РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (284)Журнали та продовжувані видання (76)Автореферати дисертацій (21)
Пошуковий запит: (<.>U=Ш143.21-912$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 116
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Куріч М. Використання інтерактивних технологій на уроках іноземної мови // Нова пед. думка. - 2013. - № 2.
2.

Засименко В. В. Особливості навчання англійського мовного етикету в школі // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 58.
3.

Стельмащук Т. В. Іноземна мова у підгтотовці майбутніх кваліфікованих робітників // Проф.-техн. освіта. - 2013. - № 4.
4.

Бродська, О. М. Естетичне виховання на уроках англійської мови // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 31.
5.

Пасічник О. Особливості репрезентації гендерних стереотипів у змісті вітчизняних підручників з англійської мови // Рідна шк.. - 2012. - № 12.
6.

Качановская Л. П. К вопросу об изменении концепции преподавания английского языка в неязыковых ВУЗах в контексте непрерывности образования "школа - ВУЗ" // Держава та регіони. Сер. Гуманіт. науки. - 2011. - Вип. 1.
7.

Філіпчук О. Розвиток творчої особистості засобами англійської мови з використанням інтерактивних технологій навчання // Нова пед. думка. - 2012. - № 4.
8.

Михальчук Н. О. Використання екзистенційних моделей у шкільному навчанні // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2004. - Вип. 17.
9.

Калініна Л. В. Особливості організації та проведення індивідуальної позакласної роботи з англійської мови у початковій школі // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 24.
10.

Ярова О. Б. Мультимедійні засоби навчання в системі методичної підготовки вчителів англійської мови // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2008. - Вип. 40.
11.

Черкасова С. В. Категорія "ввічливості" як один із аспектів формування соціолінгвістичної компетенції учнів старшої загальноосвітньої школи // Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 23.
12.

Вороліс М. Г. Розвиток творчого мислення в процесі вивчення англійської мови // Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 23.
13.

Головська І. Г. Упровадження стратегій критичного мислення на уроках англійської мови // Наука і освіта. - 2014. - № 2.
14.

Петько Л. Активізація творчого розвитку особистості учнів як фактор педагогічної майстерності вчителя іноземної мови // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 2.
15.

Власова І. Мережеві спільноти як середовище реалізації методу проектів // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2009. - № 6.
16.

Лопушанська Г. Модель акмеологічного навчального закладу - гуманітарної гімназії // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 3.
17.

Добровольская Л. С. Приоритет системного развития иноязычных речевых умений у старшеклассников // Наука і освіта. - 2009. - № 1/2.
18.

Ніколаєнко І. І. Розвиток знань студентів на уроках англійської мови, використовуючи особистісно-зорієнтований підхід // Наука і освіта. - 2010. - № 2.
19.

Татарина И. А. К вопросу об интенсивном обучении англоязычной грамматике // Наука і освіта. - 2011. - № 2.
20.

Черножук А. М. Розвиток мисленнєвої діяльності учнів при вивченні країнознавчого матеріалу (з досвіду роботи) // Наша шк.. - 2011. - № 3.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського