Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (37)Тематичний інтернет-навігатор (5)Наукова електронна бібліотека (146)Реферативна база даних (9681)Книжкові видання та компакт-диски (1031)Журнали та продовжувані видання (392)
Пошуковий запит: (<.>K=РЕАБІЛІТАЦІЙНА$<.>+<.>K=ПЕДАГОГІКА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 56
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Бартків О.С. 
Дидактичні засади відбору змісту курсу "Педагогіка" у педагогічних училищах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О.С. Бартків ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано особливості становлення та розвитку професійно-педагогічної підготовки вчителів початкових класів. На підставі аналізу існуючих підходів до визначення змісту педагогічної підготовки запропоновано новий погляд на його суть. Розглянуто особливості відбору та структурування змісту навчального матеріалу з педагогіки. Запропоновано модель освітньо-кваліфікаційної характеристики молодшого спеціаліста, яка базується на уміннях фахівця, врахування вимог якої у відборі змісту педагогічної підготовки є однією з дидактичних засад відбору навчального матеріалу з педагогіки. Розроблено програму з педагогіки розділу "Теорія виховання", під час апробації якої доведено, що її реалізація є ефективною умовою вдосконалення змісту педагогічної підготовки студентів за умов вищих навчальних закладів I - II рівнів акредитації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.203
Шифр НБУВ: РА326945

Рубрики:

      
2.

Захарян Е.Г. 
Етіотропна, патогенетична та реабілітаційна терапія хворих на постгонорейні ураження сечостатевого тракту та інші урогенітальні інфекції, ускладнені вторинним безпліддям: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.20 / Е.Г. Захарян ; Нац. мед. ун-т ім. О.О.Богомольця. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Розглянуто питання підвищення ефективності лікування хворих з постгонорейними ураженнями сечостатевого тракту та іншими урогенітальними інфекціями в сполученні з вторинним безпліддям. Проаналізовано клініко-анамнестичні особливості, етіологічні фактори запального процесу, особливості спермограми, адреналової системи, вегетативного, ендокринного та імунного статусу у інфертильних чоловіків, які хворіли на гонорею, зокрема з ускладненими інфекціями, що передаються статевим шляхом (ІПСШ), хронічними запальними захворюваннями сечостатевих органів без ІПСШ. Висвітлено роль хронічної інфекції як тригерного фактора у виникненні взаємозалежних гіпоталамо-гіпофізо-гонадних змін, що формують патоспермію. Розроблено алгоритми комплексної етіопатогенетичної терапії хворих, з застосуванням антигомотоксичних препаратів "Траумель-С", "Ехінацея-композитум".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р592.969-52 + Р698.024-52 +
Шифр НБУВ: РА342258

Рубрики:

      
3.

Лотиш Н.Г. 
Застосування фізичних факторів в ранній реабілітації новонароджених за гіпоксично-ішемічних уражень центральної нервової системи: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.33 / Н.Г. Лотиш ; Укр. НДІ мед. реабілітації та курортології. — О., 1999. — 18 с. — укp.

Дисертацію присвячено обгрунтуванню диференційованого застосування ультразвукових інгаляцій препарату ЛІПІН та точкового масажу в ранній реабілітації новонароджених з гіпоксично-ішемічним ураженням центральної нервової системи (ГІУ ЦНС). За допомогою комплексу сучасних методів діагностики отримано нові відомості щодо ролі процесів перекисного окислення ліпідів, порушень шляхів енергоутворення, змін метаболічних розладів та імунної дисфункції в патогенезі ГІУ ЦНС. Виявлено, що розробленій системі ранньої реабілітації новонароджених з ГІУ ЦНС притаманні виражені антигіпоксичний та антиоксидантний ефекти, а також мембраностабілізуюча та імуномодулююча дія. Внаслідок цього реабілітаційна програма з використанням фізичних чинників (ультразвукові інгаляції препарату ЛІПІН і точковий масаж) сприяє позитивному психомоторному та мовному розвитку дітей, поліпшенню загального стану здоров'я, знижує інфекційну захворюваність та відсоток ускладнень у дітей першого року життя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.627-54

Рубрики:

      
4.

Костіков Р.Р. 
Клініко-гормональні особливості та основи медичної допомоги хворим генітальним ендометріозом: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.01 / Р.Р. Костіков ; Харк. держ. мед. ун-т. — Х., 2000. — 17 с. — укp.

Досліджено нейроендокринний гомеостаз, роль психоемоційного фактора у патогенезі генітального ендометріозу, місце МРТ у діагностичному процесі для створення науково обгрунтованої системи організації спеціалізованої допомоги, що включає діагностичну програму, визначену лікувальну тактику з наступною реабілітацією даного контингенту хворих. Для вирішення поставленої мети обстежено 150 жінок, з них 130 жінок із різними формами ендометріозу та 20 практично здорових жінок із збереженою менструальною і репродуктивною функцією. Діагноз генітальний ендометріоз ставився на основі клінічних даних, вивчення ендокринного гомеостазу, параметрів МРТ-дослідження та стану психоемоційного статусу, що визначає "внутрішню картину хвороби". Визначено значимість магнітно-резонансно-топографічних критеріїв генітального ендометріозу, доведено доцільність гормонального моніторингу для оцінки ефективності консервативної тактики ведення хворих, що у подальшому визначило місце гормонотерапії до і після оперативного лікування. Розроблено клініко-гормонально-функціональні критерії генітального ендометріозу, що сприяло поліпшенню діагностики і дозволило визначити етапність лікувальної тактики та своєчасний перегляд показань до оперативного лікування комплексу проведеної консервативної терапії. Сучасна патогенетично обгрунтована лікувально-реабілітаційна програма у хворих з генітальним ендометріозом сприяла відновленню репродуктивної функції у 40 % хворих, підвищенню їх працездатності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р715.410.111-3
Шифр НБУВ: РА309964 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Жмуд Н.В. 
Народна педагогіка як етноформуючий чинник: Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.05 / Н.В. Жмуд ; НАН України. Ін-т мистецтвознав., фольклористики та етнології ім. М.Рильського. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Систематизовано й узагальнено народно-педагогічний досвід українців як важливого компонента етнокультури. Це дало змогу з використанням методологічних засад сучасної етнологічної науки дослідити еволюцію етнопедагогіки та її роль у процесах етно- та культуротворення. Розкрито механізм творення національного виховання ідеалу на підставі аналізу основних ментальних структур, розроблених у процесі взаємодії родини та громадських соціальних інститутів. До наукового обігу вперше залучено різноманітну джерельну інформацію: матеріали Рукописного архіву Інституту мистецтвознавства, фольклористики й етнології ім. М. Рильського НАН України, Рукописного фонду Народознавчого центру Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського та матеріали, одержані внаслідок проведених польових досліджень, які забезпечують всебічне вивчення ролі народної педагогіки (сім'ї, громади та інших соціальних інститутів як об'єктів і суб'єктів звичаєвого права, компонентів народної педагогіки) в етноформувальних і етноконсолідувальних процесах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т595.221 + Ч313 +
Шифр НБУВ: РА340520

Рубрики:

      
6.

Кошечко Н.В. 
Науково-педагогічна діяльність С.А.Ананьїна (1873 - 1942): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.В. Кошечко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Проаналізовано науково-педагогічну діяльність С.Ананьїна - вчителя, директора школи, вченого, професора, декана, активного громадського діяча. Охарактеризовано розвиток його особистості у суспільно-історичному та культурно-освітньому контексті періоду кінець XIX - перша третина XX ст., розкрито основні чиники її формування. Установлено періоди та напрямки його науково-педагогічної діяльності. Обгрунтовано освітній ідеал, мету, завдання, зміст освіти середньої школи за С.Ананьїним. Розкрито суть поняття "педагогіка інтересу" у наукових дослідженнях вченого. Проаналізовано узагальнені ним теоретичні підходи до організації естетичного та трудового виховання. Розкрито зміст актуальних педологічних ідей ученого. До наукового обігу введено нові історико-педагогічні документи, що характеризують С.Ананьїна як видатного педагога, психолога, педолога, філософа.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч33(4УКР)6 +
Шифр НБУВ: РА355648

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Прокоф'єв Є. Г. 
Організаційно-педагогічні засади загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів в умовах дистанційного навчання: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Є. Г. Прокоф'єв ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Вперше розроблено модель загальнопедагогічної підготовки майбутніх вчителів за умов дистанційного навчання, яка включає мету, принципи, методологічні підходи, умови ефективного використання дистанційного навчання, етапи підготовки, педагогічні програмні засоби, рівні готовності студентів до діяльності й електронні навчальні курси "Педагогіка" й "Історія педагогіки". Удосконалено технологію введення системи дистанційного навчання в навчальний процес, що спрямовано на формування педагогічної компетентності як важливого складника професіоналізму майбутніх спеціалістів у процесі загальнопедагогічної підготовки. Уточнено зміст понять "дистанційне навчання", "дистанційна освіта", "педагогічні технології", "технології дистанційного навчання", "інформатизація", "інформаційно-освітнє середовище" тощо. Набули подальшого розвитку питання теорії та практики використання системи дистанційного навчання, заснованої на принципі індивідуалізації та реалізованої на засадах модульної дидактичної системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.290 + Ч311 р30
Шифр НБУВ: РА382841 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Дікова-Фаворська О.М. 
Особливості формування особистості майбутнього спеціаліста в умовах інституціоналізації приватної освіти: Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.06 / О.М. Дікова-Фаворська ; Харк. держ. ун-т. — Х., 1999. — 18 с. — укp.

У дисертації розглядаються актуальні проблеми формування особистості в умовах інституціоналізації вітчизняної приватної вищої школи. Доводиться, що виховний потенціал приватних вузів України має великі ресурсні можливості щодо підготовки висококваліфікованих спеціалістів, орієнтованих на ринкові зміни. Аналізуються основні фактори становлення майбутніх фахівців, зокрема, педагогіка партнерства, співпраця головних суб'єктів навчально-виховного процесу у приватних вузах, їх спрямованість на діалогічну взаємодію. Здійснюється порівняльний аналіз внутрішньоособистісних характеристик студентів приватних та державних вузів, їх орієнтації на якості, необхідні спеціалісту за сучасних умов. Дається розгорнута характеристика основних завдань, напрямів та форм виховної роботи в приватних вузах, їх концептуальних засад, зокрема, положень полікультурного виховання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*5*333.91*18:ч30 + Ч481.203 + Ч484(4УКР)

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
9.

Добош О.М. 
Педагогічна просвіта батьків у полікультурному середовищі Закарпаття (остання чверть ХХ століття): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.М. Добош ; Ін-т пед. освіти і освіти дорос. АПН України. — К., 2008. — 23 с. — укp.

Обгрунтовано дидактико-методологічні основи просвіти батьків у полікультурному середовищі Закарпаття, з'ясовано шляхи її реалізації. На підставі вивчення джерел проаналізовано теорію та практику підготовки батьків до виховання дітей в українській народній і російській педагогіках. Охарактеризовано вплив здобутків західноєвропейських педагогічних теорій на батьківську просвіту в регіоні та в Україні. Виявлено соціокультурні чинники визначення мети, змісту, форм і методів батьківської просвіти. Обгрунтовано педагогічний контекст батьківської просвіти у поліетнічному Закарпатті за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)63 + Ч491,01 +
Шифр НБУВ: РА361848

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Ткачова Н.А. 
Педагогічні основи формування правосвідомості учнів у закладах професійно-технічної освіти: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Н.А. Ткачова ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2002. — 34 с. — укp.

Розроблено новий напрям у сучасній теорії та практиці правового навчання та виховання - гуманістичну правову педагогіку та її засади, науково обгрунтовано концепцію формування правосвідомості учнів професійно-технічних навчальних закладів. Розглянуто дидактичні вимоги до структурування змісту правових знань у системі школа - професійно-технічний навчальний заклад, а також суть диференційованого правового навчання в профтехучилищах з різним професійним спрямуванням. Опрацьовано модель змісту правових знань для учнів професійно-технічних навчальних закладів. Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено ціннісно-діяльнісну модель процесу формування правосвідомості учнів професійно-технічних навчальних закладів. Запропоновано системно-комплексний підхід і методику формування нової парадигми правосвідомості молоді, орієнтованої на загальнолюдські ідеали та цінності як необхідного фактора розбудови демократичної правової держави - України. Визначено дефініції: "правова педагогіка", "гуманістична правова педагогіка", "процес формування правосвідомості","правова переконаність". Уточнено критерії та показники сформованості правосвідомості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.352.26
Шифр НБУВ: РА320669 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
11.

Заболотній О. А. 
Педагогічні умови формування дидактичної компетентності майбутніх викладачів вищих аграрних навчальних закладів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. А. Заболотній ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2010. — 18 с. — укp.

Визначено сутність поняття "дидактична компетентність викладача-аграрника" як конструкт чотирьох компонентів: гностичного, мотиваційного, діяльнісного й особистісного. Визначено фактори: професіоналізм викладача спеціальних дисциплін, мотивація магістрантів щодо оволодіння майбутнім фахом, поєднання теоретичної, практичної та психолого-педагогічної підготовки, наявність сучасних засобів навчання, об'єктивний контроль навчальних досягнень магістрантів, зміст навчання магістрантів спеціальності "Педагогіка вищої школи". Обгрунтовано педагогічні умови формування дидактичної компетентності майбутніх викладачів-аграрників: активізація навчально-пізнавальної діяльності магістрантів, педагогічно доцільне застосування у навчальному процесі педагогічних технологій, систематичний розвиток мотивації магістрантів до професійно-педагогічного самовиховання. Розроблено модель формування дидактичної компетентності майбутніх викладачів аграрних ВНЗ, яка відображає взаємодію таких блоків: методологічний - мета, методологічні підходи, принципи, методика формування дидактичної компетентності майбутніх викладачів аграрних ВНЗ, змістово-процесуальний - педагогічні умови формування дидактичної компетентності майбутніх викладачів аграрних ВНЗ (активізація навчально-пізнавальної діяльності магістрантів, педагогічно доцільне застосування у навчальному процесі педагогічних технологій, систематичний розвиток мотивації магістрантів до професійно-педагогічного самовиховання), зміст, форми та методи навчання, технології підготовки для формування гностичного, мотиваційного, діяльнісного й особистісного компонентів дидактичної компетентності, коригувально-результативний - оцінювання, аналіз і корекція результатів сформованості дидактичної компетентності майбутніх магістрів за визначеними критеріями, які характеризують рівні сформованості дидактичної компетентності викладача.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П. р(4УКР)3
Шифр НБУВ: РА376967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Географічні рубрики:

      
12.

Драшко О. М. 
Підготовка вчителів обслуговуючої праці до використання художніх ремесел у навчально-виховному процесі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. М. Драшко ; "Крим. гуманіт. ун-т", республік. вищ. навч. закл. (м. Ялта). — Ялта, 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено підготовку вчителів обслуговуючої праці, виявлено та систематизовано освітньо-виховні функції художніх ремесел: ткацтво, вишивка, виготовлення національного одягу. Розглянуто критерії, показники та рівні підготовки вчителів обслуговуючої праці до використання художніх ремесел у навчально-виховному процесі. Розроблено та перевірено модель впровадження системи педагогічних умов підготовки вчителів обслуговуючої праці до використання художніх ремесел у навчально-виховному процесі, спецкурс "Педагогіка і психологія художніх ремесел", методичні рекомендації "Організація системної роботи з підготовки майбутніх учителів обслуговуючої праці до використання художніх ремесел у професійній діяльності".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5
Шифр НБУВ: РА373620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
13.

Баранова О.А. 
Підготовка майбутніх учителів початкових класів до попереджувально-корекційної роботи з учнями: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.А. Баранова ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2001. — 22 с. — укp.

Розглянуто проблему підготовки майбутніх учителів початкових класів до попереджувально-корекційної роботи з учнями. З'ясовано основні параметри педагогічної технології, яка забезпечує стійку результативність підготовки у вищому навчальному закладі майбутнього вчителя початкових класів в зазначеному напрямку. У ході експерименту застосовано модель формування готовності студентів до самореалізації у визначеній галузі, виявлено наявність взаємодії та взаємозалежності мотиваційного, змістового та процесуального компонентів. Розроблено й опробовано спецкурс для студентів за спеціальністю "Педагогіка і методика початкового навчання."

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3
Шифр НБУВ: РА315242 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
14.

Башавець Н.А. 
Професійна діяльність учителя з розвитку фізичних якостей старшокласників: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.А. Башавець ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2004. — 21 с. — укp.

Вперше визначено педагогічні умови, що сприяють ефективності професійної діяльності вчителя з розвитку фізичних якостей старшокласників, науково обгрунтовано її експериментальну модель. Уточнено та конкретизовано сутність понять "професійна діяльність вчителя з розвитку фізичних якостей старшокласників" та "екологічно орієнтована педагогіка". Вивчено вплив українських народних ігор і забав на розвиток фізичних якостей старшокласників. Удосконалено критерії та рівні сформованості професійної діяльності вчителів з розвитку фізичних якостей старшокласників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Ч421.354 + Ч511.485 + Ч514(4УКР) п91 +
Шифр НБУВ: РА332617

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  

      
15.

Бартєнєва І.О. 
Професійна діяльність учителя у вихованні емоційно-позитивного ставлення підлітків до навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.О. Бартєнєва ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2000. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему виховання в підлітків емоційно-позитивного ставлення до навчання. Виявлено чинники та умови, що впливають на даний процес, серед яких: екологічно зорієнтована педагогіка, наявність сприятливого психологічного клімату в підлітковому колективі, особистісно зорієнтована педагогічна взаємодія, формування та розвиток інформаційної та пізнавальної потреб. Сформульовано критерії та ознаки емоційно-позитивного ставлення до навчання, визначено рівні їх сформованості, тип ставлення підлітків до навчання (емоційно-позитивний, емоційно-негативний, нейтральний). Теоретично обгрунтовано проективну модель професійної діяльності вчителя у вихованні в підлітків позитивного ставлення до навчання, висвітлено умови функціонування даної моделі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203
Шифр НБУВ: РА311468 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
16.

Пустовойт 
Профілактика та реабілітаційна терапія ускладнень гострого епідидимоорхіту у чоловіків фертильного віку: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.16 / Іван Петрович Пустовойт ; Інститут урології АМН України. — К., 2006. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р696.610.11-5
Шифр НБУВ: РА346985

Рубрики:

      
17.

Корнєва Н.А. 
Рецензія в сучасному науковому дискурсі: семантико-композиційний та комунікативно-прагматичний аспект: автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.15 / Н.А. Корнєва ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Комплексно досліджено семантику, синтаксис і прагматику сучасної наукової рецензії як одного з текстотипів наукового дискурсу. Увагу приділено текстам, створеним українською, російською, англійською та німецькою мовами, що представляють сучасну практику рецензування в гуманітарних і соціальних науках (соціологія, психологія, педагогіка, філологія). Доведено, що текстотип сучасної наукової рецензії характеризується тенденцією до синтетичної прагмасемантичної організації. Зазначено, що його структурі властива тісна взаємодія одиниць різних семантичних типів - носіїв оцінно-прагматичного та предметно-референційного значення. Текстотип наукової рецензії проаналізовано як комплексний комунікативний акт, що охоплює інформування, оцінювання, інтерпретацію, які реалізуються у відповідних семантико-синтаксичних структурах. Оцінювання одержує експліцитне й імпліцитне лексико-синтаксичне вираження, що поєднується з дискурсивними формами інформування (повідомлення, цитація, коментування, конкретизація). Семантика сучасного текстотипу рецензії визначається низкою тематичних параметрів, під час текстуалізації яких формуються тематичні блоки, що реалізуються в структурних частинах рецензії через свої мотиви.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-712
Шифр НБУВ: РА371572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
18.

Ковальова С.В. 
Розвиток творчої активності вчителів музики в системі підвищення кваліфікації: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.В. Ковальова ; Ін-т пед. освіти і освіти доросл. АПН України. — К., 2007. — 22 с. — укp.

Розкрито суть поняття "творча активність" вчителів музики, визначено її структуру й особливості. Розроблено модель розвитку творчої активності даних вчителів у процесі підвищення кваліфікації. Визначено компоненти педагогічного процесу, організованого на засадах андрогогіки та художньо-педагогічних принципів, критерії та рівні такого процесу. Запропоновано зміст теоретичного та практичного навчання педагогів-музикантів (освітньо-кваліфікаційні програми, навчально-тематичні плани проблемно-тематичних курсів, навчально-методичний комплекс розроблених спецкурсів "Педагогіка мистецтва як педагогіка духовності", "Науково-практичні основи музичної та музично-педагогічної творчості", "Культура музичного сприймання" та система творчих завдань з відповідним науково-методичним, навчально-методичним забезпеченням. До процесу підвищення кваліфікації даних вчителів у курсовий та міжкурсовий періоди навчання впроваджено методику розвитку їх творчої активності. Ефективність методики підтверджено аналітичними та статистичними даними, одержаними завдяки проведеним дослідженням.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)3-5 +
Шифр НБУВ: РА354026

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Шахов В.І. 
Теоретико-методологічні основи базової педагогічної освіти майбутніх учителів: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / В.І. Шахов ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2008. — 43 с. — укp.

Розкрито суть і особливості, визначено теоретико-методологічні засади базової педагогічної освіти у структурі неперервної педагогічної освіти вчителів. Розроблено концепцію базової педагогічної підготовки майбутніх учителів. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено ефективність розробленої системної моделі особистісної орієнтованої базової педагогічної підготовки майбутніх учителів у вищих педагогічних навчальних закладах. Установлено організаційно-педагогічні умови, які сприяють підвищенню якості даної освіти. Відкореговано її зміст й експериментально доведено ефективність впливу введених змін на підвищення базової педагогічної компетентності майбутніх учителів. Розроблено, апробовано й опубліковано навчально-методичний комплекс, а саме: навчальні програми з педагогічних дисциплін і навчальний посібник "Педагогіка".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511 + Ч489.511
Шифр НБУВ: РА356132

Рубрики:

      
20.

Зеленов Є.А. 
Теоретико-методологічні основи планетарного виховання студентської молоді: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.07 / Є.А. Зеленов ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2009. — 40 с. — укp.

Проаналізовано сучасні методичні підходи до розгляду планетарного виховання студентської молоді (цивілізаційний, аксіологічний, культурологічний і синергетичний). Висвітлено його теоретичні засади: філософські (російський космізм, концепція сталого розвитку, вчення В. Вернадського про ноосферу, концепції діалогу культур і культури миру), психологічні (інтерсуб'єктний підхід до педагогічної діяльності, концепції ментальності та менталітету, особливості студентського віку, теорія культурної ідентифікації), педагогічні (педагогіка ненасильства та толерантності, ноосферна, космічна педагогіка, освіта для сталого розвитку, концепція школи діалогу культур, теорія полікультурної освіти, педагогіка культури миру). Проаналізовано об'єктивні й історико-культурні передумови, визначно сутність, функції, принципи, засоби та методи планетарного виховання. Основним середовищем планетарного виховання студентської молоді визначено університет як простір полікультурного діалогу, академічної свободи й універсального знання. Обгрунтовано необхідність планетарного виховання на сучасній стадії розвитку цивілізації, показано доцільність естетизації навчально-виховного процесу у ВНЗ як важливої педагогічної умови його впровадження. Розкрито роль університету як культурного центру накопичення та трансляції загальнолюдських і національних цінностей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.3 + Ч481.3
Шифр НБУВ: РА369442

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського