РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (262)Журнали та продовжувані видання (92)Автореферати дисертацій (44)Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.22$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 488
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Кириллов А. Н. Личностно-ориентированное обучение в адаптивной реабилитации студентов // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
2.

Дернова М. Г. Андрагогічна модель професійної підготовки фахівців у закладах вищої освіти країн Європейського Союзу : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04. — Київ, 2021
3.

Морозова О. І. Методологічні основи інформаційної технології здобуття професійних знань в дуальній системі підготовки фахівців : монографія. — Харків: ФОП Лисенко І. В., 2021
4.

Гриньова М. В. Саморегуляція навчальної діяльності та професійний розвиток студентської молоді : монографія. — Полтава: Астрая, 2021
5.

Балашов Е. М. Метакогнітивний моніторинг саморегульованої навчальної діяльності студентів : монографія. — Острог: Острозька академія, 2020
6.

Хомишин І. Запровадження дуальної форми навчання у сфері вищої освіти України // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". Сер. Юрид. науки. - 2020. - 7, № 1.
7.

Мокін Б. І. Системна трансформація математичної моделі процесу забування знань, отриманих студентом на лекції, та спосіб її ідентифікації // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2020. - № 2.
8.

Дубас Ю. Застосування методу багатовимірної середньої при формуванні індивідуальних навчальних траєкторій студентів ІТ-спеціальностей // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2020. - Вип. 7.
9.

Мирончук Н. М. Теоретичні і методичні основи контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04. — Житомир, 2020
10.

Шмир М. Ф. Дидактичні основи реалізації діяльнісного підходу в процесі підготовки вчителя іноземної мови : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.09. — Тернопіль, 2020
11.

Войцеховська О. О. Системний підхід до аналізу процесу функціонування закладу вищої освіти // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2019. - № 1.
12.

Камишин В. В. Синергетика особистісно-орієнтованого розвитку академічної обдарованості // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2019. - № 1.
13.

Мокін Б. І. Удосконалення ймовірнісної математичної моделі процесу забування інформації, отриманої студентом на лекції // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2019. - № 4.
14.

Тимочко Н. Б. Підвищення рівня освіти студентів вищих навчальних закладів // Архів клініч. медицини. - 2019. - № 1.
15.

Piniuta I. Assessment of collaborative skills // Вісн. Нац. авіац. ун-ту. - 2019. - 78, № 1.
16.

Сиско Н. Розширення професійно-педагогічного профілю викладача закладу професійної (професійно-технічної) освіти в умовах інклюзії // Наук. вісн. Ін-ту проф.-техн. освіти НАПН України. Проф. педагогіка. - 2019. - № 2.
17.

Клевець Л. Проблема попередження та корекції психосоматичних розладів у студентської молоді в умовах імагінальних дисфункцій // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 1.
18.

Рудик І. Сутність та сучасні особливості кваліметрії в системному управлінні процесом розвитку академічної обдарованості // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 1.
19.

Фокша О. М. Педагогічні умови формування фасилітаційної компетентності майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей у професійній підготовці : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04. — Одеса, 2019
20.

Кузьмінська Ю. М. Моделі та методи формування команд освітніх проектів підвищення кваліфікації : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.22. — Львів, 2019
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського