Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (17)Реферативна база даних (3903)Книжкові видання та компакт-диски (2366)Журнали та продовжувані видання (352)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 191
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Тамаркіна О. Л. 
Дидактичні умови розвитку самостійності студентів вищого навчального закладу: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / О. Л. Тамаркіна ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Уточнено сутність двох площин самостійної пізнавальної діяльності: внутрішньої (організація навчальної діяльності) та зовнішньої (організація навчання студентів). Побудовано концептуальну модель підготовки викладачів ВНЗ до застосування авторської експериментальної програми з використанням дидактичних умов розвитку самостійності. Перевірено дидактичні умови, що сприяють ефективній реалізації цих умов структурно-функціональній моделі розвитку самостійності студентів ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267
Шифр НБУВ: РА380140 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Мельничук І. М. 
Теорія і методика професійної підготовки майбутніх соціальних працівників засобами інтерактивних технологій у вищих навчальних закладах: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / І. М. Мельничук ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. — Т., 2011. — 42 с. — укp.

Здійснено фундаментальне дослідження проблеми професійної підготовки майбутніх соціальних працівників засобами інтерактивних технологій у ВНЗ. Розроблено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено систему професійної підготовки майбутніх соціальних працівників засобами інтерактивних технологій відображено в структурно-функціональній моделі, яка складається з цільового, концептуального, практичного, діяльнісного, діагностичного та результативного компонентів, об'єднує засоби інтерактивних технологій у навчальні тренінги, поєднує способи діяльності студентів і педагогічні дії у процесі реалізації визначених передумов і педагогічних умов, що комплексно впливають на професіогенез майбутніх соціальних працівників і як результат - уможливлюється підвищення рівня готовності студентів до професійної діяльності. Впроваджено у науковий обіг специфічний принцип професійного занурення. Доведено, що формування готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності передбачає професійну ідентифікацію студентів під час навчання у ВНЗ та оптимізується завдяки впровадженню варіативної навчальної дисципліни "Тренінг професійної ідентичності".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4УКР) р + Ч481.24
Шифр НБУВ: РА383541 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Рябченко Л. О. 
Управління самостійною пізнавальною діяльністю майбутніх економістів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. О. Рябченко ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2011. — 20 с. — укp.

Висвітлено структуру процесу управління пізнавальною діяльністю (УПД) студентів-економістів, а також критерії та показники ефективності цього процесу. Укладено норми рівнів ефективності самостійною УПД майбутніх економістів. Розроблено модель педагогічного УПД майбутніх економістів. У результаті експериментальної перевірки висунутої на початку дослідження гіпотези встановлено, що впровадження авторської моделі та визначених педагогічних умов сприяє пидвищенню рівня ефективності УПД майбутніх економістів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.22
Шифр НБУВ: РА379830 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Киричек Г. Г. 
Моделі, методи та інструментальні засоби інформаційного забезпечення навчального процесу: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.06 / Г. Г. Киричек ; Херсон. нац. техн. ун-т. — Херсон, 2011. — 20 с. — укp.

Розглянуто питання підвищення ефективності, рівня інформатизації й якості навчального процесу за допомогою моделей, методів та інструментальних засобів інформаційного забезпечення, які реалізовано в сучасній інформаційно-пошуковій системі (ІПС) з науково-обгрунтованими ієрархічними зв'язками рівнів навчання з системою інформаційного забезпечення, Web-інтерфейсом користувача та ресурсами, тематичний склад яких визначено відповідно до наукового та навчального процесів ВНЗ. В основу ІПС покладено вимоги до функціонування електронної бібліотеки ВНЗ як системи інформаційного забезпечення навчального процесу. Розроблено модель інформаційної системи, досліджено її ієрархічність і вплив на процес навчання. Запропоновано аналітичні вирази для оцінювання імовірності засвоєння знань і загальних витрат на навчання. Реалізовано інструментальні засоби для підсистем: реєстрації та доступу до ресурсів, видалення та редагування записів у системі, різнопланового контекстного пошуку, перегляду інформаційного ресурсу, збору статистичних даних. Наведено технологічні етапи розробки Web-інтерфейсу електронної бібліотеки ВНЗ, універсальність і можливість реалізації якого підтверджено свідоцтвом про авторське право на твір.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253
Шифр НБУВ: РА381630 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Михайлюк І. Р. 
Формування готовності до педагогічної діяльності майбутніх магістрів у вищих технічних навчальних закладах: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. Р. Михайлюк ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б. Хмельницького. — Хмельницький, 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Вперше визначено сукупність педагогічних умов формування готовності майбутніх магістрів технічних ВНЗ нафтогазового спрямування до педагогічної діяльності та розроблено модель формування цієї готовності, що включає шляхи досягнення поставленої мети та має певну структурну організацію. Конкретизовано компоненти готовності та визначено їх критерії за трьома рівнями (рефлексо-творчий, репродуктивний, емпірично-інтуїтивний). Подальшого розвитку набули засади змісту психолого-педагогічної підготовки магістрів технічних ВНЗ нафтогазового спрямування до педагогічної діяльності з урахуванням особливостей зазначеної підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 + Ж. р(4УКР)3-2
Шифр НБУВ: РА380002 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Тітова О. А. 
Методика навчання технічних дисциплін студентів аграрних університетів засобами інформаційно-комунікаційних технологій: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. А. Тітова ; Ін-т педагогіки НАПН України. — К., 2011. — 19 с. — укp.

Встановлено, що програмні продукти навчального призначення найчастіше включають комп'ютерні презентації, електронні підручники, посібники, словники та довідники, електронні лабораторні практикуми, програми-тренажери, тестові програми. Навчальні програмні продукти розроблено на основі технологій мультимедіа, гіпертексту, віртуальної реальності, інформаційних і комунікаційних мереж. Вони застосовуються для візуалізації навчальної інформації; моделювання й імітації даних об'єктів, процесів та явищ; проведення лабораторних робіт з технічних дисциплін з імітацією дослідження або експерименту тощо. Виявлено й обгрунтовано педагогічні умови, форми та методи навчання технічних дисциплін студентів аграрних університетів з застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій. Експериментально доведено ефективність застосування розробленої методики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж. р(4УКР)3-3 + Ч481.253
Шифр НБУВ: РА379622 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Моргунова Н. С. 
Психологічні чинники організації самостійної роботи в навчальній діяльності студентів: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Н. С. Моргунова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2011. — 20 с. — укp.

Розкрито та поглиблено наукові уявлення щодо внутрішніх (мотиваційних, метакогнітивних та інструментальних) і зовнішніх (організаційна культура ВНЗ) чинників організації самостійної роботи студентів. Виявлено зв'язки між мотивами та способами самостійної роботи, між показниками розвитку металінгвістичних здібностей та метапам'яті, між оцінкою студентами організаційної культури свого навчального закладу та мотивами самостійної роботи. Розроблено розвивальну програму, спрямовану на розвиток особливостей мотиваційної та метакогнітивної сфер особистості студентів, які б сприяли формуванню навичок і вмінь ефективної самостійної роботи, ефективність якої експериментально підтверджено.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3 + Ч481.267
Шифр НБУВ: РА379452 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Цимбал О. Ю. 
Психолого-педагогічні умови формування суб'єктної позиції студента в процесі вивчення дисциплін педагогічного циклу: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 / О. Ю. Цимбал ; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. — Черкаси, 2011. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему організації процесу формування суб'єктної позиції студента (СПС) в процесі викладання педагогічних дисциплін у ВНЗ. Виділено й досліджено психолого-педагогічні умови (ППУ) ефективного формування даного феномена. Обгрунтовано критерії, показники та рівні сформованості СПС. Створено науково-педагогічну систему формування СПС у вигляді структурно-функціональної моделі її реалізації. Встановлено, що експериментальне впровадження даної системи в навчальний процес підтверджує припущення про те, що його організація на основі виділених ППУ суттєво впливає на формування СПС. Доведено взаємовплив рівня розвитку СПС та ефективності навчального процесу. Розкрито особливості та методику організації роботи в спецкурсі "Вища школа України і Болонський процес" у контексті розвитку складників суб'єктності студента в навчальному процесі на основі додержання визначених ППУ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.223.7 + Ю952.2
Шифр НБУВ: РА382050 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Шевель Б. О. 
Формування фахових компетенцій майбутніх інженерів-педагогів засобами інформаційно-комунікаційних технологій: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Б. О. Шевель ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Вперше розроблено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено модель формування фахових компетенцій майбутніх інженерів-педагогів засобами інформаційно-комунікаційних технологій, теоретично обгрунтовано педагогічні умови формування фахових компетенцій. Визначено критерії та показники розвитку фахових компетенцій майбутніх інженерів-педагогів. Уточнено сутність поняття "фахова компетенція інженера-педагога", висвітлено особливості її формування. Удосконалено зміст фахової підготовки інженерів-педагогів засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Подальшого розвитку набули підходи до вдосконалення досліджуваної підготовки за умов інформатизації освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253 + Ж. р(4УКР)3-2
Шифр НБУВ: РА380041 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Солобуто Л. В. 
Інформаційна технологія створення базового електронного комплексу навчальних дисциплін: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.06 / Л. В. Солобуто ; Херсон. нац. техн. ун-т. — Херсон, 2011. — 19 с.: рис. — укp.

Вперше запропоновано метод формування електронного комплексу навчальних дисциплін, який відрізняється від існуючих розробок тим, що складається з двох частин: формування основного курсу, що є загальним для ряду спеціальностей, навчальні плани яких містять конкретну дисципліну, та формування спеціалізованої частини, яка складається з розділів, необхідних для вивчення тільки окремих спеціальностей. Удосконалено метод формування інформаційної моделі базового електронного комплексу навчальних дисциплін (БЕКНД) за рахунок використання блочної ієрархічної структури БЕКНД, в якій зазначені не лише якісні, але й кількісні зв'язки між блоками. Отримали подальший розвиток методи комп'ютерного контролю знань за рахунок формування тестових задань з урахуванням визначених кількісних взаємозв'язків між блоками.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826 + Ч481.253
Шифр НБУВ: РА380027 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
11.

Запорожченко Ю. Г. 
Система забезпечення якості вищої освіти в Ірландії: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Ю. Г. Запорожченко ; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Виявлено ступінь дослідженості заявленої проблеми у вітчизняному та зарубіжному педагогічному просторі. Досліджено історичні передумови становлення системи забезпечення якості освіти в Ірландії в контексті взаємозв'язків усіх компонентів неперервної освіти. Розглянуто організаційні засади забезпечення якості вищої освіти, розбудову національної кваліфікаційної рамки, особливості використання моніторингу процедур забезпечення якості у ВНЗ Ірландії з огляду на євроінтегральні процеси. Розроблено рекомендації для покращання функціонування вітчизняної системи забезпечення якості вищої освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ІРЛ) + Ч481.21
Шифр НБУВ: РА381024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
12.

Мох Ю. А. 
Формування професійно значущих якостей майбутніх офіцерів засобами дидактичних ігор у процесі фахової підготовки: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ю. А. Мох ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2011. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано й експериментально перевірено технологію формування професійно значущих якостей майбутніх офіцерів, основні етапи якої (мотиваційний, змістово-процесуальний, оцінно-результативний) забезпечуються засобами дидактичних ігор (пізнавальні, проектувально-дослідницькі, імітаційні, комплексні ігри). Виявлено п'ять груп якостей, які найбільш оптимально відповідають службовій діяльності майбутнього офіцера (гностичні, моральні, комунікативні, організаторські та проектувально-конструктивні якості). Уточнено суть поняття "професійно значущі якості майбутнього офіцера" як сукупність сукупності істотних і найбільш стійких особистісних властивостей, умінь і здібностей, які необхідні для виконання різноманітних функцій професійної діяльності. Суть поняття "дидактична гра" як спеціально організованої навчально-пізнавальної діяльності, у ході якої майбутні офіцери набувають знання, вміння та навички, розвивають професійно значущі якості в процесі взаємодії в обстановці змагальності та пошуку вирішення завдань професійного спрямування, критерії (мотиваційний, особистісний, оцінно-результативний) рівнів (високий, достатній, низький) сформованості професійно значущих якостей майбутніх офіцерів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4(4УКР)390.1-3 в6 + Ц4(4УКР)302.1 в6 + Ч481.252.46
Шифр НБУВ: РА382932 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Шевченко О. П. 
Педагогічні умови використання кейс-методу в процесі вивчення гуманітарних дисциплін у вищих технічних навчальних закладах: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. П. Шевченко ; Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — Луганськ, 2011. — 20 с.: табл. — укp.

Вперше теоретично обгрунтовано та змістовно визначено педагогічні умови ефективного використання кейс-методу в процесі вивчення гуманітарних дисциплін у технічних ВНЗ. Набули подальшого розвитку наукові уявленя про сутнісні характеристики та потенціал кейс-методу, умови його використання у ВНЗ; зміст, форми та методи гуманітарної підготовки студентів і магістрантів технічних спеціальностей. Удосконалено процес викладання гуманітарних дисциплін у технічних ВНЗ на базі розробки та впровадження навчально-методичного забезпечення використання кейс-методу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290
Шифр НБУВ: РА380039 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
14.

Тітаренко Н. Ю. 
Формування проективних умінь у майбутніх викладачів педагогіки в умовах магістерської підготовки: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. Ю. Тітаренко ; НАПН України ; Ін-т вищ. освіти. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Проведено науковий аналіз різноманітних підходів до визначення "педагогічного проектування", "проективних умінь". Розроблено модель технології формування вмінь проектувати підручник у магістрантів, яку розглянуто на трьох рівнях конкретизації: інтерпретації інтегративно-синергетичної моделі педагогічної технології, змістової моделі формування вмінь магістрантів проектувати підручник; спецкурсу "Проектування підручника для вищої школи". Досліджено педагогічні умови ефективного формування проективних умінь у магістрантів. Удосконалено структуру організаційних, інформаційних, моделювання і діагностичних проективних умінь шляхом доповнення їх операційного складу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.1 + Ч311 р30
Шифр НБУВ: РА380694 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
15.

Гузалова О.В. 
Педагогічні умови організації творчої діяльності студентів вищих технічних навчальних закладів у процесі вивчення природничо-математичних дисциплін: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О.В. Гузалова ; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського. — О., 2010. — 21 с. — укp.

Розглянуто проблеми організації творчої діяльності студентів вищих технічних навчальних закладів (ВТНЗ) у процесі вивчення природничо-математичних дисциплін. Розкрито сутність понять "творчість", "творча діяльність", "організація творчої діяльності студентів ВТНЗ". Визначено критерії (генерувальний, моделювальний, аналітичний, діяльнісний), показники та рівні успішності творчої діяльності студентів ВТНЗ (креативний, продуктивний, комбінаційний, репродуктивний). Розроблено модель організації творчої діяльності, яка складається з трьох етапів (когнітивно-ознайомлювального, репродуктивно-коригувального та креативно-діяльнісного) та методику діагностики рівнів успішності творчої діяльності студентів ВТНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Б. р(4УКР)7-3,022 + Ю945.1-513.1 + Ч481.220
Шифр НБУВ: РА370232 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
16.

Корнещук В.В. 
Теорія і практика формування професійної надійності майбутніх спеціалістів соціономічної сфери діяльності: автореф. дис. ... д-ра пед. наук: 13.00.04 / В.В. Корнещук ; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2010. — 44 с. — укp.

Науково обгрунтовано концепцію професійної надійності спеціалістів (ПНС) соціономічної сфери діяльності, побудовану на засадах системного, синергетичного й особистісно-діяльнісного підходів. Виявлено фактори, що впливають на ПНС даної сфери за типових і нетипових ситуацій здійснення діяльності, а також фактори, що визначають вияв ПНС у системі "людина - людина". Охарактеризовано структуру та визначено три блоки ПНС даної сфери: предметно-діяльністний, суб'єктивно-забезпечувальний і оцінно-регулятивний. Побудовано математичну модель ПНС системи "людина - людина", за допомогою якої виявлено ієрархію зазначених складових, розроблено методику діагностування вияву ПНС. З'ясовано, що залежно від міри актуалізованості показників професійної надійності фахівців-соціономістів її вияв відбувається активно, потенційно та пасивно. Визначено критерії ПНС соціономічної сфери діяльності. Розроблено педагогічну технологію формування ПНС, спрямовану на поетапне самовизначення, саморозвиток і самоактуалізацію студентів у межах обраної соціономічної професії та реалізовану за допомогою спеціально дібраних тренувальних засобів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 + Ю941.1-7 +
Шифр НБУВ: РА370162 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
17.

Сомбаманія Г. М. 
Формування науково-дослідницької культури майбутніх магістрів за умов ступеневої освіти: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Г. М. Сомбаманія ; Республік. ВНЗ "Крим. гуманіт. ун-т". — Ялта, 2010. — 20 с. — укp.

Визначено провідні підходи щодо класифікації типових характеристик творчої особистості вченого як взірця науково-дослідницької культури. Розкрито сутність і компонентно-функціональну структуру науково-дослідницької культури й уточнено критерії, показники та рівні її сформованості у майбутніх магістрів. Виявлено педагогічні умови, обгрунтовано та розроблено концептуальну модель організації магістерської підготовки, спрямованої на формування науково-дослідницької культури майбутніх магістрів та експериментально апробовано її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.268
Шифр НБУВ: РА371055 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
18.

Лисак Г.О. 
Педагогічні основи контролю і оцінювання професійної підготовленості з гуманітарних дисциплін студентів університетів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Г.О. Лисак ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. — Хмельницький, 2010. — 20 с. — укp.

Визначено особливості контрольно-оцінювальної діяльності викладачів і обгрунтовано педагогічні основи контролю й оцінювання професійної підготовленості з гуманітарних дисциплін студентів університетів. Розкрито сутність і структуру готовності викладачів до контролю й оцінювання, виявлено стан сформованості основних компонентів готовності. Розроблено модель підготовки викладачів до реалізації педагогічних основ контролю й оцінювання професійної підготовленості студентів з гуманітарних дисциплін. Визначено сукупність психолого-педагогічних умов, що забезпечують дієвість моделі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.28
Шифр НБУВ: РА372341 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
19.

Малихіна С.В. 
Формування пізнавальної самостійності студентів у процесі навчання економічних дисциплін: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / С.В. Малихіна ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано становлення проблеми пізнавальної самостійності суб'єктів навчання, визначено сутність, зміст, різновиди пізнавальної самостійності студентів у процесі вивчення економічних дисциплін. Виокремлено показники, ознаки рівнів сформованості, розроблено організаційно-педагогічну модель і відповідну їй технологію формування пізнавальної самостійності студентів у процесі навчання економічних дисциплін, обгрунтовано сукупність дидактичних умов формування досліджуваного феномену. Доведено ефективність запропонованих засобів. Проведено кількісний, якісний і статистичний аналіз, що виявив тенденцію змін у мотиваційній сфері особистості студентів, обсягу їх пізнавальної перспективи, рівнях навчально-пізнавальних досягнень, структурі пізнавальної самостійності, загальних рівнях сформованості пізнавальної самостійності студентів експериметральних груп у процесі вивчення економічних дисциплін у позитивний бік.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.22
Шифр НБУВ: РА375310 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
20.

Єфремов С.В. 
Професійна спрямованість науково-дослідної роботи студентів у вищих навчальних закладах України у другій половині XX століття: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / С.В. Єфремов ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2010. — 23 с. — укp.

Визначено передумови організації професійно спрямованої науково-дослідної роботи (НДР) студентів у ВНЗ. Обгрунтовано етапи розвитку цієї роботи та визначено період (1950-ті - перша половина 1970-х рр. - етап поглиблення провідної ролі професійної спрямованості в НДР студентів, друга половина 1970-х - 1980-ті рр. - етап посилення інтеграції НДР студентів з навчальним процесом у ВНЗ, науковими установами та виробництвом, 1990-ті р. - етап зміни змісту НДР студентів відповідно до нових політичних і соціально-економічних умов розвитку незалежної України). Узагальнено практичний досвід організації професійно спрямованої НДР сдудентів у другій половині XX ст. Означено перспективи творчого використання педагогічно цінних надбань в організації професійно спрямованої НДР студентів у ВНЗ України за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.268 + Ч33(4УКР)63/64
Шифр НБУВ: РА374900 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського