Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (197)Книжкові видання та компакт-диски (137)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.253$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15

      
1.

Макаренко Л.Л. 
Комп'ютерна грамотність як складова професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.Л. Макаренко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 22 с. — укp.

Вперше визначено зміст поняття "комп'ютерна грамотність вчителя початкової школи" як функціонально-професійного утворення. Запропоновано модель формування комп'ютерної грамотності як складової професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи. Розроблено програму спецпрактикуму "Інформаційні технології у професійній підготовці вчителя початкової школи". Удосконалено засоби формування комп'ютерної грамотності як сукупності окремих структурних складових, поліфункціональна природа яких поетапно інтегрується в комплексні кваліфікаційні уміння, визначені галузевими стандартами вищої освіти. Конкретизовано чинники, які впливають на формування комп'ютерної грамотності студентів зі спеціальності "початкове навчання" освітньо-кваліфікаційного рівня "бакалавр". Обгрунтовано шляхи вирішення проблеми підготовки вчителів початкової школи до впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч489.511.253 +
Шифр НБУВ: РА349918

Рубрики:

      
2.

Бубнова М. Ю. 
Методична підготовка майбутніх учителів математики з використанням інформаційних технологій: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / М. Ю. Бубнова ; Республік. вищ. навч. закл. "Крим. гуманіт. ун-т" (м. Ялта). — Ялта, 2011. — 20 с.: табл., рис. — укp.

Теоретично обгрунтовано сутність і структуру методичної підготовки з використанням інформаційних технологій як значущої складової професійної підготовки вчителя математики. Виявлено критерії, показники й охарактеризовано рівні готовності майбутніх учителів математики до професійної діяльності з використанням інформаційних технологій. Визначено та науково обгрунтовано педагогічні умови, що забезпечують підвищення ефективності методичної підготовки вчителя математики з використанням інформаційних технологій, розроблено модель методичної підготовки майбутніх учителів математики з використанням цих технологій. Впроваджено спецкурс "Інформаційні технології в процесі методичної підготовки майбутніх учителів математики", апробовано методичні рекомендації щодо використання інформаційних технологій у процесі навчання математики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.253 + В1 р21 р3-353
Шифр НБУВ: РА384888 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Подзигун О.А. 
Педагогічні умови застосування інформаційних технологій у фаховій підготовці майбутніх учителів іноземної мови: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.А. Подзигун ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2009. — 20 с. — укp.

Визначено й обгрунтовано педагогічні умови застосування інформаційних технологій у фаховій підготовці майбутніх учителів іноземної мови, а саме: забезпечення інноваційної спрямованості навчального процесу, формування готовності студентів до використання інформаційних технологій, а також формування в них вмінь пізнавальної самостійності. Встановлено особливості застосування інформаційних технологій у навчальному процесі, визначено їх роль у фаховій підготовці майбутніх учителів. Наведено класифікацію програмно-педагогічних засобів навчання іноземної мови. Визначено критерії їх відбору для підвищення ефективності підготовки студентів. Розроблено модель використання інформаційних технологій у фаховій підготовці майбутніх учителів іноземної мови. Визначено критерії ефективності їх застосування у навчальному процесі. Розкрито суть понять "інформаційні технології професійно-педагогічній діяльності", "педагогічні умови", "інноваційна спрямованість", "готовність до використання інформаційних технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя іноземної мови", "пізнавальна самостійність". Доведено й експериментально перевірено взаємозв'язок педагогічних умов застосування інформаційних технологій у фаховій підготовці майбутніх учителів іноземної мови й ефективності навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.253 + Ш12-913.2 +
Шифр НБУВ: РА363325

Рубрики:

      
4.

Яновський А.О. 
Педагогічні умови організації пошуково-дослідницької діяльності майбутніх учителів гуманітарного профілю з використанням інформаційно-комунікаційних технологій: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / А.О. Яновський ; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2010. — 21 с. — укp.

Визначено компонентну структуру готовності до пошуково-дослідницької діяльності майбутніх учителів гуманітарного профілю (МУГП) з використанням інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) (мотиваційний, когнітивний, орієнтовний, технологічний); показники та рівні (високий, достатній, задовільний, низький) готовності МУГП. Розроблено модель реалізації педагогічних умов організації пошуково-дослідницької діяльності (ПДД) МУГП з використанням ІКТ, що складається з трьох етапів: орієнтовно-дослідницький, частково-пошуковий, творчий. Розроблено методику діагностики рівнів готовності до ПДД МУГП з використанням ІКТ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.268 + Ч489.511.253
Шифр НБУВ: РА372591 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Віттенберг К.Ю. 
Підготовка майбутніх вихователів засобами інформаційно-комунікаційних технологій до навчання дітей іноземних мов: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 / К.Ю. Віттенберг ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2010. — 20 с. — укp.

Визначено організаційно-педагогічні умови використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підготовки майбутніх вихователів до навчання дітей іноземних мов. Встановлено, що використання вихователів до навчання дітей іноземних мов підвищує ефективність даної підготовки. Розроблено й апробовано методику підготовки майбутніх вихователів засобами інформаційно-комунікаційних технологій до навчання дітей іноземних мов, що підтвердила свою ефективність у практиці навчально-виховного процесу вищої школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч489.511.253 + Ш12-913.2 +
Шифр НБУВ: РА369593 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Мартинюк Г. Ф. 
Підготовка майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей до застосування комп'ютерно-орієнтованих завдань у професійній діяльності: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Г. Ф. Мартинюк ; Республік. ВНЗ "Крим. гуманіт. ун-т". — Ялта, 2011. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему підготовки майбутніх вчителів гуманітарних спеціальностей до застосування комп'ютерно-орієнтованих завдань у професійній діяльності. Теоретично обгрунтовано модель підготовки майбутніх вчителів гуманітарних спеціальностей до застосування комп'ютерно-орієнтованих завдань у професійній діяльності. Розроблено й експериментально перевірено педагогічні умови, технологію підготовки майбутніх вчителів гуманітарних спеціальностей до застосування комп'ютерно-орієнтованих завдань у професійній діяльності. Впроваджено спецкурс "Комп'ютерно-орієнтовані завдання у процесі підготовки майбутніх вчителів-гуманітаріїв".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.253 + С. р(4УКР)3
Шифр НБУВ: РА382911 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Перець О. Б. 
Підготовка майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до педагогічного проектування засобами інформаційних технологій: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. Б. Перець ; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2010. — 21 с. — укp.

Визначено сутність і структуру готовності майбутнього вчителя природничо-математичних дисциплін до педагогічного проектування засобами інформаційних технологій (мотиваційний, когнітивний, операційно-технологічний і особистісно-професійний компоненти). Обгрунтовано показники та рівні (початково-емпіричний, елементарно-пошуковий, пошуково-творчий, творчий) означеної готовності майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін. Обгрунтовано експериментальну модель формування готовності майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до педагогічного проектування засобами інформаційних технологій, яка реалізовується за логікою п'яти взаємопов'язаних етапів: теоретико-методологічного, конструктивно-методичного, практико-орієнтованого, аналітико-інтегративного й акмеолого-орієнтованого.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.253 + Б. р(4УКР)3-3,022
Шифр НБУВ: РА375918 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Ігнатова О.М. 
Формування в майбутніх педагогів умінь роботи з іншомовною літературою засобами інформаційно-телекомунікаційних технологій: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.М. Ігнатова ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2009. — 20 с. — укp.

Визначено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування умінь роботи з іншомовною літературою засобами інформаційно-телекомунікаційних технологій (ІТКТ) як важливого чинника підвищення якості професійної підготовки майбутніх учителів. Проаналізовано психологічну, педагогічну, методичну літературу, а також дисертаційні роботи з проблеми формування умінь роботи з іншомовною літературою засобами інформаційно-телекомунікаційних технологій у професійній підготовці. Визначено та теоретично обгрунтовано педагогічні умови ефективного використання ІТКТ студентами ВНЗ як засобу формування вмінь роботи з іншомовною літературою. Розкрито методичні проблеми підготовки студентів педагогічних університетів до здійснення роботи з навчальною іншомовною літературою засобами ІТКТ у навчальному процесі. Запропоновано шляхи вдосконалення змісту, форм організації та методів навчання на різних етапах професійної підготовки вчителів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.253 + Ш12-913.2 +
Шифр НБУВ: РА364050

Рубрики:

      
9.

Муковіз 
Формування вмінь самостійної пізнавальної діяльності у студентів педагогічних факультетів засобами інформаційних технологій: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Олексій Павлович Муковіз ; Інститут вищої освіти АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.253
Шифр НБУВ: РА359222

Рубрики:

      
10.

Моцик Р.В. 
Формування готовності майбутніх учителів початкових класів використовувати персональний комп'ютер як засіб навчальної діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Р.В. Моцик ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Розроблено експериментальну модель навчання майбутніх учителів початкових класів, яка має реалізуватися через педагогічно обгрунтовану технологію формування їх готовності до застосування ПК, яка вирізняється специфічними ознаками, а саме: мотивацією діяльності, ставленням до діяльності, характеристикою діяльності, теоретичною та практичною підготовкою до діяльності. За результатами проведеного дослідження встановлено, що систему формування готовності майбутніх учителів початкових класів доцільно розглядати як систему взаємозв'язку блоків мотиваційного, вольового й операційного.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч489.511.253 +
Шифр НБУВ: РА364089

Рубрики:

      
11.

Волкова Н.В. 
Формування інформативної культури студентів індустріально-педагогічних факультетів у процесі фахової підготовки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.В. Волкова ; Республік. вищ. навч. закл. "Крим. гуманіт. ун-т". — Ялта, 2009. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови забезпечення ефективності формування інформаційної культури студентів у процесі особистісно-орієнтованого навчання. Обгрунтовано визначення поняття й охарактеризовано основні компоненти інформаційної культури студентів (мотиваційний (копіювально-відтворювальний), оперативний (відтворювально-дослідний) і творчий). Встановлено її показники (стійке індиферентне ставлення до інформаційної діяльності, рефлективні та креативні вміння, а також вміння використовувати засоби комунікації, навички накопичення та самостійної інтерпретації одержаних даних, здатність до оцінювання та самооцінки, емоційна стабільність), критерії та рівні сформованості. Досліджено взаємозв'язок педагогічних умов, форм, методів і засобів, які забезпечують успішність формування інформаційної культури студентів індустріально-педагогічного факультету, удосконалено методику та технологію їх фахової підготовки, спрямовані на розвиток даної професійної якості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч489.511.253 + Ж.р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА362677

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
12.

Клименко А. О. 
Формування інформаційної культури майбутніх педагогів у навчальній діяльності: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / А. О. Клименко ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. — Т., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено стан наукової розробки проблеми інформаційної культури в педагогічній теорії та практиці. Встановлено педагогічну сутність поняття "інформаційна культура педагога". Виокремлено й охарактеризовано критерії та показники рівня її сформованості. Визначено та проаналізовано специфіку її формування у майбутніх педагогів. Теоретично обгрунтовано, розроблено й експериментально апробовано технологію формування інформаційної культури вчителів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.253 + Ч111.161.3
Шифр НБУВ: РА376015 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
13.

Кущенко О.С. 
Формування культури Інтернет-комунікації майбутніх учителів засобами інформаційно-комунікаційних технологій: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.С. Кущенко ; Клас. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування культури Інтернет-комунікації майбутніх учителів засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Визначено сутність, зміст і структуру культури Інтернет-комунікації студентів педагогічних ВНЗ. Доведено необхідність формування та розвитку в майбутніх вчителів культури Інтернет-комунікації як інтегрального особистісного утворення, здатного забезпечити кваліфіковане виконання професійної та комунікативної діяльності. Визначено показники досліджуваного феномену (мотиви, знання, процедурно-технологічні й комунікативні уміння), детерміновано рівні сформованості. Встановлено комунікативні можливості навчального процесу в електронному середовищі щодо формування у майбутніх учителів культури Інтернет-комунікації, які втілюються в інформаційно-комунікаційних навчальних технологіях, особливостях навчання в електронному середовищі й у взаємодії в системах викладач - студент і студент - студент. Із використанням системного, гуманістично-екзистенційного, ціннісно-діяльнісного, синергетичного й аксіологічного підходів розроблено й експериментально перевірено методику формування культури Інтернет-комунікації майбутніх учителів засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Охарактеризовано основні складники даної моделі: цільовий, мотиваційний, змістовий і технологічний компоненти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.511.253 + Ч314 +
Шифр НБУВ: РА357654

Рубрики:

      
14.

Луценко В.В. 
Формування творчої активності майбутнього вчителя музики засобами комп'ютерних технологій: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.В. Луценко ; Житомир. держ. ун-т ім. Івана Франка. — Житомир, 2009. — 20 с. — укp.

У ході дослідження сформульовано й обгрунтовано поняття "творча активність майбутнього вчителя музики". Охарактеризовано шляхи застосування кмп'ютерних технологій в освіті та окреслено зміст поняття "музично-комп'ютерні технології". Теоретично обгрунтовано принципи, педагогічні умови, етапи, методи та розроблено модель формування творчої активності майбутнього вчителя музики, спрямовану на формування досвіду усвідомленої творчої діяльності засобами музично-комп'ютерних технологій. Визначено критерії, показники та рівні сформованості творчої активності майбутнього вчителя музики, розроблено та впроваджено в практику поетапну методику формування творчої активності засобами музично-комп'ютерних технологій. Доведено ефективність запропонованої моделі та її значущість для подальшого вдосконалення теорії та практики професійної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31р(4УКР)31-3:З97 + Ч489.511.253 + Ю945.441 +
Шифр НБУВ: РА367199

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
15.

Олійник Ю. І. 
Формування творчої особистості майбутніх учителів мистецьких спеціальностей засобами комп'ютерних технологій: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ю. І. Олійник ; ДВНЗ "Ун-т менедж. освіти". — К., 2010. — 20 с. — укp.

Науково обгрунтовано дидактичні, психолого-педагогічні та методичні умови формування творчої особистості майбутніх вчителів мистецьких спеціальностей у процесі виконання творчих завдань засобами комп'ютерних технологій. З'ясовано умови та засоби її реалізації. Розроблено та реалізовано модель формування творчої особистості засобами комп'ютерних технологій. Виявлено критерії та рівні сформованості творчої особистості студентів мистецьких спеціальностей засобами комп'ютерних технологій навчання. Виокремлено психолого-педагогічні умови забезпечення даної моделі формування творчої особистості майбутніх вчителів мистецьких дисциплін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.220 + Ч489.511.253 + Щ. р(4УКР)3:З97
Шифр НБУВ: РА373864 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського