РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (11)Автореферати дисертацій (2)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4Укр)421.0,021<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
1.

Башун О. В. Маркетинг і фандрейзинг у бібліотеках : Бібліогр. покажч. — Донецьк, 2000
2.
. — Луганськ, 2000. — 200 с.
3.

Цвігун В. Ф. Основні проблеми формування сучасної стратегії маркетингу в Україні. — 2000 // Зб. наук. пр. Вінниц. держ. аграр. ун-ту.
4.

Старостіна А. О. Методологія і практика маркетингових досліджень в Україні : Автореф. дис... д-ра екон. наук : 08.06.02. — К., 1999
5.

Бучацька І. О. Розвиток інформаційного забезпечення маркетингової діяльності торговельних підприємств : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.02. — К., 2000
6.

Колодизева Т. А. Влияние маркетинговой стратегии предприятия на экономию материалов : Дис...канд.экон.наук:08.00.05. — Х., 1994
7.

Колодизева Т. А. Влияние маркетинговой стратегии предприятия на экономию материалов : Дис...канд.экон.наук:08.00.05. — Х., 1994
8.

Колодизева Т. А. Влияние маркетинговой стратегии предприятия на экономию материалов : Дис...канд.экон.наук:08.00.05. — Х., 1994
9.

Фарина Л. В. Стратегічний маркетинг ( на прикладі м'ясних продуктів) : Дис... канд. екон. наук: 08.06.03. — Тернопіль, 1996
10.

Колодизева Т. А. Влияние маркетинговой стратегии предприятия на экономию материалов : Дис...канд.экон.наук:08.00.05. — Х., 1994
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського