Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (6)Наукова електронна бібліотека (37)Реферативна база даних (1685)Книжкові видання та компакт-диски (217)
Пошуковий запит: (<.>K=НАВИЧК$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 200
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Нечай С.П. 
Адаптація дітей-сиріт молодшого дошкільного віку до умов дитячого будинку засобами музично-театральної діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / С.П. Нечай ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2001. — 21 с. — укp.

Науково обгрунтовано особливості процесу адаптації дітей-сиріт молодшого дошкільного віку до умов дитячого будинку. Визначено критерії адаптивності поведінки дітей-сиріт за нових соціальних умов, надано якісну характеристику виявлених критеріїв, розглянуто типи груп адаптації дітей-сиріт до умов дитячого будинку (задовільну, часткову, нестійку, незадовільну), що дає змогу здійснювати диференційний підхід до дітей з різним рівнем емоційної активності. Запропоновано методику організації музично-театралізованої діяльності, що сприяє успішній адаптації дітей-сиріт. Наведена методика дозволяє підвищувати професійний рівень педагогічного колективу дитячого будинку щодо організації навчально-виховної роботи з дітьми-сиротами в адаптаційний період; створити позитивний емоційний стан; знизити рівень тривожності, агресивності та незахищеності; коригувати негативні емоційні прояви засобами музичної діяльності; розвивати у вихованців навички соціальної поведінки в процесі музично-театралізованої діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч414(4УКР)715 + Ч411.355.2
Шифр НБУВ: РА315977 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Бадер В.І. 
Взаємозв'язок у розвитку усного і писемного мовлення молодших школярів: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / В.І. Бадер ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2004. — 36 с. — укp.

Вперше науково обгрунтовано систему навчання усного й писемного стилістично диференційованого зв'язного мовлення молодших школярів, яка відображає зміст і форми педагогічного впливу на процес формування культури усного та писемного мовлення з урахуванням екстралінгвістичних та інтралінгвістичних факторів. Розроблено методику навчання усного та писемного мовлення у функціонально-стилістичному аспекті: зміст, форми, методи та прийоми, систему вправ. Досліджено проблему формування умінь і навичок молодших школярів сприймати, розуміти та продукувати усні й писемні тексти. Запропоновано систему уроків розвитку усного і писемного зв'язного мовлення, доведено, що мовленнєві вміння та навички учнів формуються саме в процесі роботи над текстами усної та писемної форм мовлення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-911.322 +
Шифр НБУВ: РА331809

      
3.

Варенко В.М. 
Вивчення творчості українських письменників ХІХ - початку ХХ століття як засіб формування християнських моральних цінностей у старшокласників: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.М. Варенко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2005. — 21 с. — укp.

Визначено критерії сформованості вмінь і навичок, а також рівні розробки християнських моральних цінностей у старшокласників під час вивчення ними життєпису певного українського письменника, аналізу художнього твору чи образу-персонажа та виконання інших навчальних завдань. Визначено психолого-педагогічні та методичні умови формування й удосконалення в учнів відповідних умінь. Розроблено й експериментально перевірено теоретично обгрунтовану систему експериментальних уроків, спрямованих на формування християнських моральних цінностей на уроках української літератури. Удосконалено відповідні уміння та навички у старшокласників засобами літератури на основі цілеспрямованих форм і методів роботи на уроці традиційного й інноваційного характеру. З'ясовано, що запропонована методика значно підвищує рівень сформованості морально-етичних цінностей у старшокласників, сприяє їх духовному розвитку як особистості. Відзначено, що така система дозволяє створити умови для гармонійного саморозвитку і самовдосконалення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)5 р20 + Ч421.352 +
Шифр НБУВ: РА340862

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Яхнюк Т.О. 
Використання фрагментів художніх відеофільмів для навчання студентів мовних спеціальностей соціокультурної англійської лексики: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.О. Яхнюк ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Висвітлено питання підвищення ефективності процесу навчання соціокультурної лексики за допомогою фрагментів художніх відеофільмів. Теоретично обгрунтовано психолого-лінгвістичні та методичні передумови використання фрагментів художніх відеофільмів для навчання студентів мовних спеціальностей соціокультурної англійської лексики, виділено основні принципи лексико-орієнтованого відбору фрагментів, розроблено типологію кіноінформації за критеріями співвідношення аудитивної та візуальної інформації як мовленнєвого синтезу. Розроблену типологію покладено в основу комплексу вправ для навчання студентів соціокультурної лексики з опорою на фрагменти художніх відеофільмів, який грунтується на основних етапах навчання лексики: введенні та семантизації лексичних одиниць, формуванні лексичної навички на рівні словоформи, вільному словосполучення, фрази/речення, формуванні навички на рівні понадфразової єдності та вдосконаленні дій з лексичними одиницями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-919.2
Шифр НБУВ: РА317175 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Шевченко Н.В. 
Вища освіта як механізм формування кар'єрного ресурсу спеціаліста: Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / Н.В. Шевченко ; Харк. нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2007. — 17 с. — укp.

Обгрунтовано значення вищої освіти як механізму формування кар'єрного ресурсу спеціаліста. Із використанням системно-структурного, діяльнісного, компетентнісного та соціокультурноного підходів розкрито сутність кар'єри як соціального феномена, а також як результату та процесу активної поведінки, що сприяє формуванню конкурентоспроможності випускників ВНЗ на ринку праці. Виявлено, що за сучасних умов освіта позиціонується молоддю як ресурс соціальної мобільності та засіб освоєння нових соціальних ролей, а також як система, що визначає процес і порядок розвитку кар'єрного ресурсу студента. Встановлено, що за допомогою самоменджменту організації кар'єри та маркетингових інструментів оптимізації кар'єрного ресурсу випускник виявляється здатним реалізовувати стратегічні кар'єрні цілі та підвищувати ефективність розв'язання тактичних задач розвитку кар'єрних ліній за умов конкуренції на ринку праці. Виявлено, що в результаті системних трансформацій ВНЗ перетворюється на засіб конструювання способу життя молодого спеціаліста, в структуру, що формує у випускника навички безперервного пристосування та розвитку кар'єрного ресурсу за умов конкуренції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*674 + С5*342*151.411 +
Шифр НБУВ: РА350383

Рубрики:

      
6.

Кузьміна О.В. 
Диференційоване навчання в умовах групової форми навчальної діяльності учнів початкової школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О.В. Кузьміна ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2002. — 17 с. — укp.

Вперше теоретично обгрунтовано й екпериментального перевірено умови ефективності диференційованого навчання в груповій навчальній діяльності учнів молодших класів. Розроблено механізм організації групової діяльності, яка забезпечує впровадження диференціації навчання в початковій школі. Розроблено підхід до розробки диференційованих завдань для учнів, визначено вплив групової діяльності на психічний стан учнів на уроці, а також на міжособистісні відносини в класі. Доведено, що поєднання трирівневої диференціації навчальних програм початкової школи, добору навчальних груп з 4 учнів і відповідної організації їх роботи на уроках математики забезпечує збільшення обсягів засвоєння навчального матеріалу шляхом інтенсифікації та оптимізації навчальної роботи на уроці, підвищення глибини розуміння та рівня усвідомленості навчального матеріалу за рахунок кращого володіння навчальними уміннями та навичками, створення більш сприятливого емоційнго фону на уроках внаслідок емоційної розрядки в процесі внутрішньогрупового спілкування, поліпшення міжособистісних відносин і психологічного клімату в класі за рахунок підвищення рівня соціалізації й комунікативних спроможностей учнів. Встановлено, що одним з важливих механізмів дії розробленої методики є підвищення ролі соціальних мотивів навчальної діяльності в груповому навчанні: уникання глузування, підлеглого стану в групі, схвалення однолітків, потягу зайняти більш високий статус серед них, бажання допомагати іншим.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч421.221
Шифр НБУВ: РА317821 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Городнича Л.В. 
Диференційоване навчання молодших школярів аудіювання англійського мовлення з використанням комп'ютера: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Л.В. Городнича ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2009. — 23 с. — укp.

Досліджено методику диференційованого навчання учнів IV класів спеціалізованої школи з поглибленим вивченням іноземних мов англомовного аудіювання з використанням комп'ютерної програми. Розкрито психолого-педагогічні передумови та особливості англомовного аудіювання. Проаналізовано та відібрано текстовий матеріал, на підставі якого формуються аудитивні навички та вміння. Приділено увагу формуванню та вдосконаленню інтонаційно-вимовних, лексичних та граматичних навичок аудіювання та розвитку мовленнєвих умінь. Узагальнено вимоги до відбору автентичних текстів для створення бази аудіотекстів комп'ютерної програми та навчання аудіювання молодших школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-911.33 +
Шифр НБУВ: РА366952

Рубрики:

      
8.

Небеленчук І. О. 
Діалогові технології навчання зарубіжної літератури учнів 5 - 7 класів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / І. О. Небеленчук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Визначено філософські, культурознавчі, психолого-педагогічні та методичні основи діалогових технологій під час вивчення літературних творів на уроках зарубіжної літератури. Обгрунтовано характеристики основних понять дослідження, психолого-педагогічні умови застосування діалогових технологій у навчальному процесі загальноосвітніх шкіл. Розкрито сучасні підходи до викладання літератури на діалогічній основі, показано доцільність застосування діалогових технологій, прийомів, видів і форм навчання на різних етапах вивчення художніх творів. Висвітлено методичні аспекти застосування діалогових технологій для активізації навчальної діяльності учнів середніх класів загальноосвітніх шкіл. Доведено, що запропонована методична модель підвищує рівень аналітико-інтерпретаційної діяльності школярів, рівень загальної літературної освіти, формує комунікативні здібності, навички діалогового мовлення, сприяє розвитку компетентного читача, здатного логічно мислити, самостійно здобувати знання та застосовувати їх на практиці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(0) р20
Шифр НБУВ: РА383960 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Соболєва С. М. 
Екологічна підготовка майбутніх фахівців фінансово-економічного профілю засобами проектних технологій: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. М. Соболєва ; Київ. ун-т ім. Б.Грінченка. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Визначено поняття та зміст екологічної підготовки як соціально-педагогічної проблеми. Проведено аналіз сутності та змісту екологічної підготовки студентів засобами проектних технологій. Висвітлено поняття "проектні технології", їх засоби та дидактичні можливості в процесі екологічної підготовки майбутніх фахівців фінансово-економічного профілю. Обгрунтовано основні особливості екологічної підготовки, розроблено й експериментально перевірено структурно-функціональну модель екологічної підготовки майбутніх фахівців даного профілю засобами проектних технологій. Встановлено, що позитивних зрушень зазнають усі показники екологічної підготовки: екологічні знання, уміння та навички, екологічна свідомість й екологічна культура.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 р(4УКР)3-3,022
Шифр НБУВ: РА373362 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Котова Л.М. 
Емоційна стійкість як засіб формування інструментально-виконавської надійності у студентів музично-педагогічних факультетів: Автореф.дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Л.М. Котова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 18 с. — укp.

Наведено результати комплексного дослідження процесу розвитку виконавської майстерності студентів вищих закладів освіти у період інструментальної підготовки до відтворення музичної інформації за емоціогенних умов. Розглянуто нові методологічні аспекти вирішення проблеми прилюдних виступів майбутніх учителів музики, де вирізняється п'ять етапів формування надійності гри. Обгрунтовано й експериментально перевірено методику оволодіння навичками нейтралізації надмірної дії факторів емоційної стійкості та своєчасного вироблення засобів протидії їх негативному впливу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315-7 + Щ31р(4УКР)31-3 + Ю945.442-52
Шифр НБУВ: РА314473 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
11.

Індиченко Г.В. 
Етнокультурні реконструкції ранньопервісного суспільства України (40 - 10 тис. років тому): Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.05 / Г.В. Індиченко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2006. — 16 с. — укp.

На підставі археологічних джерел, доповнених етнографічними даними, проведено етнокультурні реконструкції ранньопервісних суспільств України. Запропоновано новий підхід до розуміння археологічної культури як комплексного поняття, яке є складовою господарсько-культурного типу й історико-етнографічної спільності. Відтворено етнічні риси людських колективів рівнинної території України на межі 40 - 10 тис. років тому. З використанням комплексного підходу в способі життя первісних мисливців на мамонта, північного оленя та бізона виявлено етнічні аспекти матеріальної та духовної культури даних колективів, які визначаються як палеоетнологічні. Зазначено, що такі специфічні риси відображаються у структурі поселень, облаштуванні жител, мисливських прийомах та навичках, способах обробки каменю, окремих видах крем'яних і кістяних виробів, характері пам'яток мистецтва, крою одягу та взуття, системах харчування. Запропоновано моделі реконструкції ранньопервісних угруповань мисливців на мамонта, бізона, північного оленя. У контексті етнокультурних реконструкцій розглянуто співвідношення господарсько-культурних типів та історико-етнографічних спільностей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т51(45) +
Шифр НБУВ: РА341947

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Лебедєва Т.М. 
Ефективність впливу самоконтролю та самоаналізу на перебіг бронхіальної астми після навчання в "Астма-школі" з врахуванням пікфлоуметрії: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.10 / Т.М. Лебедєва ; Нац. мед. ун-т ім. О.О.Богомольця. — К., 2006. — 30 с. — укp.

Обгрунтовано можливість підвищення ефективності базисної терапії бронхіальної астми (БА) у дітей за рахунок опанування принципами самоаналізу та самоконтролю під час навчання пацієнтів в "Астма-школі" на базі моніторингу пікової швидкості видиху (ПШВ). Проведено порівняльне дослідження клініко-анамнестичного, лабораторного та інструментального обстеження у динаміці 100 дітей віком від 7-ми до 11-ти років з персистуючою БА різного ступеня важкості. Розглянуто результати навчання дітей в "Астма-школі" як базисного та розвиваючого етапу у програмі ступеневого підходу щодо навчання пацієнтів та їх батьків у межах розробленої освітньої концепції. Запропоновано методики оволодіння навичками користування пікфлоуметром і щоденного моніторингу функції дихання як одного з об'єктивних критеріїв стану дихальних шляхів. Розроблено методику відпрацювання навичок самоконтролю за симптомами астми та оцінки фізичного стану за системою "кольорових зон". Доведено позитивний вплив немедикаментозного методу лікування (навчання в "Астма-школі") на перебіг БА у дітей. Обгрунтовано показання до проведення етапної комплексної терапії, яка поєднує базисні (протизапальні, протиалергічні) та немедикаментозні методи лікування (навчання в "Астма-школі"), що значно підвищує його ефективність. Розроблено комплексну освітню програму для дітей, хворих на БА, застосування якої сприяє підвищенню ефективності лікування та якості життя пацієнтів. Доведено в катамнезі, що застосування немедикаментозних методів лікування (освітньої програми на основі проведення базисної терапії) дозволило встановити контроль за перебігом захворювання у 85 % хворих дітей та зменшити відсоток пацієнтів з важким перебігом БА.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.412.202-3 +
Шифр НБУВ: РА344919

Рубрики:

      
13.

Лановик Т.А. 
Збагачення словникового запасу учнів 5 - 7 класів у процесі роботи над текстом художнього твору: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.А. Лановик ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2002. — 19 с. — укp.

Розглянуто лінгвістичні, дидактичні та методичні засади проведення словникової роботи у зпроцесі вивчення української літератури. Встановлено, що особливо ефективним є з'ясування значення слова безпосередньо у тексті, робота з укладеним тлумачним словником, усний та письмовий перекази. Зважаючи на вікові особливості учнів, розроблено методичну систему навчання, яка сприяє збагаченню їх словникового запасу на основі програмних творів, передбачає його поповнення під час вступних занять, розповіді про біографію письменника, усвідомлення значення слова через ускладнений словник, закріплення нових слів під час виразного читання, усного або письмового складання словосполучень і речень, переказування, написання творів, письмових відповідей на запитання, добору цитат тощо. Збагачення словникового запасу молодших підлітків ефективне за умов, якщо воно здійснюється цілеспрямовано, систематично на кожному уроці. Доведено, що учень тоді знаходить незрозумілі слова у тексті та з'ясовує їх значення, коли у нього є попередній досвід у виконанні завдань, а також сформовано певні вміння та навички. Запропоновано систему роботи над збагаченням активного та пасивного словника учнів, ефективність якої обгрунтовано теоретичного та підтверджено практично.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-33
Шифр НБУВ: РА319500 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
14.

Суржук Т.Б. 
Індивідуально-диференційоване навчання читати молодших школярів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.Б. Суржук ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського (м.Одеса). — О., 2005. — 21 с. — укp.

Досліджено проблему навчання читання молодших школярів з урахуванням особливостей психічного розвитку стосовно оволодіння навичкою читання. Запропоновано та впроваджено методику зазначеного навчання. З'ясовано вплив індивідуального та диференційованого навчання читання. Наголошено на важливості забезпечення успішної взаємодії основних видів мовленнєвої діяльності для всього мовного розвитку дитини, зокрема читання. Розкрито причини відставання в оволодінні навичкою читання, а саме: недостатнє відпрацювання вмінь використовувати продуктивні способи читання, читання з помилками, зниження темпу та виразності. Розроблено спеціальні завдання з метою відпрацювання кожного з компонентів, які утворюють у цілому техніку читання. Опрацьовано систему вправ, що забезпечує вирівнювання учнів у оволодінні навичкою читання. Визначено, що основними критеріями їх систематизації є спрямованість з метою прийому та видачі інформації (рецептивні, репродуктивні, рецептивно-продуктивні, продуктивні) та комунікативність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-911.33 +
Шифр НБУВ: РА341480

      
15.

Бондаренко М.В. 
Каденція соліста у фокусі взаємодії композиторської та виконавської творчості (на матеріалі західноєвропейського фортепіанного концерту ХІХ століття): автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / М.В. Бондаренко ; Харк. держ. ун-т мистец. ім. І.П.Котляревського. — Х., 2008. — 17 с. — укp.

Досліджено каденції соліста у фортепіанному концерті XIX ст. Завдяки зверненню до творів, що входять в "золотий фонд" репертуару піаністів, систематизовано набуті багатьма поколіннями виконавців знання та навички, висвітлено певні особливості існування даного феномену. Виявлено суть зв'язку первісного злиття композиторської та виконавської творчості. Авторські зразки В.А. Моцарта названі класичним рішенням проблеми. Розглянуто різноманітні підходи композиторів-романтиків до каденції у XIX ст.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.42-73(0)5-712.5 + Щ315.042 +
Шифр НБУВ: РА360831

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
16.

Репан О.А. 
Козацтво Лівобережної України і російсько-турецька війна 1735 - 1739 рр.: Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / О.А. Репан ; Дніпропетр. нац. ун-т. — Д., 2003. — 16 с. — укp.

На основі широкого кола архівних джерел, значна частина яких вводиться до наукового обігу вперше, визначено місце "козацького питання" у геополітичних планах Російської імперії, проаналізовано політику російського уряду стосовно Гетьманщини, досліджено правовий, соціальний та війський статус окремих категорій козацтва Лівобережної України 1730-х рр. Вивчено форми участі козаків у подіях російсько-турецької війни 1735 - 1739 рр. З'ясовано причини та зміст еволюції козацького стану у контексті воєнних подій другої половини 1730-х рр. Встановлено, що лівобережне козацтво у даний період багато в чому втратило властиві йому риси військової спільноти. Доведено, що для більшості козаків і старшин війна не була способом життя, а на перше місце у пріоритетах вийшли добробут і спокій. Зазначено, що участь у бойових діях реанімувала певні риси та навички, проте прагнення воювати гетьманці у даний період не виявляли. Доведено, що дана війна засвідчила, що лівобережне козацтво у зазначений період перебувало на етапі перетворення з військового стану на стан, у якому переважають цивільні ознаки, які все більше домінували.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)4-294 + Т3(2)463-682 +
Шифр НБУВ: РА323955

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Скалій О.В. 
Комп'ютерні технології диференціації процесу фізичного виховання школярів (на прикладі навчання плавання): Автореф. дис...канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / О.В. Скалій ; Львів. держ. ін-т фіз. культури. — Л., 2002. — 24 с. — укp.

Проаналізовано стан використання комп'ютерних технологій у практиці фізичного виховання учнів, ставлення до їх використання вчителів фізичної культури. Визначено рівень фізичної підготовки учнів II класів (віком 7 - 8 років) шкіл Тернополя. Створено мультимедійну комп'ютерну програму "Акватренер" з метою навчання плавання молодших школярів з використанням диференційованого підходу. Розроблено тести оцінювання рівня оволодіння навичками плавання учнів молодших класів, що склали рейтингову систему у даній програмі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.47
Шифр НБУВ: РА321072 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
18.

Островська Г.О. 
Методика вивчення епічного твору параболічного типу в шкільному курсі зарубіжної літератури (11 клас): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Г.О. Островська ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2004. — 20 с.: табл. — укp.

Запропоновано методику вивчення епічних творів параболічного типу в шкільному курсі зарубіжної літератури XI класу, що базується на формуванні в учнів навичок сприйняття та аналізу притч і романів-парабол завдяки використанню здобутків літературознавства, філософії, педагогіки, психології та засобів викладання даної дисципліни. Експериментально доведено, що запропонована методика формує навички аналізу параболічних творів, сприяє розвитку асоціативного мислення та творчих здібностей учнів, шанобливого ставлення до національної культури та мистецтва слова, а також етичному й естетичному вихованню.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(0)-334 р2 + Ш401.44 +
Шифр НБУВ: РА329559

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
19.

Киричук А.С. 
Методика застосування модульно-рейтингової технології навчання правознавства учнів 9-го класу: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / А.С. Киричук ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Проведено психолого-педагогічний і методичний аналіз предмета дослідження, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено методичні умови ефективного застосування модульно-рейтингової технології навчання правознавства IX класу, розроблено її нормативні документи й алгоритм упровадження у навчальний процес. Доведено, що застосування модульно-рейтингової технології навчання правознавства стимулює навчальну мотивацію учнів, формує у них навички самостійного визначення власної навчальної стратегії й її реалізації, розвиває процеси самоорганізації та самооцінювання у дев'ятикласників, адаптує їх до навчання у ВНЗ за кредитно-модульною технологією. Підсумки дослідження дозволяють констатувати факт росту показників навчальних результатів і навчальної мотивації учнів, що забезпечує якість навчальних досягнень учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.284 + Х.р(4УКР)2-3 +
Шифр НБУВ: РА367752

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія:    
20.

Вєтрова І.Г. 
Методика навчання інформатики в школах нового типу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.Г. Вєтрова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Запропоновано компоненти методичної системи навчання основ інформатики й обчислювальної техніки в школах нового типу, зокрема, - навчальні програми, методичні розробки і посібники, напрямки навчання в процесі навчання інформатики та відносний ступінь їх домінування на кожному з етапів навчання: знання, уміння та навички, необхідні для формування і розвитку творчого мислення в межах наданого предмета для кожного етапу навчання; програма навчання основам інформатики та обчислювальної техніки в школах нового типу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: з970р(4УКР)21-3
Шифр НБУВ: РА313047 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського