласників загальноосвітніх шкіл-інтернатів у позаурочній діяльності : монографія. — К., 2011
|
10. |
Хоптяна О. В. Правове виховання учнів 5-6 класів у навчально-виховному процесі шкіл-інтернатів : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07. — К., 2009
|
11. |
Канішевська Л. В. Теоретико-методичні основи виховання соціальної зрілості старшокласників загальноосвітніх шкіл-інтернатів у позаурочній діяльності : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.07. — К., 2011
|
12. |
Унгурян І. К. Використання технології педагогічної підтримки в умовах групи продовженого дня. — 2010 // Освіта на Луганщині.
|
13. |
Холоденко О. В. Засвоєння соціального знання випускниками шкіл-інтернатів протягом соціальної адаптації. — 2010 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки.
|
14. |
Кушнірчук О. Р. Конструювання соціально-педагогічної технології профілактики проституції неповнолітніх у школах-інтернатах. — 2009 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки.
|
15. |
Наточій Виховання підлітків у загальноосвітніх школах-інтернатах України: теорія і практика : монографія. — Миколаїв: Іліон, 2012
|
16. |
Поліщук О. В. До проблеми правового виховання учнів 5 - 6 класів шкіл-інтернатів // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 11.
|
17. |
Забута Т. В. Дитяче самоврядування в педагогічній теорії та практиці: ретроспективний огляд // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 40.
|
18. |
Ткаченко В. Умови діяльності соціального педагога в школі-інтернаті як джерело підвищення ефективності соціалізації вихованців // Шлях освіти. - 2009. - № 4.
|
19. |
Haтoчій A. M. Гуманістична педагогіка В.О. Сухомлинського як основа проектування розвитку дитячої особистості // Наука і освіта. - 2008. - № 6.
|
20. |
Кудряшев М. В. Продуктивна праця в умовах загальноосвітньої школи-інтернату для дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, з вадами розумового розвитку (з досвіду Кілійської загальноосвітньої школи-інтернату для дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, з вадами розумового розвитку) // Наша шк.. - 2009. - № 4.
|
| |