Пошуковий запит: (<.>U=Ш12-910$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 42
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Бабич Н. Д. Лінгво-психологічні основи навчання і вивчення мови. — Чернівці: Рута, 2000
|
2. |
Бичкова Н. І. Методика використання відеофонограми. — К.: Віпол, 1999
|
3. |
Гавриш Н. В. Розвиток словесної творчості дітей як педагогічна проблема. — О., 2000 // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського.
|
4. |
Богуш А. М. Дошкільна лінгводидактика: теорія і практика : Моногр. — Запоріжжя: Просвіта, 2002
|
5. |
Гордієнко-Митрофанова І. В. Можливості маніпулятивних ігрових технологій (на прикладі гри "dominoes-plural"). — 2006 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
6. |
Шкваріна Т. М. Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до здійснення іншомовної освіти дошкільників : монографія. — Умань, 2008
|
7. |
Соколовська С. В. Особистісно орієнтований підхід у навчанні іноземної мови дітей шостого року життя : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.08. — К., 2005
|
8. |
Бартєнєва Л. І. Підготовка дітей із загальним недорозвитком мовлення старшого дошкільного віку до оволодіння орфографією : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.03. — К., 2000
|
9. |
Шиліна Н. Є. Формування мовленнєвої готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02. — О., 2003
|
10. | Лінгвістичні дослідження. Moving with the times : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. "Інноваційні технології у навчанні іноземних мов", 2010 р., Горлівка. — Горлівка, 2010
|
11. |
Надолинська А. С. Концепт як одиниця когнітивної лінгводидактики. — 2009 // Вісн. Черкас. ун-ту. Cер. Філол. науки.
|
12. |
Король С. В. Комунікативний підхід у навчанні іноземних мов // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 11.
|
13. |
Шандрук С. Structural approach to cooperative learning in foreign languages teaching // Молодь і ринок. - 2013. - № 11.
|
14. |
Гапонова В. Іноземна мова як навчальний предмет для створення спеціальних проблемних ситуацій // Молодь і ринок. - 2013. - № 2.
|
15. |
Григор'єва Т. Управління процесом мотивації навчання дорослих іноземним мовам // Молодь і ринок. - 2014. - № 4.
|
16. |
Биркун Л. Сучасні тенденції розуміння змісту іншомовної лінгвістичної компетенції // Нова пед. думка. - 2014. - № 1.
|
17. |
Макогон Е. А. Современные информационные технологии в преподавании иностранных языков // Системи оброб. інформації. - 2014. - Вип. 1.
|
18. |
Макогон Е. А. Системный подход к формированию обучающего Web-пространства при изучении иностранных языков // Системи оброб. інформації. - 2014. - Вип. 4.
|
19. |
Максименко О. Особливості професійно-орієнтованого навчання іноземних мов дорослих у країнах Європейського Союзу // Порівнял.-пед. студії. - 2013. - № 1.
|
20. |
Безкоровайна О. В. Інтерактивні технології навчання іноземної мови у контексті парадигми особистісно зорієнтованої освіти // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 6 (49).
|
| |