Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.355.21<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 38
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Бакуліна С. Ю. Виховання моральних почуттів молодших школярів засобами казок народів світу : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07. — К., 2000
|
2. |
Драчук Л. І. Морально-етичне виховання учнів на традиціях українського народу в процесі вивчення літератури : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02. — К., 2000
|
3. |
Болотіна В. Ю. Моральне виховання старшокласників у процесі вивчення зарубіжної літератури в загальноосвітній школі : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07. — К., 2001
|
4. |
Миропольська Н. Є. Мистецтво слова в структурі художньої культури учня: теорія і практика. — К.: Парламент. вид-во, 2002
|
5. |
Степанишин Б. Дума про школу : Літ. освіта й естет. виховання учнів 5 - 12 класів загальноосвіт. школи. — Рівне: Формат-А, 2004
|
6. |
Волкова С. В. Формування морально-ціннісних орієнтацій учнів 8 - 9 класів засобами українського та англійського фольклору : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07. — Херсон, 2004
|
7. |
Овдійчук Л. М. Формування естетичних почуттів старшокласників на основі взаємодії мистецтв у процесі вивчення літератури : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02. — К., 2005
|
8. |
Біруля В. В. Формування у підлітків ціннісних орієнтацій засобами художньої літератури у позанавчальний час : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07. — Херсон, 2005
|
9. |
Горбунова Н. В. Український фольклор як один із компонентів дитячої субкультури // Гуманіт. науки. - 2005. - № 2.
|
10. |
Башманівська Л. А. Забезпечення високої художньо-естетичної освіченості учнів шляхом формування художніх смаків засобами літератури // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 24.
|
11. |
Семенова М. О. Виховання учнів основної і старшої школи засобами фольклористично-етнографічної діяльності : Автореф. дис. канд. пед. наук : 13.00.07. — Луганськ, 2005
|
12. |
Гоголь Н. В. Формування в учнів 2 - 4 класів естетичної оцінки художнього твору в системі безперервної літературної освіти : навч. посіб. — Глухів, 2006
|
13. |
Сіваєва Н. П. Використання поезії для формування естетичних смаків учнів середньої школи на уроках іноземної мови // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2006. - Вип. 29.
|
14. |
Гагарін М. І. Виховання морально-естетичних почуттів молодших школярів засобами української народної казки : Автореф. дис... канд. пед. наук. — К., 2007
|
15. |
Стасюк М. І. Психологічні основи мотиваційного аспекту гумору // Нова пед. думка. - 2007. - Спец. вип.
|
16. |
Драченко В. В. Виховання морально-ціннісних орієнтацій підлітків на творах світової художньої культури // Педагогіка і психологія. - 2007. - № 2.
|
17. |
Симоненко С. М. Психологічні особливості формування гендерної моделі поведінки у хлопчиків молодшого шкільного віку за допомогою українських народних казок // Наука і освіта. - 2008. - № 7.
|
18. |
Турчин Т. М. Віковий аспект розвитку особистісної рефлексії учня засобами літератури // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 2.
|
19. |
Шевченко Ж. Г. Формування в учнів початкових класів навичок виразного читання // Наша шк.. - 2008. - № 3.
|
20. |
Мішеніна Т. Формування естетичного світогляду учнів на уроках української мови у контексті національної культури // Рідна шк.. - 2008. - № 12.
|
| |