Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (2172)Книжкові видання та компакт-диски (2261)Журнали та продовжувані видання (69)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 280
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Вакуленко В.М. 
Акмеологічний підхід у теорії й практиці вищої педагогічної освіти України, Білорусі, Росії (порівняльний аналіз): автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / В.М. Вакуленко ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2008. — 44 с. — укp.

Досліджено історію виникнення та розвитку акмеологічних ідей в українській, білоруській та російській педагогічній теорії та практиці. Розкрито сутніть та особливості впровадження акмеологічного підходу в процес професійної підготовки педагога. Зроблено порівняльний аналіз програм розвитку педагогічної освіти, виявлено спільні та відмінні риси в системах підготовки педагогів й освітніх стандартах України, Росії, Білорусі у структурному та змістовому аспектах. Проведено порівняльне дослідження структурних і функціональних компонентів професійної готовності майбутніх педагогів до продуктивної діяльності. Розроблено концепцію реалізації акмеологічного підходу у вищій педагогічній освіті (АПВПО), на базі якої шляхом теоретичного моделювання розроблено концептуальну модель продуктивної педагогічної діяльності. З урахуванням виявлених порівняльних характеристик обгрунтовано шляхи впровадження акмеологічного підходу в теорію та практику вищої педагогічної освіти України з метою удосконалення та підвищення якості професійної підготовки майбутніх вчителів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР) + Ч489.514(4БІЛ) + Ч489.514(4РОС) + Ч311.69 + Ч489.511.203 +
Шифр НБУВ: РА358512

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
2.

Рибалко 
Акмеологічні засади професійно-педагогічної самореалізації майбутнього вчителя: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Людмила Сергіївна Рибалко ; Харківський національний педагогічний ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 42 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ю952.2
Шифр НБУВ: РА367157

Рубрики:

      
3.

Яківчук Г. В. 
Виховання творчої особистості майбутнього вчителя музики в процесі вивчення українського музичного фольклору: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Г. В. Яківчук ; Інститут проблем виховання АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)31-3 + Щ313(4УКР)0 р3-3 + Ч489.511.220 + Ю945.1
Шифр НБУВ: РА369642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
4.

Мунтян І.С. 
Гендерний підхід у професійній підготовці студентів вищих педагогічних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.С. Мунтян ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського (м. Одеса). — О., 2004. — 21 с. — укp.

Висвітлено провідні погляди сучасних науковців щодо розуміння феномену "гендер". Проаналізовано сутність гендерного підходу, передумови та джерела його виникнення і розвитку. Узагальнено передовий досвід щодо інтеграції гендерного підходу у національну систему вищої педагогічної освіти, теоретично обгрунтовано умови, що сприяють ефективності формування у студентів гендерної компетентності. Запропоновано та експериментально апробовано технологію гендерно орієнтованої професійно-педагогічної підготовки студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 +
Шифр НБУВ: РА332417

Рубрики:

      
5.

Кловак Г.Т. 
Генеза підготовки майбутнього вчителя до дослідницької педагогічної діяльності у вищих педагогічних навчальних закладах України (кінець XIX - XX століття): Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / Г.Т. Кловак ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2005. — 40 с. — укp.

У контексті історії педагогіки України та інших європейських країн уперше здійснено комплексне дослідження генези підготовки майбутнього вчителя до дослідницької педагогічної діяльності у вищих педагогічних навчальних закладах України кінця XIX - XX ст. Зазначену проблему висвітлено у процесі становлення та розвитку дослідницької педагогічної діяльності у загальноосвітній і вищій школі. Досліджено питання щодо еволюції мети, змісту, методів, форм і засобів організації студентської науково-дослідної діяльності у вищій педагогічній освіті України на різних етапах її функціонування. Запропоновано та обгрунтовано модель ступеневої підготовки майбутнього вчителя до даної діяльності за сучасних умов неперервної педагогічної освіти. Розроблено навчальні програми та навчально-методичні посібники для викладачів і студентів, які впроваджено до навчального процесу вищих педагогічних навчальних закладів України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.513(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА336966

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Сидоренко Т. Д. 
Дидактичні основи формування педагогічної культури майбутнього вчителя: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Т. Д. Сидоренко ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2011. — 20 с.: табл. — укp.

Уточнено сутність і структуру педагогічної культури майбутнього вчителя як системної характеристики особистості та діяльності вчителя, встановлено критерії та показники рівнів її сформованості. Вперше теоретично обгрунтовано дидактичні умови формування цієї культури в процесі вивчення педагогічних дисциплін і в ході педагогічної практики. Здійснено внесок у розвиток засобів і шляхів формування педагогічної культури майбутнього вчителя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч314.2
Шифр НБУВ: РА380143 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Кіреєва І.В. 
Дидактичні умови гуманізації навчального процесу при вивченні курсу педагогіки: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / І.В. Кіреєва ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 1999. — 20 с. — укp.

Розглядаються наукові основи побудови моделі дидактичних умов гуманізації навчального процесу при вивченні курсу педагогіки в педагогічному вузі; рівні сформованості гуманістичної педагогічної позиції майбутніх учителів в процесі засвоєння теоретичних і практичних знань з курсу педагогіки, а також внутрішні резерви навчального процесу, які сприяють розкриттю гуманістичного морального розвитку особистості майбутнього вчителя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

      
8.

Бондаренко О.М. 
Дидактичні умови застосування мультимедійних технологій у процесі навчання педагогічних дисциплін студентів педагогічних університетів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О.М. Бондаренко ; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. — Черкаси, 2010. — 20 с. — укp.

Визначено роль і місце мультимедійних технологій у системі фахової підготовки майбутнього вчителя. Класифіковано мультимедійні технології й обгрунтовано дидактичні умови їх застосування. Запроваджено в практику роботи ВНЗ спецкурс "Мультимедийні технології в навчальному процесі вищої школи", який сприяє формуванню у майбутніх учителів готовності до застосування мультимедійних технологій в навчальному процесі. Розроблено модель реалізації системи фахової підготовки майбутнього вчителя засобами мультимедіа.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215.71 + Ч311 р30
Шифр НБУВ: РА373814 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Шаров С. В. 
Дидактичні умови організації диференційованої самостійної навчальної діяльності студентів педагогічного університету: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / С. В. Шаров ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито основні дефініції даної проблеми, поняття "диференційована самостійна навчальна діяльність студентів педагогічного університету" як вид навчальної діяльності, визначено критерії та показники ефективності її організації. Обгрунтовано дидактичні умови: забезпечення готовності студентів до самостійної навчальної діяльності, забезпечення зворотного зв'язку під час самостійної навчальної діяльності на підставі проведення контролю навчальних досягнень студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.69 + Ч489.511.223.7
Шифр НБУВ: РА376301 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
10.

Бурман Л.В. 
Дидактичні умови формування діалогічних умінь у студентів вищих навчальних педагогічних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.В. Бурман ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2000. — 21 с. — укp.

Розглянуто процес формування діалогічних умінь засобами спеціальних дисциплін. Розкрито сутність понять "діалогічне навчання", "діалогічне спілкування", "діалогічні уміння". Розроблено класифікацію діалогічних умінь, критерії та методи діагностики рівня їх сформованості у майбутніх педагогів. Обгрунтовано поетапний характер відпрацювання та закріплення в студентів діалогічних умінь. Визначено й експериментально перевірено дидактичні умови, які забезпечили результативність даного процесу. Програму "Формування діалогічних умінь студентів у процесі вивчення географічних дисциплін" застосовано в навчальному процесі вищої педагогічної школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.22
Шифр НБУВ: РА312134 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
11.

Воровка М.І. 
Ділова гра як засіб підготовки майбутніх учителів до професійної діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / М.І. Воровка ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2007. — 20 с. — укp.

Науково обгрунтовано та розроблено модель системи підготовки майбутніх учителів до професійної діяльності засобами ділової гри, виокремлено основні складові системи, а саме: потреби суспільства, мету, завдання, принципи, зміст, види, форми, методи, критерії та показники оцінювання результатів діяльності, організаційно-педагогічні умови, суб'єкти гри та її результат. Наведена система передбачає впровадження спецкурсу, який забезпечує активну суб'єкт-суб'єктну взаємодію учасників гри на підставі визначених етапів і правил гри. Розроблено критерії (мотиваційний, операційний, рефлексивний) і апробовано методику діагностування рівнів (високого, середнього, низького) готовності студентів до професійної діяльності у процесі використання ділових ігор. Запропоновано структуру організації та проведення ділових ігор, яка містить взаємопов'язані етапи діагностування, моделювання, реалізацію та аналіз результатів ділової гри. Розкрито суть поняття "ділова педагогічна гра", виявлено її генезу, відмінність ігрової діяльності від інших видів діяльності, з'ясовано відмінність між рольовими, дидактичними та діловими іграми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.252.46 +
Шифр НБУВ: РА349490

Рубрики:

      
12.

Ярчук 
Екологічна парадигма у формуванні світоглядно-моральних цінностей студентів: автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.10 / Геннадій Васильович Ярчук ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 16 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю751.1 + Ю252:Б + Ч489.511.215
Шифр НБУВ: РА365303

Рубрики:

      
13.

Василишина Т.В. 
Емпатія як фактор ефективності педагогічного спілкування: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т.В. Василишина ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально виявлено психологічні чинники, що зумовлюють формально-динамічні та змістовні характеристики перебігу особистісних взаємостосунків за умов реалізації педагогом професійної діяльності педагога. Розглянуто взаємозв'язок між рівнем сформованості у педагога здатності до емпатії та особливостями розгортання ним комунікативної взаємодії, а також між розвитком у нього саморефлексії та особливостями педагогічного спілкування. Розроблено та апробовано систему завдань, спрямованих на формування у вчителів-початківців готовності до педагогічного спілкування, що відповідає принципам суб'єкт-суб'єктної організації даного процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ю952.2-734
Шифр НБУВ: РА309144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
14.

Дем'яненко Н.М. 
Загальнопедагогічна підготовка вчителя в історії вищої школи України (XIX - перша чверть XX ст.): Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Н.М. Дем'яненко ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 1999. — 40 с. — укp.

У дисертації здійснено цілісний аналіз процеу становлення і розвитку загально-педагогічної підготовки вчителя у вищих закладах освіти України періоду ХІХ - першої чверті ХХ ст., виявлено та охарактеризовано його основні етапи (1800-1859 рр., 1860-1869рр., 1870-1904рр., 1905-1916 рр., 1917-1919 рр., 1920-1924 рр., 1924-1928рр.). Розкрито соціально-економічні, соціально-політичні й організаційно-педагогічні передумови. Науково обгрунтовано конкретно-історичну сутність, зміст та структуру загальнопедагогічної підготовки у закладах вищої освіти досліджуваного періоду, виведено закономірності, розкрито основні суперечності, встановлено і класифіковано тенденції її розвитку. Виконане дослідження дало змогу виділити й актуалізувати провідні ідеї, специфічні особливості процесу загальнопедагогічної підготовки, теоретично обгрунтувати та оцінити реальний доробок вищих закладів педагогічної освіти й творчий внесок окремих педагогів у розвиток теорії і методики загальнопедагогічної підготовки вчителя, визничати шляхи їх упровадження в практику сучасного вищого закладу освіти, що дозволило розробити теоретичні засади авторської варіативної концепції загальнопедагогічної підготовки вчителя в сучасних соціально-економічних реаліях.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.513(4УКР) + Ч489.511.203

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Дем'яненко 
Загальнопедагогічна підготовка вчителя в історії вищої школи України (XIX- перша чверть XX ст.): Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Наталія Миколаївна Дем'яненко ; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України. — К., 1999. — 40 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.513(4УКР) + Ч489.511.203
Шифр НБУВ: РА305619

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
16.

Топчій Г. С. 
Ігрові педагогічні технології як умова професійного саморозвитку майбутнього вчителя: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Г. С. Топчій ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. — Х., 2011. — 20 с.: табл. — укp.

Вперше визначено суть професійного саморозвитку майбутнього вчителя як особливого виду його цілеспрямованої діяльності щодо особистісного саморозвитку, у результаті якого відбувається формування мотиваційно-ціннісної, когнітивної та діяльнісної сфер за рахунок структурних елементів саморозвитку, що забезпечуватимуть успішне освоєння та виконання професійно-педагогічної діяльності. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено ігрові педагогічні технології (сюжетні, рольові, ділові, організаційно-діяльнісні, імітаційні, тренінгові) та їх вплив на професійний саморозвиток майбутнього вчителя. Виявлено, що означені технології реалізуються за мотиваційно-ціннісним, змістово-процесуальним і рефлексивно-оцінним етапами. Уточнено критерії (мотиваційно-ціннісний, змістово-процесуальний, особистісно-рефлексивний) та показники рівнів сформованості професійного саморозвитку студентів. Подальшого розвитку набув зміст ігрових педагогічних технологій за рахунок уведення професійно-орієнтованого навчального матеріалу, що сприятиме професійному саморозвитку майбутнього вчителя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.252.46
Шифр НБУВ: РА382822 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
17.

Грубіч Д.Ю. 
Інноваційні засади загальноправової підготовки майбутнього вчителя: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Д.Ю. Грубіч ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 19 с. — укp.

Встановлено особливості застосування інноваційних освітніх технологій у процесі загальноправової підготовки майбутніх учителів. Розроблено й апробовано комплексну модель та методичну забезпечення загальноправової підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів на інноваційних засадах, експериментально підтверджено її ефективність. Обгрунтовано систему критеріїв оцінки якості загальноправової підготовки майбутніх педагогів на базі використання комплексу освітніх технологій, орієнтованих на особистість, розвиток її правового досвіду, творчих і рефлексивних здібностей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.26 + Х8 р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА355462

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Прокоф'єва М.Ю. 
Інтеграція педагогічної підготовки майбутніх вихователів дошкільних закладів і вчителів початкових класів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / М.Ю. Прокоф'єва ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2008. — 21 с. — укp.

Розкрито сутність понять "інтеграційні процеси", "педагогічна інтеграція", "інтегративно-педагогічна діяльність", "фахівець інтегративного профілю". Проаналізовано етапи розвитку та методологічні концепти інтеграційно-освітніх процесів. Розроблено й експериментально апробовано модель інтегративної підготовки майбутнього вихователя дошкільних закладів - учителів початкових класів. Визначено етапи (мотиваційний, інформаційно-методичний, функціонально-інструментальний, ціннісний, оцінно-рефлексивний), критерії (мотиваційно-ціннісний, когнітивний, операційно-діяльнісний, рефлексивний) та їх показники й рівні (репродуктивний, творчо-репродуктивний, творчий) професійно-педагогічної готовності фахівця до інтегративної діяльності. Визначено умови інтегративної педагогічної підготовки майбутніх вихователів дошкільних закладів - учителів початкових класів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч489.518.3 + Ч489.511.207 +
Шифр НБУВ: РА355827

Рубрики:

      
19.

Гузій 
Категорія професіоналізму в теорії і практиці підготовки майбутнього педагога: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Наталія Василівна Гузій ; Інститут вищої освіти АПН України. — К., 2007. — 40 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.421 + Ч489.511.203
Шифр НБУВ: РА352473

Рубрики:

      
20.

Макаренко Л.Л. 
Комп'ютерна грамотність як складова професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.Л. Макаренко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 22 с. — укp.

Вперше визначено зміст поняття "комп'ютерна грамотність вчителя початкової школи" як функціонально-професійного утворення. Запропоновано модель формування комп'ютерної грамотності як складової професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи. Розроблено програму спецпрактикуму "Інформаційні технології у професійній підготовці вчителя початкової школи". Удосконалено засоби формування комп'ютерної грамотності як сукупності окремих структурних складових, поліфункціональна природа яких поетапно інтегрується в комплексні кваліфікаційні уміння, визначені галузевими стандартами вищої освіти. Конкретизовано чинники, які впливають на формування комп'ютерної грамотності студентів зі спеціальності "початкове навчання" освітньо-кваліфікаційного рівня "бакалавр". Обгрунтовано шляхи вирішення проблеми підготовки вчителів початкової школи до впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч489.511.253 +
Шифр НБУВ: РА349918

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського