Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (38)Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>K=ПЕРФОРМАНС$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Лебідь Є.О. 
Концепт "природа" в сучасному філософському дискурсі: автореф. дис... д-ра філософ. наук: 09.00.09 / Є.О. Лебідь ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2009. — 36 с. — укp.

Обгрунтовано нову версію філософії природи, яка тематизує багатовимірний простір взаємодоповнювальних зв'язків концепту "природа" зі свідомістю, безсвідомим, культурою, освітою, наукою. Експліковано неусувне тяжіння людського духу до єдності з природою. Встановлено, що етичні концепції, фундовані екологією, життям як вищою цінністю, змістом глибинних шарів психіки, страхом як останньою та незаперечуваною очевидністю є регресивними, а тому не можуть бути дійсною внутрішньою цінністю турботи про буття природи. Доведено неправомірність універсалізації та широкого використання у філософському дискурсі концепції коеволюції природи та суспільства. Виявлено тенденції розвитку екології у контексті посмодерністського дискурсу та за умов смерті науки. Доведено генетичний зв'язок наукової картини світу з географічною картою та живописною картиною після винаходу перспективи як методу впорядковування простору. До наукового обігу введено поняття "перформанс світу" як концепт його образного представлення. Проведено концептуальний аналіз структури даного поняття. Сформульовано висновок, що інша субстанційність природи та культури, їх абсолютна сторонність, логічно й ексзистенціально може бути подолана скасуванням концепту "картина світу", заміною його концептом "перформанс світу", що дозволить людському Я - суб'єкту, який пізнає, але тілесному та втіленому, творчо включитися в представлення живої природи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:Б + Ю251 + Ю6*671*18:Б + Б.в5,022 +
Шифр НБУВ: РА362821

Рубрики:

      
2.

Романюк В.С. 
Перформанс у просторі культури: архаїчні прототипи та сучасні репрезентації: автореф. дис... канд. культурології: 26.00.01 / В.С. Романюк ; Харк. держ. акад. культури. — Х., 2008. — 18 с. — укp.

Проведено комплексне культурологічне дослідження перформансу та перформативних процесів у мистецтві, соціальній сфері та політиці другої половини XX - початку XXI ст. Визначено сутність понять "перформанс", "перформативність", "перформативна дія", "перформативний простір", "акція", "акціонізм" а також "автор" і "глядач" у контексті перформансу, а також міждисциплінарні межі дослідження сучасного преформансу як феномену культури другої половини XX - початку XXI ст. Розглянуто взаємодію Автор - Глядач у перформативному просторі. Виявлено основні характеристики перформансу, відповідно до яких комунікативний зв'язок між Автором і Глядачем визначено як динамічний процес. Проведено порівняльний аналіз архаїчного ритуалу та сучасного перформансу, виявлено спільні та відмінні характеристики цих явищ, вивчено історичні прототипи сучасних перформативних дій. Встановлено історичні джерела перформансу та його репрезентації у мистецтві другої половини XX ст. Доведено, що перформативні характеристики властиві не лише "Live art", досліджено особливості їх вияву в різних сферах культури та мистецтва. Екстраполяції феномену перформансу досліджено на прикладі театральних систем А. Арто, Є. Гротовського, П. Брука, Р. Уїлсона, музичних концепцій Д. Кейджа, К. Штокгаузена, Ф. Гласа. Визначено перформативні характеристики сучасного медіапростору, реклами та політики. З'ясовано, що інтерактивне медіамистецтво, яке залучає аудиторію до комунікативного процесу, актуалізує проблему трансформації візуального сприйняття та виникнення нового способу функціонування мистецтва та культури в цілому. Зроблено висновок, що перформативні ознаки сучасної культури свідчать про зміни художніх епістем.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч111.15 + Ю8г(0)64 + Щ03(0)64 + Ю945.403 +
Шифр НБУВ: РА361348

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
3.

Максименко М.О. 
Феномен перформансу у творчості сучасних українських композиторів: автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / М.О. Максименко ; Одес. держ. муз. акад. ім. А.В.Нежданової. — О., 2009. — 16 с. — укp.

Узагальнено естетико-культурологічний, мистецтвознавчий та виконавськиий досвід у визначенні стратегічності музичного перформансу в творчості вітчизняних композиторів. Виявлено, що залучені й аргументовані поняття є якісним розширенням названої проблематики, збагаченням семантичного простору теорії музичного мистецтва. Проаналізовано, що аналітичний матеріал дослідження дозволяє зробити висновки щодо трактування в композиторській поетиці сьогоднішніх авторів явища перфомансу як арт-практики й основи творчого методу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(4УКР)6-81 +
Шифр НБУВ: РА367574

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Лещенко Н. А. 
Методологічні основи реставраційно-реконструктивних трансформацій історичних центрів малих міст / Н. А. Лещенко. — Б.м., 2020 — укp.

Дисертаційне дослідження присвячено методології РРТ історичних центрів малих міст. Надано визначення поняттю «реставраційно-реконструктивна трансформація» (РРТ), як комплексному процесу взаємопов'язаних реставраційних і реконструктивних змін в окремих будівлях, відкритих просторах і міському архітектурному середовищі в цілому для підвищення цінності і цілісності та переходу на новий якісний рівень.Започатковано новий напрямок дослідження перспективного розвитку історичних малих міст – кумулятивний розвиток і підхід до РРТ їх історичних центрів в системі «місце – людина – традиції», де визначальною є «людина», який поєднує традиції і новації та забезпечує сталу континуальність, атрактивність і активність міст. Запропоновано нову методологію комплексного процесу РРТ для трансформації різного за цінністю і деструкцією історичного міського середовища в мультикомфортне, як системну узагальнюючу теорію, що вирішує питання для різних ступенів РРТ (збереження, підсилення, коригування і зміни) на чотирьох взаємозв'язаних рівнях (містобудівному, об'ємному, функціональному та соціально-економічну) із застосуванням в різних комбінаціях відповідних методів РРТ, сформованих в єдиний дискретний комплекс.Розроблено методики визначення «генетичного коду» історичного міста та детермінації ступеня деструкції його історичного центру; методику атрактивного розкриття історичного центру зі створенням «об'єктів-перформансів» і активізацією різного виду «міського перформансу» для «оживлення» міста. Виділено 18 параметрів для оцінки «сталості» історично сформованого архітектурно-містобудівного контексту та можливої нової забудови при РРТ в ньому для забезпечення контекстуальності; 10 критеріїв мультикомфортності та запропоновано модель мультикомфортного історичного міського середовища. Розроблено стратегічну і методологічну моделі комплексного процесу РРТ історичних центрів малих міст; дискретний комплекс методів РРТ «4С», принципи, прийоми і рекомендації його проведення; рекомендації щодо визначення сучасної функції для історичних будівель; функціонального наповнення історичних центрів.^UThe dissertation study is devoted to the methodology of restoration-reconstructive transformations of the historical centers of small towns. The definition of «restoration-reconstructive transformation» (RRT) is given as a complex process of interconnected restoration and reconstruction changes in buildings, open urban spaces and urban architectural environment as a whole to move them to a new qualitative level.A new direction of research of the perspective development of the historical small towns is defined – cumulative development and approach to RRT of their historical centers in the system «place – people – traditions», where «people», and first of all, locals are the main. A new methodology of the integrated RRT process for transforming the existing urban environment into a multi-comfortable is proposed as a system theory, which solves issues at four interconnected levels (urban, volumetric, functional and socio-economic) and links the RRT methods into a single discrete complex.Methods of determination the «genetic code» of a historical city and the degree of destruction of its historical center have been developed to establish a qualitative indicator of its existing state. The method of attractive disclosure of the historical center with the creation of «objects-performances» and the organization of various types of «urban performance» to activate it and increase value is proposed. 18 parameters were allocated as defining characteristics for assessing the preservation of the uniqueness of the historically developed architectural and urban planning context and adding a new building into it. 10 criteria of multi-comfort and strategies for transforming the historical urban environment into a multi-comfortable environment for living, employment and free time have been identified.The strategic and methodological models of the integrated RRT process, «4C» discrete complex of RRT methods, principles, techniques and recommendations for its implementation have been developed. Recommendations on the definition of the modern function for historical buildings, the functional content, distribution and combination of functions and structural elements of the historical center in the horizontal and vertical plane are proposed.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського