Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (295)Книжкові видання та компакт-диски (410)Журнали та продовжувані видання (565)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.331.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 74
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Шуляк С.О. 
Педагогічні умови сприяння становленню особистості молодших школярів засобами ігрової діяльності в дитячій бібліотеці: Автореф. дис... канд. пед. наук: 07.00.08 / С.О. Шуляк ; Київ. нац. ун-т культури і мистец. — К., 2006. — 19 с. — укp.

Розкрито суть понять "особистість" і "становлення особистості". Визначено зміст і структурні компоненти процесу становлення особистості молодших школярів. Обгрунтовано критерії оцінювання рівнів її сформованості. Запропоновано педагогічні умови сприяння становленню особистості молодших школярів засобами ігрової діяльності. Експериментально підтверджено їх ефективність шляхом впровадження до процесу бібліотечно-інформаційного обслуговування читачів дитячих бібліотек програми "Дитяча гра в сучасній бібліотеці".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч739.810.2 + Ч421.331.1 +
Шифр НБУВ: РА343352

Рубрики:

      
2.

Шульга Л.А. 
Метод переконування в процесі особистісно орієнтованого виховання молодших школярів: Автореф. дис.... канд. пед. наук: 13.00.07 / Л.А. Шульга ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2002. — 19 с. — укp.

Розкрито сутність, складові компоненти й основні засоби методу переконування, проаналізовано його роль у формуванні елементів моральних переконань учнів молодшого шкільного віку на основі особистісно орієнтованого підходу. Розроблено критерії оцінювання рівня сформованості елементів моральних переконань учнів молодшого шкільного віку. Описано процедуру впровадження методу переконування у виховний процес початкової ланки загальноосвітньої школи, що базується на спрогнозованих педагогічних умовах і забезпечує ефективне розв'язання проблеми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.1
Шифр НБУВ: РА321571

Рубрики:

      
3.

Шевчук Т.О. 
Формування емоційно-почуттєвої сфери молодших школярів у художньо-ігровій діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Т.О. Шевчук ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2000. — 21 с. — укp.

Дисертацію присвячено актуальній проблемі формування емоційно-почуттєвої сфери (ЕПС) молодших школярів у художньо-ігровій діяльності. Обгрунтовано педагогічні умови, визначено критерії та рівні сформованості досліджуваної якості. У процесі розробки змісту художньо-ігрової діяльності молодших школярів було враховано емоційні впливи сукупності мистецьких ігор: з образотворчої діяльності, музично-ігрової драматизації, художньої праці. Інтегрований зміст художніх ігор реалізовано у формі тематичних днів художньо-ігрової діяльності з урахуванням урочної та позакласної виховної роботи. Розкрито сутність і структуру ЕПС у співвідношенні з художньо-ігровою діяльністю. Розширено положення мистецтвознавчої науки про те, що ігрова діяльність близька до художньої, а дитяча гра є зовнішнім вираженням художньо-орієнтованих емоцій. Визначено та експериментально перевірено основні педагогічні умови ефективного здійснення процесу формування ЕПС у художньо-ігровій діяльності. Сформульовано важливе теоретичне положення: для ефективного формування ЕПС особистості орієнтація повинна здійснюватись не на результат, а на сам процес художньо-ігрової діяльності. Підкреслено два аспекти емоційної спрямованості особистості: як специфічної форми відображення значимих для суб'єкта об'єктів та форми активного ставлення учнів до навколишнього світу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.1 + Ч421.355
Шифр НБУВ: РА310374 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Шарапова О.В. 
Педагогічні умови комплексної корекції девіантної поведінки молодших школярів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.В. Шарапова ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2003. — 21 с.: табл. — укp.

Досліджено педагогічні умови забезпечення комплексної корекції девіантної поведінки молодших школярів. Проаналізовано стан зазначеної проблеми в педагогічній теорії та практиці, визначено суть і специфіку девіантної поведінки молодших школярів, вивчено роль і засоби корекції поведінки у подоланні різноманітних відхилень неорганічного походження. Опрацьовано та перевірено експериментально методики діагностування та корекції загальної емоційної напруженості, тривожності, депресивних станів, агресивної поведінки. Виявлено та досліджено педагогічні умови забезпечення комплексної корекції девіантної поведінки. Показано, що ефективність профілактики та корекції відхилень усіх типів даної поведінки в учнів молодших класів забезпечується їх своєчасним і якісним діагностуванням, на підставі якого - визначенням характеру та глибини відхилень у поведінці молодших школярів, позитивним ставленням вчителя до учня, систематичним цілеспрямованим педагогічним впливом за допомогою різноманітних методів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Ч421.331.1 +
Шифр НБУВ: РА327370

Рубрики:

      
5.

Шагай Н.М. 
Педагогічні умови морального виховання учнів початкових класів у позашкільних навчальних закладах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Н.М. Шагай ; Херсон. держ. ун-т. — Херсон, 2007. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови ефективної організації морального виховання у процесі проведення гурткових занять у позашкільних начальних закладах, якими є: упровадження інноваційної наукової технології, яка враховує специфіку позашкільних навчальних закладів і зумовлена сучасним станом у них виховної системи; діалогічність процесів педагогічної взаємодії керівників гуртків і учнів початкових класів; урахування вікових та індивідуальних особливостей молодших школярів; підвищення компетентності педагогів позашкільних закладів з питань морального виховання учнів початкових класів; забезпечення адекватності виховних впливів даних закладів і сім'ї на особистість молодшого школяра. Розроблено функціональну модель морального виховання даних дітей, яка містить мету, зміст, принципи, методи, форми, засоби, суб'єкти навчально-виховного процесу, педагогічні умови та результати морального виховання. Доведено, що підвищення рівня моральної вихованості здійснюється за умови впровадження виховної технології, яка передбачає проведення виховної роботи з молодшими школярами з застосуванням інтерактивних форм і методів, а також підготовку їх педагогів і батьків до здійснення морального виховання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч421.331.1 + Ч421.387 +
Шифр НБУВ: РА351638

Рубрики:

      
6.

Хмизова О.В. 
Формування лідерської позиції у молодших школярів у позаурочній діяльності: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.В. Хмизова ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Проаналізовано основні напрями наукових розробок у галузях психолого-педагогічного розуміння лідерства та позиції особистості, уточнено сутність поняття "лідерська позиція". Розроблено типологію лідерської позиції на основі обраних критеріїв та визначено рівні розвитку лідерської позиції у молодших школярів. Висвітлено технологію формування лідерської позиції в учнів початкових класів, яка містить концептуальний, цільовий, змістовий, процесуальний й оцінно-результативний компоненти та побудована з урахуванням формування лідерської позиції на засадах особистісно орієнтованого виховання у початковій школі, формування мотивації лідерства у молодших школярів, забезпечення у виховному процесі можливостей для прояву учнями лідерської поведінки, вдосконалення психолого-педагогічної компетентності вчителя-вихователя та підвищення рівня психолого-педагогічних знань батьків з питання виховання лідерської позиції у молодших школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.212 + Ч421.331.1 + Ю954.05-734 +
Шифр НБУВ: РА370207 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Харькова Н. М. 
Політкультурне виховання молодших школярів у позакласній роботі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Н. М. Харькова ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано теоретичні засади полікультурного виховання молодших школярів у позакласній роботі, уточнено та науково обгрунтовано поняття "полікультурне виховання молодших школярів" (ПКВМШ). Визначено педагогічні умови ПКВМШ у позакласній роботі та виховний потенціал позакласної роботи. Розроблено технологію ПКВМШ у позакласній роботі, яка включала такі взаємопов'язані етапи: гностичний, конструктивно-проектувальний, комунікативний, рефлексивно-оцінювальний.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.331.1 + Ч421.38
Шифр НБУВ: РА375023 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Турбан В.В. 
Розвиток у першокласників здатності до спільної діяльності у ситуаціях невизначеності: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / В.В. Турбан ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2001. — 18 с. — укp.

Досліджено процес становлення здатності першокласників до спільної діяльності у ситуаціях невизначеності. Уточнено психологічні дефініції поняття невизначеності у контексті вікової та педагогічної психології. Показано, що ситуація невизначеності є чинником актуалізації та структурування спільної діяльності, відтак і фактором особистісного становлення першокласника. Створено й апробовано систему методичних прийомів оптимізації процесу становлення спільної діяльності на початковому етапі шкільного навчання. Наведено нові діагностичні методики, спрямовані на виявлення особливостей групової взаємодії. Запропоновано також спосіб визначення рівня адаптованості першокласника до ситуацій невизначеності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.402.1 + Ю952.2-734 + Ч421.331.1
Шифр НБУВ: РА314971 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Томчук С.М. 
Генеза негативних психічних станів молодших школярів та їх корекція: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / С.М. Томчук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано теоретичні засади та модель генези негативних психічних станів у молодшому шкільному віці, експериментально виявлено детермінанти та динаміку їх розвитку залежно від індивідуально-типологічних властивостей особистості та впливу значущих для дитини соціальних чинників. Виділено систему найбільш типових для молодших школярів негативних психічних станів, інтегровано психодіагностичний інструментарій щодо вивчення негативних психічних станів в учнів 1-4-х класів і запропоновано модель їх корекції та профілактики за умов початкової школи. Проаналізовано сутність та механізми прояву таких станів, як тривога, страх, депресія, агресія та інших у молодшому шкільному віці. Доведено, що саме негативні психічні стани є причиною виникнення та розвитку дезадаптації особистості. Набули розвитку методи, способи та засоби комплексного підходу щодо корекції негативних психічних станів молодших школярів та їх профілактики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.521.02-78 + Ю984.92 + Ч421.331.1 +
Шифр НБУВ: РА342720

Рубрики:

      
10.

Тимчук Л. І. 
Методична підготовка вчителів початкових класів до формування професійних інтересів учнів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. І. Тимчук ; Академія педагогічних наук України ; Інститут педагоічної освіти і освіти дорослих. — К., 2010. — 21 : a-табл. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.1 + Ч421.351.6
Шифр НБУВ: РА370819 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
11.

Тимчук Л. І. 
Методична підготовка вчителів початкових класів щодо формування професійних інтересів учнів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. І. Тимчук ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Вперше обгрунтовано й експериментально перевірено методику підготовки вчителів початкових класів щодо формування професійних інтересів учнів. Розкрито сутність "м'якої" моделі професійної орієнтації молодших школярів. Визначено параметри сформованості професійних інтересів учнів початкових класів. З'ясовано шляхи прогностично-консультативної роботи з батьками щодо розвитку професійних інтересів дітей. Розроблено методику формування професійних інтересів школярів. Визначено критерії методичної готовності вчителів початкових класів щодо формування професійних інтересів учнів. Запропоновано методи діагностики сформованості професійних інтересів молодших школярів. Вдосконалено положення про діяльність учителя у сфері профорієнтаційної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.1 + Ч421.351.6
Шифр НБУВ: РА370819 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
12.

Тадєєва І.М. 
Виховання в учнів молодших класів гуманних якостей в процесі вивчення предметів гуманітарного циклу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / І.М. Тадєєва ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2004. — 21 с. — укp.

Визначено зміст поняття "гуманність" як інтегральної якості особистості, основними структурними компонентами якої є мотиваційно-ціннісні установки та сукупність відповідних знань і умінь. Встановлено критерії та рівні сформованості гуманних якостей учнів початкової школи. Обгрунтовано й експериментально апробовано педагогічні умови, що сприяють активізації даного напряму виховного процесу. Доведено позитивний вплив таких чинників, як посилення гуманістичної спрямованості викладання предметів гуманітарного циклу з метою осмислення гуманістичних понять, трансформації їх у погляди, переконання та звички на формування гуманних якостей молодших школярів. Обгрунтовано необхідність гармонізації змісту, форм і методів навчання з метою вивчення предметів гуманітарного циклу, виявлено їх виховний потенціал. Встановлено доцільність залучення учнів до гуманної діяльності з метою збагачення їх досвідом гуманістичної поведінки. Проаналізовано результати виховного впливу та його коректування в процесі формування гуманних якостей учнів початкових класів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.1 +
Шифр НБУВ: РА333982

Рубрики:

      
13.

Тіхонова М.І. 
Психологічні фактори емоційної дезадаптації молодших школярів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / М.І. Тіхонова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Розкрито зміст дезадаптації, визначено її критерії: стійкий стан емоційної напруги (тривожність, страх) і порушення саморегуляції (підвищена рухлива активність, надмірна пасивність), рівні розвитку (високий, середній, низький), форми прояву (емоційна нестабільність, тривожність, агресивність, відстороненість). За часом виникнення емоційна дезадаптація поділяється на первинну та вторинну, за ступенем виявлення - на наявну та приховану. Проаналізовано індивідуально-психологічні та соціально-психологічні фактори, які зумовлюють виникнення даної дезадаптації. Розроблено та апробовано програму профілактики та корекції щодо пом'якшання впливу факторів емоційної дезадаптації на молодших школярів. Програма включає психологічну профілактику, консультування батьків, учителів і корекційну роботу з емоційно-дезадаптованими школярами. Експериментально доведено, що виявлені індивідуально-психологічні та соціально-психологічні фактори впливають на виникнення емоційної дезадаптації молодших школярів, а комплексна психопрофілактика та корекція сприяє зниженню гостроти прояву дезадаптації в учнів початкової школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.1-734 + Ю984.92 + Ч421.331.1 +
Шифр НБУВ: РА326053

Рубрики:

      
14.

Тітов І.Г. 
Розвиток творчої уяви молодших школярів як компонент становлення їхньої суб'єктності: Автореф. дис... канд. психол.наук: 19.00.07 / І.Г. Тітов ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2007. — 21 с. — укp.

На підставі результатів проведеного аналізу теоретико-методологічних аспектів проблеми розвитку творчої уяви молодших школярів конкретизовано психологічний зміст категорії "суб'єктність", виявлено особливості процесу становлення суб'єктності учнів молодшого шкільного віку, розглянуто роль творчої уяви у цьому процесі. Емпірично з'ясовано, що суб'єктність даних школярів є складним системним утворенням, яке містить мотиваційно-смисловий, регуляційний, емоційно-рефлексивний і пізнавальний (зокрема імажинативний) компоненти. Показано, що творча уява у структурі суб'єктності учнів реалізує ціле- та смислотвірну, модулювальну, перетворювально-евристичну, регулювальну функції. Запропоновано методику розвитку творчої уяви молодших школярів у структурі їх суб'єктності, яку було апробовано та впроваджено до навчально-виховного процесу певних загальноосвітніх шкіл.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.514.32 + Ю952.2-734 + Ч421.220 + Ч421.331.1 +
Шифр НБУВ: РА350695

Рубрики:

      
15.

Стахів Л.Г. 
Навчальна книга як засіб родинного виховання молодших школярів у Західній Україні (1919 - 1939 рр.): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.Г. Стахів ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2007. — 20 с. — укp.

Системно досліджено зміст україномовної навчальної книги для молодших школярів як засобу родинного виховання. Визначено передумови, етапи та тенденції розвитку навчальної книги на західноукраїнських землях. Вивчено питання, що стосується еволюції понять "навчальна книга", "родинне виховання". Обгрунтовано перспективи творчого використання змісту навчальної книги у родинному вихованні молодших школярів за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.3 р2 + Ч421.331.1 р2 + Ч421.352 р2 + Ч33(4УКР)61 +
Шифр НБУВ: РА354020

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  

      
16.

Старовойтенко Н.В. 
Виховання почуття гумору у старших дошкільників та молодших школярів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Н.В. Старовойтенко ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2000. — 17 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально доведено структуру почуття гумору, основними складовими якої є інтелектуально-емоційний, мотиваційний і комунікативний компоненти та їх реалізація у системі моральних стосунків і моральної діяльності. Визначено засоби педагогічного впливу та умови виховання почуття гумору. Наведено результати експериментального дослідження виховання почуття гумору на підставі системного підходу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.335 + Ч421.331.1 + Ю984.54-52
Шифр НБУВ: РА311800 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
17.

Скляренко О.М. 
Психологічні детермінанти та психокорекція шкільних страхів у молодших школярів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.М. Скляренко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження психологічних детермінант та психокорекції шкільних страхів у молодших школярів. Проаналізовано основні підходи щодо вивчення даного феномену у вітчизняній і зарубіжній психології. Уточнено зміст поняття "шкільні страхи", виявлено їх види та виділено групи. Досліджено особливості психологічних детермінант, попередження та шляхи психокорекції шкільних страхів молодших школярів. Виявлено вплив таких чинників, як специфіка загальної психосоціальної ситуації розвитку, індивідуально-особистісні вікові особливості дітей і роль авторитетних для учнів дорослих на процес формування шкільних страхів молодших школярів. Обгрунтовано методичні засади психолого-педагогічного забезпечення попередження їх виникнення. Представлено модель психологічного супроводу дітей молодшого шкільного віку, які мають шкільні страхи. Розроблено й апробовано програму їх психопрофілактики та психокорекції. На базі експериментального дослідження виявлено психолого-педагогічні закономірності та умови подолання шкільних страхів учнями молодших класів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.521.2 + Ю984.92 + Ч421.331.1 +
Шифр НБУВ: РА335758

Рубрики:

      
18.

Семенова Н.А. 
Соціально-педагогічні умови виховання особистості молодшого школяра у сучасній сім'ї: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Н.А. Семенова ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2005. — 20 с. — укp.

Проведено соціальний та психолого-педагогічний аналіз динаміки розвитку і стану сучасної української сім'ї. Охарактеризовано її основні функції, структуру та типологію. Виявлено роль і значення сімейної комунікації, охарактеризовано специфіку роботи з батьками, вікові, фізіологічні та психологічні особливості виховання молодших школярів. Досліджено динаміку регіонального розвитку сімейного виховання та його результативність. Обгрунтовано шляхи підвищення педагогічної культури батьків і визначено доцільне співвідношенння сімейного та суспільного виховання. Запропоновано нові методи взаємодії батьків і професійних педагогів. Проведено діагностику статусу батьківської сім'ї молодшого школяра та процесу сімейного виховання як бази для його безперервної та динамічної корекції. Представлено корелятивний аналіз результатів регіонального досвіду. Обгрунтовано варіативну модель впровадження у практику сімейного виховання традицій української народної педагогіки. Обгрунтовано шляхи ефективного використання інноваційного досвіду в процесі гуманізації суспільства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.1 + Ч491.331 +
Шифр НБУВ: РА334682

Рубрики:

      
19.

Салко В.В. 
Формування морально-етичної культури молодших школярів у художньо-творчій дозвіллєвій діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В.В. Салко ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2000. — 19 с. — укp.

На основі аналізу методологічних підходів до проблеми дослідження подано визначення поняття морально-етичної культури у контексті педагогічних завдань. Обгрунтовано психолого-педагогічні передумови її формування у молодших школярів. Здійснено розробку технології експериментально-виховної роботи. Простежено особливості впливу та ефективність даної технології на розвиток морально-етичної свідомості та вчинкової активності вихованців у художньо-творчій дозвіллєвій діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.1 + Ч421.38
Шифр НБУВ: РА310953 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
20.

Сіліна Г.О. 
Педагогічні умови формування психосоціальної компоненти здоров'я молодших школярів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Г.О. Сіліна ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

З'ясовано ступінь психосоціальної компоненти здоров'я дітей молодшого шкільного віку та проаналізовано передумови її формування у сучасний період. Визначено компоненти (когнітивний, емоційно-вольовий, діяльнісний), критерії та показники психосоціальної компоненти здоров'я молодших школярів, виявлено рівні її сформованості, а також досліджено педагогічні умови цього формування, а саме: удосконалення змісту форм і методів виховного процесу; розвиток компетентності й узгодження діяльності педагогічних працівників, батьківської громадськості з питань збереження, зміцнення та відновлення здоров'я дітей; використання можливостей діагностико-корекційної діяльності для ефективного формування психічного та соціального здоров'я молодших школярів. Розроблено методичні рекомендації для педагогів і батьків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5 + Ч421.331.1 + Р128.94-3 +
Шифр НБУВ: РА358358

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського