Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (2)Наукова електронна бібліотека (6)Реферативна база даних (298)Книжкові видання та компакт-диски (320)Журнали та продовжувані видання (16)
Пошуковий запит: (<.>A=МУКАН$<.>+<.>A=ОЛЕН$<.>+<.>A=ВАСИЛІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія: Біологічні науки   
1.

Оленчук М.В. 
Дослідження фотоіндукованого переносу електрона в фотосинтетичних реакційних центрах бактерій: автореф. дис... канд. фіз.-мат. наук: 03.00.02 / М.В. Оленчук ; Севастоп. нац. техн. ун-т. — Севастополь, 2009. — 21 с. — укp.

Систематично досліджено взаємодію світла з фотоативними біологічними макромолекулами, що перебувають у стані з фоторозділеним зарядом аномально великий час (секунди та більше). Визначено умови, за яких можливий рівномірний розподіл збуджувального світла вздовж його оптичного шляху. Розроблено нову методику обробки експериментальних результатів, що передбачає врахування нелінійного характеру поглинання молекул. Відкрито явище утворення нових фонтоіндукованих конформаційних підстанів РЦ. Показано, що їх поява залежить від режиму фотоактивації зразка, а саме: інтенсивності та тривалості збуджувального світла. Проаналізовано динаміку змін констант швидкості рекомбінації електрона зі стану з розділеними зарядами для зразків різних РЦ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е0*715.4 +
Шифр НБУВ: РА363636

Рубрики:

      
2.

Оленюк І.В. 
Методичні основи управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів вищих навчальних закладів I - II рівнів акредитації у процесі навчання фізики: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.В. Оленюк ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Проаналізовано концептуальні засади забезпечення особистісних орієнтацій у навчанні фізики та обгрунтовано доцільність використання інтегральних особистісно-діяльнісних вимірників якості знань. Запропоновано методику застосування технологічних схем управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів технічних спеціальностей вищих навчальних закладів I - II рівнів акредитації з фізики під час практичних і лабораторних занять, базуючись на цільовій програмі з фізики у структурі цільової освітньо-професійної програми підготовки фахівця. Описано методику організації та проведення експерименту, проаналізовано його результати.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-3,022 +
Шифр НБУВ: РА336968

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Оленич С.Р. 
Молодь як об'єкт і суб'єкт суспільних відносин в сучасній Україні: автореф. дис. ... канд. філософ. наук: 09.00.03 / С.Р. Оленич ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". — К., 2009. — 20 с. — укp.

Розглянуто процес становлення молоді в контексті філософсько-освітніх, аксіологічних та історичних проблем, а також основні аспекти процесу соціалізації молоді, включеного до загальносоціалізаційного контексту особистості. Встановлено, що підняття вікових меж молодості попри свій позитив має і негативне забарвлення, яке проявляється у посиленні патронажу над молоддю з боку суспільства та держави, що ускладнює процеси становлення суб'єктної молоді. Визначено, що на процес становлення молоді впливають такі основні об'єктивні чинники, як політико-економічні та соціокультурні тенденції глобального характеру та трансформаційні суспільні процеси внутрішнього характеру. Доведено, що самореалізація молоді, її суб'єктність найповніше відбуваються через молодіжний рух як формального характеру, так і неформальної молодіжної ініціативи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*422 + Ю6*422 + Ю6*422
Шифр НБУВ: РА369701 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Олендр Т. М. 
Моніторинг якості природничо-наукової освіти в університетах США: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Т. М. Олендр ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. — Т., 2011. — 22 с. — укp.

Обгрунтовано основні етапи розвитку моніторингу якості вищої освіти США. Визначено структуру моніторингу її якості, особливості його проведення в процесі природничо-наукової підготовки фахівців в американських університетах. Виокремлено критерії та показники її якості за чотирма складовими (якість навчальних досягнень суб'єкта освітнього процесу, якість об'єкта надання освітніх послуг, якість процесу надання освітніх послуг, якість результату діяльності освітньої системи). Розкрито сутність, етапи, напрями, види, рівні, основні методи та форми організації моніторингу. Виокремлено прогресивні ідеї американського досвіду з проведення моніторингу якості природничо-наукової освіти, що можуть бути рекомендовані у разі реформування вищої освіти України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(7СПО)711 к8 + Б. р(7СПО)3-38
Шифр НБУВ: РА384303 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Оленюк А.М. 
Обробіток грунту, удобрення й догляд за посівами цукрових буряків з елементами біологізації землеробства в південно-західному Лісостепу України: автореф. дис... канд. с.-г. наук: 06.01.01 / А.М. Оленюк ; Дніпропетр. держ. аграр. ун-т. — Д., 2009. — 20 с. — укp.

Для умов південно-західного Лісостепу України удосконалено технологію вирощування цукрових буряків шляхом застосування елементів біологічної системи землеробства й основного обробітку грунту, внесення альтернативних органічних та оптимальних мінеральних добрив і контролювання забур'янення у системі догляду за посівами. Встановлено, що внесення альтернативних видів органічних добрив сприяє підвищенню вмісту у грунті азоту, який легко гідролізується, рухомого фосфору й обмінного калію. Виявлено, що біологічна активність грунту за кількістю мікроорганізмів на фоні полицевого та чизельного способів його обробітку перевищує контроль на 28,3 та 30 %. У разі впровадження даного варіанта врожайність коренеполодів становить 33,7 т/га, а збір цукру - 5,37 т/га.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П215.2-4(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА362828

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Оленич І.Б. 
Оптико-люмінесцентні властивості поруватого кремнію, одержаного методом анодизації: автореф. дис. ... канд. фіз.-мат. наук : 01.04.05 / І.Б. Оленич ; Ін-т фіз. оптики. — Л., 2010. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В374,022
Шифр НБУВ: РА373324 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Оленіна О.Ю. 
Реклама як явище художньої культури: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.01 / О.Ю. Оленіна ; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. — К., 1999. — 19 с. — укp.

Дисертацію присвячено дослідженню феномена реклами у контексті загальнолюдської культури в цілому та художньої культури зокрема. Розкрито зв'язок реклами з різними галузями гуманітарних знань, мистецтвом, народною творчістю. Визначено сучасні тенденції розвитку реклами як особливого виду мистецтва, що відображає повсякденне буття людини, має естетичний вплив на різні сфери її життя та суспільства в цілому.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ127.45 + Ю815,0

Рубрики:

      
8.

Оленіна О.Ю. 
Реклама як явище художньої культури: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.01 / О.Ю. Оленіна ; Харк. держ. акад. культури. — Х., 1998. — 19 с. — укp.

Дисертацію присвячено дослідженню феномена реклами у контексті загальнолюдської культури в цілому та художньої культури зокрема. Розкрито зв'язок реклами з різними галузями гуманітарних знань, мистецтвом, народною творчістю. Визначено сучасні тенденції розвитку реклами як особливого виду мистецтва, що відображає повсякденне буття людини, має естетичний вплив на різні сфери її життя та суспільства в цілому.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ127.45

Рубрики:

      
9.

Оленіч А.В. 
Розробка ресурсозберігаючої технології формоутворення взуття з верхом із натуральної шкіри: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.19.06 / А.В. Оленіч ; Київ. держ. ун-т технології та дизайну. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Досліджено проблему підвищення конкурентоспроможності взуття вітчизняного виробництва за рахунок поліпшення його якості з одночасним зменшенням матеріалоємності, скороченням витрат електроенергії на технологічні потреби, що в підсумку вплинуло на його собівартість. Розроблено новий спосіб коригування деформаційних властивостей натуральних шкір вітчизняного виробництва на стадії виготовлення взуття, зважаючи на відповідні вимоги технологічного процесу формування. Запропонований спосіб обгрунтовано теоретично, підтверджено експериментально та покладено до основи розробленої нової ресурсоощадної технології, з впровадженням якої підвищилась формостійкість взуття, знизилась його собівартість за рахунок економії натуральних шкір для верху взуття, зменшилось електроспоживання на складальних потоках (завдяки усуненню застосування енергоємних пристроїв волого-теплової обробки та сушилок).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: М550.41
Шифр НБУВ: РА312503 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
10.

Оленіна О. Ю. 
Рольова специфіка мистецтва у сучасному культурно-комунікативному просторі: автореф. дис. ... д-ра мистецтвознав. : 26.00.01 / О. Ю. Оленіна ; Харк. держ. акад. культури. — Х., 2011. — 38 с. — укp.

Вперше проведено системний аналіз теоретико-методологічних підходів до соціально-комунікативної інтерпретації феномену сучасного мистецтва. Запропоновано специфічний вимір у дослідженні сучасних художніх практик крізь призму "економіки символічного обміну", що адекватно висвітлює утилітарно-прагматичну роль сучасного мистецтва. Обгрунтовано розуміння віртуальної реальності як нового середовища для інноваційних художніх практик і художніх комунікацій, через які відображаються сутність та умови прояву рольової специфіки мистецтва в контексті "всепроникаючої" інтерактивності. Доведено взаємозв'язок мистецьких технологій і бізнес-комунікацій в аспекті застосування творчих методик під час створення комунікативних продуктів, технік, технологій; розкрито значення креативу для ефективності бізнес-процедур.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч11 в + Щ03(0)6-0
Шифр НБУВ: РА380291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Мукан Н.В. 
Система професійної підготовки майбутніх учителів загальноосвітніх шкіл в університетах Канади: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.В. Мукан ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено систему професійної підготовки майбутніх учителів загальноосвітніх шкіл в університетах Канади. Охарактеризовано основні тенденції становлення та розвитку системи освіти й учительської професії на теренах Канади. Визначено основні принципи професійної освіти, а також з'ясовано зміст освіти майбутніх вчителів у даній країні. Висвітлено суть освітньо-кваліфікаційних рівнів бакалавра, магістра, доктора у системі професійної педагогічної освіти Канади. Розроблено методичні рекомендації стосовно використання результатів дослідження у системі педагогічної освіти України. Показано, що досліджена система Канади функціонує згідно з принципами якості, доступності, мобільності та портативності, відповідності, відповідальності. Відзначено, що зміст педагогічної освіти для різних освітньо-кваліфікаційних рівнів визначається галузевими стандартами професійної педагогічної освіти та стандартами вищої освіти Канади і передбачає фундаментальну, психолого-педагогічну, методичну, інформаційно-технологічну, практичну і соціально-гуманітарну підготовку педагогічних і науково-педагогічних працівників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(7КАН) +
Шифр НБУВ: РА341175

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Оленіна Г.О. 
Соціально-педагогічні засади формування інтересу підлітків до зарубіжної літератури в умовах дозвілля: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Г.О. Оленіна ; Київ. нац. ун-т культури і мистец. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Проаналізовано наукову літературу з проблеми формування інтересу підлітків до зарубіжної літератури за умов дозвілля. Визначено шляхи її вирішення. Обгрунтовано педагогічні умови, принципи проектування та технологію розробки, а також впровадження соціально-педагогічної програми з формування даного інтересу підлітків, визначено її ефективність. Доведено важливість одержаних даних для подальшого розвитку соціально-педагогічної науки, теорії та практики культурно-дозвільної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.21 + Ч421.382.71:Ш5 + Ш5(0) р20 +
Шифр НБУВ: РА357434

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
13.

Оленюк Д. В. 
Творчість М. О. Менцинського у контексті європейського оперного мистецтва: автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 26.00.01 / Д. В. Оленюк ; Київ. нац. ун-т культури і мистец. — К., 2011. — 16 с. — укp.

Досліджено вокальну та громадсько-культурну діяльність музиканта, оперного та концертно-камерного співака, педагога М. О. Менцинського (1875 - 1935 рр.). Вперше залучено до наукового обігу нові документально-історичні матеріали, які сприяють поглибленню знання про його життя та творчість. Висвітлено різноманітні аспекти процесу творчого становлення митця як співака та громадсько-культурного діяча. З'ясовано впливи зарубіжних вокальних шкіл на формування української вокальної школи. Розкрито зміст та охарактеризовано творчий доробок співака. Доведено, що постать М. О. Менцинського посідає особливо неповторне місце в українській та європейській музичній культурі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ335.413(4УКР)5/6-8 Менцинський М. + Щ314-73(4УКР)5/6 Менцинський М.
Шифр НБУВ: РА384929 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Оленєв М.В. 
Удосконалення технології виробництва виноградного соку з застосуванням рівномірного електромагнітного поля надвисокої частоти: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.18.13 / М.В. Оленєв ; Одес. нац. акад. харч. технологій. — О., 2009. — 16 с. — укp.

Удосконалено технологію виробництва виноградного соку за рахунок застосування мікрохвильової обробки напоїв у камері нерезонансного типу. Проаналізовано існуючі способи теплової та мікрохвильової обробки продукції в резонансній мікрохвильовій камері. Показано переваги та недоліки традиційного нагрівання в пастеризаторі та резонансних камерах надвисокої частоти (НВЧ). Встановлено, що застосування резонансних камер у харчовій промисловості не знайшло широкого використання через недосконалість устаткування. Теоретично й експериментально досліджено процес пастеризації виноградного соку в рівномірному електромагнітному полі НВЧ. Розроблено режими пастеризації продукції та обчислено фактичну летальність найбільш термостійких мікроорганізмів. Розроблено математичну модель і визначено параметри процесу мікрохвильової пастеризації продукції, яка забезпечує мікробіальну стабільність і підвищення якості готової продукції. Проведено мікробіологічний і біохімічний аналіз контрольних і дослідних зразків продукції після пастеризації за визначеними технологічними параметрами та показано промислову стерильність і скорочення втрат біологічно цінних речовин. Зроблено розрахунок економії енергоресурсів за умов надвисокочастотної обробки у разі застосування нерезонансної камери, який становить 231 тис. грн на рік.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Л961.92/99 +
Шифр НБУВ: РА363998

Рубрики:

      
15.

Мукан О.В. 
Формування систем корпоративного управління в машинобудуванні: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.В. Мукан ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2008. — 24 с. — укp.

Досліджено теоретичні, методологічні та прикладні проблеми формування систем корпоративного управління у машинобудівних корпораціях. Розвинуто тлумачення категорій "корпоративне управління", "система корпоративного управління". Розглянуто принципи корпоративного управління. Удосконалено структурну декомпозицію даної системи за типологічно-змістовою та функціональною ознаками. Розроблено методичні рекомендації щодо вибору адекватних методів мотивування працівників різних категорій машинобудівних корпорацій на засадах матриці, яка поєднує одночасне застосування методів мотивування за формою впливу, напрямом і рівнем охоплення суб'єктів мотивування. Обгрунтовано індикатори оцінювання підсистем корпоративного управління за топологічно-змістовою ознакою. Запропоновано методичні рекомендації щодо оцінювання впливу індикаторів організаційної структури управління машинобудівної корпорації на її економічнні результати з використанням кореляційно-регресійного моделювання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851-21 +
Шифр НБУВ: РА361129

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Брандибура І. Ю. 
Професійна підготовка бакалаврів гуманітарних наук з політології в університетах Англії та Уельсу / І. Ю. Брандибура. — Б.м., 2019 — укp.

Об'єкт дослідження – університетська освіта Англії та Уельсу. Мета дослідження – виявити особливості професійної підготовки бакалаврів гуманітарних наук з політології в умовах університетської освіти Англії й Уельсу та розробити науково-методичні рекомендації щодо використання ідей англійського й уельського досвіду в університетах України. Методи дослідження: аналіз і синтез, індукція, дедукція та узагальнення, систематизація і класифікація, зіставлення, порівняння, спостереження, опитування.Вперше виявлено особливості професійної підготовки бакалаврів гуманітарних наук з політології в університетах Англії та Уельсу; висвітлено професійну підготовку бакалаврів гуманітарних наук з політології як науково-педагогічну проблему; досліджено організаційно-педагогічні засади професійної підготовки бакалаврів гуманітарних наук з політології в університетах Англії та Уельсу на основі розробленої структурної моделі; на основі порівняльно-педагогічного аналізу виокремлено спільне та відмінне у досвіді Англії, Уельсу й України; розроблено науково-методичні рекомендації щодо використання прогресивного досвіду Англії та Уельсу у системі університетської освіти України. Уточнено зміст понять «бакалавр гуманітарних наук з політології», «фахівець з політології». Подальшого розвитку набули положення про організацію професійної підготовки майбутніх фахівців з політології на основі комплексного використання традиційних та інноваційних методів навчання із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій, тісної співпраці університетів з місцевою громадою і потенційними роботодавцями.^UUniversity education of England and Wales is the research object. The research aim is to identify peculiarities of professional training of Bachelors of Arts in Political Science in university education of England and Wales and to develop scientific and methodological recommendations on the use of English and Welsh ideas and experience at the universities of Ukraine. The research methods: analysis and synthesis, induction, deduction and generalization, classification, systematization, comparison and critical reflection, observation, poll. For the first time the peculiarities of professional training of Bachelors of Arts in Political Science at the universities of England and Wales have been identified; professional training of Bachelors of Arts in Political Science has been presented as a current pedagogical issue; on the basis of the developed structural model organizational and pedagogical conditions of professional training of Bachelors of Arts in Political Science have been researched; on the basis of comparative pedagogical analysis, common and distinctive features of England, Wales, and Ukraine have been identified; scientific and methodological recommendations on the use of advanced ideas of English and Welsh experience in university education of Ukraine have been developed. The notions “Bachelor of Arts in Political Science”, “Political Science specialist” have been clarified. The ideas of organization of professional training of political science specialists based on the complex use of traditional and innovative teaching and learning methods in combination with information and communication technologies, close collaboration of universities with the local community and prospective employers have gained further development.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
17.

Оленєва В. Д. 
Функціональна роль ацетилювання α-тубуліну при розвитку стрес-індукованої аутофагії у Arabidopsis thaliana / В. Д. Оленєва. — Б.м., 2019 — укp.

Досліджено роль ацетилювання α-тубуліну при реалізації аутофагії у клітинах A. thaliana, індукованої стресовими факторами абіотичної природи(голодування, осмотичний і сольовий стреси, ультрафіолет В). На морфологічному, транскрипційному та біохімічному рівнях показано розвиток аутофагії у відповідь на дію цих чинників. Встановлено, що інгібування стрес-індукованої аутофагії викликає підвищення кількості клітин у стані програмованої клітинної загибелі, що ілюструє роль аутофагії як адаптивного механізму. Продемонстровано суттєве підвищення рівнів ацетильованого α-тубуліну під впливом абіотичних стресових факторів, а також показано, що ацетилювання α-тубуліну забезпечує більш міцну його взаємодію тубуліну з білком аутофагії Atg8, що підтверджує функціональну роль мікротрубочок у реалізації аутофагії. Встановлені закономірності впливу стресових чинників на експресію генів α-тубуліну та білка atg8 і генів ферментів, залучених до ацетилювання тубуліну (ацетилтрансфераза elp3 та деацетилази hda14 і hda6). Виокремлено рослинні кінезини, вірогідно залучені до розвитку аутофагії та проаналізовано закономірності їх експресії під впливом досліджуваних абіотичних факторів. Встановлено тканиноспецифічний характер ацетилювання α-тубуліну як модифікації, котра у відповідь на вплив абіотичних стресів найбільш виражено проявляється у молодих та меристематичних тканинах, а також у тканинах коренів (кореневому чохлику, епідермісі та перициклі).^UThe role of post-translational acetylation of α-tubulin in the realization of stress-induced autophagy in A. thaliana cells was investigated. It was shown on the morphological, transcriptional and biochemical levels, that the development of autophagy is induced as a response to abiotic stress influence. It was found that an inhibition of stress-induced autophagy causes an intensification of programmed cell death development, which illustrates the role of autophagy as an adaptive mechanism. A significant increase in the level of acetylated a-tubulin was detected under the influence of abiotic stress. Moreover, it was shown that acetylation of α-tubulin provides a stronger interaction of tubulin with Atg8, an autophagy protein, which altogether confirms the functional role of microtubules in the realization of stress-induced autophagy. The regularities of the influence of stress factors on the expression of α-tubulin genes and the atg8, as well as on the enzymes involved in the acetylation of the tubulin (acetyltransferase elp3, deacetylases hda14 and hda6) have been established. The plant kinesins that are likely to be specific for the realization of stress-induced autophagy have been identified and the patterns of their expression under the influence of the abiotic factors were analyzed. Stress-induced α-tubulin acetylation was shown as a tissue-specific modification, which is most pronounced in young and meristic tissues, as well as in root tissues (root cap, epidermis and pericycles).


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
18.

Іваницька О. С. 
Розвиток тьюторства у закладах вищої освіти Німеччини / О. С. Іваницька. — Б.м., 2020 — укp.

Об'єкт дослідження – вища освіта Німеччини.Мета дослідження – виявити особливості розвитку тьюторства в умовах вищої освіти Німеччини та окреслити можливості використання конструктивних ідей німецького досвіду в університетах України.Методи дослідження: аналіз і синтез, індукція, дедукція, узагальнення, систематизація, класифікація, зіставлення, порівняння, спостереження, опитування та інтерв'ювання.Вперше виявлено особливості розвитку тьюторства в умовах вищої освіти Німеччини; висвітлено тьюторство як науково-педагогічну проблему; виконано аналіз розвитку тьюторства у закладах вищої освіти Німеччини у міжнародному та національному контексті; досліджено специфіку реалізації тьюторства на інституційному рівні у Німеччині; окреслено можливості використання конструктивних ідей та досвіду розвитку тьюторства у Німеччині в умовах університетської освіти України. Уточнено зміст понять «тьюторство», «тьютор», «тьюторіал». Подальшого розвитку набули положення про організацію тьюторства та використання його потенціалу з метою забезпечення якості освітніх послуг та підвищення успішності здобувачів вищої освіти.^UThe higher education of Germany is the research object.The research aim is to identify peculiarities of the tutoring development in the context of higher education of Germany and to outline the possibilities of using the constructive ideas of German experience at the universities of Ukraine.The research methods: analysis and synthesis, induction, deduction, generalization, systematization, classification, comparison, observation, surveillance and interviewing.For the first time peculiarities of the tutoring development in the conditions of higher education of Germany have been identified; tutoring is presented as a scientific and pedagogical problem; the analysis is performed on the tutoring development at Higher Educational Establishments of Germany in the international and national context; the specificity of tutoring realization at the institutional level of Germany is researched; possibilities of using of the constructive ideas and experience of the tutoring development in Germany under the conditions of university education of Ukraine are outlined. The comprehension of the concepts “tutoring”, “tutor”, “tutorial” is clarified. Provisions on the tutoring organization and its potential use gained further development in order to ensure the quality of educational services as well as to improve the success of higher education applicants.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
19.

Столярчук Л. Б. 
Професійна підготовка бакалаврів у галузі права в університетах Канади / Л. Б. Столярчук. — Б.м., 2020 — укp.

Об'єкт дослідження – університетська освіта Канади.Мета дослідження – виявити особливості професійної підготовки бакалаврів у галузі права в університетах Канади, а також розробити науково-методичні рекомендації щодо використання конструктивних ідей канадського досвіду в умовах університетської освіти України.Методи дослідження: аналіз і синтез, індукція, дедукція та узагальнення, сис-тематизація та класифікація, порівняння та критичне осмислення, спостере-ження, діалоги, опитування.Вперше висвітлено особливості професійної підготовки бакалаврів у галузі права в університетах Канади; охарактеризовано організаційно-педагогічні засади професійної підготовки бакалаврів у галузі права в університетах Ка-нади на основі розробленої моделі професійної підготовки бакалаврів у галузі права в університетах Канади, що охоплює нормативний, теоретико-методологічний, змістовий, операційний компоненти; в результаті проведено-го порівняльно-педагогічного аналізу виокремлено спільне та відмінне у до-свіді Канади й України щодо професійної підготовки фахівців з права; розро-блено науково-методичні рекомендації щодо використання конструктивних ідей канадського досвіду професійної підготовки бакалаврів у галузі права в умовах університетської освіти України. Уточнено зміст понять «бакалавр права», «фахівець з права». Подальшого розвитку набули положення про ор-ганізацію професійної підготовки майбутніх фахівців з права на основі ком-плексного використання традиційних та інноваційних методів навчання, за-стосування різноманітних моделей практичної підготовки, тісної співпраці університетів з громадськими організаціями та потенційними роботодавцями.^UUniversity education of Canada is the research object.The research aim is to identify peculiarities of professional training of Bachelors in the field of law at the universities of Canada and to develop scientific and methodological recommendations on the use of progressive ideas and experience of Canada at the universities of Ukraine.The research methods: analysis and synthesis, induction, deduction and generalization, systematization and classification, comparison and critical thinking, observations, dialogues, interviewing.For the first time the peculiarities of professional training of Bachelors in the field of law at the universities of Canada have been identified; organizational and pedagogical principles of professional training of Bachelors in the field of law at the universities of Canada on the basis of the elaborated model of professional training of Bachelors in the field of law including legal framework, theory and methodology, content, and operation components have been outlined; as a result of conducting comparative pedagogical analysis, common and distinctive features of professional training of legal specialists in Canada and Ukraine have been identified; scientific and methodological recommendations on the use of advanced ideas of Canadian experience of professional training of Bachelors in the field of law in university education of Ukraine have been developed. The notions “Bachelor in Law”, “legal specialist” have been clarified. The ideas of organization of professional training of legal specialists on the basis of the complex use of traditional and innovative teaching and learning methods, information and communication technologies, close collaboration of universities with non-governmental organizations and prospective employers have gained further development.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
20.

Кобрин Н. З. 
Розвиток професійної освіти фахівців з медичної інформатики у Канаді (друга половина ХХ – початок ХХІ століття) / Н. З. Кобрин. — Б.м., 2020 — укp.

Об'єкт дослідження – система вищої освіти Канади. Мета дослідження – виявити особливості розвитку професійної освіти фахівців з медичної інформатики у канадській системі вищої освіти, а також розробити науково-методичні рекомендації щодо використання конструктивних ідей досвіду Канади в умовах українського освітнього середовища. Методи дослідження: аналіз і синтез, індукція і дедукція, узагальнення, порівняння та зіставлення, логічний, історико-генетичний, описовий метод, бесіда, анкетування, інтерв'ювання.Вперше виявлено особливості розвитку професійної освіти фахівців з медичної інформатики у Канаді (вплив зовнішніх чинників – централізованої державної політики щодо інформатизації системи охорони здоров'я, прогресу інформаційно-комунікаційних технологій, людського фактору тощо на кількісну та якісну динаміку розвитку професійної освіти фахівців з медичної інформатики; гнучкість змісту освітніх програм, що зумовлена академічною автономією й орієнтованістю закладів вищої освіти на актуальні соціально-економічні потреби; співпраця закладів вищої освіти з роботодавцями, громадськими і професійними організаціями; участь професійних асоціацій у формуванні стратегій розвитку освіти з медичної інформатики); обґрунтовано професійну освіту фахівців з медичної інформатики як науково-педагогічну проблему, в основу якої покладено теорії та концепції медицини, інформатики, менеджменту; виконано ретроспективний аналіз розвитку професійної освіти фахівців з медичної інформатики у Канаді (виокремлено зовнішні та внутрішні передумови становлення освіти з медичної інформатики і запропоновано періодизацію розвитку професійної освіти фахівців з медичної інформатики у Канаді); визначено особливості реалізації професійної освіти фахівців з медичної інформатики у канадській системі вищої освіти на початку ХХІ ст. (неперервність професійної освіти фахівців з медичної інформатики, практична спрямованість їхньої професійної підготовки, застосування діяльнісного та компетентнісного підходів до оволодіння фаховими компетентностями, партнерство і взаємодія сектору вищої освіти з суб'єктами економічної діяльності); розроблено науково-методичні рекомендації щодо використання конструктивних ідей досвіду Канади в умовах університетської освіти України. Уточнено зміст понять «професійна освіта», «медична інформатика як навчальна дисципліна», «медична інформатика як спеціальність», «фахівець з медичної інформатики». Подальшого розвитку набули положення про розвиток вищої освіти на засадах неперервності, компетентнісного підходу до оволодіння професійними уміннями та навичками, співпраці закладів вищої освіти та потенційних роботодавців. У науковий обіг введено нові факти, ідеї, підходи, джерельна база розвитку професійної освіти фахівців з медичної інформатики.^UThe system of higher education in Canada is the research object. The research aim is to identify characteristic features of the health informatics professional education development in Canadian higher education system and to offer scientific and methodological recommendations on applying constructive ideas of Canada's experience into the Ukrainian educational environment.The research methods: analysis and synthesis, induction and deduction, generalization, comparison and juxtaposition, logical, historical-genetic, descriptive method, conversation, questionnaire, interview.For the first time the characteristic features of the health informatics professional education development in Canada have been identified (the influence of extrinsic factors – the centralized state policy on the healthcare informatization, the progress of information and communication technologies, human factor, etc. – on the quantity and quality dynamics of the health informatics professional education development; flexibility of health informatics educational programs' content conditioned by postsecondary institutions' academic autonomy and their orientation on actual social and economic needs; collaboration of postsecondary institutions with employers, non-government and professional organizations; professional associations' participation in providing visions of developing the health informatics education); health informatics professional education as an educational research problem based on the theory and concepts of medicine, informatics and management has been introduced; the retrospective analysis of the health informatics professional education development in Canada has been performed (the extrinsic and intrinsic preconditions of the health informatics education rise have been determined, and the periodization of the health informatics professional education development in Canada has been proposed); the specifics of the health informatics professional education implementation in Canada at the beginning of the 21st century has been outlined (life-long professional development of specialists in health informatics, practice-orientation of their professional training, activity- and competency-based approaches to acquire core health informatics professional competencies, partnership and cooperation of the education sector with economic entities); and the scientific and methodological recommendations on applying constructive ideas of Canada's experience into the Ukrainian university education have been offered. The meaning of the notions ‘professional education', ‘health informatics as an academic discipline', ‘health informatics as a specialty', ‘a health informatics professional' have been clarified. The ideas of higher education development on the principles of life-long professional development, competency-based approach to acquiring core professional skills, and cooperation of the higher education sector with potential employers have gained further development. New facts, ideas and approaches, scientific literature on health informatics professional education have been introduced to scientific circulation. The ideas concerning the formation of professional and pedagogical competences of professional subject's teachers involved in the professional training of specialists in Information, Library and Archival Studies gained further development.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського