Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (217)Книжкові видання та компакт-диски (186)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.350.0$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 29
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Лисенко Ю. О. 
Соціально-педагогічні чинники впливу сучасної естрадної музики на молодіжну субкультуру: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / Ю. О. Лисенко ; ДЗ "Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка". — Луганськ, 2011. — 20 с.: табл. — укp.

Розкрито суть поняття "молодіжна субкультура" з точки зору соціальної педагогіки. Визначено, що молодіжна субкультура є потужним механізмом соціалізації та має свою специфіку, структуру, взаємозв'язок з іншими субкультурами та загальною культурою зокрема. Визначено, що старші підлітки - суб'єкти молодіжної субкультури, оскільки започатковують її соціальну спрямованість, руйнуючи або вдосконалюючи попередню специфіку. Проаналізовано вплив сучасного естрадного музичного мистецтва на старших підлітків. Доведено, що музичне виховання є ефективним засобом соціального, що сприяє підвищенню рівня розвиненості соціальності (як результату соціального виховання) старших підлітків. Визначено провідні соціальні інституції, що впливають на формування та спрямованість молодіжної субкультури: сім'я, школа, однолітки, засоби масової інформації (зокрема, телебачення). Неузгодженість цих впливів зумовила обгрунтування й упровадження соціально-педагогічних чинників впливу сучасної естрадної музики на розвиток соціальності старших підлітків. За допомогою експериментальної перевірки доведено ефективність соціально-педагогічних чинників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч421.350.0 + С5*671.1*423.122
Шифр НБУВ: РА385077 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Алексєєва О. Р. 
Соціалізація підлітків на основі художньо-естетичних традицій етнокультурної спільноти Донбасу: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / О. Р. Алексєєва ; ДЗ "Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка". — Луганськ, 2011. — 20 с. — укp.

Проаналізовано теоретичні засади соціалізації підлітків як психолого-педагогічної проблеми, розглянуто сутність та критерії соціалізованості учнів підліткового віку. Визначено особливості художньо-естетичних традицій етнокультурної спільноти Донбасу як чинника соціалізації підлітків. Обгрунтовано й експериментально перевірено соціально-педагогічні умови соціалізації підлітків на підставі художньо-естетичних традицій етнокультурної спільноти Донбасу. Розроблено комплексну програму соціалізації підлітків на основі художньо-естетичних традицій етнокультурної спільноти Донбасу та проаналізовано її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч421.350.0 + Ч421.385.8
Шифр НБУВ: РА382445 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Бондарева Г. І. 
Виховання соціальної усталеності особистості старшокласника в навчально-виховному процесі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Г. І. Бондарева ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2011. — 20 с.: табл. — укp.

Розглянуто теоретичні та практичні аспекти проблеми виховання соціальної усталеності особистості старшокласника в навчально-виховному процесі. Розкрито сутність, зміст і структуру феномена "соціальна усталеність особистості", психолого-педагогічні умови її виховання й особливості прояву у сучасних старшокласників. Розроблено критерії оцінювання визначення рівнів і складено їх типологічні характеристики. Запропоновано й апробовано технологію виховання соціальної усталеності особистості старшокласника в навчально-виховному процесі сучасної загальноосвітньої школи, технічного ліцею та ліцею з посиленою військовою та фізичною підготовкою. Обгрунтовано динаміку змін в особистості старшокласників до та після експериментальної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0 + Ч421.331.1 + Ю951.14
Шифр НБУВ: РА384890 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Кравченко Т. В. 
Теоретико-методичні засади соціалізації дітей шкільного віку у взаємодії сім'ї і школи: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.07 / Т. В. Кравченко ; Ін-т пробл. виховання Нац. акад. пед. наук України. — К., 2010. — 40 с. — укp.

Здійснено аналіз філософської, соціологічної, психологічної, соціально-педагогічної, педагогічної літератури, розкрито наукові погляди на зміст соціалізації. Досліджено особливості соціального становлення молодших школярів, підлітків і старшокласників. Охарактеризовано роль сім'ї та школи у соціалізації дітей шкільного віку, висвітлено сутність взаємодії сім'ї та школи як педагогічного феномену. Визначено сутність, структурні компоненти, критерії, показники та виявлено рівні соціалізованості дітей молодшого шкільного, підліткового та старшого шкільного віку, типи взаємодії сім'ї та школи. Доведено ефективність структурно-функціональної моделі підвищення рівнів соціалізованості школярів у взаємодії сім'ї та школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0 + Ч421.51
Шифр НБУВ: РА374735 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Пастир Ю. І. 
Підготовка майбутнього вчителя до соціалізації молодших школярів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ю. І. Пастир ; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. — Черкаси, 2010. — 20 с.: a-рис. — укp.

Досліджено проблему підготовки майбутнього вчителя до педагогічного спрямування процесу соціалізації молодших школярів. Розглянуто особливості процесу соціалізації учня молодшого шкільного віку, науково обгрунтовано сутність поняття "педагогічне спрямування соціалізації особистості". Визначено та конкретизовано компоненти (ціле-мотиваційний, змістовно-процесуальний та результативно-рефлексійний), критерії, показники та рівні (високий, середній та низький) готовності майбутнього вчителя до педагогічного спрямування процесу соціалізації молодших школярів. Розроблено та науково обгрунтовано структурно-функціональну модель підготовки майбутніх учителів до педагогічного спрямування процесу соціалізації молодших школярів, експериментально доведено педагогічну технологію її успішної реалізації у вищій педагогічній школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч421.350.0
Шифр НБУВ: РА377679 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Стародубцева І.В. 
Формування у підлітків соціального досвіду в умовах дитячого оздоровчого центру: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / І.В. Стародубцева ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2010. — 19 с. — укp.

Доведено, що ефективності процесу формування у підлітків соціального досвіду у дитячому оздоровчому центрі сприяє створення та дотримання залучення підлітків до спеціально організованої діяльності, спрямованої на набуття соціального досвіду, поряд із забезпеченням вільного вибору різних видів діяльності, кола спілкування та відносин у дитячому оздоровчому центрі, реалізації науково доцільної програми діяльності педагогічного колективу з формування у підлітків соціального досвіду, здійснення спеціальної підготовки педагогічних працівників дитячого оздоровчого центру до виховної діяльності, спрямованої на формування у підлітків соціального досвіду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0 + Ч421.387
Шифр НБУВ: РА371705 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Яковишина Т.В. 
Організація педагогічної взаємодії у жіночих гімназіях Волині як умова соціального становлення учениць (друга половина XIX - початок XX століття): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Т.В. Яковишина ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано педагогічну взаємодію як умову соціального становлення учениць жіночих гімназій Волині другої половини XIX - початку XX ст. на тлі особливостей соціально-історичного та культурологічного життя краю, який спочатку був складовою Польщі, а згодом - Російської імперії. Обгрунтовано стан дослідженості проблеми у науковій літературі. Здійснено ретроспективне порівняння змісту понять "взаємодія", "педагогічна взаємодія", "соціалізація". З'ясовано педагогічну сутність і визначено основні компоненти гімназійної соціалізації жінок. Окреслено ідеї управлінських рішень щодо регламентування педагогічної взаємодії у волинських середніх жіночих школах. Проаналізовано особливості організації навчально-виховної взаємодії у різних типах означених закладів і доведено, що вона була умовою соціального становлення жінок Волині даного періоду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)52 + Ч34(4УКР)42 + Ч421.350.0
Шифр НБУВ: РА373787 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Клімкіна Н.Г. 
Формування соціальної активності підлітків із неповних сімей у навчально-виховному процесі основної школи: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Н.Г. Клімкіна ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 21 с. — укp.

Вперше розроблено педагогічну модель формування соціальної активності підлітків із неповних сімей за умов основної школи. Виявлено особливості соціального виховання підлітків із неповних сімей; уточнено його зміст в основній школі, що спрямовано на формування соціальної активності підлітків із неповних сімей. Розроблено соціально-педагогічні умови для організації виховної роботи з означеною категорією учнів. Подальшого розвитку набули окремі методики діагностування та формування соціальної активності підлітків із неповних сімей у контексті діяльнісного підходу до організації позаурочної виховної роботи в шкільній практиці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч421.350.0 + Ю952.1 + Ч491.09 +
Шифр НБУВ: РА364643

Рубрики:

      
9.

Бурим О.В. 
Соціальне виховання молодших школярів у приватних загальноосвітніх навчальних закладах: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / О.В. Бурим ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему соціального виховання молодших школярів у приватних загальноосвітніх навчальних закладах, розкрито сутність і специфіку даного процесу. Визначено характерні риси й особливості соціального виховання молодших школярів у контексті суб'єкт - суб 'єктних стосунків. Обгрунтовано й експериментально перевірено соціально-педагогічні умови, що забезпечують ефективність досліджуваного процесу в приватній школі, якими є: створення освітньо-виховного середовища, що сприяє формуванню ціннісних орієнтацій як інтегративної характеристики особистості молодшого школяра, що є сукупним результатом її соціалізації; залучення учнів до різних видів діяльності з метою розвитку їх соціального досвіду; забезпечення комфортності навчально-виховного процесу. Уточнено сучасні наукові уявлення про приватну школу як навчальний заклад з достатньо високим інноваційно-освітнім, кадрово-управлінським і фінансово-організаційним потенціалом. Удосконалено зміст і технології соціального виховання дітей молодшого шкільного віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0 + Ч424(4УКР)714.9 +
Шифр НБУВ: РА355263

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Цюман Т.П. 
Формування культури життєвого самовизначення старшокласників засобами освітнього тренінгу: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Т.П. Цюман ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Досліджено проблему формування культури життєвого самовизначення учнів старших класів загальноосвітніх навчальних закладів. Розвинуто теоретико-методологічні засади понять "самовизначення", "життєве самовизначення", "культура особистості", "культура життєвого самовизначення", наявні у різних галузях гуманітарної науки. Висвітлено механізми формування культури життєвого самовизначення старшокласників. Проаналізовано потенціал освітнього тренінгу як засобу формування даної культури. На підставі аналізу вітчизняних і зарубіжних програм сприяння життєвим навичкам визначено модель відповідної соціально-педагогічної роботи. Визначено зміст, структуру, механізми та соціально-педагогічні умови впровадження в практику загальноосвітніх навчальних закладів інтегративного курсу "Культура життєвого самовизначення".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314(4УКР) + Ч421.350.0 +
Шифр НБУВ: РА356227

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Зимівець Н.В. 
Соціально-педагогічні технології формування відповідального ставлення до здоров'я в учнівської молоді: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Н.В. Зимівець ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганск, 2008. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено соціально-педагогічні технології, що сприяють підвищенню ефективності процесу формування відповідального ставлення до здоров'я в учнівської молоді. Розкрито сутність поняття "відповідальне ставлення до здоров'я". Визначено й охарактеризовано структурні компоненти, критерії та показники відповідального ставлення до здоров'я на підставі сучасного трактування змісту поняття "здоров'я". Розкрито принципи, пріоритетні напрями діяльності й послідовність організації процесу формування відповідального ставлення до здоров'я в особистості на концептуальних засадах сприяння покращанню здоров'я. Обгрунтовано соціально-педагогічні умови, що визначають успішність технологічного забезпечення формування відповідального ставлення до здоров'я в учнівської молоді. Розроблено соціально-педагогічні технології формування відповідального ставлення до здоров'я в учнівської молоді ("Рівний - рівному" та "Здоров'я через освіту"), експериментально перевірено їх ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0 + Ч312 +
Шифр НБУВ: РА357529

Рубрики:

      
12.

Чертова К.М. 
Розвиток ідей соціального виховання школярів у вітчизняній педагогічній теорії та практиці (друга половина ХХ століття): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / К.М. Чертова ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено основні напрямки та тенденції розвитку теорії та практики соціального виховання в Україні у другій половині XX ст. З'ясовано соціально-історичний та педагогічний контекст розвитку соціального виховання. Визначено пріоритетні ідеї соціального виховання у вітчизняній педагогічній теорії дослідженого періоду. Проаналізовано особливості практичного втілення ідей соціального виховання у досліджений період. Розглянуто зміст, форми та методи й тенденції розвитку соціального виховання школярів в інтернатних закладах освіти, питання організації суспільно корисної праці як чинника соціального виховання учнів загальноосвітніх шкіл. Виявлено особливості соціального виховання дітей за місцем мешкання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0 + Ч33(4УКР)63/64 +
Шифр НБУВ: РА349846

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Герлянд Т.М. 
Соціальний розвиток молодших школярів у групах подовженого дня: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Т.М. Герлянд ; АПН України. Ін-т пробл. виховання. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні та практичні питання соціального розвитку молодшого школяра у групах подовженого дня. Розкрито суть поняття "соціальний розвиток особистості", уточнено його зміст щодо молодших школярів та запропоновано структуру. Висвітлено історичний аспект становлення та розвитку мережі груп подовженого дня за кордоном та в Україні. Проаналізовано нормативно-законодавчу базу, специфіку функціонування даних груп, стан, функції та потенційні можливості у соціальному розвитку. Розроблено критерії та визначено рівні даного розвитку сучасних молодших школярів. Створено та впроваджено методику його оптимізації за умов груп подовженого дня. Обгрунтовано динаміку змін рівнів соціального розвитку протягом експериментального дослідження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.341 + Ч421.350.0 + Ч421.331.1 + Ю952.2-734 +
Шифр НБУВ: РА354579

Рубрики:

      
14.

Мкртічян О.А. 
Організація соціально-педагогічної діяльності в позашкільних закладах України (20 - 80 рр. ХХ ст.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.А. Мкртічян ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2007. — 22 с. — укp.

Висвітлено історико-педагогічний аспект проблеми організації соціально-педагогічної діяльності у позашкільних закладах України. На підставі аналізу науково-педагогічної, історичної літератури і архівних документів визначено, а також обгрунтовано етапи становлення та розвитку системи діяльності соціального педагога у даних установах. 1940 - 1950 рр. є емпіричним етапом розвитку системи соціально-педагогічної діяльності у закладах позашкільного типу, 1960 - 1980 рр. - етапом удосконалення системи цієї діяльності. Розкрито передумови соціально-педагогічної роботи. Проаналізовано зміст, форми, методи та напрями соціально-педагогічного впливу на підлітків у різноманітних позашкільних закладах дослідженого періоду. Визначено провідні тенденції розвитку соціально-педагогічної діяльності у досліджений період. Охарактеризовано перспективи творчого використання соціально-педагогічних ідей минулого за сучасних умов розвитку суспільства. До наукового обігу введено маловідомі та раніше невідомі архівні матеріали й історичні факти, взаємопов'язані з розвитком системи соціально-педагогічної діяльності в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.387 + Ч312.3(4УКР)6 + Ч421.350.0 +
Шифр НБУВ: РА350122

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
15.

Стадник О.Г. 
Підготовка старшокласників до виконання соціальної ролі громадянина в процесі навчання предметам гуманітарного циклу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.Г. Стадник ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено питання теорії та практики громадянського виховання старшокласників у загальноосвітній школі. Встановлено, що за сучасних умов громадянин є частиною системи громадянин - природа - економіка - суспільство - держава. Розкрито зміст поняття "громадянин" як особистості, яку характеризує сукупність соціально значущих якостей. Обгрунтовано доцільність здійснення підготовки старшокласників до виконання соціальної ролі громадянина в процесі вивчення предметів гуманітарного циклу шляхом формування її патріотичної, економічної й екологічної інтеграційних складових. Встановлено критерії оцінки, розроблено методику й інструментарій визначення рівня підготовленості старшокласників до реалізації інтеграційних складових соціальної ролі громадянина. Розкрито сутність поняття "соціальна роль". Запропоновано модель підготовки старшокласників до виконання соціальної ролі громадянина в процесі вивчення предметів гуманітарного циклу. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено методику підготовки старшокласників до виконання соціальної ролі громадянина шляхом формування її інтеграційних складових.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.350.0 +
Шифр НБУВ: РА350384

Рубрики:

      
16.

Завгородня Н.М. 
Педагогічні умови соціалізації обдарованих учнів у навчально-виховному середовищі загальноосвітнього навчального закладу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Н.М. Завгородня ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Розглянуто питання соціалізації обдаровних учнів у навчально-виховному середовищі профільного загальноосвітнього навчального закладу. Проведено теоретичний аналіз проблеми обдарованості учнів як прояву їх творчих здібностей. Розкрито сутність соціалізації та розвитку особистості, уточнено зміст поняття "обдарованість". Показано особливості й обгрунтовано педагогічні умови соціалізації обдаровних учнів. Сформульовано визначення обдарованості як індивідуального когнітивного, особистісного та мотиваційного потенціалу учня, що дозволяє досягти високих результатів в одній або кількох галузях. Здійснено дослідження соціалізації обдарованого учня як процесу та результату засвоєння соціального досвіду під дією системного педагогічного впливу соціально-виховних факторів. Показано специфіку реалізації процесу соціалізації обдаровних учнів у профільному загальноосвітньому навчальному закладі. Висвітлено методичні засади дослідження, представлено результати констатувального й формувального експериментів щодо соціалізації обдаровних учнів в навчально-виховному середовищі профільного загальноосвітнього навчального закладу. Розроблено систему педагогічних умов соціалізації обдарованих учнів, розглянуто сучасні інноваційні технології її реалізації. Встановлено оптимальні можливості використання особливостей процесу соціалізації учнів профільного загальноосвітнього навчального закладу. Проаналізовано кількісні та якісні результати апробації запропонованих методик соціально-педагогічної діяльності, визначено їх ефективність і доцільність застосування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч421.350.0 +
Шифр НБУВ: РА344458

Рубрики:

      
17.

Лавриченко Н.М. 
Педагогічні основи соціалізації учнівської молоді в країнах Західної Європи: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / Н.М. Лавриченко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2006. — 39 с. — укp.

У порівняльно-педагогічному аспекті досліджено методологічні, організаційні, дидактичні та методичні засади педагогічно керованого процесу соціалізації учнівської молоді у закладах загальної середньої освіти країн Західної Європи. Соціалізацію розглянуто як об'єктивний соціокультурний процес, взаємопов'язаний з педагогічними формами його реалізації у сучасних суспільствах, а також як органічну складову діяльності інституцій загальної середньої освіти у країнах Західної Європи. Проаналізовано сучасні проблеми соціалізації учнівської молоді західноєвропейських країн у контексті європейської культури загалом та європейської педагогічної - зокрема. Досліджено процес педагогічно керованої соціалізації у закладах загальної середньої освіти цих країн, а саме: його цілі, зміст, агенти, форми та методи реалізації. Проаналізовано його специфіку, універсальну цінність і можливість використання за умов національної системи освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312(4) + Ч421.350.0 + С5*5*333.91 + С5*148:Ч30 +
Шифр НБУВ: РА342036

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  

      
18.

Цибулько Л.Г. 
Соціальне виховання у вітчизняній педагогічній теорії та практиці 20 - 30-х років XX ст.: Автореф. дис. канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.Г. Цибулько ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2005. — 20 с. — укp.

Виявлено специфіку та тенденції розвитку теорії та практики соціального виховання в Україні в 1920 - 1930 рр. На підставі аналізу соціологічних та соціально-педагогічних джерел уточнено зміст поняття соціального виховання, визначено його місце в системі соціалізації підростаючого покоління. Здійснено історіографічний аналіз проблеми, проаналізовано особливості та основні напрями розвитку теорії соціального виховання в досліджуваний період. Визначено нормативно-правові засади формування системи соціального виховання, узагальнено та систематизовано практичний досвід її реалізації в 1920 - 1930 рр. і визначено можливості його використання за сучасних умов. У науковий обіг введено невідомі раніше матеріали, що значно розширюють уявлення про історичний розвиток вітчизняної соціально-педагогічної теорії та практики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6 + Ч312.3(4УКР) + Ч421.350.0 +
Шифр НБУВ: РА337598

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
19.

Диба С.Г. 
Педагогічні умови соціалізації учнівської молоді в скаутських організаціях (вітчизняний і зарубіжний досвід): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С.Г. Диба ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2005. — 19 с. — укp.

Розглянуто проблему соціалізувальної складової в діяльності сучасних зарубіжних та вітчизняних скаутських організацій. Висвітлено історичні особливості розвитку педагогічної системи скаутингу, концептуальні та методичні засади її функціонування на сучасному етапі. Проаналізовано зарубіжний та вітчизняний досвід створення сприятливих умов для конструктивної соціалізації скаутської молоді. Визначено специфіку розроблення змісту та застосування скаутської методики в діяльності скаутських організацій розвинених країн Європи, США та України. Розкрито суть сучасної соціалізувальної стратегії скаутингу за умов світових інтеграційних та глобалізаційних процесів. Наведено рекомендації щодо застосування зарубіжного досвіду соціалізації молоді у діяльності вітчизняних громадських організацій, для вдосконалення педагогічної роботи з учнівською молоддю в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0 + Ч422(4УКР)8 +
Шифр НБУВ: РА339120

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
20.

Гусак Н.І. 
Підготовка юнаків-старшокласників до виконання соціальних ролей чоловіка та батька: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Н.І. Гусак ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2005. — 20 с. — укp.

На підставі теоретичного аналізу наукових досліджень з проблеми підготовки молоді до сімейного життя та виконання сімейних функцій, а також практики такої підготовки, вітчизняного та зарубіжного досвіду розкрито суть і виявлено особливості роботи з юнаками-старшокласниками стосовно зазначеної проблеми. Відзначено необхідність використання потенціалу сприятливого мікросередовища у процесі підготовки юнаків-старшокласників до виконання соціальних ролей чоловіка та батька: шкільних навчальних дисциплін, позаурочної виховної діяльності, спецкурсу "Майбутній чоловік та батько", батьківської сім'ї, соціального оточення та соціальних служб. Виокремлено критерії та рівні підготовки юнаків-старшокласників до виконання соціальних ролей чоловіка та батька, розроблено й експериментально перевірено форми та методи ефективної підготовки юнаків-старшокласників до виконання соціальних ролей чоловіка та батька.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.332 + Ч421.350.0 +
Шифр НБУВ: РА336239

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського