Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Ч471.3$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
| | | | |
1. |
Березовська Особливості розвитку вольових якостей студентів у навчально-професійній діяльності: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ірина Володимирівна Березовська ; Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2007. — 19 с. — укp. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.1-39 + Ч471.352.21 + Ч481.352.21 Шифр НБУВ: РА351841
Рубрики:
|
| | | | |
2. |
Додурич С. М. Формування патріотичних цінностей у студентів коледжів засобами краєзнавчо-пошукової діяльності: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / С. М. Додурич ; Миколаїв. держ. ун-т ім. В.О. Сухомлинського. — Миколаїв, 2010. — 20 с. — укp.Обгрунтовано сутність і структуру поняття "патріотичні цінності студента", розкрито змістову структуру патріотичних цінностей в єдності гностичного, емоційно-ціннісного, діяльнісно-практичного компонентів. Визначено критерії, показники та рівні сформованості даного особистісного інтегрального утворення студентів коледжів. Побудовано модель формування патріотичних цінностей студентів коледжів у позааудиторній роботі, охарактеризовано взаємозв'язки між компонентами моделі. Визначено педагогічні умови її реалізації, які забезпечують ефективність процесу формування патріотичних цінностей у студентів засобами краєзнавчо-пошукової діяльності. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.352.13 + Ч471.385.44 Шифр НБУВ: РА375952 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|
| | | | |
3. |
Зеленський Р. М. Формування відповідальності на заняттях з фізичного виховання у студентів вищих навчальних закладів I - II рівнів акредитації: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Р. М. Зеленський ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2010. — 20 с. — укp.Уточнено суть поняття "відповідальність", її роль і місце в системі вимог до фахівця. Охарактеризовано виховні можливості фізичного виховання як навчальної дисципліни у ВНЗ І - ІІ рівнів акредитації щодо формування морально-вольової сфери особистості, зокрема, відповідальності. На основі у уточнення критеріїв і показників рівнів сформованості відповідальності розроблено факторно-критеріальну модель її оцінки. Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування відповідальності студентської молоді на заняттях з фізичного виховання. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.352.17 + Ч471.354 Шифр НБУВ: РА376933 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|
| | | | |
4. |
Зябрева С. Е. Виховання громадянськості студентів професійно-технічних коледжів у позанавчальній діяльності: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / С. Е. Зябрева ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.Визначено теоретичні засади та практичний стан проблеми виховання громадянськості, уточнено сутність і структурні компоненти громадянськості. Розкрито особливості виховання громадянськості у студентів професійно-технічних коледжів у позанавчальній діяльності. Розроблено критерії оцінювання та показники сформованості громадянськості. Розроблено й експериментально перевірено модель виховання громадянськості у студентів професійно-технічних коледжів у позанавчальній діяльності. Визначено й експериментально перевірено педагогічні умови, які сприяють підвищенню ефективності виховання громадянськості у студентів професійно-технічних коледжів у позанавчальній діяльності, а саме, оптимізацію форм і методів виховання громадянськості, організацію соціально значущої діяльності, яка сприяє формуванню громадянських якостей, використання традицій українського народу та традицій коледжу, організаційно-методичну підготовку кураторів академічних груп з питань виховання громадянськості. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.352.13 Шифр НБУВ: РА377612 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|
| | | | |
5. |
Мазепа Х.П. Організаційно-педагогічні умови виховної роботи в медичному коледжі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Х.П. Мазепа ; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2001. — 20 с. — укp.Обгрунтовано концептуальні засади виховання студентів медичного коледжу на ідеях правди, добра та краси, розроблено структурну модель системи виховної роботи в медичному коледжі та подано основні результати її експериментальної перевірки. Розроблено методичні рекомендації щодо забезпечення системного підходу до організації виховної роботи в медичному коледжі. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4Укр)р2-3 + Ч471.3 Шифр НБУВ: РА313515 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
| | | | |
6. |
Марцева Л.А. Організаційно-педагогічні умови виховної роботи в технічних коледжах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.А. Марцева ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2005. — 20 с. — укp.Визначено організаційні та педагогічні умови виховної роботи в технічних коледжах і технікумах з метою професійного виховання майбутніх фахівців. Обгрунтовано критерії та рівні вихованості студентів технічних коледжів (до уваги брали сформовані в них риси особистості). Розроблено структурно-логічну модель системного процесу професійного виховання в коледжі. Подальшого розвитку набуло методичне обгрунтування професійної компетентності інженерно-педагогічних працівників у вищих навчальних закладах І - ІІ рівнів акредитації з проблематики виховання студентів. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.3 + Шифр НБУВ: РА340652
Рубрики:
|
| | | | |
7. |
Нарійчук М.Д. Соціально-педагогічні умови становлення самооцінки особистісних моральних якостей студентів медучилища у позанавчальній діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / М.Д. Нарійчук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2003. — 20 с. — укp.Визначено теоретичні засади формування самооцінки особистісних моральних рис студентської молоді. Розглянуто психологічні та соціально-педагогічні аспекти категорії "ціннісні орієнтації". Розкрито особливості формування самосвідомості в структурі особистості як передумови формування самооцінки особистісних моральних якостей. З метою виявлення рівня розвитку морально-ціннісних орієнтацій розроблено систему педагогічного діагностування, з використанням якої виявлено оптимальні соціально-педагогічні умови становлення самооцінки моральних якостей студентів; визначено шляхи підвищення ефективності становлення самооцінки даних якостей студентів. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.328 + Ю952.2 + Шифр НБУВ: РА323889
Рубрики:
|
| | | | |
8. |
Примачок Л. Л. Виховання у студентів медичного коледжу розради як духовної цінності: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Л. Л. Примачок ; Ін-т пробл. виховання НАПН України. — К., 2011. — 20 с. — укp.Досліджено проблему виховання у студентів медичного коледжу розради як духовної цінності. Проаналізовано філософські, психологічні та педагогічні аспекти даної проблеми. Уточнено сутність виховання розради як духовної цінності. Розроблено критерії та показники, виявлено рівні вихованості у студентів медичного коледжу розради як духовної цінності. Визначено, обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови виховання у студентів медичного коледжу розради як духовної цінності: запровадження системи виховної роботи, систематична орієнтація на ідеал медичного працівника, підготовка кураторів академічних груп до організації виховної діяльності, спрямованої на формування у студентів духовних цінностей, розроблення її методичного забезпечення, дотримання особистісно орієнтованого, гуманістично-центрованого та діяльнісного підходів, дотримання ідей гуманістичної етики. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.352 + Р11(4УКР) р2 Шифр НБУВ: РА383550 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
| | | | |
9. |
Чепурна В.О. Формування політичної культури студентів коледжу у процесі культурологічної підготовки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В.О. Чепурна ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.Проаналізовано сучасні наукові підходи щодо визначення політичної культури як соціокультурного явища. Розкрито зміст поняття й описано структуру політичної культури студентів коледжу, визначено рівні її сформованості, запропоновано критерії їх оцінювання. Виявлено особливості, обгрунтовано умови та розроблено педагогічну модель формування політичної культури студентів коледжу у процесі культурологічної підготовки, експериментально підтверджено її ефективність. Доведено доцільність впровадження запропонованої педагогічної моделі формування політичної культури студентів коледжу у процесі культурологічної підготовки у ВНЗ I - II рівнів акредитації. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.350.1 + Ч111.156 р20 + Шифр НБУВ: РА369666
Рубрики:
|
| | | | |
10. |
Черкашина Т.В. Формування культури взаємин між викладачами і студентами у навчально-виховному процесі технікуму: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Т.В. Черкашина ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2008. — 20 с. — укp.На підставі аналізу передового психолого-педагогічного досвіду та проведеного дослідження процесу формування культури відносин між викладачами та студентами констатовано, що на сучасному етапі розвитку свідомості людини та її взаємозв'язків у соціумі самопізнання та самовдосконалення є найбільш ефективним способом утримання рівня культури в суспільстві від його подальшого зниження. На підставі узагальнення результатів педагогічного дослідження зроблено висновок, що у процесі визначення окремих складових культурного фону та побудови на основі одержаних результатів констатувального визначення, так званої "карти культурного фону" зафіксовано шість рівнів, чотири з яких розташовані у межах "карти", а два виходять за її межі. Зазначено, що висвітлені рівні у межах "карти культурного фону" відображають внутрішні якості суб'єктів педагогічного процесу, які об'єднують їх у групи на основі прийнятої "норми" та забезпечують можливість адекватного педагогічного впливу на кожну з них. Ефективність запропонованої системи з формування культури взаємин засвідчують суб'єкти експериментальної групи, що за досить короткий проміжок часу (2005 / 2006 навчальний рік) виявила здатність до самообмеження у вигляді добровільної відмови від використання нецензурних слів у повсякденні (12 %). З урахуванням логіки педагогічного експерименту установлено, що на стан культурного фону суб'єктів педагогічного процесу може позитивно впливати викладач, який свідомо ввійшов в систему самопізнання. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.352.25 + Ю952.2 + Ю959.0-994 + Шифр НБУВ: РА360706
Рубрики:
|
| | | | |
11. |
Шабаєва Н. С. Гендерна соціалізація студентів коледжу в позанавчальній діяльності: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.05 / Н. С. Шабаєва ; Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — Луганськ, 2011. — 20 с. — укp.Розглянуто проблему гендерної соціалізації (ГС) студентів коледжу в позанавчальній діяльності (ПНД), визначено сутність та особливості ГС в ПНД на основі теоретичного аналізу досліджень, присвячених соціалізації та її гендерній складовій. Розроблено й обгрунтовано на теоретичному, змістовному та технологічному рівнях соціально-педагогічні умови ГС студентів коледжу в ПНД, основу яких складають: засвоєння студентами сучасних наукових гендерних знань (теорій, концепцій, підходів) як основи їх ціннісних ставлень щодо егалітарних гендерних уявлень; забезпечення орієнтації процесу ГС на формування в студентів соціальної активності, відповідальності, справедливості, тощо. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч471.38 + С5*423.2*344 + С5*5*333.91 Шифр НБУВ: РА380858 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|
| | | | |
12. |
Шумра Л.Л. Формування духовних цінностей студентів коледжу у процесі вивчення природничих дисциплін: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Л.Л. Шумра ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2007. — 20 с. — укp.Досліджено особливості, педагогічні умови формування духовних цінностей студентів коледжу у контексті нової педагогічної парадигми ціннісно орієнтованої природничої освіти коледжу, згідно з якою студент у суб'єктному аспекті набуває досвіду духовно-оцінної діяльності у цьому процесі. На підставі аналізу даної діяльності особистості обгрунтовано суть, структуру, розроблено модель формування духовних цінностей молоді (на прикладі вивчення природничих дисциплін коледжу) на базі інформаційно-нормативного, мотиваційно-потребового, діяльнісно-поведінкового компонентів з урахуванням психологічних новоутворень, потреб розвитку студентів I - II курсів коледжу. Визначено теоретично-методичні засади. Обгрунтовано психологічні аспекти організації навчально-виховного процесу як набуття студентами досвіду духовно-оцінної діяльності, що забезпечують суб'єктну активність і єдність зовнішьої, практичної, внутрішньої, психологічної сторін їх діяльності. Розглянуто головні фактори формування духовних цінностей студентів коледжу - навчально-пізнавальну діяльність, міжособистісне спілкування зі студентами, викладачами. Висвітлено особливості, принципи організації у єдності з їх сутнісними та динамічними характеристиками для досягнення ефективного педагогічного впливу у справі формування духовних цінностей. Теоретично обгрунтовано й експериментально доведено ефективність педагогічних умов, які забезпечують формування духовних цінностей студентів коледжу (на прикладі вивчення фізики й астрономії). Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.352 + Ю937.23 + Б.р(4УКР)2,022 + Шифр НБУВ: РА351687
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|