Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (4)Реферативна база даних (369)Книжкові видання та компакт-диски (447)Журнали та продовжувані видання (83)
Пошуковий запит: (<.>U=С40(4УКР)$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Васильєва М. О. 
Формування професійної рефлексії майбутніх соціальних працівників у класичному університеті: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / М. О. Васильєва ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2011 — укp.

Проаналізовано ефективність педагогічної технології формування професійної рефлексії майбутніх соціальних працівників у класичному університеті. Висвітлено сутність понять "рефлексія", "професійна рефлексія", "класичний університет", "соціальний працівник", а також запропоновано критерії та показники рівнів сформованості професійної рефлексії майбутніх соціальних працівників. Розглянуто зміст форм, методів і засобів процесу професійної підготовки майбутніх соціальних працівників у класичному університеті, які сприяють формуванню професійної рефлексії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*148:Ч30 + С40(4УКР) + Ю941.1-7
Шифр НБУВ: РА377905 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
2.

Мельничук І. М. 
Теорія і методика професійної підготовки майбутніх соціальних працівників засобами інтерактивних технологій у вищих навчальних закладах: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / І. М. Мельничук ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. — Т., 2011. — 42 с. — укp.

Здійснено фундаментальне дослідження проблеми професійної підготовки майбутніх соціальних працівників засобами інтерактивних технологій у ВНЗ. Розроблено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено систему професійної підготовки майбутніх соціальних працівників засобами інтерактивних технологій відображено в структурно-функціональній моделі, яка складається з цільового, концептуального, практичного, діяльнісного, діагностичного та результативного компонентів, об'єднує засоби інтерактивних технологій у навчальні тренінги, поєднує способи діяльності студентів і педагогічні дії у процесі реалізації визначених передумов і педагогічних умов, що комплексно впливають на професіогенез майбутніх соціальних працівників і як результат - уможливлюється підвищення рівня готовності студентів до професійної діяльності. Впроваджено у науковий обіг специфічний принцип професійного занурення. Доведено, що формування готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності передбачає професійну ідентифікацію студентів під час навчання у ВНЗ та оптимізується завдяки впровадженню варіативної навчальної дисципліни "Тренінг професійної ідентичності".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4УКР) р + Ч481.24
Шифр НБУВ: РА383541 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Буркова Л. В. 
Теоретико-методологічні засади застосування інноваційних технологій у підготовці фахівців соціономічних професій у вищій школі: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Л. В. Буркова ; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. — Черкаси, 2011. — 40 с. — укp.

Теоретико-методологічно обгрунтовано й експериментально перевірено системи застосування інноваційних технологій у підготовці фахівців соціономічних професій у вищій школі. З'ясовано, що діяльнісний підхід може слугувати теоретико-методологічною основою для виокремлення групи соціономічних професій, на його засадах проаналізовано загальну структуру професійної діяльності й її предмет. Визначено спільний предмет професійної діяльності - соціальна взаємодія, яка відбувається на макро-, мезо- та мікрорівнях у суспільстві - сприяв виокремленню групи соціономічних професій. На підставі аналізу характеристик загального предмета професійної діяльності соціономістів і розуміння того, що професійна діяльність фахівців соціономічної групи виявляється в постановці та розв'язанні системи професійних задач, диференційовано базові професійні задачі. Компетентнісний та задачний підходи слугують теоретичною основою для розроблення системи застосування інноваційних технологій у підготовці фахівців соціономічних професій у вищій школі. Навчально-професійні задачі як підгрунтя для формування професійних компетентностей відображають характеристики професійних задач та утворюють типологію. Інноваційні технології реалізують у навчальному процесі діяльнісний, системний та синергетичний підходи, компетентнісний та задачний. Система застосування інноваційних технологій сприяє формуванню базових професійних компетентностей у фаховій підготовці вищої школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4УКР) + Ч311,01
Шифр НБУВ: РА381863 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Шевцов А. Г. 
Освітні основи системи реабілітування осіб з обмеженнями життєдіяльності: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.03 / А. Г. Шевцов ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2010. — 46 с. — укp.

Проведено освітній аналіз явищ реабілітаційної дійсності, досвіду корекційно-реабілітаційних установ, еволюції системи реабілітування як суспільного інституту в історичній перспективі. Розглянуто питання реабілітаційної системології, корекційної андрагогіки, реабілітаційного менеджменту, професійної підготовки реабілітологів. З'ясовано багатоаспектні проблеми моделювання реабілітаційних об'єктів і процесів у межах постнекласичної системно-синергетичної парадигми. Побудовано теоретичні основи реабілітології як міждисциплінарної науки, що функціонує на суміжжі корекційної педагогіки, психології, медицини, соціальної роботи, техніки, філософії, права тощо. Доведено універсальну роль освітніх основ як системотвірного чинника комплексного соціального реабілітування й інтегральних реабілітаційних технологій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4УКР) + С5*652*423.3
Шифр НБУВ: РА371047 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Ємцева Е. Г. 
Система діяльності центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді з трудової соціалізації старшокласників: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / Е. Г. Ємцева ; Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано наукові підходи до визначення понять "трудова соціалізація старшокласників", "трудова соціалізованість старшокласників". Розкрито зміст та особливості діяльності центру соціальних служб для сім'ї, дітей і молоді щодо організації процесу трудової соціалізації старшокласників. Розроблено та науково обгрунтовано систему діяльності центру соціальних служб для сім'ї, дітей і молоді щодо організації процесу трудової соціалізації старшокласників, провідними функціями якої визначено організаційну, координаційну й управлінську. Встановлено та впроваджено програму з трудової соціалізації шкільної молоді. Висвітлено методичне забезпечення діяльності трудового загону старшокласників. Визначено методичні рекомендації фахівцям соціально-педагогічної сфери щодо організації процесу трудової соціалізації школярів старшого віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4УКР)
Шифр НБУВ: РА377051 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Петрунько О. В. 
Соціалізація дитини в агресивному медіасередовищі: автореф. дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.05 / О. В. Петрунько ; Ін-т соц. та політ. психології НАПН України. — К., 2010. — 32 с. — укp.

Розглянуто філо- й онтогенетичні засади й адаптаційно-захисний потенціал соціалізації як механізм самовідтворення соціумів. Проаналізовано феномен сучасного медіасередовища, зокрема, його зміст та якісні ознаки, які дають підстави кваліфікувати його як агресивне та потенційно деструктивне. Досліджено ризики соціалізації в агресивному медіасередовищі, які активуються за умов послаблення традиційних інститутів соціалізації та некомпетентного споживання медіа. Визначено ефекти медіасоціалізації та висвітлено шляхи оптимізації соціалізаційного процесу в агресивному медіасередовищі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.1 + Ю959.51-61 + С40(4УКР) в2:Ю9
Шифр НБУВ: РА376833 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
7.

Іванеко Ю. В. 
Особливості застосування тренінгових технологій у соціальній роботі: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.05 / Ю. В. Іванеко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

Вивчено особливості застосування тренінгових технологій у соціальній роботі. Проаналізовано теоретичні моделі функціонування соціальних служб на предмет їх можливостей застосування активних групових форм і методів роботи з клієнтами. Визначено специфіку застосування тренінгових технологій у соціальній роботі, яка полягає в орієнтації на практичне вирішення соціальної проблеми клієнта через активне соціально-психологічне навчання. Розроблено модель тренінгової технології вирішення соціальної проблеми клієнта, яка реалізується в послідовній системі від діагностики соціальної ситуації клієнта, через усвідомлення власних соціальних обмежень і формування навичок соціальної комунікації щодо організації форм самостійної активності клієнтів у вирішенні власних соціальних проблем.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4УКР) + Ю946.241
Шифр НБУВ: РА371633 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Волеваха С. В. 
Соціально-психологічні умови управління розвитком спільнот, постраждалих від катастроф: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.05 / С. В. Волеваха ; НАПН України, Ін-т психології ім. Г.С. Костюка . — К., 2010. — 20 с. — укp.

Систематизовано основні наукові концепції соціально-психологічних наслідків великомасштабних катастроф. Виявлено проблеми, труднощі та недоліки соціально-психологічного характеру управління постраждалими спільнотами. Визначено суть та механізм реалізації керованого соціального розвитку за умов катастроф. Запропоновано модель психологічної готовності муніципальних і регіональних менеджерів щодо управління соціальним розвитком спільнот, що постраждали від катастроф. Розроблено на її базі й апробовано програму курсу "Управління соціальним розвитком спільнот, постраждалих від катастроф".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.18 + С40(4УКР) в2:Ю9
Шифр НБУВ: РА372704 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Ніколіна І. І. 
Діагностика соціального розвитку регіону як складова механізму державного управління: автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / І. І. Ніколіна ; Одес. регіон. ін-т держ. упр., Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — О., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено соціальну діагностику як методологічний інструмент органів публічної влади для вивчення соціального стану, існуючих проблем і тенденцій у соціальному розвитку та створення інформаційної бази для аналізу й об'єктивного оцінювання результатів регіональної соціальної політики. Розкрито залежність механізму державного управління в сфері соціальної політики від структури населення з метою формування та реалізації перспективної, багатовекторної, багатоаспектної соціальної політики, що покликана враховувати потреби, інтереси, цінності кожної з груп у соціальному, економічному та культурному плані.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*25(4УКР-4) + С40(4УКР) в2: Х819 + Х819(4УКР)011.2-97
Шифр НБУВ: РА371835 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Лук'янова Н. Л. 
Державна політика щодо дітей та молоді в новітній Україні в умовах трансформаційних змін: автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.02 / Н. Л. Лук'янова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2010. — 18 с. — укp.

Розроблено концептуально-методологічні засади формування та практичної реалізації державної політики щодо дітей та молоді у світі та новітній Україні за сучасних умов. Визначено дітей та молодь як специфічні соціально-демографічні групи суспільства, державу й її політико-правові, організаційно-методичні засади, які у поєднанні створюють відповідні механізми для ціннісних орієнтацій, соціальної адаптації, розвитку та соціалізації молоді як у власних, так і суспільних інтересах. Доведено, що політика держави щодо молодого покоління, сім'ї є ефективною та дієвою лише за умов цілісної діяльності усіх суб'єктів даного процесу, за активної участі в ньому самих громадян, їх об'єднань та організацій. Обгрунтовано стратегічні напрями вдосконалення державної молодіжної, сімейної політики за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф3(4УКР)6 + С40(4УКР)
Шифр НБУВ: РА376513 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Дацюк І.П. 
Механізми соціального захисту військовослужбовців у трансформаційному суспільстві: автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / І.П. Дацюк ; Донец. держ. ун-т упр. — Донецьк, 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано досвід реалізації соціального захисту військовослужбовців за кордоном. Проведено оцінку діяльності органів військового управління з метою визначення шляхів подолання соціальних проблем галузі шляхом соціологічних досліджень. Висвітлено поняття "механізм соціального захисту військовослужбовців" як "результат взаємодії органів влади та громадських організацій військовослужбовців". Визначено шляхи вдосконалення системи соціального захисту військовослужбовців із застосуванням структурно-функціонального підходу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)111 + Ц4,8(4УКР)26 + С40(4УКР)
Шифр НБУВ: РА372414 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Кулікова А.Є. 
Підготовка соціальних працівників до роботи з дітьми та молоддю у вищих навчальних закладах Швеції: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / А.Є. Кулікова ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.

Розглянуто історичні аспекти становлення соціальної роботи та системи підготовки фахівців для цієї галузі у Швеції. Запропоновано нові підходи до періодизації історії соціальної роботи. Виявлено й узагальнено чинники впливу на систему вищої освіти Швеції. Визначено тенденції розвитку системи підготовки соціальних працівників. Проаналізовано сучасний стан і тенденції розвитку соціальної роботи з дітьми та молоддю. На підставі порівняльного аналізу навчальних програм підготовки фахівців соціальної роботи з дітьми та молоддю різних рівнів виявлено структуру й особливості організації теоретичного та практичного навчання соціальних працівників у Швеції. Досліджено й охарактеризовано зміст, форми та провідні методи системи різнорівневої теоретичної та практичної підготовки соціальних працівників до роботи з дітьми та молоддю у ВНЗ Швеції. Розроблено рекомендації щодо використання шведського досвіду даної підготовки у системі ВНЗ України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р(4ШВЕ)3 + С40(4УКР) + С5*148:Ч30 +
Шифр НБУВ: РА366525

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Байдарова О.О. 
Рефлексивне забезпечення соціального втручання в соціальній роботі: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / О.О. Байдарова ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Досліджено структуру професійної рефлексії соціального працівника, що забезпечує здійснення соціального втручання, та закономірності її розгортання. Проаналізовано теоретичні моделі соціального втручання та визначено функціональне місце рефлексії у процесі його реалізації. Доведено, що особливості структури професійної рефлексії фахівця з соціальної роботи зумовлені спрямуванням рефлексивного осмислення на об'єкт професійної ситуації та типом рефлексивного процесу. Визначено, що модель рефлексивного забезпечення соціального втручання містить компоненти: рефлексію спільної з клієнтом діяльності, рефлексію персональних позицій у структуруі взаємодії, рефлексію особистісної компетентності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.2 + Ю949.241 с + С40(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА362802

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
14.

Міщенко О.М. 
Обгрунтування та розробка системи надання медико-соціальної допомоги дітям-інвалідам: автореф. дис... канд. мед. наук: 14.02.03 / О.М. Міщенко ; Нац. мед. ун-т ім. О.О.Богомольця МОЗ України. — К., 2009. — 24 с. — укp.

Вперше в Україні науково обгрунтовано та впроваджено механізми удосконалення системи надання медико-соціальної допомоги дітям-інвалідам з урахуванням їх індивідуально-популяційних особливостей. Розроблено методику вивчення й оцінювання якості життя дітей-інвалідів, складено універсальну інформаційно-прогностичну матрицю та математичну модель факторів для визначення даного показника. Досліджено рівні якості життя дітей-інвалідів на індивідуальному та популяційному рівнях, виявлено фактори, які її обмежують. З використанням модифікованої методики досліджено соціально-психологічні особливості дітей-інвалідів і виявлено основні фактори, які впливають на їх розвиток. Обгрунтовано необхідність участі у роботі з даною категорією дітей лікарів-психологів і психотерапевтів. Розроблено методику кількісного інтегрального оцінювання забезпеченості дітей-інвалідів медико-соціальною допомогою на основі якісних характеристик. Встановлено індивідуальні та популяційні рівні надання медико-соціальної допомоги дітям-інвалідам і виявлено основні фактори, які впливають на її забезпечення. Розроблено модель медико-санітарної реабілітації дітей-інвалідів і систему надання їм медико-соціальної допомоги.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)297 + Р11(4УКР)442 + С40(4УКР) + С5*423.3 +
Шифр НБУВ: РА362496

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Коняєва Л.Д. 
Психологічні особливості соціалізації підлітків у позашкільній діяльності: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Л.Д. Коняєва ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

На підставі результатів теоретичного аналізу виділено основні особливості соціалізації підлітків у взаємозв'язку з формуванням їх особистісної ідентичності. Визначено й обгрунтовано критерії оцінювання успішності соціалізації підлітків. Обгрунтовано зв'язок психологічних особливостей і успішності цього процесу у підлітків, які займаються різними видами позашкільної діяльності, зі змістом їх особистісної ідентичності. Виділено основні чинники позитивного впливу даної діяльності на розвиток особистісної ідентичності у підлітковому віці. З'ясовано місце спортивної діяльності у соціалізації підлітків. Здійснено емпіричне дослідження та проаналізовано зв'язок особистісної ідентичності підлітків, які займаються різними видами позашкільної діяльності, з успішністю їх соціалізації. Виявлено, що підлітки-спортсмени мають розвинену структуру ідентичності з домінуванням ідентифікацій з суб'єктом діяльності взагалі та спортивної зокрема, а також найбільш гармонійне сполучення важливих для успішної соціалізації особистісних параметрів, що свідчить про більш успішну їх соціалізацію. Підтверджено положення, що особливості і характер соціалізації підлітків визначаються особливостями змісту їх ідентичності, яка формується під впливом певної позашкільної діяльності. Доведено, що більш успішній соціалізації підлітків-спортсменів сприяє домунівання у структурі їх особистісної ідентичності ідентифікацій з суб'єктом діяльностї взагалі та спортивної - зокрема.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4УКР) + Ю952.1-734 + Ю984.3-723 +
Шифр НБУВ: РА357953

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
16.

Джексон О.В. 
Соціальне виховання дітей молодшого шкільного віку в умовах соціокультурного середовища недільної школи: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / О.В. Джексон ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 21 с. — укp.

Проаналізовано проблему соціального виховання молодших школярів за умов соціокультурного середовища недільної школи. Обгрунтовано теоретичні засади та положення про недільну школу як соціокультурне середовище. Розкрито зміст понять "соціокультурне середовище недільної школи", "соціокультурний світогляд", "соціальне виховання". Проведено комплексне соціально-педагогічне дослідження, на основі якого розроблено модель соціально-виховної роботи з молодшими школярами в недільній школі. Визначено соціально-педагогічні умови становлення особистості дитини молодшого шкільного віку. Розроблено механізми соціально-педагогічного впливу середовища на процес становлення дитини. Встановлено критерії та показники духовно-соціального розвитку дітей молодшого шкільного віку за умов недільної школи та перевірено ефективність впровадженої моделі. Розроблено програмно-методичне забезпечення соціально-виховного процесу у недільній школі. Експериментально підтверджено позитивний вплив соціокультурного середовища недільної школи на молодших школярів і доцільність використання у практичній роботі запропонованої моделі соціально-виховної роботи з дітьми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.1 + С40(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА360277

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Карпенко О.Г. 
Професійна підготовка майбутніх соціальних працівників в умовах університетської освіти: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / О.Г. Карпенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 44 с. — укp.

Визначено особливості становлення та розвитку психолого-педагогічної та технологічної структури навчання студентів. Розкрито суть психологічного забезпечення розвитку особистості та її підготовки за умов вищої педагогічної школи. Висвітлено питання логіки технологізації навчання студентів. Обгрунтовано теоретичні засади побудови концептуальної моделі професійної діяльності соціального працівника та розроблено модель даної діяльності. Наведено прогностичну структурно-функціональну модель, яка базується на ідеї проблемно-модульної організації освіти соціального працівника. Обгрунтовано критерії та показники рівнів професійної готовності студентів до соціальної роботи. Обгрунтовано зміст і структуру організаційно-технологічного забезпечення. Запропоновано методики ефективного навчання студентів і наведено результати констатувального та формувального експериментів на різних етапах їх підготовки до професійної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р(4УКР)3 + Ю940.3 + С40(4УКР) р +
Шифр НБУВ: РА356995

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Білоконь І.В. 
Особливості соціально-політичних настановлень молоді в умовах трансформації суспільства: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / І.В. Білоконь ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено особливості соціально-політичних настановлень студентської молоді за умов трансформації соціально-політичної системи країни. На підставі новітніх теоретичних уявлень про феномен "соціальне настановлення" розроблено визначення поняття "соціально-політичне настановлення" та модель взаємозв'язку категорій "соціально-політичне середовище" - "соціально-політичне настановлення". Досліджено зміст і специфіку проявів соціально-політичних настановлень студентської молоді за умов суперечливої соціально-політичної ситуації. Визначено, що формування соціально-політичних настановлень під впливом суперечливих соціально-політичних норм зумовлює когнітивний дисонанс у сфері свідомості студентів, який набільшою мірою має прояв за проросійської політичної орієнтації. Розкрито механізм редукції когнітивного дисонансу, спричиненого суперечливістю соціально-політичної ситуації, який полягає у зниженні інтенсивності моральних настановлень, що фіксується як посилення ефекту макіавеллізму серед студентської молоді. Емпірично показано, що моральні настановлення є стрижнем громадянської свідомості особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю951.103-723 + С40(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА355770

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
19.

Поснова Т.П. 
Соціально-психологічні чинники політичної соціалізації студентської молоді: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Т.П. Поснова ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Вивчено соціально-психологічні чинники політичної соціалізації студентської молоді. Здійснено теоретико-аналітичний огляд наукової літератури з даної проблематики. Розглянуто механізми, етапи та соціально-психологічні фактори політичної соціалізації студентів. З'ясовано роль вищого навчального закладу як важливого соціального інституту освіти у процесі входження нової генерації до політичного життя українського суспільства. Наведено результати емпіричного дослідження проблем політичної соціалізації. Виявлено її особливості стосовно студентської молоді на сучасному етапі розвитку українського суспільства. Визначено систему особистісних і політичних цінностей сучасної молоді. Запропоновано шляхи оптимізації процесу політичної соціалізації у вищих навчальних закладах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.1 + С5*666*5*333.91 + С40(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА355652

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
20.

Сила Т.І. 
Соціально-психологічні особливості професійної інтеракції у соціальній роботі: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Т.І. Сила ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Проведено соціально-психологічний аналіз професійної інтеракції у соціальній роботі в системі соціального захисту населення. Вперше розкрито зміст поняття професійної інтеракції у соціальній роботі, виділено соціально-психологічні особливості й охарактеризовано детермінанти даного феномену. Розроблено соціально-психологічну модель професійної інтеракції у соціальній роботі. Емпірично встановлено, що соціально-психологічні особливості професійної інтеракції у соціальній роботі обумовлюються системою репрезентативних ціннісних уявлень соціальних працівників та клієнтів, мотиваційно-цільовими компонентами взаємодії, рівнем перцептивно-інтерактивної компетентності фахівців. Виділено типи інтеракції у соціальній роботі: технологічний, альтруїстичний, продуктивний, непрофесійний. Розроблено соціально-психологічний треніг професійної інтеракції для соціальних працівників. Науково обгрунтовано необхідність врахування інтерактивного підходу у соціальній роботі під час розробки освітніх стандартів підготовки соціальних працівників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*332.1 + С40(4УКР) + Ю949.241 +
Шифр НБУВ: РА350474

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського