Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (215)Книжкові видання та компакт-диски (169)Журнали та продовжувані видання (59)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч471$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Зябрева С. Е. 
Виховання громадянськості студентів професійно-технічних коледжів у позанавчальній діяльності: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / С. Е. Зябрева ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

Визначено теоретичні засади та практичний стан проблеми виховання громадянськості, уточнено сутність і структурні компоненти громадянськості. Розкрито особливості виховання громадянськості у студентів професійно-технічних коледжів у позанавчальній діяльності. Розроблено критерії оцінювання та показники сформованості громадянськості. Розроблено й експериментально перевірено модель виховання громадянськості у студентів професійно-технічних коледжів у позанавчальній діяльності. Визначено й експериментально перевірено педагогічні умови, які сприяють підвищенню ефективності виховання громадянськості у студентів професійно-технічних коледжів у позанавчальній діяльності, а саме, оптимізацію форм і методів виховання громадянськості, організацію соціально значущої діяльності, яка сприяє формуванню громадянських якостей, використання традицій українського народу та традицій коледжу, організаційно-методичну підготовку кураторів академічних груп з питань виховання громадянськості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.352.13
Шифр НБУВ: РА377612 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Примачок Л. Л. 
Виховання у студентів медичного коледжу розради як духовної цінності: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Л. Л. Примачок ; Ін-т пробл. виховання НАПН України. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему виховання у студентів медичного коледжу розради як духовної цінності. Проаналізовано філософські, психологічні та педагогічні аспекти даної проблеми. Уточнено сутність виховання розради як духовної цінності. Розроблено критерії та показники, виявлено рівні вихованості у студентів медичного коледжу розради як духовної цінності. Визначено, обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови виховання у студентів медичного коледжу розради як духовної цінності: запровадження системи виховної роботи, систематична орієнтація на ідеал медичного працівника, підготовка кураторів академічних груп до організації виховної діяльності, спрямованої на формування у студентів духовних цінностей, розроблення її методичного забезпечення, дотримання особистісно орієнтованого, гуманістично-центрованого та діяльнісного підходів, дотримання ідей гуманістичної етики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.352 + Р11(4УКР) р2
Шифр НБУВ: РА383550 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Шабаєва Н. С. 
Гендерна соціалізація студентів коледжу в позанавчальній діяльності: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.05 / Н. С. Шабаєва ; Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — Луганськ, 2011. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему гендерної соціалізації (ГС) студентів коледжу в позанавчальній діяльності (ПНД), визначено сутність та особливості ГС в ПНД на основі теоретичного аналізу досліджень, присвячених соціалізації та її гендерній складовій. Розроблено й обгрунтовано на теоретичному, змістовному та технологічному рівнях соціально-педагогічні умови ГС студентів коледжу в ПНД, основу яких складають: засвоєння студентами сучасних наукових гендерних знань (теорій, концепцій, підходів) як основи їх ціннісних ставлень щодо егалітарних гендерних уявлень; забезпечення орієнтації процесу ГС на формування в студентів соціальної активності, відповідальності, справедливості, тощо.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч471.38 + С5*423.2*344 + С5*5*333.91
Шифр НБУВ: РА380858 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Кононец Н. В. 
Дидактичні засади розробки електронного підручника як засобу індивідуалізації навчання студентів аграрних коледжів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Н. В. Кононец ; Ін-т педагогіки НАПН України. — К., 2010. — 22 с. — укp.

Розкрито поняття "електронного підручника", його змісту, структури, вимог до змісту та структури електронного підручника, індивідуалізації навчання засобом електронного підручника. Визначено та науково обгрунтовано дидактичні засади розробки електронного підручника як засобу індивідуалізації навчання студентів: дидактичні вимоги до електронного підручника як часткового випадку електронного засобу навчання, необхідність підготовки викладачів до створення електронного підручника й її спрямованість, розробка електронного підручника у програмному додатку (у даному випадку - Microsoft FrontPage), застосовування електронного підручника як засобу індивідуалізації навчання студентів. Охарактеризовано критерії та рівні індивідуалізації навчання засобом електронного підручника.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.215.7 + П. р(4УКР)2-21
Шифр НБУВ: РА376638 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Жерновникова О.А. 
Дидактичні умови стимулювання самостійної навчальної діяльності студентів медичного коледжу: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О.А. Жерновникова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено дидактичні умови стимулювання самостійної навчальної діяльності студентів медичних коледжів. Розкрито суть поняття "самостійна навчальна діяльність студентів - майбутніх медичних працівників". Запропоновано критерії та показники самостійної навчальної діяльності студентів. Обгрунтовано й експериментально перевірено дидактичні умови стимулювання даної діяльності, а саме: формування мотиваційної спрямованості самостійної навчальної діяльності студентів медичного коледжу та використання різнорівневих завдань, виконання яких заохочується різними стимулами. Доведено й експериментально перевірено взаємозв'язок розроблених дидактичних умов, а також ефективність їх впровадження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)р2 + Ч471.69 +
Шифр НБУВ: РА364514

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Королюк О.М. 
Диференціація самостійної роботи студентів коледжів технічного профілю в процесі вивчення природничо-математичних дисциплін: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.М. Королюк ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему підвищення продуктивності самостійної роботи студентів у процесі вивчення предметів природничо-математичного циклу в коледжах технічного профілю. Проаналізовано суть базових понять, визначено функції самостійної роботи, виділено її особливості, які впливають на продуктивність навчання природничо-математичних дисциплін. Установлено індивідуально-типологічні характеристики студентів. Досліджено їх прояв у навчальній діяльності. Розглянуто сучасні наукові підходи до організації самостійної роботи. Обгрунтовано педагогічні умови її диференціації у коледжах. Розроблено модель диференціації самостійної роботи студентів коледжів технічного спрямування у процесі вивчення природничо-математичних дисциплін, експериментально підтверджено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.267 + Б.р(4УКР)21-3,022 +
Шифр НБУВ: РА361565

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Іванцова О. П. 
Застосування модульно-рейтингової системи у процесі фахової підготовки студентів економічних спеціальностей у коледжах: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. П. Іванцова ; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. — Житомир, 2011. — 20 с. — укp.

Вперше теоретично обгрунтовано та практично перевірено стан та ефективність застосування модульно-рейтингового навчання у коледжах. Теоретично обгрунтовано модель побудови навчального процесу коледжу за модульно-рейтинговою системою навчання та її структурні компоненти. Визначено та експериментально перевірено ефективність педагогічних умов її застосування. Виявлено особливості фахової підготовки студентів економічних спеціальностей у коледжах. Удосконалено зміст, форми та методи проведення навчальних занять з урахуванням особливостей модульно-рейтингового навчання у коледжах у процесі фахової підготовки струдентів економічних спеціальностей, навчальні програми з фахових дисциплін для студентів ВНЗ I - II рівнів акредитації. Уточнено базові поняття дослідження: "модуль", "рейтинг", "модульне навчання", "модульно-рейтингове навчання". Подальшого розвитку набули положення щодо вдосконалення теорії та методики застосування модульно-рейтингового навчання у коледжах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.284
Шифр НБУВ: РА384836 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Сердюк Т.В. 
Інтерактивні технології навчання суспільних дисциплін як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів вищих навчальних закладів I - II рівнів акредитації: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.09 / Т.В. Сердюк ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано дидактичні підходи щодо активізації навчально-пізнавальної діяльності, уточнено поняття навчально-пізнавальна активність, активізація навчально-пізнавальної діяльності, рівні активності та її критерії. Уточнено зміст поняття інтерактивні технології навчання, структуру навчального заняття з використанням інтерактивних технологій, запропоновано їх класифікацію. Обгрунтовано модель навчання суспільних дисциплін з використанням інтерактивних технологій для вищих навчальних закладів І - ІІ рівнів акредитації, виявлено дидактичні умови її ефективного функціонування (наявність банку інтерактивних технологій, їх застосування відповідно до мети, рівня підготовленості суб'єктів навчання до інтеракції, розробка й застосування відповідних дидактичних засобів).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.24
Шифр НБУВ: РА370696 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Мазепа Х.П. 
Організаційно-педагогічні умови виховної роботи в медичному коледжі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Х.П. Мазепа ; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2001. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано концептуальні засади виховання студентів медичного коледжу на ідеях правди, добра та краси, розроблено структурну модель системи виховної роботи в медичному коледжі та подано основні результати її експериментальної перевірки. Розроблено методичні рекомендації щодо забезпечення системного підходу до організації виховної роботи в медичному коледжі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4Укр)р2-3 + Ч471.3
Шифр НБУВ: РА313515 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Марцева Л.А. 
Організаційно-педагогічні умови виховної роботи в технічних коледжах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.А. Марцева ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2005. — 20 с. — укp.

Визначено організаційні та педагогічні умови виховної роботи в технічних коледжах і технікумах з метою професійного виховання майбутніх фахівців. Обгрунтовано критерії та рівні вихованості студентів технічних коледжів (до уваги брали сформовані в них риси особистості). Розроблено структурно-логічну модель системного процесу професійного виховання в коледжі. Подальшого розвитку набуло методичне обгрунтування професійної компетентності інженерно-педагогічних працівників у вищих навчальних закладах І - ІІ рівнів акредитації з проблематики виховання студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.3 +
Шифр НБУВ: РА340652

Рубрики:

      
11.

Корогод Н.П. 
Організаційно-педагогічні умови управління системою науково-методичної роботи в технікумі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.П. Корогод ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2006. — 22 с. — укp.

Вперше розроблено модель системи науково-методичної роботи в технікумі та організаційну модель оперативного управління нею. Розкрито сутність науково-методичної роботи в технікумі як цілісної соціально-педагогічної системи, яка потребує обгрунтованого управління. Проаналізовано процес становлення та розвитку, визначено зміст і форми організації системи науково-методичної роботи в технікумах за умов реформування вітчизняної освіти, встановлено сучасні вимоги до професійних якостей викладачів. Обгрунтовано організаційно-педагогічні умови управління системою науково-методичної роботи в технікумі, які сприяють більш ефективному підвищенню професійної кваліфікації та педагогічної майстерності викладачів, що суттєво впливає на якість підготовки молодих спеціалістів. За результатами наукового дослідження підготовлено навчально-методичний посібник "Управління системою науково-методичної роботи в технікумах".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.46 +
Шифр НБУВ: РА342663

Рубрики:

      
12.

Цюприк А.Я. 
Організація самостійної роботи студентів технічного коледжу у процесі навчання суспільних дисциплін: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / А.Я. Цюприк ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Уперше теоретично обгрунтовано та побудовано модель самостійної роботи студентів технічного коледжу у процесі навчання суспільних дисциплін, яка враховує зміну цілей самостійної роботи й умов її організації (зовнішніх і внутрішніх), взаємозв'язок технологій навчання і результатів самостійної роботи студентів (предметного й особистісного). Виявлено особливості організації самостійної роботи даних студентів, взаємопов'язані з сучасними тенденціями розвитку професійної освіти, зміною суті самостійної роботи, навчальним процесом у технічному коледжі, змістом суспільних дисциплін. Розвинуто теоретичні засади зазначеної роботи, яка залежно від конкретних цілей навчання розглянуто як певну форму пізнавальної активності особистості, навчальної діяльності студентів, навчання суспільних дисциплін, а також - вид організації навчання у вищих навчальних закладах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.267 + Ж.р(4УКР)2-3 +
Шифр НБУВ: РА338863

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Крижанівська В.П. 
Особливості застосування особистісно зорієнтованих технологій навчання в підготовці майбутніх економістів у коледжах: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.П. Крижанівська ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2009. — 20 с. — укp.

Визначено особливості та розроблено концептуальні положення та методику впровадження особистісно зорієнтованої технології навчання (ОЗТН) у підготовку майбутніх економістів. Доведено, що у процесі підготовки економістів не доцільно обмежуватися лише однією педагогічною технологією. Розкрито сутнісні характеристики ОЗТН за умов економічного ВНЗ і визначено набільш ефективні технології. З'ясовано особистісні та професійні якості майбутніх економістів, які можна розвивати з застосуванням ОЗТН, а саме: самостійність, ініціативність і наступність у діях; комунікативні здібності; свідоме ставлення до змісту та процесу навчання; вміння працювати у колективі, доводити власну думку, визнавати свою помилку; здатність до продуктивного пізнання світу, вміння аналізувати, трансформувати навчальну інформацію; спостережливість, творче мислення; активну життєву позицію, наполегливість, прагнення до успіху. Запропоновано підходи стосовно впровадження ОЗТН, діагностичні методики, методичні рекомендації щодо застосування ОЗТН в економічних коледжах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.223.7 + У.р21(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА363796

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
14.

Березовська 
Особливості розвитку вольових якостей студентів у навчально-професійній діяльності: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ірина Володимирівна Березовська ; Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2007. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.1-39 + Ч471.352.21 + Ч481.352.21
Шифр НБУВ: РА351841

Рубрики:

      
15.

Демченко О.М. 
Педагогічна діагностка як засіб оптимізації самостійної навчальної діяльності студентів медичних коледжів: автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / О.М. Демченко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 21 с. : рис. — укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми педагогічної діагностики різних видів самостійної діяльності у ВНЗ професійно-творчого спрямування. Здійснено аналіз й узагальнення новітніх педагогічних положень про творчу самостійну діяльність студентів, її педагогічну діагностику. Розкрито суть, зміст, умови застосування критеріально-діагностичного підходу та розробленої діагностичної технології для оптимізації самостійних творчих робіт студентів медичного коледжу. Запропоновано вдосконалений діагностичний інструментарій для виявлення рівнів професійно-творчої самостійності, якості самостійних творчих продуктів. Установлено взаємозв'язки та взаємовплив евристичної та діагностичної діяльності суб'єктів освіти. Доведено, що успішна діагностика зумовлена основними принципами евристичного навчання - суб'єктності, відкритості, завершеності, особистісної значимості обраного виду творчої роботи, свободи вибору теми, способів діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.267 + Р11(4УКР) р2-43
Шифр НБУВ: РА358994

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
16.

Крукевич Л.Я. 
Педагогічні засади організації контролю за самостійною роботою з фахових дисциплін студентів комерційних коледжів: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.Я. Крукевич ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2010. — 22 с. — укp.

Визначено типи та види поточного контролю (побіжний, модульний, тематичний, рубіжний, експериментальний), які використовуються під час проведення самостійної роботи (СР) у коледжах. Розкрито взаємозв'язок між самостійною і позааудиторною роботою, який забезпечується з використанням бінарних методів контролю (тестування, робота з зошитом, експериментальний). Визначено типи комп'ютерних програм, їх ефективність у СР (навчальні, контролюючі та тренувальні). Описано особливості СР, зокрема, професійна спрямованість на фах технолога харчування, використання індивідуальних модульних програм самопідготовки, звітність за результатами виконання завдань з самопідготовки. Розроблено модель організації контролю за СР з фахових дисциплін студентів, до якої входять: специфічно-фахові принципи організації СР студентів; типи, види та функції контролю; методи та засоби контролю; комплекс організаційно-педагогічних умов, які забезпечують ефективність даної моделі (застосування модульно-рейтингової та інформаційної технологій; диференціація та індивідуалізація контролю; активізація пізнавальної самостійної діяльності студентів з використанням міжпредметних зв'язків; взаємозв'язок між видами, методами та формами контролю за самостійною аудиторною і позааудиторною роботою).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.69
Шифр НБУВ: РА370285 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
17.

Жижко Т.А. 
Педагогічні умови інтенсифікації професійної підготовки студентів в економіко-правовому коледжі (на матеріалі спеціальних дисциплін): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.А. Жижко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2004. — 18 с. — укp.

Запропоновано ефективні шляхи інтенсифікації професійної підготовки фахівців в економіко-правовому коледжі та виявлено умови їх реалізації. Теоретично обгрунтовано психолого-педагогічні чинники, які впливають на ефективність інтенсифікації професійної підготовки студентів, визначено психолого-педагогічні аспекти понять "інтелектуальний розвиток", "інтенсифікація навчального процесу", "педагогічна майстерність". Виявлено педагогічні умови ефективності навчального процесу на засадах інтенсифікації, якими є оволодіння студентами методами самостійної пізнавальної діяльності та рівень педагогічної майстерності викладачів. Розроблено навчально-методичний комплекс для підвищення рівня самостійності пізнавальної діяльності майбутніх фахівців і викладачів професійних навчальних закладів. Експериментально перевірено ефективність педагогічних умов інтенсифікації професійної підготовки студентів у вищих навчальних закладах I - II рівнів акредитації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.203 + У р20-2+Х р31(4УКР)-25 +
Шифр НБУВ: РА332132

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Нарійчук М.Д. 
Соціально-педагогічні умови становлення самооцінки особистісних моральних якостей студентів медучилища у позанавчальній діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / М.Д. Нарійчук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Визначено теоретичні засади формування самооцінки особистісних моральних рис студентської молоді. Розглянуто психологічні та соціально-педагогічні аспекти категорії "ціннісні орієнтації". Розкрито особливості формування самосвідомості в структурі особистості як передумови формування самооцінки особистісних моральних якостей. З метою виявлення рівня розвитку морально-ціннісних орієнтацій розроблено систему педагогічного діагностування, з використанням якої виявлено оптимальні соціально-педагогічні умови становлення самооцінки моральних якостей студентів; визначено шляхи підвищення ефективності становлення самооцінки даних якостей студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.328 + Ю952.2 +
Шифр НБУВ: РА323889

Рубрики:

      
19.

Бойцун О.Б. 
Технологія підготовки студентів коледжу технічного профілю до застосування інформаційних технологій у професійній діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.Б. Бойцун ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2009. — 20 с. — укp.

Розроблено, науково обгрунтовано й експериментально перевірено технологію підготовки студентів коледжу технічного профілю до застосування інформаційних технологій у професійній діяльності, складовими якої є: мета, завдання, специфічні принципи, методи та засоби, особливості підготовки з інформаційних технологій, етапи впровадження, компоненти готовності та критерії їх сформованості, результат. Визначено та теоретично обгрунтовано педагогічні умови реалізації розробленої технології, а саме: створення єдиного інформаційного середовища, підвищення рівня інформаційної культури учасників навчального процесу. Викладено компоненти технології підготовки студентів коледжу до застосування інформаційних технологій у майбутній професії, зокрема, мотиваційний, технічний, операційний, оцінний. Визначено рівні готовності (ознайомчий, репродуктивний, продуктивний і творчий) до застосування знань, умінь і навичок студентами коледжу з інформаційних технологій з обраного фаху. Проаналізовано, що одержані результати дозволили зробити висновки стосовно ефективності запропонованої методики підготовки до застосування інформаційних технологій у професійній діяльності студентами коледжу технічного профілю, що забезпечує вищий рівень готовності до інформаційної діяльності, ніж за традиційної системи навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.253 + Ж.р(4УКР)2-3 +
Шифр НБУВ: РА367924

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
20.

Зеленський Р. М. 
Формування відповідальності на заняттях з фізичного виховання у студентів вищих навчальних закладів I - II рівнів акредитації: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Р. М. Зеленський ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Уточнено суть поняття "відповідальність", її роль і місце в системі вимог до фахівця. Охарактеризовано виховні можливості фізичного виховання як навчальної дисципліни у ВНЗ І - ІІ рівнів акредитації щодо формування морально-вольової сфери особистості, зокрема, відповідальності. На основі у уточнення критеріїв і показників рівнів сформованості відповідальності розроблено факторно-критеріальну модель її оцінки. Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування відповідальності студентської молоді на заняттях з фізичного виховання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.352.17 + Ч471.354
Шифр НБУВ: РА376933 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського