Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (872)Книжкові видання та компакт-диски (657)Журнали та продовжувані видання (189)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.514(4УКР)$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 71
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Авраменко К.Б. 
Методична підготовка вчителів початкових класів у педагогічних навчальних закладах України (1956 - 1996 рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / К.Б. Авраменко ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Вперше проаналізовано зміст та структуру методичної підготовки майбутніх учителів початкових класів у вищих педагогічних навчальних закладах України періоду 1956 - 1996 рр. Виявлено та науково обгрунтовано основні етапи (1956 - 1964, 1965 - 1984, 1985 - 1991, 1991 - 1996), визначено позитивні та негативні тенденції розвитку методичної підготовки вчителів початкових класів у вищих навчальних закладах України. Введено до широкого наукового обігу нові документи та факти - дані 107 архівних джерел. Удосконалено підходи до визначення методичної підготовки як складової професійної підготовки вчителів початкових класів. Розвинуто прогресивні ідеї національного досвіду підготовки вчителів даного профілю, визначено шляхи його творчого використання за сучасних умов реформування вищої педагогічної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч489.514(4УКР)
Шифр НБУВ: РА318802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Агейкіна-Старченко Т. В. 
Педагогічні умови підвищення кваліфікації вчителів мистецьких дисциплін у системі післядипломної освіти: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. В. Агейкіна-Старченко ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2011. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему підвищення кваліфікації вчителів мистецьких дисциплін у системі післядипломної освіти. Проаналізовано розвиток і становлення післядипломної освіти вчителів мистецьких дисциплін, розглянуто її сучасний стан. Визначено сутність феномену підвищення кваліфікації вчителів мистецьких дисциплін як процесу розвитку особистісної, соціальної, предметної та метапредметної компетентностей на підставі даної міри засвоєння фаху (музика, образотворче мистецтво, хореографія), тобто володіння відповідною системою мистецько-професійних і психолого-педагогічних знань, професійно-виконавських умінь та навичок, особистих якостей, які забезпечують успішне вирішення професійних завдань в освітній галузі "Мистецтво - Естетична культура". Розкрито структуру професійної компетентності вчителів мистецьких дисциплін. Визначено критерії, рівні, показники підвищення кваліфікації вчителів мистецьких дисциплін. Обгрунтовано педагогічні умови, які забезпечують підвищення кваліфікації вчителів мистецьких дисциплін у системі післядипломної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Щ. р(4УКР)7
Шифр НБУВ: РА381615 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Біда Д. Д. 
Формування готовності вчителів природничих дисциплін щодо організації навчально-пізнавальної діяльності учнів загальноосвітньої школи: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Д. Д. Біда ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2010. — 20 с. — укp.

Розглянуто сутність навчально-пізнавальної діяльності й основ її організації вчителем. Обгрунтовано доцільність організації навчально-пізнавальної діяльності учнів засобами комплексного інноваційного педагогічного проекту. Сформульовано педагогічні умови формування готовності вчителів природничих дисциплін щодо організації навчально-пізнавальної діяльності учнів. З'ясовано, що моделювання готовності вчителів містить взаємопов'язані мотиваційний, цільовий, змістовий і діяльнісний компоненти. Запропоновано навчально-методичний комплекс. Експериментально доведено зафіксовану позитивну динаміку та гармонізацію критеріальних показників готовності вчителів природничих дисциплін щодо організації навчально-пізнавальної діяльності учнів за умов комплексного інноваційного педагогічного проекту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч421.220 + Б. р(4УКР)2 р3,022
Шифр НБУВ: РА369732 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Білик Н.І. 
Моделювання процесу навчання в системі підвищення кваліфікації вчителів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.І. Білик ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2005. — 21 с.: табл. — укp.

Обгрунтовано модульно-персонологічний підхід до системи підвищення кваліфікації вчителів, що передбачає набуття учасниками даного процесу знань, умінь користуватися логікою, методологією та системою наукового дослідження. Запропоновано технологію моделювання процесу навчання на підставі визначення дидактичних модулів у системі підвищення кваліфікації вчителів. Проаналізовано результати її упровадження. Розроблено моделі курсової підготовки: курси як організаційно-діяльнісну гру на базі одного педагогічного колективу; річні інтегровані курси пролонгованої ділової гри для фахівців суміжних предметів, які претендують на вищу кваліфікаційну категорію; дистанційні консалт-курси. Створено обласний науково-практичний освітньо-популярний журнал "Імідж сучасного педагога" та модульний посібник "Удосконалення педагогічної майстерності вчителів за умов особистісно орієнтованої освіти" для слухачів курсів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 +
Шифр НБУВ: РА335732

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Базелюк В.Г. 
Формування дослідницьких умінь керівників загальноосвітніх навчальних закладів у системі післядипломної педагогічної освіти: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.Г. Базелюк ; Держ. вищ. навч. закл. "Ун-т менеджменту освіти" АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування дослідницьких умінь керівників загальноосвітніх навчальних закладів (ЗНЗ) у системі післядипломної педагогічної освіти. Розкрито суть поняття "дослідницька діяльність керівника загальноосвітнього навчального закладу", визначено її зміст і структуру. Установлено, що ця діяльність є цілеспрямованим видом діяльності, зміст якої полягає в одержанні об'єктивної, науково-обгрунтованої, вірогідної інформації, необхідної для створення умов і застосування ефективних способів вирішення управлінських, педагогічних та інших проблем, які виникають у процесі функціонування та розвитку ЗНЗ за сучасних умов. Розроблено та науково обгрунтовано модель структурних складових процесу формування дослідницьких умінь керівників ЗНЗ в установах і закладах системи післядипломної педагогічної освіти. Запропоновано та впроваджено у навчальний процес програми спецкурсів "Технологія науково-педагогічного дослідження в школі", "Дослідницька діяльність керівника ЗНЗ: теорія та практика", а також методичні рекомендації щодо формування дослідницьких умінь керівників ЗНЗ у даній системі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411 + Ч489.514(4УКР)78 +
Шифр НБУВ: РА361807

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Бежанова Н.Л. 
Розвиток готовності вчителів у післядипломній педагогічній освіті до формування оцінювальних умінь молодших школярів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.Л. Бежанова ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2007. — 19 с. — укp.

Досліджено педагогічні умови розвитку готовності педагогів за умов післядипломної освіти до формування оцінювальних умінь у молодших школярів. Визначено суть категорії "оцінювальні уміння у молодших школярів" та обгрунтовано необхідність спеціальної підготовки педагогів до роботи з метою формування зазначених якостей в учнів. Визначено суть і описано зміст основних компонентів даної готовності вчителя. Розроблено й експериментально апробовано систему критеріїв і показників оцінки рівнів розвитку цієї професійно-особистісної якості. Запропоновано ефективні методи розвитку готовності до формування оцінювальних умінь у молодших школярів у системі післядипломної педагогічної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.28 + Ч79.514(4УКР)78 + Ч489.514(4УКР)78 +
Шифр НБУВ: РА348707

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Бичкова І.І. 
Організаційно-педагогічні засади навчання слухачів факультету довузівської підготовки (на матеріалі дисциплін природничого циклу): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / І.І. Бичкова ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 1999. — 19 с. — укp.

Досліджено організаційно-педагогічні засади навчання слухачів факультету довузівської підготовки вищого педагогічного закладу. Встановлено, що основними умовами ефективної підготовки слухачів ФДП є відповідний підбір їх контингенту; наявність науково обгрунтованих мети і змісту навчання, орієнтованих на вимоги профільних вступних випробувань та врахування прогресивних тенденцій у розвитку конкретних галузей наук і специфіку психофізіологічного розвитку слухачів. У основі розробленої методики професійного відбору майбутніх абітурієнтів природничого факультету закладена модель вчителя природничих дисциплін та система виявлення відповідності до неї психофізіологічних характеристик майбутніх абітурієнтів. Обгрунтовано технологію визначення мети і змісту навчання на ФДП, що детерміновані соціальним замовленням та освітніми стандартами. Розроблено та апробовано варіанти навчального плану і програм з курсів біології та хімії для природничого відділення ФДП, що базуються на дедуктивному підході до побудови наукової інформації, реалізації ідей розвитку особистості та забезпеченні наступності між школою та вузом. Автором визначено педагогічно доцільні сполучення методів та форм організації навчального процесу, його нормативне дидактико-методичне оснащення. Дані рекомендації з кадрового й матеріально-технічного забезпечення діяльності ФДП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)718.3

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Болсун С.А. 
Розвиток педагогічної техніки вчителя в процесі підвищення кваліфікації: Автореф. дис.... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.А. Болсун ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2002. — 21 с. — укp.

Досліджено проблему розвитку педагогічної техніки вчителя у системі підвищення кваліфікації. Доведено, що пріоритетним напрямком є запровадження гнучкої системи роботи за відповідною технологією у закладі післядипломної педагогічної освіти. Здійснено комплексний історико-педагогічний аналіз та систематизацію наукових підходів до проблеми. Розкрито сутність педагогічної техніки. Виділено особливості вияву педагогічної техніки вчителів. Розглянуто соціально-педагогічні умови для забезпечення ефективності процесу. Висвітлено поетатний характер створення програми спецкурсу "Педагогічна техніка вчителя". Розроблено технологію розвитку педагогічної техніки вчителя у процесі підвищення кваліфікації в закладі післядипломної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Ч489.514(4УКР)78
Шифр НБУВ: РА321546

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Буренко В.М. 
Андрагогічний підхід до професійної перепідготовки вчителя гуманітарного профілю: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.М. Буренко ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2005. — 22 с.: табл. — укp.

Проаналізовано стан проблеми професійної перепідготовки вчителя гуманітарного профілю в системі післядипломної педагогічної освіти в її історичному розвитку. Розкрито суть понять "післядипломна освіта", "освіта дорослих", "неперервна професійна освіта", "перепідготовка", "андрагогічний підхід". Установлено особливості організації навчального процесу на факультетах післядипломної освіти, проаналізовано процес формування мотиваційної готовності вчителя гуманітраного профілю до професійної перепідготовки. Обгрунтовано методику вдосконалення навчального процесу на факультетах післядипломної освіти, визначено пріоритетні напрями співпраці та взаємодії викладачів і студентів. Досліджено й експериментально перевірено вплив найефективніших методів і форм роботи у розвитку професійних умінь даних учителів. Розроблено та науково обгрунтовано методичні рекомендації для викладачів вищих навчальних закладів щодо удосконалення організаційних форм навчання вчителів даного профілю у процесі професійної перепідготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + С.р(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА335988

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Вітвицька С. С. 
Теоретичні і методичні засади педагогічної підготовки магістрів в умовах ступеневої освіти: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / С. С. Вітвицька ; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. — Житомир, 2011. — 42 с. — укp.

Досліджено проблему педагогічної підготовки магістрів за умов ступеневої освіти в історії, педагогічній теорії та практиці вищої школи в Україні та за кордоном. Обгрунтовано теоретичні та методичні засади педагогічної підготовки магістрів як динамічної системи та складової неперервної педагогічної освіти. Запропоновано та науково розроблено професіограму магістра освіти, концепцію та модульно-контекстну технологію педагогічної підготовки магістрів освіти в класичних і педагогічних університетах на принципах евристичної педагогіки. Засобами реалізації концепції та технології стали навчальна програма, підручник "Основи педагогіки вищої школи" за модульно-рейтинговою системою навчання для студентів магістратури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР) + Ч489.514(4/8)
Шифр НБУВ: РА380597 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Вітюк В.В. 
Розвиток професійно-особистісних якостей вчителів-предметників у системі післядипломної освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.В. Вітюк ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Дисертацію присвячено проблемі розвитку професійно-особистісних якостей вчителів-предметників у системі післядипломної освіти. Уточнено поняття "професійно-особистісні якості вчителів" та їх соціально-значущі критерії та ознаки. Конкретизовано зміст та організаційно-методичне забезпечення розвитку професійно-особистісних якостей вчителів-предметників у системі підвищення кваліфікації на взаємопов'язаних рівнях (область-район-школа). Визначено організаційно-педагогічні умови розвитку професійно-особистісних якостей вчителів-предметників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78
Шифр НБУВ: РА310215 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Вакуленко В.М. 
Акмеологічний підхід у теорії й практиці вищої педагогічної освіти України, Білорусі, Росії (порівняльний аналіз): автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / В.М. Вакуленко ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2008. — 44 с. — укp.

Досліджено історію виникнення та розвитку акмеологічних ідей в українській, білоруській та російській педагогічній теорії та практиці. Розкрито сутніть та особливості впровадження акмеологічного підходу в процес професійної підготовки педагога. Зроблено порівняльний аналіз програм розвитку педагогічної освіти, виявлено спільні та відмінні риси в системах підготовки педагогів й освітніх стандартах України, Росії, Білорусі у структурному та змістовому аспектах. Проведено порівняльне дослідження структурних і функціональних компонентів професійної готовності майбутніх педагогів до продуктивної діяльності. Розроблено концепцію реалізації акмеологічного підходу у вищій педагогічній освіті (АПВПО), на базі якої шляхом теоретичного моделювання розроблено концептуальну модель продуктивної педагогічної діяльності. З урахуванням виявлених порівняльних характеристик обгрунтовано шляхи впровадження акмеологічного підходу в теорію та практику вищої педагогічної освіти України з метою удосконалення та підвищення якості професійної підготовки майбутніх вчителів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР) + Ч489.514(4БІЛ) + Ч489.514(4РОС) + Ч311.69 + Ч489.511.203 +
Шифр НБУВ: РА358512

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
13.

Варецька О.В. 
Підготовка учителів початкових класів до економічного виховання школярів у системі післядипломної педагогічної освіти: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.В. Варецька ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні та методичні засади підготовки вчителів початкових класів у системі післядипломної педагогічної освіти до економічного виховання школярів, яке набуває рис духовно-економічного. Розкрито суть понять "духовно-економічне виховання молодших школярів", "готовність учителів початкових класів до духовно-економічного виховання молодших школярів", її основних компонентів: мотиваційного, змістового, операційно-результативного. Розроблено та науково обгрунтовано цілісну концепцію, технологію п'ятирічної пролонгованої підготовки вчителів початкових класів до духовно-економічного виховання школярів у системі післядопломної педагогічної освіти та модель її науково-методичного забезпечення. Уточнено положення, які характеризують готовність даних учителів до економічного виховання школярів. Розвинуто відомості про особливості органічного поєднання курсової та міжкурсової підготовки вчителів початкових класів у системі післядипломної педагогічної освіти. Розвинуто наукові положення про складові їх готовності до економічного виховання школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч421.357 +
Шифр НБУВ: РА358628

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
14.

Воротняк Л.І. 
Педагогічна технологія формування полікультурної компетенції магістрів у вищих педагогічних навчальних закладах: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.І. Воротняк ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. — Хмельниц., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему професійної підготовки магістрів у педагогічних ВНЗ, визначено особливості формування, критерії та рівні сформованості полікультурної компетенції студентів. Обгрунтовано й експериментально перевірено ефективність педагогічної технології формування полікультурної компетенції магістрів у педагогічних ВНЗ, розглянуто її концептуальний, змістовий, процесуальний компоненти. Визначено педагогічні умови дієвості запропонованої технології. Встановлено, що впровадження даної інновації у навчально-виховний процес сприяє покращанню теоретичних знань і практичних умінь міжкультурної взаємодії магістрів у педагогічних ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)01 + Ч489.511.352.13 +
Шифр НБУВ: РА362019

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Гораш К. В. 
Інформаційне забезпечення впровадження освітніх інновацій у систему підвищення кваліфікації педагогічних працівників: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / К. В. Гораш ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Визначено умови та конкретизовано етапи впровадження освітніх інновацій в інститутах післядипломної педагогічної освіти. Класифіковано види інформаційних джерел і ресурсів. Науково обгрунтовано структуру та зміст моделі інформаційного забезпечення впровадження освітніх інновацій у систему підвищення кваліфікації педагогічних працівників, сформульовано принципи її функціонування. Встановлено концептуально-теоретичний, змістовий, організаційно-педагогічний і технологічний. Впроваджено спецкурс "Інформаційне забезпечення впровадження освітніх інновацій", який сприяє підготовці педагогічних працівників до застосування розробленої моделі інформаційного забезпечення в інноваційній діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч311,01
Шифр НБУВ: РА378045 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
16.

Гуралюк А.Г. 
Управління закладом післядипломної педагогічної освіти із застосуванням комп'ютерних технологій: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.06 / А.Г. Гуралюк ; Ун-т менедж. освіти АПН України. — К., 2008. — 22 с. — укp.

Досліджено особливості управління закладом післядипломної педагогічної освіти (ЗППО). Визначено практичні потреби в їх інформатизації й автоматизації управлінської діяльності. Вперше теоретично обгрунтовано прогностичну модель управління ЗППО із застосуванням комп'ютерних технологій, експериментально підтверджено її ефективність та розроблено рекомендації щодо практичного використання. Визначено напрями діяльності, пов'язані з управлінням ЗППО, які потребують першочергового застосування комп'ютерних технологій. Обгрунтовано умови ефективного використання комп'ютерних технологій в управлінні навчальним закладом. Встановлено вимоги щодо програмного забезпечення, що застосовується в системі управління ЗППО.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:381 + Ч489.514(4УКР)783 +
Шифр НБУВ: РА357837

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Демченко В. В. 
Підготовка педагогічних кадрів в обласних інститутах післядипломної освіти до роботи з обдарованими школярами: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. В. Демченко ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Визначено проблеми, пов'язані з можливістю та необхідністю запровадження спеціалізованої підготовки педагогічних кадрів щодо роботи з обдарованими школярами в обласних інститутах післядипломної педагогічної освіти. Обгрунтовано й експериментально перевірено зміст та організаційні форми підготовки педагогічних кадрів щодо роботи з обдарованими школярами. Запропоновано методику діагностики готовності педагогів щодо навчання та виховання обдарованих школярів, яка дозволяє одержати інтегровану оцінку стану готовності, виявити проблеми та труднощі у роботі з даною категорією учнів. Експериментально підтверджено доцільність спеціальної підготовки педагогічних кадрів щодо роботи з обдарованими школярами в закладах післядипломної педагогічної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)783 + Ч421.220
Шифр НБУВ: РА371009 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Денисенко А.О. 
Організація моніторингу у виховної системи вищих педагогічних навчальних закладів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / А.О. Денисенко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблеми організації моніторингу виховної системи педагогічних ВНЗ. Розкрито особливості освітнього моніторингу, показано його значення як засобу покращання стану виховної системи педагогічного ВНЗ, який сприяє самоактуалізації особистості педагога (куратора студентської групи та майбутнього вчителя). Запропоновано визначення поняття "моніторинг виховної системи вищого педагогічного навчального закладу" як комплексу заходів щодо збору й аналізу інформації з метою вивчення й оцінювання якості професійної підготовки та прийняття рішень про розвиток виховного процесу на підставі аналізу виявлених типових особливостей і тенденції. Вперше науково обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови організації моніторингу виховної системи педагогічного ВНЗ, якими є: підготовка педагогічного колективу до проведення моніторингу виховної системи; організація взаємодії всіх суб'єктів педагогічного процесу на етапі моніторингової діяльності та їх забезпечення методичним інструментарієм. Доведено, що дані умови сприяють формуванню психологічної готовності викладачів до моніторингової діяльності, розвитку моніторингової компетентності суб'єктів педагогічного процесу, покращанню якості моніторингу та функціонування виховної системи педагогічного ВНЗ (упорядкованості виховної діяльності, згуртованості колективу викладачів і студентів, вихованості майбутніх учителів, створенню сприятливого виховного середовища). Розроблено методики реалізації визначених умов організації моніторингу виховної системи педагогічного ВНЗ. Розкрито сутність поняття моніторингової компетентності викладача педагогічного ВНЗ як сукупності знань, умінь, навичок та особистісних якостей, які забезпечують ефективність моніторингу різних аспектів педагогічного процесу або виховної системи. Встановлено показники та критерії визначення ефективності організації моніторингу виховної системи педагогічних ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.3 + Ч489.514(4УКР) к8 +
Шифр НБУВ: РА362262

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
19.

Дивак В. В. 
Розвиток економічної компетентності директорів загальноосвітніх навчальних закладів засобами інформаційно-комунікаційних технологій: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. В. Дивак ; "Ун-т менедж. освіти" НАПН України. — К., 2010. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Досліджено проблему розвитку економічної компетентності (ЕК) директорів загальноосвітніх навчальних закладів (ЗНЗ) засобами інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Висвітлено теоретичні засади економічної діяльності директорів ЗНЗ. Розкрито сутність поняття "економічна компетентність директорів ЗНЗ" та створено модель даної компетентності. Обгрунтовано технологію розвитку ЕК директорів ЗНЗ засобами ІКТ у системі підвищення кваліфікації. Розроблено спеціалізований навчальний курс "Розвиток економічної компетентності директорів ЗНЗ" і методичні рекомендації щодо її застосування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч421.411 + У9(4УКР)240.01
Шифр НБУВ: РА378190 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
20.

Дябел Л.І. 
Соціалізація студентів-першокурсників в умовах педагогічного університету: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Л.І. Дябел ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 21 с. — укp.

Розкрито суть понять "соціалізація студента-першокурсника", "соціально-педагогічна адаптація", "соціалізуюча діяльність". З'ясовано педагічні чинники впливу на процес соціалізації студентів. Визначено критерії та рівні соціалізованості студентів-першокурсників, їх змістове наповнення. Обгрунтовано й експериментально апробовано комплекс соціально-педагогічних умов, які забезпечують підвищення ефективності педагогічних впливів на процес соціалізації студентів-першокурсників. Розроблено методичні рекомендації щодо проведення соціально-виховних заходів у позанавчальній діяльності кураторами академічних груп першого року навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312(4УКР) + Ч489.514(4УКР)711 +
Шифр НБУВ: РА356774

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського