РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (98)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч430.221.05$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 139
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Колупаєва А. А. Педагогічні основи інтегрування школярів з особливостями психофізичного розвитку у загальноосвітні навчальні заклади : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.03. — К., 2007
2.

Колупаєва А. А. Педагогічні основи інтегрування школярів з особливостями психофізичного розвитку у загальноосвітні навчальні заклади : монографія. — К., 2007
3.

Ярмощук І. В. Інклюзивне навчання в системі освіти // Шлях освіти. - 2009. - № 2.
4.

Дикова-Фаворская Е. М. Возможности интегрированного образования для детей с ограничениями здоровья // Вісн. Міжнар. Слов'ян. ун-ту. Сер. Соціол. науки. - 2009. - 12, № 1.
5.

Кравець Н. Особливості розумової працездатності школярів в умовах інклюзивної форми навчання // Рідна шк.. - 2009. - № 11.
6.

Сак Т. Технологія портфоліо в інклюзивному класі // Дефектологія. - 2009. - № 4.
7.

Батрак П. Л. Організація індивідуального навчання дітей з вадами психофізичного розвитку // Пед. вісн.. - 2009. - № 3.
8.

Мігалуш А. О. Виховання толерантного ставлення до людей з особливими потребами в інклюзивних закладах освіти // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2009. - Вип. 46.
9.

Колупаєва А. Інклюзивна освіта як модель соціального устрою // Дефектологія. - 2009. - № 4.
10.

Крокер Ш. Політика підтримки інклюзії (канадський досвід) // Дефектологія. - 2009. - № 4.
11.

Депплер Д. Переосмислюючи допоміжні послуги спеціалістів в інклюзивних класах // Дефектологія. - 2009. - № 3.
12.

Сак Т. Контроль та оцінювання навчальних досягнень учнів в інклюзивному класі // Дефектологія. - 2010. - № 1.
13.

Сак Т. Індивідуальний навчальний план учня з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі // Дефектологія. - 2010. - № 3.
14.

Вічалковська Н. К. Інтегроване навчання дітей з обмеженими фізичними можливостями в умовах середньої загальноосвітньої школи // Пед. пошук. - 2010. - № 4.
15.

Лупарт Дж. Шкільна реформа в Канаді: перехід від роздільних систем освіти до інклюзивних шкіл // Дефектологія. - 2010. - № 2.
16.

Антонюк Л. Формування готовності педагогічних кадрів до роботи з дітьми з особливими потребами в умовах інклюзивного навчання // Нова пед. думка. - 2010. - № 1.
17.

Савчук Л. Компетентісний підхід у підвищенні кваліфікації педагогів до запровадження інклюзивної моделі навчання дітей з особливими освітніми потребами // Нова пед. думка. - 2010. - № 1.
18.

Лупарт Дж. Шкільна реформа в Канаді: перехід від роздільних систем освіти до інклюзивних шкіл: (продовж. в наступ. номері) // Дефектологія. - 2010. - № 1.
19.

Сак Т. Оцінювання навчальних досягнень учнів 1 - 2 класів в умовах інклюзивного навчання // Дефектологія. - 2010. - № 2.
20.

Сак Т. Контроль та оцінювання соціальної компетентності учнів з особливостями психофізичного розвитку в інклюзивному класі // Дефектологія. - 2010. - № 4.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського