Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (40)Наукова електронна бібліотека (236)Реферативна база даних (2610)Книжкові видання та компакт-диски (991)Журнали та продовжувані видання (260)
Пошуковий запит: (<.>K=РЕКЛАМ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 228
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Тонєва К.В. 
Адаптивні моделі вибору рекламної кампанії підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / К.В. Тонєва ; Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2004. — 20 с. — укp.

Уперше розроблено механізм вибору рекламної кампанії, який базується на принципах адаптації підприємства до зміни зовнішніх і внутрішніх умов його функціонування та дає змогу підвищити обгрунтованість прийнятих управлінських рішень. Створено модель вибору рекламної кампанії підприємств з виділенням контурів внутрішньої та зовнішньої адаптації з метою здійснення адаптації моделі та об'єкта дослідження. Розвинуто модель вибору ефективного обсягу асигнувань на рекламу на базі переваг теоретико-ігрових і експертних моделей, яка дає змогу одержати обгрунтоване сімейство рішень витрат на рекламу. Наведено модель розподілу обсягу асигнувань на рекламу, що представлена у вигляді задачі лінійного програмування та дозволяє здійснити параметричну адаптацію механізму вибору рекламної кампанії підприємства. Удосконалено модель планування його рекламної діяльності, яка враховує ефекти рекламних комунікацій з контурами реакції ринку та споживача.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 в611 + У9(4УКР)421.0-803.81 в611 +
Шифр НБУВ: РА332853

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Стрельников А.В. 
Адміністративна відповідальність за порушення законодавства про рекламу: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / А.В. Стрельников ; Одес. нац. юрид. акад. — О., 2004. — 18 с. — укp.

Визначено суть поняття "адміністративна відповідальність", "реклама", "рекламна діяльність", "вина юридичної особи", "провадження". Вперше охарактеризовано склади адміністративних проступків у сфері рекламної діяльності. Досліджено правові засади адміністративної відповідальності за порушення законодавства про рекламу з урахуванням внесених змін. Визначено правовідносини, які складають об'єкт адміністративних проступків у сфері рекламної діяльності. Наведено характеристику реклами та рекламної діяльності як предмета проступку. Обгрунтовано новий підхід щодо визначення вини юридичної особи за порушення законодавства про рекламу. Запропоновано оригінальну класифікацію існуючих видів реклами, її обмеження, правовідносин, що складають об'єкт порушень законодавства про рекламу, недобросовісної реклами. Наведено пропозиції щодо удосконалення чинного законодавства про адміністративну відповідальність за проступки у сфері рекламної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)072.8 + Х849(4УКР)112.3 +
Шифр НБУВ: РА334409

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Тацишин І.Б. 
Адміністративно-правове забезпечення інформаційних відносин в галузі реклами: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / І.Б. Тацишин ; Львів. держ. ун-т внутр. справ. — Л., 2009. — 18 с. — укp.

Охарактеризовано поняття та зміст адміністративно-правового забезпечення інформаційних відносин в галузі реклами. Досліджено адміністративно-правовий механізм забезпечення безпеки інформаційних відносин у галузі реклами. Розглянуто особливості та види адміністративної відповідальності за порушення загальнообов'язкових правил рекламної діяльності та заходів їх припинення. Сформульовано конкретні пропозиції та рекомендації щодо вдосконалення адміністративно-правового забезпечення інформаційних відносин в галузі реклами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)120.02 + Х849(4УКР)112.3 +
Шифр НБУВ: РА367280

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Микитенко Л.А. 
Адміністративно-правове регулювання рекламної діяльності в Україні: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / Л.А. Микитенко ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2008. — 22 с. — укp.

Розглянуто теоретичні, законодавчі та методичні проблеми адміністративно-правового регулювання рекламної діяльності. Досліджено форми адміністративного впливу на неї. Установлено зміст понять "державний контроль рекламної діяльності", "рекламний ринок", "рекламна діяльність" і "реклама". Визначено умови й особливості адміністративно-правових засад регулювання рекламної діяльності в Україні. Відзначено, що однією з форм адміністративного впливу на дану діяльність є державний контроль - складова адміністративно-правового регулювання. Висвітлено його організаційні засади. Охарактеризовано діяльність органів виконавчої влади, що здійснюють контроль за дотриманням учасниками рекламної діяльності законодавства про рекламу. Визначено їх систему, контрольні повноваження у сфері рекламної діяльності. Розглянуто методи та форми здійснення державного контролю. Проаналізовано адміністративно-правові гарантії забезпечення прав споживача та підприємців на доброчесну рекламу. Досліджено заходи адміністративного примусу, які застосовуються до учасників рекламної діяльності на підставі застосування адміністративних стягнень у сфері даної діяльності. Обгрунтовано необхідність удосконалення її адміністративно-правового регулювання шляхом внесення змін до чинних нормативно-правових актів України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)120.02 + Х819(4УКР)072.8 +
Шифр НБУВ: РА360763

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Крамаренко М.Л. 
Аксіологічна прагмасемантика англомовного рекламного тексту: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / М.Л. Крамаренко ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2005. — 21 с. — укp.

За результатами дослідження встановлено, що комунікативно-прагматичною основою для реалізації оцінки у текстах побутової, науково-технічної, фінансової реклами, реклами у сфері шоу-бізнесу є психологічні пресупозиції, які співвідносяться з прагмарелевантними оцінними концептами рекламного повідомлення та детермінують його оцінний поняттєвий зміст. Виявлено та проаналізовано прагмарелевантні словотвірні, лексико-граматичні та синтаксичні оцінні засоби, а також стилістичні прийоми вираження оцінки у текстах англомовної комерційної реклами. Здійснено тематичну стратифікацію оцінних засобів залежно від прагмарелевантних оцінних концептів. З'ясовано типові позиції оцінки у структурно-композиційній моделі рекламного тексту. Розглянуто співвідношення вербальних оцінок і паралінгвістичних компонентів рекламного тексту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-716 +
Шифр НБУВ: РА341193

Рубрики:

      
6.

Федорець С.А. 
Англійські запозичення в мові сучасної української реклами: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.01 / С.А. Федорець ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2005. — 18 с. — укp.

Визначено особливості реклами як специфічної сфери функціонування мови. Уперше виявлено корпус запозичень англійського походження, які вживаються у рекламних текстах 1990-х рр. - на початку XXI ст. З'ясовано шляхи входження до лексичної системи сучасної української літературної мови нових шарів лексики англійського походження на позначення назв комп'ютерної та побутової техніки, видів спорту. Досліджено семантичні особливості новітніх запозичень, які увійшли до словникового складу сучасної української літературної мови шляхом мови реклами. Розглянуто способи адаптації англіцизмів на грунті української мови. Дослідження здійснено з використанням дистрибутивного, етимологічного, диференційно-понятійного, описового методів, а також методу зіставлення й елементів комплексного аналізу та синтезу. Проаналізовано специфіку функціонування сучасних рекламних текстів і способи використання англіцизмів у них.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-716 + Ш141.4-322 +
Шифр НБУВ: РА339073

      
7.

Ожидрянова В.Г. 
Англомовний дискурс міжнародних прес-конференцій: структурний, семантичний і прагматичний аспекти: автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / В.Г. Ожидрянова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено структурні, семантичні та прагматичні особливості англомовного дискурсу прес-конференцій у лінгвокогнітивному та комунікативно-прагматичному аспектах. З'ясовано, що дискурс міжнародних прес-конференцій є складним або гібридним, який поєднує ознаки політичного, медійного, рекламного дискурсів і дискурсу у сфері паблік рилейшнз та реалізується на їх перетині. Визначено інтерактивні й інституційні характеристики англомовного дискурсу міжнародних прес-конференцій. Запропоновано комунікативну модель прототипної прес-конференції, яка поєднує змістово-функціональні та формально-структурні параметри. Визначено типологію дискурсу прес-конференцій, представлену повідомленням, коментарем і конфліктом. Виділено темпоральну та рольову структури дискурсу прес-конференцій. Досліджено комунікативні стратегії й тактики представників інституції та засобів масової інформації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-715 +
Шифр НБУВ: РА335195

Рубрики:

      
8.

Шукало І.М. 
Англомовний комп'ютерний рекламний дискурс: семантичний та комунікативний аспекти (на матеріалі веб-сайтів британських туристичних компаній): автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / І.М. Шукало ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено семантичні та комунікативні особливості англомовного комп'ютерного рекламного дискурсу. Розкрито його інституційну природу, виявлено особливості та визначено мовленнєво-жанрові характеристики. Встановлено специфіку гіпертекстової структури англомовного комп'ютерного рекламного дискурсу, проаналізовано особливості функціонування вербальних і невербальних компонентів у його межах. Запропоновано фреймову модель комп'ютерного рекламного дискурсу, за допомогою якої визначено його структурно-семантичну організацію та виділено елементи лексичного інвентарю. Вперше розкрито адресованість комп'ютерного рекламного дискурсу та визначено комунікативні стратегію та тактику його побудови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-716 +
Шифр НБУВ: РА360284

Рубрики:

      
9.

Ананко Т.Р. 
Англомовний корпоративний дискурс: автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Т.Р. Ананко ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2007. — 20 с. — укp.

Проаналізовано лінгвопрагматичні та соціолінгвістичні особливості корпоративного дискурсу. Обгрунтовано його виділення, запропоновано визначення, виокремлено основні компоненти, а також проаналізовано лексичні шари, які складають корпоративний дискурс та відрізняють його від інших різновидів. Корпоративний дискурс реалізується в інституційній сфері, а також виявляється у міжособистісних стосунках. Виокремлено шість типових комунікативних ситуацій з різними адресатно-адресатними характеристиками. Доведено, що комунікативну поведінку учасників зумовлюють цінності корпоративної культури компанії. Визначено основні напрями реалізації корпоративного іміджу для рекламних і PR компаній. Вивчено засоби створення корпоративного іміджу у віртуальному просторі. Проаналізовано комунікативні риси поведінки керівників великих компаній, які репрезентують директивний і демократичний стилі менеджменту. Виявлено засоби реалізації гендерного фактора. Вивчено комунікативні стратегії та тактики у корпоративному контексті.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-70 +
Шифр НБУВ: РА354069

Рубрики:

      
10.

Шипіцина Ю.В. 
Англомовні тексти з корпоративної етики: лінгвопрагматичний та семантико-когнітивний аспекти: автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Ю.В. Шипіцина ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Проведено комплексне вивчення англомовних текстів етичних кодексів, проаналізовано їх структурні, змістові, комунікативно-прагматичні та семантико-когнітивні особливості. Виокремлено й описано ознаки ділового, законодавчого, рекламного типів дискурсу, що актуалізуються у текстах етичних кодексів. Визначено основні функції, які виконують тексти етичних кодексів. Проаналізовано їх структурні та змістові особливості. Висвітлено лінгвопрагматичні характеристики текстів корпоративних етичних кодексів. Розглянуто засоби вираження деонтичної та алетичної модальності у текстах етичних кодексів. З'ясовано роль і специфіку адресантно-адресатної взаємодії, на підставі якої виділено два типи текстів етичних кодексів, а саме: внутрішньо та зовнішньо зорієнтовані. Виокремлено мовленнєві акти, наявні у текстах етичних кодексів. Описано стратегії та тактики, що застосовуються адресантом з метою регулювання поведінки адресата, а також проаналізовано дотримання адресантом принципів кооперації та ввічливості. Досліджено основні концепти ділової етики, визначені на підставі текстів етичних кодексів. Розкрито роль мовних засобів у процесі вербалізації базових концептів ділової етики у досліджених текстах. Запропоновано відповідні фреймові моделі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-713 +
Шифр НБУВ: РА354750

Рубрики:

      
11.

Юрченко О.М. 
Біблійний символізм у культурно-національних картинах світу: спроба порівняльного аналізу: автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.04 / О.М. Юрченко ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2007. — 18 с. — укp.

Запропоновано новий ракурс осмислення біблійного символізму, зокрема біблеїзмів як лінгвокультурологічних одиниць, що мають не лише мовне наповнення, а і зберігають у часі інформацію культурно-національного характеру. Здійснено порівняльний аналіз біблеїзмів, що побутують у російській і французькій мовах, що дозволило розкрити механізм творення та збереження етнокультурної специфіки окремої нації, формування рис національної самобутності та толерантності, що базуються на засадах християнського етносу. Висвітлено формування основних концептів простору біблійної культури у аспекті семіотики. Зроблено висновок, що сучасні культурно-національні картини світу активно використовують вирази, джерелом яких є Біблія, незалежно від того, чи відбувся процес фразеологізації біблеїзму на рівні тексту-джерела (Біблії) або у більш пізніших текстах. Свідомість людини сприймає їх у готовому вигляді або переосмислює, надаючи їм нові значення. Зазначено щодо позанаціональної схильності людської свідомості до збереження "заповітних смислів" у вигляді сталих мовних виразів, що використовується у сфері інформаційних технологій (ЗМІ, телевізійних новинах, рекламі). Зауважено, що факти асиметрії складу біблеїзмів у кожній культурно-національній картині світу відображають особливості культурної свідомості французького, російського й українського соціуму, які зумовлюють різницю їх культурних традицій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч111.1 + Э37-202.04 + Ю6*671.111 + Ш141.2-33 + Ш147.11-33 +
Шифр НБУВ: РА354732

Рубрики:

      
12.

Смолінський В.Б. 
Вдосконалення функціонування ринку молока (на прикладі Львівської області): автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / В.Б. Смолінський ; Львів. держ. аграр. ун-т. — Л., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні та методичні засади й обгрунтовано практичні рекомендації щодо формування та функціонування ринку молока на державному та регіональному рівнях. Охарактеризовано розвиток економічних відносин у молочному підкомплексі Львівщини. Проаналізовано залежність економічної ефективності виробництва молока від якісних параметрів молочного скотарства у сільськогосподарських підприємствах. Обгрунтовано напрями державної політики щодо регулювання ринку молока. Запропоновано підходи до функціонування такого регіонального ринку, які передбачають вдосконалення маркетингових каналів просування продукції від виробника до споживача, поліпшення інформування споживачів про якісні характеристики товару на підставі уніфікації рекламного забезпечення. Розроблено схему функціонування інфраструктури ринку молока на регіональному рівні. Базуючись на зміцненні кормової бази й удосконаленні технології виробництва продукції, розроблено систему заходів щодо нарощування обсягів виробництва молока, підвищення його економічної ефективності на прикладі окремого підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4ЛЬВ)421.511.5 +
Шифр НБУВ: РА354551

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Паршук Н.В. 
Вербалізація спонукальної інтенції у російському рекламному тексті: автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.02 / Н.В. Паршук ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т філології. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Вивчено вербальні та невербальні засоби впливу російської реклами на свідомість споживача з метою спонукання його до придбання товару. На підставі аналізу друкованих рекламних оголошень дореволюційного, радянського та сучасного періодів про продаж харчових продуктів виявлено тенденції розвитку російського рекламного тексту. Визначено вплив екстралінгвальних чинників на його структуру та словниковий склад у різні історичні періоди. Виявлено потенціал системно-структурних елементів рекламного повідомлення у процесі впливу на свідомість реципієнта. Розроблено лінгвосеміотичну модель розвитку російського рекламного тексту. Проаналізовано особливості різних рівнів рекламного тексту - від графічного до текстолінгвістичного. Виявлено спільні та розбіжні риси цих рівнів у різні історичні епохи. Визначено роль невербального компонента рекламного тексту у процесі впливу на свідомість і підсвідомість реципієнта. За результатами дослідження зроблено висновок, що рекламне оголошення формувалось як особливий жанр масмедійного тексту, суттєво збільшилось семантичне навантаження вербального компонента за рахунок скорочення довжини речення та тексту загалом, а також через зміну функції рекламного повідомлення від інформативної до функції впливу та навіювання. Для реалізації спонукальної інтенції рекламісти трьох історичних періодів використовували вербальні та невербальні засоби впливу на свідомість споживачів. Загалом, спонукальна інтенція модифікувалася від відкритих закликів до прихованих, непідконтрольних свідомості форм навіювання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.2-716 +
Шифр НБУВ: РА356957

      
14.

Ворначев 
Взаємодія лексико-семантичного, синтаксичного, фонетичного та прагматичного рівнів у текстах реклами автомобілів(на матеріалі англійської мови): автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Андрій Олександрович Ворначев ; Чернівецький національний ун-т ім. Юрія Федьковича. — Чернівці, 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-716
Шифр НБУВ: РА366223

Рубрики:

      
15.

Хромець О.Л. 
Виборчі технології як чинник політичних трансформацій у пострадянських країнах (на прикладі України та Росії): автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / О.Л. Хромець ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено сутність та особливості виборчих технологій як чинника політичних трансформацій у пострадянських країнах. Акцентовано увагу на детальному аналізі та зіставленні особливостей впливу виборчих технологій на демократичну трансформацію в Україні та Росії. Проаналізовано психологічний, соціологічний, епістемологічний, культурологічний та маркетинговий підходи. Виокремлено основні типи виборчих технологій, які є домінуючими за демократичного ладу та демократичної трансформації: аналітичні або оцінки електорального поля, технології формування іміджу, технології рекламно-агітаційного напряму, технології організаційно-масового напряму або польові. Відзначено ризик здійснення політичного маніпулювання через виборчі технології, що значною мірою підвищує ризик зміни вектора політичних трансформацій в країнах пострадянського простору на авторитарний або тоталітарний.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф052 + Ф024 +
Шифр НБУВ: РА367629

Рубрики:

      
16.

Женченко М.І. 
Видання правничої літератури в Україні: історичний, типолого-тематичний та редакційно-видавничий аспекти: автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій: 27.00.05 / М.І. Женченко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Комплексно досліджено процес видання правничої літератури в Україні. Проаналізовано історію видавничої діяльності у галузі права та юридичних наук. З'ясовано особливості формування сучасної мережі видавничих організацій, редакцій періодичних видань юридичної тематики. Висвітлено теоретичні засади типологічного аналізу, визначено основні типологічні ознаки. Здійснено типологізацію й охарактеризовано видані у 1991 - 2006 рр. правничі видання за кожною з ознак типологічної схеми. Досліджено тематичний аспект, методи формування авторського середовища правничої літератури, теоретичні засади редакційного опрацювання текстів чинних нормативно-правових актів, особливості рекламування та розповсюдження літератури правової тематики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч617.168:х +
Шифр НБУВ: РА361894

      
17.

Бабак М.П. 
Використання комунікативних методів побудови політичного іміджу в засобах масової інформації: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / М.П. Бабак ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Ш. Ін-т журналістики. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Визначено та класифіковано комунікативні методи побудови політичного іміджу в ЗМІ, відокремлено новітні від вже відомих. Проаналізовано стан і перспективи розвитку комунікативних методів впливу в журналістиці, політичному консультуванні, паблік рілейшиз та іміджелогії. Розглянуто особливості використання вітчизняними засобами масової інформації комунікативних методів для привернення уваги читачів до діяльності політика або партії та формування громадської думки щодо окремих політичних сил. Досліджено деякі групи комунікативних методів побудови політичного іміджу в ЗМІ за типологічними ознаками. Особливу увагу приділено новітнім методам, показано перспективи їх сталого використання у ЗМІ як засобу створення іміджу. Розглянуто питання "первинності" іміджу та PR. Розроблено дворівневу класифікацію комунікативних методів, пристосовану для практичного використання в рекламних і PR-агенціях з метою формування у суспільній свідомості певних політичних настанов і фіксування іміджу політика або політичної партії. Простежено тенденції розвитку українського іміджевого та PR-консультування у контексті співпраці з засобами масової інформації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05 + Ф018 + Ф055.1 +
Шифр НБУВ: РА349597

Рубрики:

      
18.

Шандренко О.М. 
Віртуальні виміри моди XX ст.: автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 26.00.01 / О.М. Шандренко ; Київ. нац. ун-т культури і мистец. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Досліджено феномен моди XX ст. у контексті віртуальної реальності, зроблено його реконструкцію в історіографічному та культурному аспектах. Виявлено креативні витоки virtus моди, проаналізовано її тілесні практики у контексті virtus. Розглянуто модні інновації XX ст. в контексті мистецьких практик. Досліджено світ моди від кутюр та прет-а-порте в аспекті віртуальної реальності. З'ясовано, що віртуальні виміри моди відображають весь спектр її репрезентацій як певної комунікативної технології: брендингу, флеш-іміджу, реклами, мас-медіа моди.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: М4-22г + Щ126.63(0)6 + Т3(0)6-7 +
Шифр НБУВ: РА357332

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
19.

Грушевська Ю.А. 
Власні назви в російському рекламному тексті: лінгвістичний і функціональний аспекти: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.02 / Ю.А. Грушевська ; Дніпропетр. нац. ун-т. — Д., 2005. — 19 с. — укp.

Проведено дослідження власних назв (рекламних прагматонімів) у російському рекламному тексті в лінгвістичному та функціональному аспектах. Проаналізовано шляхи поповнення складу власних назв у рекламних текстах початку XX та XXI ст. Визначено їх функції та особливості використання. Досліджено взаємозв'язок ономастикону, характерного для певного періоду розвитку мови, з соціальними та культурними відносинами в суспільстві. Відзначено, що даний взаємовплив особливо помітний у процесі дослідження реакції мовців на сприйняття рекламної онімії у дискурсах зазначених часових періодів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.2-716 +
Шифр НБУВ: РА334870

      
20.

Маслова Ю. П. 
Гендерний дискурс сучасних друкованих україномовних ЗМІ: автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01 / Ю. П. Маслова ; Волин. нац. ун-т ім. Л. Українки. — Луцьк, 2011. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему еволюції та динаміки розвитку гендерної терміносистеми, установлено її комунікативний потенціал, досліджено вплив гендерного чинника на розвиток словникового складу сучасної української мови та визначено основні напрями його активної реалізації. Засвідчено вагому роль заголовків, у яких відображено гендерні взаємини та соціальні ролі, з'ясовано, що мова реклами на шпальтах періодики займає особливе місце поряд з іншими функціонально-стильовими утвореннями. Проведено лексико-семантичний аналіз засобів увиразнення газетних текстів, виокремлено фемінітиви та маскулінітиви як гендерні маркери, з'ясовано, що оцінно-експресивну стилістичну роль виконують неологізми, особливістю яких є поліномінативність. Уточнено поняття "мовний сексизм" і сексизми як лінгвальні одиниці, уживання яких у газетних текстах супроводжено негативною конотацією. Актуалізовано питання правомірності функціонування стилістично зниженої лексики в медіа-текстах. Виявлено синергетичність зв'язку в хаотичній організації макро- та мікросистем лінгвоодиниць гендерного дискурсу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-715
Шифр НБУВ: РА381806 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського