Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (160)Книжкові видання та компакт-диски (202)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю940.91$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 35
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Войтюк О.А. 
Формування психологічної компетентності викладачів іноземних мов вищих військових навчальних закладів: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.А. Войтюк ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. — Хмельниц., 2009. — 21 с. — укp.

Досліджено проблему формування психологічної компетентності викладачів іноземних мов ВВНЗ. Розкрито сутність психологічної компетентності викладача ВНЗ, визначено її місце та роль у структурі його професійної компетентності та педагогічній діяльності. Удосконалено структуру психологічної компетентності викладача ВНЗ. Запропоновано визначення, обгрунтовано основні параметри та розроблено програму формування психологічної компетентності викладача іноземної мови ВВНЗ, ефективність якої експериментально підтверджено. Наведено рекомендації щодо формування психологічної компетентності викладачів іноземних мов ВВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.91 +
Шифр НБУВ: РА368149

Рубрики:

      
2.

Мазаненко О.М. 
Формування психологічної готовності музичного керівника до роботи з музично обдарованими дітьми старшого дошкільного віку: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.М. Мазаненко ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2007. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано специфіку, розкрито суть поняття та встановлено структуру психологічної готовності музичного керівника. Доведено залежність ефективності професійної взаємодії з музично обдарованими дітьми віком 5 - 6-ти років від сформованості психологічної готовності та суб'єктної позиції музичних педагогів. Запропоновано визначення рівня суб'єктності музичних педагогів як системотвірний фактор психологічної готовності. Розвинуто відомості про особливості організації професійної педагогічної взаємодії з музично обдарованими дітьми, психологічної підготовки педагогічних працівників до діяльності за динамічних творчих умов. З'ясовано вплив суб'єктної позиції педагога на рівень його психологічної готовності до професійної діяльності. Розвинуто положення системного та діяльнісного підходу, гуманістичної психології.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.91 + Ю983.724 + Ч411.355.23 + Щ31р(4УКР)3-34 +
Шифр НБУВ: РА353178

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  

      
3.

Чорна І.М. 
Формування психологічної готовності майбутнього вчителя до профорієнтаційної роботи у школі: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / І.М. Чорна ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2003. — 20 с.: табл. — укp.

Визначено структуру психологічної готовності студента до профорієнтаційної роботи в школі, емпіричні показники, критерії оцінки та рівні сформованості даного феномену. Створено комплекс методик для діагностики рівня сформованості, розроблено систему психолого-педагогічної роботи з формування психологічної готовності студента до профорієнтаційної роботи в школі. На підставі результатів експериментального дослідження встановлено, що ефективність формування психологічної готовності студента до профорієнтаційної роботи в школі забезпечується шляхом комплексного формування мотиваційного, емоційного, когнітивного, операційно-дійового компонентів за умов домінуючої ролі когнітивного та операційно-дійового.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.91 р + Ю941.19 + Ч489.511.203 +
Шифр НБУВ: РА326240

Рубрики:

      
4.

Кужель М. М. 
Формування психологічної готовності до педагогічної діяльності викладачів фізичної культури: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / М. М. Кужель ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б. Хмельницького. — Хмельницький, 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування психологічної готовності викладачів фізичної культури до педагогічної діяльності у контексті їх рефлексивної активності. З'ясовано сутність і структуру психологічної готовності особистості до професійної діяльності, визначено рівні її сформованості в аспекті педагогічної діяльності викладачів фізичної культури. Розкрито значення рефлексії у формуванні психологічної готовності викладачів фізичної культури до педагогічної діяльності, з'ясовано види рефлексії й її показники. Розроблено рефлексивний практикум для формування психологічної готовності викладача фізичної культури до педагогічної діяльності й експериментально перевірено його ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю940.91 + Ч51 р31(4УКР)
Шифр НБУВ: РА377215 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
5.

Стрига Е. В. 
Формування професійного менталітету майбутніх учителів гуманітарних дисциплін: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Е. В. Стрига ; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського. — О., 2010. — 21 с. — укp.

Науково обгрунтовано сутність і структуру професійного менталітету майбутніх вчителів у взаємодії його компонентів: соціального, рефлексивного та нормативного. Визначено критерії: суспільний, оцінний, когнітивно-конативний. Охарактеризовано рівні сформованості професійного менталітету майбутніх вчителів гуманітарних дисциплін. Виявлено педагогічні умови формування професійного менталітету майбутніх вчителів гуманітарних дисциплін. Розроблено й експериментально апробовано модель формування зазначеного утворення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ю940.91
Шифр НБУВ: РА372846 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Полубоярина І.І. 
Формування професійної компетентності майбутніх учителів музики в педагогічному коледжі: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.І. Полубоярина ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування професійної компетентності майбутніх учителів музики. Розкрито сутність і структуру професійної компетентності майбутнього вчителя музики, обгрунтовано психолого-педагогічні умови її формування. Розроблено й експериментально перевірено модель процесу та педагогічну технологію формування професійної компетентності майбутніх учителів музики у педагогічному коледжі. Встановлено критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутніх учителів музики. Доведено, що ефективному формуванню професійної компетентності сприяє застосування таких форм навчально-виховної діяльності, як робота творчих гуртків; виконання творчих самостійних завдань; проведення уроків музики у школі, а також психолого-педагогічних тренінгів, ділових ігор. Розроблено зміст і методичне забезпечення спецкурсу "Формування професійної компетентності майбутніх учителів музики у процесі підготовки позакласних заходів у загальноосвітній школі", який впроваджено у навчальний процес Артемівського педагогічного училища, Стахановського педагогічного коледжу Луганського національного педагогічного університету ім. Т.Шевченка, Педагогічного коледжу Харківського гуманітарно-педагогічного інституту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.203 + Ю940.91 + Щ31 р(4УКР)31-3 +
Шифр НБУВ: РА360045

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
7.

Красюк Л.В. 
Формування основ професіоналізму майбутніх учителів початкових класів у процесі моделювання педагогічних ситуацій: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.В. Красюк ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

За результатами проведеного теоретико-експериментального дослідження визначено суть, якісні характеристики та рівні сформованості основ професіоналізму. Обгрунтовано та розроблено технологію їх формування у майбутніх учителів початкових класів у процесі моделювання педагогічних ситуацій. Виокремлено критерії сформованості основ професіоналізму. Експериментально доведено результативність розробленої технології, впроваджено практикум "Моделювання педагогічних ситуацій".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ю940.91 +
Шифр НБУВ: РА361652

Рубрики:

      
8.

Анцибор А.І. 
Соціально-психологічні характеристики особистості сільського вчителя як лідера громадської думки: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / А.І. Анцибор ; Ін-т соц. та політ. психології АПН України. — К., 2007. — 16 с. — укp.

Обгрунтовано теоретичні положення про сукупність соціально-психологічних рис сільського вчителя, висвітлено проблематику процесу формування громадської думки на селі в контексті впливу педагога та інших категорій і персонажів сільського населення. Визначено соціально-психологічний статус вчителя в проблемному полі сільського соціуму, розкрито лідерський потенціал на основі виявлення психосемантичної структури соціально значущих рис, що актуалізуються в процесі виконання громадських функцій. Показано ступінь впливу педагога на перебіг громадської думки як представника провідної категорії сільського соціуму. Проведено порівняльний аналіз образу сільського вчителя як лідера громадської думки в уявленнях односельчан, рефлексивну оцінку та самооцінку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.91 + Ю955.3 +
Шифр НБУВ: РА352885

Рубрики:

      
9.

Лісова Н.І. 
Розвиток психолого-педагогічної компетентності молодих учителів у системі післядипломної освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.І. Лісова ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Здійснено системний аналіз діяльності методичних служб на шкільному та міському/районному рівні стосовно розвитку психолого-педагогічної компетентності молодих учителів. Обгрунтовано необхідність створення відповідної методики, а також представлено експериментально перевірену методику цього розвитку, показано її позитивний вплив на розвиток даної компетентності й успішну адаптацію та становлення. Розроблено рекомендації щодо підготовки супровідників (адміністрації школи, вчителів-наставників, керівників методичних форм роботи, методистів методичного кабінету, практичних психологів) до управління організаційним супроводженням молодих учителів у системі методичної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Ч489.514(4УКР)78 + Ю940.91 +
Шифр НБУВ: РА340626

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
10.

Федорчук В.В. 
Психолого-педагогічна підготовка майбутнього вчителя до організації музично-пізнавальної діяльності учнів початкової школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.В. Федорчук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Висвітлено проблему підготовки майбутнього вчителя до організації музичного пізнання в початкових класах. Обгрунтовано значення ідей гуманістичної психології, феноменології, роль рефлексії, внутрішньодіалогового мислення у пізнанні музичного мистецтва. Визначено критерії та рівні готовності студентів до організації рефлексивної музично-пізнавальної діяльності. Розроблено й апробовано поетапну методику психолого-педагогічної підготовки студентів до організації музичного пізнання в початковій школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31р(4Укр)31-3 + Ю940.91 + Ч489.518.3
Шифр НБУВ: РА317082 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
11.

Чернобровкін В.М. 
Психологія прийняття рішень у педагогічній діяльності: Автореф. дис... д-ра психол. наук: 19.00.07 / В.М. Чернобровкін ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 42 с. — укp.

Досліджено механізми й особливості процесу прийняття вчителями рішень за проблемних ситуацій педагогічної діяльності. На підставі аналізу різних форм детермінації активності педагога - причинної, цільової та ціннісної - утверджується положення про ієрархічну будову механізмів, на базі яких здійснюється процес прийняття рішень за проблемних ситуацій педагогічної діяльності. На рівні причинної детермінації активність педагога розгортається за схемою поведінки, її зміст і напрямок визначається поєднанням зовнішньої ситуаційної стимуляції з афективно-поведінковими патернами, сформованими за процесу індивідуального розвитку педагога та спрямованими на захист і підтримку цілісності його Я. У аспекті цільової детермінації активність педагога постає як діяльність, що контролюється процесами свідомого цілепокладання. Діяльнісна будова процесу прийняття педагогічного рішення може бути описана з використанням змістовно-смислової та функціонально-операційної складових. Змістовно-смислову сторону процесу прийняття рішення утворює динаміка сенсів, які актуалізуються під час сприймання ситуації, обміркування та зважування рішення впродовж усього процесу. Запропоновано функціональну модель структури процесу прийняття рішення у педагогічній діяльності, яка передбачає використання системи дій і операцій, здійснюваних педагогами на усіх етапах цього процесу. Досліджено певні закономірності, взаємопов'язані з впливом на процес прийняття педагогічних рішень ціннісних детермінант. Визначено критерії ефективності педагогічних рішень і встановлено, що за умов спеціально організованої діяльності, яка є базою технології рефлексивно-цільового тренінгу, у вчителів розвиваються уміння прийняття ефективних педагогічних рішень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.222 + Ю940.91-39 + Ч421.3 +
Шифр НБУВ: РА351872

Рубрики:

      
12.

Вовк В.П. 
Психологічна підготовка вчителя початкових класів до роботи із соціально занедбаними учнями: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / В.П. Вовк ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено проблеми психологічної підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи з соціально занедбаними учнями. Теоретично обгрунтовано та практично доведено необхідність формування у них психологічної компетентності для успішної роботи з дітьми такої категорії. Виділено конкретні професійно-психологічні якості, які є її складовими. Висвітлено причини соціальної занедбаності. Проаналізовано погляди на це явище вітчизняних і зарубіжних учених. Розкрито розуміння психологічної компетентності, досліджено рівні її сформованості у студентів педагогічного навчального закладу, особливості їх становлення та цілеспрямованого розвитку. Наведено результати апробації розробленого спецкурсу "Методика роботи з соціально занедбаними учнями".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.620.2-81 + Ч489.518.3 + Ю940.91 +
Шифр НБУВ: РА349824

Рубрики:

      
13.

Макаренко С.С. 
Психологічні умови розвитку комунікативної компетентності учителя: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / С.С. Макаренко ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2001. — 18 с. — укp.

Вивчено психологічні умови розвитку комунікативної компетентності учителя. Теоретично обгрунтовано й експериментально виявлено залежність розвитку комунікативної компетентності від сформованості у вчителів рефлексивного ставлення до себе як до суб'єктів професійно-педагогічної діяльності, адекватності та повноти їх уявлень про власну особистість, специфіки їх "імпліцитної концепції особистості", на підставі якої оцінено партнерів у спілкуванні, за наявністю в них умінь диференціювати й адекватно виражати власні почуття та психоемоційні стани. Розроблено й апробовано методику розвитку у вчителів продуктивного рівня комунікативної компетентності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-994 + Ю940.91 + Ч421.430
Шифр НБУВ: РА312542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
14.

Кононенко А.О. 
Психологічні складові індивідуального іміджу сучасного педагога: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / А.О. Кононенко ; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечнікова. — О., 2003. — 20 с. — укp.

З застосуванням іміджелогічного підходу розглянуто педагогічну діяльність та оцінено її ефективність з погляду стихійного чи свідомого формування конкретного іміджу педагога. Висвітлено механізм формування індивідуального іміджу педагога як стереотипізацію будь яких моделей професійної поведінки, прийняття їх як символів успіху чи невдачі педагогічної діяльності. На базі такого розуміння розроблено конкретні методики конструювання індивідуальних іміджів у педагогічній діяльності. Виділено вимірювані та верифіковані соціально-психологічні характеристики особистості, що впливають на ефективність іміджевої поведінки педагога. Розроблено методику виміру ефективності індивідуального іміджу, що базується на методах виміру узгодженості/неузгодженості групових оцінок і самооцінок, а також схему конструювання індивідуального іміджу педагога, яка дозволяє підвищити авторитет вчителя та посилити його вплив на вихованців у процесі професійної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.91-7 + Ч421.421 +
Шифр НБУВ: РА323079

Рубрики:

      
15.

Вітюк Н.Р. 
Психологічні особливості формування комунікативних здібностей у майбутніх вчителів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.Р. Вітюк ; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. — Рівне, 2002. — 20 с. — укp.

Наведено структуру змістових характеристик комунікативних здібностей вчителя, розкрито їх специфіку в гуманістичній парадигмі освіти. Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено модель формування комунікативних здібностей у майбутніх вчителів. Показано взаємозв'язок між результативністю формування даних здібностей у майбутніх вчителів і психологічними умовами (рівнем потреби у спілкуванні студента, особливостями спілкування у студентській групі). Встановлено, що умовою формування комунікативних здібностей у майбутніх вчителів є їх комунікативна підготовка під час навчання у вузі. Виокремлено психологічні передумови ефективної комунікативної підготовки, обгрунтовано використання психолого-педагогічних форм зазначеної підготовки, визначено напрями подолання комунікативної неготовності та некомпетентності студентів. Встановлено шляхи оптимізації процесу формування комунікативних здібностей у майбутніх вчителів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.4 + Ю940.91 + Ч489.511.203
Шифр НБУВ: РА319693 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
16.

Максимчук Н.П. 
Психологічні особливості становлення ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.П. Максимчук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Поглиблено та розширено зміст поняття "ціннісні орієнтації майбутнього вчителя" як центрального компонента професійної спрямованості студента педагогічного вузу, що визначає успішність аксіологічної діяльності, формування світоглядної позиції та визначення особистісного смислу педагогічної діяльності. Встановлено чинники, що впливають на динаміку ціннісних орієнтацій, ієрархічну структуру, шляхи та засоби їх розширення. Виявлено зв'язок змісту ціннісних орієнтацій з особистісними характеристиками студентів педагогічного вузу (рівень самоактуалізації особистості майбутнього вчителя та його професійно-педагогічна спрямованість). Обгрунтовано, розроблено та апробовано систему розширення цінностей майбутнього вчителя активними методами навчання, практичні рекомендації викладачам психологічних дисциплін щодо процесу становлення ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя в процесі професійної підготовки у вищому навчальному педагогічному закладі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.91 + Ч489.511.203
Шифр НБУВ: РА311590 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
17.

Павлюк М. М. 
Психологічні особливості становлення професійної ідентичності вчителя основної школи: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / М. М. Павлюк ; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано досвід вивчення феноменів ідентичності у вітчизняних і зарубіжних дослідженнях. Розкрито сутність поняття професійної ідентичності вчителя. Охарактеризовано структурні компоненти професійної ідентичності вчителя: когнітивний, емоційно-ціннісний та поведінковий. Виявлено, що у вчителів із позитивним характером позиціонування професійного середовища рівень сформованості професійної ідентичності менше залежить від стажу педагогічної діяльності ніж у групі із негативним позиціонуваннням. Розроблено й апробовано програму соціально-психологічного супроводу процесу становлення професійної ідентичності вчителя та доведено її ефективність. Визначено послідовність становлення професійної ідентичності вчителя за компонентами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.91 + Ю952.2
Шифр НБУВ: РА374803 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
18.

Джелілова Л.Р. 
Психологічні особливості розвитку професійного мислення у майбутніх вчителів початкової школи: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л.Р. Джелілова ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2008. — 19 с. — укp.

Досліджено психологічні особливості розвитку професійного мислення майбутніх учителів початкових класів за умов ВНЗ. Узагальнено наукові підходи до цієї проблеми й обгрунтовано модель розвитку даного мислення. Поняття "професійного мислення" розглянуто як найвищий пізнавальний процес виявлення, осмислення та розв'язання професійних завдань, заснований на системі мисленнєвих дій і детермінований індивідуально-особистісними рисами вчителя. Доведено, що професійне мислення - складне, особистісне утворення, тісно пов'язане з реальною життєдіяльністю людини, яке регулюється на підставі соціальних і індивідуальних критеріїв і здійснюється на засадах цілеспрямованої аткивності людини. Розглянуто мотиваційні, змістово-операційні, рефлексивно-самооцінювальні складові професійного мислення вчителів початкових класів і умови їх розвитку у системі вузівської підготовки. Розроблено психолого-дидактичну технологію розвитку, що реалізується на основі задачного й особистісно-діяльнісного підходів до навчання майбутніх вчителів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.91-513 + Ч489.518.3 +
Шифр НБУВ: РА358574

Рубрики:

      
19.

Кравців О. 
Психологічні особливості розвитку професійної рефлексії викладачів вищих педагогічних навчальних закладів: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. Кравців ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2009. — 20 с. — укp.

Розкрито психологічну сутність й обгрунтовано умови розвитку професійної рефлексії викладачів вищих педагогічних навчальних закладів (ВПНЗ). Висвітлено структурно-функціональні особливості професійної рефлексії, показано її роль у педагогічній діяльності викладачів. Проаналізовано чинники, які впливають на розвиток професійної рефлексії. Обгрунтовано концептуальну модель професійної рефлексії викладача ВПНЗ, охарактеризовано типи та види рефлексії, рефлексивні дії й уміння. Експериментально встановлено й інтерпретовано тенденції професійної рефлексії викладачів ВПНЗ, визначено її типи, рівні й умови розвитку. Експериментально доведено, що здатність до професійної рефлексії підвищує якісні та кількісні показники їх професійної діяльності. Розроблено й апробовано у формувальному експерименті семінар-тренінг розвитку професійної рефлексії викладачів ВПНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.91 + Ч481.42 +
Шифр НБУВ: РА369012

Рубрики:

      
20.

Матвійчук Т.В. 
Психологічні особливості розвитку педагогічних здібностей викладачів вищого навчального закладу: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т.В. Матвійчук ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. — Хмельниц., 2009. — 20 с. — укp.

Уперше розроблено структурно-функціональну модель та розкрито психологічні особливості розвитку педагогічних здібностей викладачів ВНЗ. Експериментально виділено типи функціональних взаємозв'язків професійно-педагогічних і предметно-педагогічних здібностей, стилю педагогічної діяльності й індивідуально-психологічних характеристик викладачів ВНЗ у процесі професійної діяльності. Удосконалено комплексну методику вивчення педагогічних здібностей викладачів ВНЗ. Розкрито вплив предметної спрямованості й етапу професійного становлення на формування стилю педагогічної діяльності та психологічної структури педагогічних здібностей викладачів ВНЗ. Визначено індивідуально-психологічні детермінанти розвитку педагогічних здібностей та індивідуальності викладача ВНЗ у процесі його професійної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.91-724 + Ч481.421 +
Шифр НБУВ: РА368472

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського