Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (7)Наукова електронна бібліотека (12)Реферативна база даних (676)Книжкові видання та компакт-диски (135)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>K=ВИБОРЧІ$<.>+<.>K=КАМПАНІЇ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 94
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Корнейко А.О. 
Суспільно-політичний розвиток України в 1953-1964 рр. (на матеріалах західних областей): Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / А.О. Корнейко ; Ін-т українознав. ім. І.Крип'якевича НАН України. — Л., 1999. — 21 с. — укp.

Дисертація присвячена дослідженню перебігу суспільно-політичних процесів у західноукраїнському регіоні в 1953-1964 рр. Авторка аналізує прояви активізації суспільного життя в країні у перше післясталінське десятиріччя, досліджує вплив на цей процес зовнішніх і внутрішніх факторів. У роботі висвітлено особливості десталінізаційного процесу в регіоні, проаналізовано спроби вдосконалення радянської політичної системи, досліджено специфіку реабілітації західних українців. Значну увагу приділено аналізу еволюції західноукраїнського антирежимного руху, запропоновано періодизацію останнього відповідно до форм і методів діяльності. Дисертантка досліджує особливості церковно-релігійного життя краю, хід широкомасштабної антирелігійної кампанії кінця 50-х - першої половини 60-х рр.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР33)53-5

Рубрики:

      
2.

Цюпак І.М. 
Визначення параметрів обертання Землі та їх похідних за результатами лазерних спостережень ШСЗ: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.24.01 / І.М. Цюпак ; Держ. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2000. — 20 с. — укp.

Дисертацію присвячено розробці методики та алгоритму визначення параметрів обертання Землі (ПОЗ), їх похідних з обробки лазерних спостережень ШСЗ, розробці алгоритму прогнозування координат полюса. Розроблено методику одночасного інтегрування рівнянь руху ШСЗ із системою варіаційних рівнянь для ізохронних похідних та часткових похідних від біжучого вектора стану супутника за ПОЗ, їх похідних, алгоритм визначення різниці часу (UTIR-UTC) за результатами лазерних спостережень ШСЗ. Отримано 13 розв'язків для рядів ПОЗ та їх перших і других похідних у різних комбінаціях параметрів з обробки лазерних спостережень основної кампанії міжнародного проекту MERIT. Виконано Фур'є-аналіз рядів ПОЗ та їх швидкостей зміни, отриманих в роботі та визначених різними міжнародними центрами обробки супутникових вимірів. Порівняльний аналіз результатів свідчить про добру узгодженість отриманих у дослідженні рядів ПОЗ і швидкостей їх зміни з визначеннями міжнародних організацій. Модель прогнозування координат полюса складено з двох частин: математичної та стохастичної. Математичну модель представлено сумою рядів Фур'є з різними базовими періодами: шестирічним, чандлеровим та річним. Здійснено прогноз координат полюса для одиного року.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В654.13-2,022
Шифр НБУВ: РА310935 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Стешенко Т.В. 
Виборчі комісії: правовий статус і організація роботи: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.02 / Т.В. Стешенко ; Нац. юрид. акад. України ім. Я.Мудрого. — Х., 2000. — 19 с. — укp.

Дисертацію присвячено вивченню юридичної природи, функцій, форм та методів діяльності виборчих комісій, проблем нормативного регулювання та реалізації їх повноважень. На теоретичному рівні проаналізовано сучасний правовий статус виборчих комісій, їх сутність, компетенцію, характер взаємовідносин з іншими органами публічної влади, форми та методи їх роботи. Розроблено теоретичну модель системи виборчих комісій як особливої підсистеми органів публічної влади. Наведено характеристику основних елементів, що визначають організацію їх роботи. Сформульовано концептуальні положення, обгрунтовано нові пропозиції та висновки з досліджених питань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х809(4УКР)526.02
Шифр НБУВ: РА311047 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Новікова Т.В. 
Планування рекламної діяльності підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Т.В. Новікова ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2001. — 18 с. — укp.

Досліджено теоретичні основи організації, управління та планування рекламної діяльності. Визначено місце та роль реклами у реалізації комплексу маркетингу. Вивчено економічний зміст, структуру, послідовність розробки та реалізації рекламної кампанії підприємства. Обгрунтовано структуру управління рекламним процесом. Удосконалено схему взаємодії підприємства й учасників рекламної кампанії у процесі її підготовки та реалізації. Проведено аналіз поточного стану і перспектив розвитку світового та вітчизняного ринків рекламних послуг. Визначено оцінку ефективності рекламної діяльності підприємств України. Висвітлено зарубіжний досвід організації рекламного процесу. Розроблено методичні підходи до формування і контролю реалізації стратегії рекламної діяльності підприємства. Запропоновано методику формування та розподілу рекламного бюджету підприємства на базі оптимізації використання коштів для рекламної кампанії. Наведено методичні рекомендації щодо визначення економічної ефективності рекламної діяльності підприємства як результату впливу реклами на ринок у зіставленні з витратами на неї живої та матеріалізованої праці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-803.81
Шифр НБУВ: РА312547 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Шкурат І.В. 
Становлення та розвиток політичних виборів в Україні (управлінський аспект): Автореф. дис... канд. наук з державного управління: 25.00.01 / І.В. Шкурат ; Укр. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Запропоновано визначення поняття виборчих технологій як сукупності засобів і методів виборювання, оновлення та утримання політичної влади в демократичному суспільстві, а також поняття "технологія" як механізм управління й організації суспільного життя стосовно політичних виборів. Систематизовано існуючі підходи та запропоновано власну класифікацію виборчих технологій за ознаками: використовуваний інструментарій та методологія; масштаб виборів; ціль виборчої компанії; ступінь включеності в управлінські процеси; "антитехнології" або "брудні" виборчі технології. Запропоновано положення, що політичні вибори - це правова форма завоювання та оновлення представницьких інститутів влади. Розвинуто також положення: ключовий інститут легітимації існуючої політичної системи й політичного режиму; соціальна технологія демократичного суспільства, що сприяє підвищенню ефективності державного управління, механізм політичного безпеки держави. Зазначено, що у державотворчому процесі демократичного суспільства політичні вибори є механізмом реалізації прав громадян на участь в управлінні державою. Відзначено, що ефективність виборчих технологій за сучасних умов українського суспільства залежить від наявності команди професіоналів; матеріально-фінансових реурсів, організаційної структури, доступу до засобів масової інформації, підтримки впливових людей, морально-вольових якостей політичного лідера. Визначено, що виборча система України пройшла шлях від мажоритарної абсолютної більшості до змішаної відносної більшості. Доведено, що виборча система, виборчі правила, процедури та інші заходи й методи, які застосовуються під час виборчої компанії як управлінський інструментарій, впливають на стабільність політичної системи й розвиток демократизації в країні та залежать від чіткості й виваженості правових норм, рівня політико-правової культури учасників виборчого процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф052 + Х809(4Укр)526.2
Шифр НБУВ: РА319094 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Недужко Ю.В. 
Діяльність української діаспори по відзначенню тисячоліття хрещення Руси - України (кін. 70-х - 80-ті роки ХХ ст.): Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.02 / Ю.В. Недужко ; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. — Чернівці, 2002. — 23 с. — укp.

На підставі аналізу архівних документів, вітчизняної та зарубіжної історіографії, мемуарів, матеріалів періодичних видань висвітлено проведення великомасштабної кампанії української діаспори з відзначення Тисочоліття хрещення Руси - України 1970-х - 1980-х рр. Проаналізовано передумови, причини та необхідність проведення ювілейної кампанії, її вплив на процеси в середовищі еміграції та відродження Української греко-католицької церкви (УГКЦ) і Української автокефальної православної церкви (УАПЦ) в УРСР. Розглянуто форми та методи діяльності суспільно-політичних, релігійних та наукових об'єднань української діаспори, а також ставлення органів влади, громадськості, засобів масової інформації, організацій країн Заходу до вимог українців, висунутих в ході кампанії, особливо в частині забезпечення релігійної свободи в СРСР та УРСР. Охарактеризовано політику протидії органів влади СРСР і УРСР інформаційним заходам та акціям української діаспори, країн Заходу, спрямованих на захист релігійної свободи, відродження УГКЦ і УПЦ в УРСР.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(9=УКР)63-7 + Э372.270.92(0) + Э377.109(0=УК) +
Шифр НБУВ: РА322419

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
7.

Грицун О.Л. 
Перегрупування суспільно-політичних сил у США у ході виборчих кампаній (80-ті рр. ХХ ст.): Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.02 / О.Л. Грицун ; Дніпропетр. нац. ун-т. — Д., 2002. — 20 с. — укp.

Комплексно досліджено проблему участі американців в електоральному суперництві партій та суспільно-політичних зрушень, які відбувались у США на тлі виборчих перегонів. Розглянуто питання щодо наукових дефініцій сучасної політичної історії, хронології, причин та умов перегрупування, засад і реформ виборчої системи у 80-ті рр. XX ст. Висвітлено теоретико-методологічні постулати верхівкового компромісу з відходом від концепції "елітного перегрупування". Запропоновано вивести з категоріального обігу поняття "рузвельтівська коаліція", що вживається стосовно картерівського передвиборчого об'єднання демократів 1980 р. Визначено правила виборчого фінансування як головну історичну передумову перегрупування та визнано проблему загального грошового балансу партій головним рушієм перерозподілу політичного впливу після кампанії 1980 р. Зроблено спробу розмежувати процес зсуву суспільно-політичних сил за донорською кон'юнктурою, позиційними коливаннями вкладників (перший етап - збільшення дрібних внесків і панівне становище республіканців) і змінами в самій структурі фінансової підтримки (друга фаза - власне "перегрупування КПД" і зміцнення ліберальних фондів-коаліцій). Визначено історичну закономірність, згідно з якою "нова республіканська більшість" принципово неможлива за умов сталого політичного розвитку та соціально-економічної стабільності в США - характерних ознак "доби Рейгана".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф052 + Т3(7США)63-5
Шифр НБУВ: РА317631 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Кондратюк С.К. 
Встановлення і функціонування радянського режиму в Західній Україні у 1939 - 1941 рр. (державно-правовий аспект): Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.01 / С.К. Кондратюк ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2003. — 18 с. — укp.

Проаналізовано обставини зайняття території Західної України Червоною армією у вересні 1939 р. Визначено статус тимчасових органів влади - обласних та повітових управлінь і селянських комітетів. Висвітлено хід виборчої кампанії до Народних Зборів Західної України, описано процедуру їх проведення та прийняття рішень. Розглянуто методи, за допомогою яких у регіоні впроваджено радянську політичну систему тоталітаризму.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х2(4УКР33)62-523 + Т3(4УКР33)621-5 +
Шифр НБУВ: РА328060

Рубрики:

      
9.

Мосюкова Н.Г. 
Історія парламентської системи в Україні (1990-1998 рр.): Автореф. дис. канд. іст. наук: 07.00.01 / Н.Г. Мосюкова ; Дніпропетр. нац. ун-т. — Д., 2003. — 21 с. — укp.

Проведено комплексне дослідження взаємозалежності та взаємовпливу суспільно-політичного життя, виборчого законодавства, виборчої кампанії та характеру діяльності парламенту. Всебічно проаналізовано особливості суспільно-політичного життя, встановлено причинно-наслідкові зв'язки змін виборчого законодавства, виявлено особливості кожного з законів про вибори за вказаний період, визначено напрямки змін виборчого законодавства. Узагальнено фактори, що впливають на хід і результати виборчої кампанії, розглянуто ступінь впливу кожного з них на вибори, що відбувалися в Україні в 1990-ті рр. Встановлено причини і напрямки структурної еволюції парламенту, формування фракцій, досліджено динаміку взаємодії Верховної Ради з політичними партіями України, визначено критерії оцінки її діяльності, виявлено фактори, які перешкоджали більш ефективній роботі. Встановлено, що, незважаючи на поступове посилення виконавчої влади впродовж 1990-х років, в Україні збереглася певна рівновага між законодавчою та виконавчою гілками влади. Враховуючи досвід парламентської діяльності 1990-х рр., зроблено висновок щодо подальших напрямків законотворчості в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)64-5 + Х809(4УКР)62-9 + Х2(4УКР)64-511.126 +
Шифр НБУВ: РА328092

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Лікарчук Н.В. 
Формування іміджу політичного лідера в процесі виборчої кампанії: Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Н.В. Лікарчук ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2003. — 21 с. — укp.

Розкрито суть іміджу політичного лідера, зазначено, що імідж політика формується на підставі реально властивих цій особистості характеристик, але у відповідний спосіб "препарованих" спеціалістами (іміджмейкерами). Саме вони дають змогу лідеру здійснити свої функції, зокрема, переконати населення в правильності вибраного рішення. Зазначено, що створення іміджу політика проходить ряд певних етапів, кожний з яких має свої методи здійснення. Відзначено, що побудова іміджу політичного лідера має свою стратегію та тактику. Саме в межах стратегії реалізується образ кондидата, тактика та план виборчої кампанії. Зауважено, що формування іміджу політика в межах виборчої кампанії носить технологічний характер. Політичний маркетинг, менеджмент, реклама, паблік рилейшнз та пропаганда використовуються як технології створення іміджу політичного лідера.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф055.1 + Ф052 + Ф038.4 +
Шифр НБУВ: РА326000

Рубрики:

      
11.

Федченко Є.М. 
Близькосхідна політика Ізраїлю в контексті стратегії розвитку ізраїльського суспільства: Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.04 / Є.М. Федченко ; НАН України. Ін-т світ. економіки і міжнар. відносин. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Розглянуто процес та умови становлення і розвитку регіональної політики Ізраїлю, в першу чергу щодо палестинців, визначено її суть, спрямованість, теоретичні засади, основні доктрини та механізми її реалізації в історичній ретроспективі. Цей процес висвітлено за умов постійних трансформацій в Ізраїлі, на Близькому Сході та у світовій системі в цілому, що перейшла від біполярного протистояння до пост-біполярного стану. Визначено характер та природу змін у сприйнятті імперативів близькосхідної політики в Ізраїлі під впливом внутрішньорегіональних чинників (змін у вибудові стратегії розвитку ізраїльського суспільства - від заснування держави Ізраїль на основі сіонізму як панівної ідеології до сучасності) та зовнішніх чинників. Досліджено ступінь залежності основних прерогативів ізраїльської політики щодо свого оточення від контексту та еволюції позарегіональних інтересів на Близькому Сході, зокрема американських, появи нових глобальних викликів, що постали перед людством, а саме розгортання глобальної антитерористичної кампанії після 11 вересня 2001 р.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф031.1 + Ф4(5ІЗР)64 + Ф055.257 + Ф043.2 +
Шифр НБУВ: РА327228

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  

      
Категорія: Гірнича справа   
12.

Коваленко В.В. 
Підвищення несучої здатності металевого кріплення капітальних гірничих виробок в умовах агресивних шахтних вод: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.15.04 / В.В. Коваленко ; Нац. гірн. ун-т. — Д., 2003. — 16 с.: рис. — укp.

Наведено результати досліджень стійкості капітальних виробок, закріплених металевим кріпленням за умов агресивних мінералізованих вод вугільних шахт Державної холдінгової кампанії (ДХК) "Добропіллявугілля", ДКХ "Павлоградвугілля". На основі прискорених корозійних випробувань одержано залежності зміни корозії від наявності окалини, мінералізації шахтних вод, напружень, що виникають у кріпленні. Розроблено склад сумішей набризкбетону з використанням золи виносу як зміни частини цементу та проаналізовано захисну дію даних покрить стосовно металу кріплення. На основі одержаних залежностей побудовано номограму визначення товщини набризкбетонного покриття залежно від умов експлуатації, способу підвищення несучої здатності металевого кріплення у разі агресивних шахтних вод.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И141.23 + И141.02 +
Шифр НБУВ: РА324251

Рубрики:

      
13.

Джига Т.В. 
Методи та технології впливу політичної реклами (на прикладі передвиборної кампанії): Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.03 / Т.В. Джига ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2003. — 21 с. — укp.

Досліджено методи та технології впливу політичної реклами на прикладі передвиборчої кампанії до Верховної Ради України 2001 - 2002 рр. Доведено застосування у даній рекламі технологій маніпуляції масовою свідомістю, політичних технологій, прийомів комерційної реклами. Проаналізовано більше 300 відеороликів українських політичних партій. Установлено методи та технології, що застосовувались в українській політичній рекламі з метою маніпуляції масовою свідомістю під час передвиборчої кампанії. Виявлено, що найбільш інтенсивний вплив на масову свідомість був здійснений у відеороликах партій "СДПУ(о)", "Наша Україна", "Партія Зелених України", "Всеукраїнське політичне об'єднання Жінки за майбутнє" та партії "Яблуко".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф055.1 + Ф052 +
Шифр НБУВ: РА324823

Рубрики:

      
14.

Каламаж Р.В. 
Психологічні аспекти формування правової культури виборців: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.06 / Р.В. Каламаж ; Нац. акад. внутр. справ України. — К., 2004. — 19 с. — укp.

Досліджено сутність правової культури у контексті структурно-функціонального та аксіологічного підходів та проаналізовано правосвідомість як її якісну характеристику. Розкрито зміст та поняття правової культури виборців. Встановлено зв'язок між правовою культурою особистості виборця та правовою культурою суспільства, національним менталітетом, політичною культурою, функціонуванням засобів масової інформації, діяльністю політичних сил, що створюють виборчі технології. Доведено, що розв'язання проблеми формування правової культури виборців значною мірою залежить від врахування психологічного фактора пострадянських перетворень. Запропоновано комплексну методику впливу на правову культуру виборців, що передбачає активне функціонування в освітньо-виховному процесі всіх трьох сфер особистості: когнітивної, емоційної, поведінкової. Визначено психолого-педагогічні умови, що забезпечують ефективність діяльності з формування правової культури учасників виборів. Встановлено чотири типи виборців за критеріями поваги до морально-правових норм та соціальної активності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Х002.03 +
Шифр НБУВ: РА331616

Рубрики:

      
15.

Полякова Я.О. 
Соціально-економічні аспекти управління рекламною діяльністю підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.09.01 / Я.О. Полякова ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2004. — 19 с. — укp.

Розроблено методику прогнозування приросту виручки підприємства від рекламної кампанії (РК) з урахуванням соціально-економічних закономірностей поведінки цільової аудиторії. Запропоновано методичний підхід до визначення резервів максимізації прибутку підприємства у процесі РК на підставі моделей параметричного аналізу взаємозв'язку показників обсягу попиту, загальної виручки від реалізації та загальних витрат на товар у до- та післярекламний період. Визначено оптимальну частотність рекламного звернення в управлінні рекламною діяльністю підприємства з використанням положень теорії граничної корисності в процесі проведення аналізу тенденцій взаємовпливу показників "виручка підприємства від РК" і "рекламні витрати". Удосконалено класифікацію зовнішніх і внутрішніх чинників рекламного процесу з урахуванням характеру участі рекламодавця в їх регулюванні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 +
Шифр НБУВ: РА328559

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Радченко О.В. 
Інституційна взаємодія народовладдя та органів державної влади у виборах: Автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.01 / О.В. Радченко ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. Харк. регіон. ін-т держ. упр. — Х., 2004. — 16 с. — укp.

Розглянуто актуальні теоретичні та методологічні проблеми інституційної взаємодії народовладдя та органів державної влади під час здійснення виборів. Проаналізовно існуючі концепції демократії та форми взаємозв'язку виборчого процесу з органами державної влади. Досліджено сутність, природу, ознаки та форми адміністративного ресурсу в державному управлінні. Визначено вплив виборчих систем на структуру та діяльність органів державної влади. Запропоновано виборчі моделі демократичного державотворення. Проаналізовано позитивний досвід діяльності органів державної влади у виборчому процесі. Визначено шляхи його удосконалення, зокрема запропоновано впровадження реального народовладдя, поширення нової філософії державної влади, спрямованої на відкритий толерантний партнерський діалог з населенням та активне залучення громадян до державного управління на принципах партіципаторності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х809(4УКР)526 +
Шифр НБУВ: РА333651

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Тонєва К.В. 
Адаптивні моделі вибору рекламної кампанії підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / К.В. Тонєва ; Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2004. — 20 с. — укp.

Уперше розроблено механізм вибору рекламної кампанії, який базується на принципах адаптації підприємства до зміни зовнішніх і внутрішніх умов його функціонування та дає змогу підвищити обгрунтованість прийнятих управлінських рішень. Створено модель вибору рекламної кампанії підприємств з виділенням контурів внутрішньої та зовнішньої адаптації з метою здійснення адаптації моделі та об'єкта дослідження. Розвинуто модель вибору ефективного обсягу асигнувань на рекламу на базі переваг теоретико-ігрових і експертних моделей, яка дає змогу одержати обгрунтоване сімейство рішень витрат на рекламу. Наведено модель розподілу обсягу асигнувань на рекламу, що представлена у вигляді задачі лінійного програмування та дозволяє здійснити параметричну адаптацію механізму вибору рекламної кампанії підприємства. Удосконалено модель планування його рекламної діяльності, яка враховує ефекти рекламних комунікацій з контурами реакції ринку та споживача.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 в611 + У9(4УКР)421.0-803.81 в611 +
Шифр НБУВ: РА332853

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Боліла М.М. 
Конкурентні стратегії фірм на світовому ринку та особливості їх реалізації в умовах України (на матеріалах ринку побутової техніки): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / М.М. Боліла ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2004. — 19 с. — укp.

Розглянуто питання формування та реалізації конкурентних стратегій фірм. Систематизовано сучасні й традиційні науково-теоретичні та практичні підходи щодо оцінки конкурентних відносин. Обгрунтовано необхідність стратегічного планування поведінки фірми, зокрема формування конкурентної стратегії для досягнення довгострокової конкурентоспроможності кампанії на ринку. Узагальнено традиційні класифікації конкурентних стратегій та запропоновано власну класифікацію. Розкрито значення внутрішнього та зовнішньго стратегічного аналізу фірми, обгрунтовано механізм реалізації та особливості адаптації конкурентних стратегій. Виявлено специфіку конкурентних відносин за умов перехідної економіки України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13 + У9(4УКР)421.52 +
Шифр НБУВ: РА331792

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Добрянська О.А. 
Управління рекламною діяльністю як фактор підвищення ефективності господарювання: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О.А. Добрянська ; НАН України. Ін-т регіон. дослідж. — Л., 2004. — 19 с. — укp.

Висвітлено теоретичні положення та розроблено практичні рекомендації щодо вдосконалення процесу управління рекламною діяльністю для підвищення ефективності господарювання підприємств-рекламодавців. Викладено методику розрахунку ємності рекламного ринку, визначено показники відрахувань податку на рекламу, що сплачуються рекламними агентствами за фіксованими ставками у разі надання рекламних послуг. Проаналізовано вплив реклами на ефективність господарювання, роль рекламної діяльності у зміцненні взаємодії між ланками ринкового ланцюга "виробник - продавець - споживач", а також у реалізації стратегічних цілей підприємства. Розглянуто проведення рекламної кампанії як послідовність інструментів маркетингу (моніторинг перспектив розвитку галузі, підвищення якості товару, моніторинг частки ринку та позиції конкурентів, формування гнучкої цінової політики, розширення додаткових переваг для споживачів, проведення рекламної кампанії), який здатний реалізувати цілі маркетингу (розширення мережі розповсюдження продукції, роботу з постачальниками та розповсюджувачами, виведення на ринок нових продуктів, розвиток торгової марки), які впливають на досягнення стратегічних цілей підприємства. Наведено рекомендації з нормативного регулювання рекламної діяльності як необхідної умови сумлінної конкуренції, що сприяє підвищенню ефективності господарювання та поглиблення зовнішньоекономічних зв'язків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 +
Шифр НБУВ: РА329658

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Варивода Я.О. 
Інформаційні стратегії у зовнішній політиці США та Росії за кризових умов: Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.04 / Я.О. Варивода ; НАН України. Ін- т світ. економіки і міжнар. відносин. — К., 2004. — 18 с. — укp.

Проаналізовано проблеми реалізації зовнішньополітичних інтересів держави інформаційними засобами за умов міжнародних криз. Розглянуто процеси формування та реалізації інформаційної зовнішньополітичної стратегії, систематизовано теоретичні та прикладні проблеми застосування інформаційно-комунікативних інструментів впливу на зовнішні аудиторії. Досліджено сучасні тенденції в організації міжнародних комунікаційних потоків за кризових умов та практику діяльності у даній сфері держав, які істотно впливають на формування та реалізацію зовнішньої політики України. Створено концепцію, узагальнено проблеми її реалізації у міжнародному аспекті та побудовано нову модель інформаційної зовнішньополітичної стратегії. На підставі вивчення досвіду інформаційного протистояння під час антитерористичної кампанії встановлено характер інформаційної зброї "масового психічного ураження", спрямованої на зниження відчуття безпеки, поширення паніки та страху. Показано, що не тільки масова свідомість, але й політичні інститути, економічна та культурно-цивілізаційна система в цілому стають метою подібних інформаційних впливів. Визначено провідні тенденції в інформаційному забезпеченні зовнішньої політики США за умов сучасного кризового стану системи міжнародної безпеки, а також закономірності здійснення зовнішньополітичних комунікацій російською елітою у пострадянських країнах. Наведено пропозиції щодо формування сучасної державної інформаційної стратегії України у сфері зовнішньої політики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф018 + Ф4(4РОС)64 + Ф4(7США)64 +
Шифр НБУВ: РА332067

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського