Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (13)Реферативна база даних (1342)Книжкові видання та компакт-диски (1566)Журнали та продовжувані видання (43)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.352$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 241
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Євдокимова Н.О. 
Участь у скаутському русі як психологічна умова розвитку національної самосвідомості підлітків: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.О. Євдокимова ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2005. — 19 с.: рис. — укp.

Досліджено психологічну суть, структуру, складові національної самосвідомості, засоби її формування та розвитку, психологічні особливості впливу скаутського руху на розвиток національної самосвідомості підлітків. За результатами теоретичного й емпіричного досліджень визначено та деталізовано зовнішні та внутрішні детермінанти активізації й розвитку національної самосвідомості особистості у підлітковому віці, зокрема: самоідентифікацію, самооцінку, рівень домагань, соціально-психологічне очікування, "Образ-"Я", а також цілісну систему тренінігів розвитку національної самосвідомості. Доведено, що реалізація експериментальної програми наповнює самосвідомість підлітка додатковими позитивними мотивами, потребами, прагненнями, установками, ціннісними орієнтирами, стимулами, інтересами, ідеалами, які у своїй єдності визначально впливають на становлення особистості, навчання, виховання, розвиток.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.723.1 + Ч421.352.13 +
Шифр НБУВ: РА335724

Рубрики:

      
2.

Євдокимова Т.О. 
Розвиток екологічної свідомості підлітків-учасників скаутського руху: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т.О. Євдокимова ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено структуру екологічної свідомості та визначено психологічно-педагогічні засоби ефективності її розвитку у підлітків - учасників скаутського руху. Виокремлено й узагальнено у відповідній моделі структурні компоненти екологічної свідомості особистості. Виявлено критерії та рівні розвитку даної свідомості підлітків. Наголошено на необхідності розвитку зазначеного феномена засобами екорозвивального середовища скаутського руху, що сприяє активізації екологічної активності особистості, її самореалізації, відповідальному ставленню до власного та суспільного розвитку, творчому розв'язанню екологічних проблем. Наведено технологію розвитку екологічної свідомості у підлітковому віці. За результатами дослідження розроблено висновки та рекомендації для вдосконалення змісту та форм екологічної освіти, розвитку свідомості у відповідному аспекті підлітків за умов їх залучення до участі у скаутському русі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.51-61 + Ч421.352.27 + Ч422(4УКР)8 +
Шифр НБУВ: РА350132

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
3.

Єгорова І.В. 
Формування національної самосвідомості у підлітків на уроках музики в загальноосвітній школі (на матеріалі творчої спадщини західноукраїнських композиторів ХIХ - початку ХХ століття): Автореф. дис. канд... пед. наук: 13.00.02 / І.В. Єгорова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2002. — 21 с. — укp.

Запропоновано поняття національної самосвідомості, розкрито зміст її структурних компонентів, сфер прояву, рівнів сформованості та розроблено новий підхід до її формування. Висвітлено педагогічний потенціал західноукраїнського музичного мистецтва XIX - початку XX ст. та особливості його реалізації в процесі національного виховання особистості (з урахуванням регіонального підходу). Обгрунтовано методичні засади формування національної самосвідомості підлітків на уроках музики засобами західноукраїнської професійної музики зазначеної доби, де основу педагогічного впливу складає цілеспрямований розвиток у підліків емоційного сприймання, здатності до емпатії, національної ідентифікації та естетичного оцінювання в їх єдності та взаємодії. Запропоновано теоретичну концепцію про виховний потенціал західноукраїнської музики досліджуваного періоду, з використанням якої визначено показники та критерії діагностики рівнів сформованості національної самосвідомості підлітків та розроблено дві моделі її розвитку: структурно-динамічну та функціональну.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)21-3 + Щ313(4УКР33)5 + Ч421.352.13 +
Шифр НБУВ: РА321756

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
4.

Івашковський В.В. 
Педагогічні умови формування готовності старшокласників до служби в Збройних Силах України: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В.В. Івашковський ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2002. — 22 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено зміст, форми, методи та засоби формування готовності старшокласників до служби в армії за сучасних умов, їх залежність від суспільно-історичних умов життя, вікових та індивідуальних особливостей учнів. Проаналізовано науково-педагогічну літературу з питань формування в учнівської молоді готовності до військової служби, розглянуто стан роботи загальноосвітніх навчальних закладів з проблем формування готовності старшокласників до військової служби, визначено й обгрунтовано основні фактори впливу на формування в юнаків готовності до військової служби, розроблено та експериментально перевірено форми, засоби та методи формування в допризовників мотивації до служби в армії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.133 + Ц4,8(4Укр)915.1
Шифр НБУВ: РА319776 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Ілійчук Л.В. 
Організаційно-педагогічні засади природоохоронної діяльності учнів молодших класів на західноукраїнських землях (1919 - 1939 рр.): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.В. Ілійчук ; Прикарп. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2007. — 20 с. — укp.

Визначено сутність поняття "природоохоронна діяльність", виокремлено й охарактеризовано її структурні компоненти. Проаналізовано стан освітньої практики західного регіону досліджуваної доби у сфері підготовки учнів молодшого шкільного віку до природоохоронної діяльності. Визначено зміст, форми та методи організації практичної діяльності молодших школярів у галузі охорони природи на західноукраїнських землях в урочний та позаурочний час. Проаналізовано матеріали тогочасних підручників (букварі та читанки) та дитячі періодичні видання. Показано вплив творів художньої літератури на стимулювання природоохоронної діяльності школярів. Охарактеризовано сучасний стан практичної діяльності у галузі охорони довкілля, що здійснюється учнями початкової школи. Обгрунтовано перспективи творчого використання історичного позитивного досвіду організації природоохоронної діяльності учнів молодших класів на західноукраїнських землях у міжвоєнний період в сучасній загальноосвітній школі першого ступеня.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)61 + Ч421.352.27 + Ч421.331.1 +
Шифр НБУВ: РА353104

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
6.

Ільїна В. М. 
Формування правової культури майбутніх правоохоронців у освітньому середовищі ліцею: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. М. Ільїна ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2011. — 20 с.: табл. — укp.

Визначено сутність правової культури майбутніх правоохоронців і зміст її структурних компонентів, встановлено роль і значення освітнього середовища для формування цієї культури. Теоретично обгрунтовано організаційно-педагогічне забезпечення складників освітнього середовища ліцею (організаційно-управлінського, змістового, комунікативного та технологічного), спрямоване на формування правової культури майбутніх правоохоронців, що передбачає оволодіння учнями правовими знаннями, формування в них позитивної мотивації та досвіду правоохоронної діяльності та правоохоронної поведінки, виховання морально-етнічних якостей учнів. Уточнено критерії та показники рівнів сформованості правової культури майбутніх правоохоронців.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.26 + Х8 р(4УКР)2-3
Шифр НБУВ: РА381033 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Алєксєєва Ю.А. 
Становлення моральної самосвідомості підлітків у процесі психологічного консультування: Автореф. дис... канд. пед. наук: 19.00.07 / Ю.А. Алєксєєва ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 21 с. — укp.

Розкрито зміст, структуру та вікові особливості формування моральної самосвідомості підлітків, визначено шляхи та запропоновано засоби консультативного впливу на її розвиток. Проаналізовано існуючі теоретичні підходи щодо вивчення проблем розвитку моральної самосвідомості та психологічного консультування пілітків у зарубіжній і вітчизняній психології, обгрунтовано методичні засади вивчення зазначеного утворення. Представлено результати дослідження структурних компонентів моральної самосвідомості (когнітивного, емоційно-ціннісного та поведінкового), визначено критерії її оцінки, якими є осмислення моральних якостей, моральна рефлексія, інтроспекція, моральні цінності, почуття відповідальності, емпатія, самоконтроль, моральні дії, вчинки та рівні (високий, середній, низький) розвитку. Уточнено сутність поняття "моральна самосвідомість" і "моральна рефлексія". Обгрунтовано й апробовано модель консультативної роботи з розвитку моральної самосвідомості підлітків, що включає різні форми консультування (групову та індивідуальну, домашні завдання). На підставі впровадження моделі консультативної роботи виявлено динаміку розвитку компонентів моральної самосвідомості підлітків, що доводить ефективність її застосування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю702.12 + Ю983.723 + Ю949.244 + Ч421.352 +
Шифр НБУВ: РА345639

Рубрики:

      
8.

Алексєєва О.В. 
Теорія і практика виховання громадянськості в школах Франції у контексті європейської інтеграції: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.В. Алексєєва ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2003. — 18 с. — укp.

Зазначено, що головна мета громадянського виховання полягає у формуванні громадянськості як інтегративної якості особистості. Здійснено ретроспективний аналіз історичних традицій навчання та виховання у школах Франції. Вперше виявлено найважливіші складники громадянського виховання у школах Франції у контексті Європейської інтеграції. Введено до наукового обігу невідомі раніше теоретичні положення стосовно практики даного виховання як педагогічної діяльності, у процесі якої здійснюється спеціалізована та систематична підготовка громадян нового типу - мобільних, творчих, підприємливих, демократичних і відповідальних за долю європейського континенту та людства загалом. Зазначено, що до вітчизняного наукового простору введено нові терміни та поняття, які відображають сутність і зміст сучасних зарубіжних наукових теорій у галузі громадянського виховання молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч424(4ФРА)01 +
Шифр НБУВ: РА323547

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Ананьян 
Полікультурне виховання учнів у гімназіях України (друга половина XIX - початок ХХ століття): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Еліна Львівна Ананьян ; Полтавський держ. педагогічний ун-т ім. В.Г.Короленка. — Полтава, 2008. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч421.352.13
Шифр НБУВ: РА359148

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Артюшенко А.О. 
Виховання вольових якостей в учнів середнього шкільного віку в процесі занять фізичною культурою: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / А.О. Артюшенко ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Запропоновано інформативні методики та критерії оцінювання вольових якостей у молодших підлітків. Показано, що прояв даних якостей в учнів V - VII класів значною мірою залежить від рівня їх фізичної підготовленості та функціональної рухливості нервових процесів. Діти віком 10 та 13-ти років характеризуються відносно високим рівнем вольових проявів і більш значним приростом показників фізичних здібностей. Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено педагогічні засоби та методику виховання вольових якостей учнів у процесі розвитку основних фізичних здібностей - швидкості, сили, витривалості, швидкісно-силових якостей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.21 + Ч421.354 +
Шифр НБУВ: РА327389

Рубрики:

      
11.

Бігунова С.А. 
Психологічний потенціал культурологічно орієнтованого навчання старшокласників іноземної мови: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / С.А. Бігунова ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Досліджено психологічний потенціал та розроблено ефективні психолого-педагогічні принципи культурологічно зорієнтованого навчання старшокласників іноземної мови, якими є: залучення учнів до загальнокультуринх цінностей народу, мова якого вивчається; урахування особливостей рідної мови; формування соціокультурної й іншомовної комунікативної компетенцій; активна комунікація; багатовимірність моделі спілкування; розвиток особистісного соціокультурного досвіду. Зроблено висновок, що організація вчителем культурологічно зорієнтованої творчої діяльності стимулює підвищення рівня засвоєння учнями іноземної мови та зростання когнітивної складності особистості школярів і збагачення її ціннісно-смислової сфери. З'ясовано, що психологічними умовами становлення когнітивної складності особистості старшокласника і збагачення її ціннісно-смислової сфери в культурологічно зорієнтованому навчальному просторі є: формування полікультурної компетентності школярів; розвиток потреби у самореалізації та суб'єктивного самовизначення учнів і здатності виявляти толерантність відносно представників інших культур; неупереджене ставлення до різної інформації, виховання ідеологічної нейтральності до засвоєння культурних явищ, властивих народові, мова якого вивчається; уникнення стереотипів у мисленні, усвідомлення себе як суб'єкта культури та здійснення розумових операцій на високому рівні; формування міжкультурної свідомості особистості, відкритої до крос-культурної взаємодії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.221.7 + Ч421.352.13 +
Шифр НБУВ: РА358838

Рубрики:

      
12.

Білас Л.М. 
Виховання національної самосвідомості старшокласників у процесі вивчення іноземної мови: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Л.М. Білас ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему виховання національної самосвідомості старшокласників у процесі вивчення іноземної мови. Здійснено теоретичний аналіз поняття "національна самосвідомість" на міждисциплінарному рівні наукового знання. Систематизовано сучасні підходи щодо тлумачення сутності понять "нація" та "самосвідомість" як базових категорій національної самосвідомості. Розроблено критерії, показники та рівні сформованості даної якості з урахуванням специфіки її вияву у таких сферах: інформаційно-когнітивній, емоційно-чуттєвій та рефлексивній. Вперше розроблено модель виховання національної самосвідомості старшокласників у процесі вивчення іноземної мови як систему взаємопов'язаних компонентів: когнітивного (змістовно-інформаційного), технологічного, соціально-педагогічного (виховного), аксіологічного (емоційно-ціннісного). Доведено, що впровадження запропонованої моделі сприяє підвищенню рівня національної самосвідомості учнів старшого шкільного віку. Сформовано комплекс вимог щодо добору українознавчого компонента змісту з іноземної мови. Удосконалено форми, методи навчання та виховання національної самосвідомості старшокласників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ш12-912 +
Шифр НБУВ: РА341810

Рубрики:

      
13.

Білецька І.О. 
Виховання цінності іншої людини в молодших підлітків у процесі розв'язування моральних задач: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / І.О. Білецька ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано умови виховання сприймання цінності іншої людини в молодших підлітків у процесі розв'язання моральних задач у позаурочній діяльності. Розглянуто суть, структуру та особливості категорії цінності іншої людини та вплив традиційних методів морального виховання на її формування в молодших підлітків. Зазначено, що запропонований метод розв'язання моральних задач створює природну необхідність приймати рішення самостійно, розвивати внутрішню потребу в усвідомленні цінності іншої людини без зовнішнього примусу, а також забезпечує наявність операційної системи впливів, яка робить виховний процес достатньо керованим і прогнозованим. Розкрито суть моральної задачі, запропоновано структурно-функціональну модель її розв'язання молодшими підлітками з метою виховання в них моральних якостей щодо даного питання. Установлено, що процес вирішення моральних задач містить основні етапи: аналітичний, конструктивний та виконавчий, які в своїй сукупності утворюють процесуальну структуру розв'язування, тобто своєрідний "цикл" діяльності. Викладено технологію формування усвідомлення цінності іншої людини в дітей-підлітків, визначено вплив спілкування як системотвірний вид життєдіяльності учнів дослідженого віку на ефективність розв'язання ними моральних задач.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 +
Шифр НБУВ: РА330278

Рубрики:

      
14.

Бабкіна М.І. 
Формування активної громадянської позиції підлітків у позакласній виховній роботі загальноосвітньої школи: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / М.І. Бабкіна ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Вперше на підставі аналізу філософсько-культурологічних і психолого-педагогічних чинників теоретично обгрунтовано соціально-педагогічні умови формування активної громадянської позиції підлітків, якими є залучення дітей до вмотивованої суспільної діяльності, координація дій суб'єктів соціального впливу у процесі становлення активної громадянської позиції підлітків, запровадження факультативних навчальних курсів громадянського спрямування. Розкрито сутність поняття "активна громадянська позиція підлітків", охарактеризовано компоненти даної якості (когнітивний, емоційно-ціннісний, діяльнісно-практичний). Визначено вікові особливості, суперечливість внутрішньої позиції та психологічні закономірності розвитку дитини підліткового віку. Встановлено критерії, показники та рівні сформованості активної громадянської позиції підлітків, описано її структуру. Виявлено взаємоузгодження чинників і координацію дій суб'єктів соціального впливу на розвиток громадянських якостей, компетентності та становлення активної громадянської позиції підлітків. Акцентовано увагу на суспільній активності підлітків у позакласній виховній роботі шляхом їх залучення до участі у проектній діяльності. Експериментально перевірено соціально-педагогічні умови та технологію формування активної громадянської позиції підлітків, розроблено методичні рекомендації щодо їх практичного застосування у позакласній виховній роботі загальноосвітньої школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.331.2 + Ч421.382 +
Шифр НБУВ: РА362988

Рубрики:

      
15.

Бажановська О.В. 
Загальнолюдські цінності в контексті громадянського виховання учнів середньої школи у Франції: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.В. Бажановська ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2004. — 20 с. — укp.

Досліджено генезис науковий уявлень французьких учених про розвиток ідеї громадянського виховання в історії педагогічної думки країни. Проаналізовано сучасні теоретичні засади виховання у Франції за умов міжкультурної інтеграції, розглянуто його зміст, цілі та принципи. Визначено громадянське виховання як чинник демократизації французького суспільства. Виявлено основні напрямки формування загальнолюдських ціннісних уявлень і виховання ціннісних орієнтацій у процесі громадянської освіти у позакласній та позашкільній роботі в загальноосвітній школі Франції. Здійснено аналіз програм з навчальних курсів "Громадянське виховання" для французьких коледжів та "Громадянське, юридичне й соціальне виховання" для ліцеїв, розглянуто міжпредметні зв'язки з іншими дисциплінами, виявлено основні шляхи використання позитивного досвіду з питань у даній сфері.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч424(4ФРА) +
Шифр НБУВ: РА328652

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
16.

Барилко Є. О. 
Виховання патріотизму в учнів середніх шкіл США: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Є. О. Барилко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2011. — 20 с. — укp.

Вперше у вітчизняній педагогіці на матеріалах США наведено комплексну характеристику виховання патріотизму в учнів середніх шкіл, розкрито сутність цього поняття відповідно до сучасних підходів його інтерпретації в американській педагогічній літературі, охарактеризовано педагогічні умови, за яких відбувається виховання патріотизму в американських школярів. Узагальнено досвід виховання патріотичної свідомості в учнів середніх шкіл у навчально-виховному процесі школи та у позашкільний час, показано шляхи удосконалення та підвищення якості патріотичного виховання у середніх школах США. Дістав подальшого розвитку аналіз проблеми виховання патріотизму в учнів на старших щаблях шкільного навчання, підходів до її розв'язання в сучасній педагогічній науці та практиці США. Розширено знання про зміст, форми, методи та засоби виховання патріотизму в середніх школах США.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч424(7СПО)
Шифр НБУВ: РА384894 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Барліт О.О. 
Аксіологічні засади ставлення школярів до природи у вітчизняній педагогічній теорії та практиці (кінець XIX - початок XX століття): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.О. Барліт ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград, 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено педагогічну проблему вдосконалення сучасної системи екологічної освіти школярів на основі інтеграції прогресивних здобутків вітчизняної педагогічної теорії та практики кінця XIX - початку XX ст. у навчально-виховний процес. На підставі ретроспективного аналізу педагогічних концепцій вітчизняних науковців розвинуто педагогічну модель формування аксіології природи (О. Герд, М. Сумцов), грунтуючись на етнокультурній варіативності й інвайронментальних чинниках (С. Русова, І. Стешенко), етико-естетичних і психологічних механізмах єднання людини з природою (Б. Грінченко, М. Грот). Доведено необхідність застосування аксіологічного підходу як продукту синтезу наукового філософського, педагогічного, психологічного, культурологічного знання, що передбачає взаємодію всіх суб'єктів освіти та їх ставлення до світу за етичними принципами, доповнює простір навчання та виховання ціннісними настановами та відкриває можливості для етноантропологічного спрямування екологічної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч421.352.27 +
Шифр НБУВ: РА362803

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Басюк Н.А. 
Формування почуття відповідальності у молодших школярів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Н.А. Басюк ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2005. — 21 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально доведено структуру почуття відповідальності у молодших школярів, основним складниками якого є когнітивний, емоційно-ціннісний і поведінковий компоненти. Визначено й експериментально відображено процес і результати експериментального дослідження формування цього почуття, педагогічними умовами якого є спрямованість виховного процесу на розвиток особистісних цінностей, що зумовлюють відповідальну поведінку; насичення виховувального середовища за умов його емоційного фону доброзичливості, взаєморозуміння та співробітництва; достатнє осмислення дітьми молодшого шкільного віку знань, норм і правил поведінки, оволодіння прийомами планування, оцінювання, аналізу вчинків і ситуацій, які характеризують моральний обов'язок особистості; розвиток емоційної сфери, внутрішньої мотивації; включення молодших школярів до різноманітних видів діяльності (навчально-пізнавальної, предметно-перетворювальної, комунікативної, оцінно-орієнтаційної, доброчинної) з урахуванням індивідуальних інтересів і здібностей; координація життя та діяльності школярів органами учнівського самоврядування; поетапний розвиток почуття відповідальності дітей з систематичним діагностуванням і корекцією негативного досвіду; єдність зусиль батьків і педагогів у вихованні даного почуття.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч421.331.1 +
Шифр НБУВ: РА340387

Рубрики:

      
19.

Бекірова А. Р. 
Формування основ громадянської культури молодших школярів у позаурочній діяльності загальноосвітніх шкіл Автономної Республіки Крим: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / А. Р. Бекірова ; Ін-т пробл. виховання НАПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито сутність поняття "формування основ громадянської культури молодших школярів". Проаналізовано особливості формування основ громадянської культури в загапьноосвітніх школах І ступеня Автономної Республіки Крим. Визначено критерії та показники сформованості основ громадянської культури молодших школярів: когнітивний, емоційно-ціннісний, діяльнісно-поведінковий. Встановлено низький, середній, високий рівні сформованості основ громадянської культури молодших школярів. Розроблено технологію формування основ громадянської культури молодших школярів у позаурочний час. Визначено дієвість педагогічних умов та ефективність форм і методів формування основ громадянської культури молодших школярів у позаурочний час.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.38 + Ч421.331.1
Шифр НБУВ: РА375897 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
20.

Бельмаз Я.М. 
Моральне виховання підлітків у загальноосвітніх школах США (друга половина ХХ століття): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Я.М. Бельмаз ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено проблеми морального виховання підлітків у загальноосвітніх школах США у другій половині XX ст. На підставі аналізу чисельних джерел з історії, теорії та практики морального виховання здійснено історико-генетичне дослідження теорії морального виховання підлітків у даних школах. Висвітлено основні концепції та теоретичні проблеми морального виховання на сучасному етапі розвитку американської педагогічної науки. Охарактеризовано основні причини моральної кризи серед американських підлітків. Розглянуто фактори формування у них моральності. Проаналізовано зміст, форми та методи морального виховання підлітків у школах США.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч424(7СОЕ) +
Шифр НБУВ: РА338709

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського