Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (384)Книжкові видання та компакт-диски (302)
Пошуковий запит: (<.>U=ч489.518.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Закорченна Г.М. 
Підготовка студентів до педагогічного менеджменту в дошкільній освіті: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Г.М. Закорченна ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2000. — 20 с. — укp.

Досліджено закономірності організації процесу професійної підготовки студентів до педагогічного менеджменту в дошкільній освіті на рівні керівництва сучасним дошкільним виховним закладом. Теоретично обгрунтовано концепцію сутності та функціональної структури професійної діяльності керівника дошкільного закладу як менеджера дошкільної освіти, визначено її етапи та способи реалізації. Виявлено рівні оволодіння студентами основними функціями педагогічного менеджменту та розроблено методику їх діагностики. Експериментально апробовано ефективність чотирьох технологій підготовки студентів до здійснення функцій педагогічного менеджменту в дошкільній освіті.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1
Шифр НБУВ: РА310516 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Голота Н.М. 
Формування художніх і конструктивних умінь у майбутніх вихователів дошкільних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / Н.М. Голота ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Дисертацію присвячено формуванню художніх і конструктивних умінь у майбутніх спеціалістів дошкільного профілю. Проведений аналіз педагогічних, психологічних, методичних джерел свідчить про відсутність спеціальних досліджень з даної проблеми. На основі дослідження розроблено та обгрунтовано програму курсу "Художня праця" для дошкільних відділень педагогічних вузів. Визначено структуру художніх і конструктивних умінь, виявлено основні умови ефективності їх формування, відображено процес і результати експериментального дослідження. Методикою експерименту передбачалось створення спеціально орієнтованої творчої навчальної діяльності, спрямованої на формування художніх і конструктивних умінь за допомогою системи навчальних і творчих завдань. Аналіз результатів експерименту доводить ефективність розробленої методики формування художніх і конструктивних умінь у майбутніх вихователів дошкільних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1
Шифр НБУВ: РА310523 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Загородня Л. П. 
Формування основ педагогічної техніки в майбутніх фахівців дошкільного виховання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / Л. П. Загородня ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування основ педагогічної техніки майбутніх фахівців дошкільного виховання як важливої складової їх професійної майстерності. Запропоновано структуру педагогічної техніки вихователя дитячого садка в сучасній професіограмі педагога дошкільного закладу. Визначено зміст педагогічних умінь фахівця дошкільного виховання, зважаючи на специфіку професійної діяльності. Апробовано авторську програму та методику формування основ педагогічної техніки у майбутніх вихователів дитячого садка. Наведено методичні рекомендацїї для викладачів вищих навчальних закладів щодо формування основ педагогічної техніки в майбутніх фахівців дошкільного виховання. Визначено важливі аспекти досліджуваної проблеми, які потребують подальшого вивчення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1
Шифр НБУВ: РА313213 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Кучерявий О.Г. 
Теоретичні і методичні основи організації професійного самовиховання майбутніх вихователів дошкільних закладів і вчителів початкових класів: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / О.Г. Кучерявий ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2002. — 37 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано концепцію та модель організації професійного самовиховання майбутніх педагогів дошкільної та початкової шкільної ланок освіти в аспекті їх цілісної підготовки, визначено сутність професійного самовиховання, готовності до його організації, культури самовиховання. Досліджено структуру активності студентів у самовиховній роботі та структуру їх інтегральної готовності до педагогічної діяльності. З'ясовано зміст моделі спеціаліста-педагога як цільового орієнтира самовиховних дій. Сформульовано базові закономірності та принципи організації професійного самовиховання студентів. Розкрито та обгрунтовано систему педагогічного забезпечення активності майбутніх спеціалістів у самовихованні, сукупність умов, важливих для її ефективного функціонування (необхідних і достатніх для розвитку інтересу до роботи над собою, формування особистісного смислу та мотивів професійного самовиховання, забезпечення регулюючого впливу позитивних емоцій і адекватної самооцінки на активність студентів у самовиховній діяльності, успішності використання викладачами методів стимулювання самовиховної активності). Експериментально доведено залежність між рівнями активності студентів у професійному самовихованні й рівнями їх інтегральної готовності до педагогічної діяльності. Розроблено методику організації професійного самовиховання майбутніх спеціалістів-педагогів у вищих педагогічних закладах освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч489.518.3
Шифр НБУВ: РА321651

Рубрики:

      
5.

Бенера В.Є. 
Формування пізнавальної самостійності в майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів засобами інтелектуальної гри: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.Є. Бенера ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Визначено структуру пізнавальної самостійності, виявлено основні умови ефективності її формування, та відображено процес і результати експериментального дослідження. Зазначено, що розроблену програму формування пізнавальної самостійності апробовано серед майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. Підтверджено ефективність даної моделі поетапного формування пізнавальних умінь у студентів дошкільного відділення із застосуванням адекватних меті та завданням навчання форм, інтерактивних методів, зокрема, інтелектуальної гри, побудованої на педагогічній взаємодії у пізнанні. Визначено психолого-педагогічні умови формування даної самостійності у майбутніх фахівців дошкільної справи за умов коледжу: систематичне та цілеспрямоване опанування студентами психолого-педагогічних засобів, професійно значущих пізнавальних умінь і навичок; розуміння викладачами та студентами пізнавальних задач, осмислення варіантів їх розв'язання через систему педагогічних питань і категорій як головних компонентів змісту психолого-педагогічних дисциплін; організація педагогічної взаємодії студентів у процесі інтелектуальних ігор, які дозволяють оптимально інтеріориозувати відповідний зміст навчання у процесі інтелектуального тренінгу; актуалізація внутрішньої та зовнішньої активності та самостійності студентів у творчому пошуку ними способів організації власної професійно-педагогічної діяльності за умов коледжу та дошкільних навчальних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 +
Шифр НБУВ: РА323668

Рубрики:

      
6.

Підкурганна Г.О. 
Теоретико-методологічні та методичні основи художньо-педагогічної підготовки студентів факультету дошкільного виховання педагогічного університету: Автореф. дис. д-ра пед. наук: 13.00.04 / Г.О. Підкурганна ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2003. — 40 с. — укp.

Закономірності художньої освіти, ідеї демократизації, інтеграції, фундаменталізації, глобалізації освіти, ідеї системно-синергетичного підходу, міждисциплінарний відбір і блочно-модульне структурування інваріантного та варіативного змісту спеціальної навчальної дисципліни розглянуто як теоретико-методологічні засади художньо-педагогічної підготовки. Встановлено, що організаційно-методичну умову функціонування художньо-педагогічної підготовки утворює розробка та впровадження у методичне керування технології моделювального навчання, що дозволило здійснити орієнтоване вивчення спеціальної навчальної дисципліни, сформувати у студентів високий рівень художньо-педагогічних знань і професійного мислення, активізувати самоосвіту, саморозвиток, самоактуалізацію особистості кожного студента, встановити суб'єкт-суб'єктну педагогічну взаємодію викладача та студента.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч489.518.1
Шифр НБУВ: РА323332

Рубрики:

      
7.

Танько Т.П. 
Теорія та практика музично-педагогічної підготовки майбутніх вихователів дошкільних закладів у педагогічних університетах: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Т.П. Танько ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2004. — 41 с. — укp.

Науково обгрунтовано сутність і структуру музично-педагогічної підготовки майбутніх вихователів до музично-естетичного виховання дошкільників. Визначено педагогічні умови та шляхи впровадження на факультетах дошкільного виховання програми з музичного виховання, що активізує процес підготовки майбутніх педагогів до професійної діяльності у дошкільних установах, з'ясовано сутність їх музично-педагогічної компетентності, уточнено критерії та показники рівнів її сформованості. Розроблено та впроваджено організаційно-методичну систему підготовки студентів до музично-естетичного виховання дошкільників, проаналізовано особливості становлення даного процесу. Визначено специфіку формування музично-педагогічної компетентності майбутнього вихователя як результату спеціально організованої музично-педагогічної підготовки. Уточнено критерії та обгрунтовано рівні сформованості готовності студентів до музично-естетичного виховання дошкільників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Щ31р(4УКР)31-3 +
Шифр НБУВ: РА331245

Рубрики:
  

Географічні рубрики:
  

      
8.

Шевченко І.В. 
Педагогічні умови організації самостійної іншомовної діяльності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.В. Шевченко ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2006. — 20 с. — укp.

Установлено залежність ступенів розвитку англійського мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів від рівня сформованості у них умінь з організації самостійної іншомовної діяльності. Обгрунтовано педагогічні умови організації їх такої діяльності. Розроблено й апробовано дидактичну модель формування в майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів умінь з організації самостійної іншомовної діяльності за етапами: когнітивно-збагачувальним, репродуктивно-відтворювальним, продуктивно-творчим, регулятивно-рефлексивним.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ш12-913 +
Шифр НБУВ: РА348254

Рубрики:

      
9.

Хращевська О.О. 
Підготовка майбутніх учителів до формування у молодших школярів художньо-естетичного ставлення до довкілля: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.О. Хращевська ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2007. — 20 с. — укp.

Здійснено аналіз проблеми підготовки майбутніх учителів до формування у молодших школярів художньо-естетичного ставлення до довкілля у теоретичному та практичному аспектах. Визначено критерії та рівні даної підготовки. Розроблено модель процесу підготовки у вищій педагогічній школі майбутніх фахівців до формування художньо-естетичного ставлення молодших школярів до довкілля як педагогічної системи. Виявлено технологію реалізації визначених педагогічних умов підготовки майбутніх педагогів до вирішення зазначеної проблеми. Установлено динаміку змін за рівнями даної підготовки студентів під впливом експериментальної системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч489.518.1 + Ч489.518.1 + Ч489.518.1
Шифр НБУВ: РА351697

Рубрики:

      
10.

Галаманжук Л.Л. 
Підготовка майбутніх дошкільних педагогів до комплексного використання творів пластичного мистецтва у вихованні старших дошкільників: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.Л. Галаманжук ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2007. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано шляхи підвищення ефективності підготовки студентів вищих навчальних закладів України, що навчаються за спеціальністю "Дошкільне виховання" до комплексного використання творів пластичного мистецтва у вихованні старших дошкільників. Розроблено й апробовано систему підготовки майбутніх дошкільних педагогів до фахової діяльності, визначено її мету, завдання, зміст, принципи, форми, засоби контролю та умови ефективної реалізації. Визначено компоненти, критерії та рівні готовності студентів до виховання старших дошкільників на основі використання творів пластичного мистецтва. Експериментально доведено, що навчання в предметно-розвивальному середовищі, проведення спеціальних консультативних семінарів-практикумів до початку педагогічної практики, розробка індивідуального пакета наочно-інформаційного забезпечення занять сприяє значному підвищенню рівня професійної готовності майбутніх дошкільних педагогів, зокрема, до комплексного використання творів світового пластичного мистецтва у вихованні старших дошкільників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.355.22 +
Шифр НБУВ: РА353914

Рубрики:

      
11.

Левінець Н.В. 
Формування професійної готовності майбутніх вихователів до здійснення фізичного виховання дошкільників на засадах народних традицій: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.В. Левінець ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему формування готовності студентів до використання народних традицій фізичного виховання як важливої складової професійної підготовки майбутніх вихователів. Розроблено структуру гостовності вихователя, здатного вирішувати завдання фізичного виховання дітей на засадах народних традицій. Визначено зміст професійних умінь майбутнього фахівця дошкільної освіти з урахуванням специфіки діяльності у сфері фізичної культури. Розроблено й апробовано програму та методику формування у студентів готовності до застосування народних традицій у фізичному вихованні дітей. Наведено методичні рекомендації щодо впровадження народних виховних традицій у зміст фахової підготовки майбутніх вихователів. Підтверджено ефективність запропонованої моделі поетапного формування професійної готовності у студентів спеціальності "Дошкільне виховання" із застосуванням адекватних меті та завданням навчання форм, методів, прийомів і засобів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.354 +
Шифр НБУВ: РА349606

Рубрики:

      
12.

Жаровцева Т.Г. 
Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з неблагополучними сім'ями: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Т.Г. Жаровцева ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2007. — 44 с. — укp.

Науково обгрунтовано концептуальні підходи до розробки змісту й організації підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з неблагополучними сім'ями. Розроблено модель процесу даної підготовки, яка передбачає упорядкування цього процесу та модифікацію його відповідно до мети та змісту навчання студентів. Визначено основні критерії та показники, педагогічні умови підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до зазначеної роботи, а саме: впровадження відповідної кредитно-модульної системи; забезпечення рефлексії у цій системі; педагогізацію взаємодії з неблагополучними сім'ями на базі інтерактивного підходу; конструювання особистісно-орієнтованих технологій підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти; міждисциплінарну інтеграцію змісту вищої педагогічної освіти; оволодіння діагностичною діяльністю за умов організації педагогічної підтримки неблагополучної сім'ї. Розроблено педагогічну теорію проблеми, визначено її принципи, фактори, критерії, закономірні явища.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.514 +
Шифр НБУВ: РА349582

Рубрики:

      
13.

Ковалевська Н.В. 
Професійна підготовка студентів факультетів дошкільної педагогіки до роботи у сім'ях: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.В. Ковалевська ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2007. — 18 с. — укp.

Обгрунтовано необхідність спеціальної підготовки студентів факультетів дошкільної педагогіки до роботи за умов сім'ї. Проведено аналіз змістового й операційного компонентів даної підготовки та показано, що майбутні вихователі не готові здійснювати таку професійну діяльність високого рівня. Визначено критерії їх готовності до роботи за умов сім'ї, а саме: педагогічну та соціально-правову компетентність; комунікативну компетентність; імпровізаційні уміння. Розроблено й експериметально перевірено модель підготовки студентів факультутів дошкільної педагогіки до роботи за умов сім'ї, що грунтується на педагогіко-герменевтичному підході. Структурними компонентами розробленої моделі є: цільовий, стимуляційно-мотиваційний, змістовий, операційно-діяльнісний, контрольно-регулятивний, оціночно-мотиваційний. Здійснено модифікацію змістового й операційно-діяльнісного компонентів професійно-педагогічної підготовки на базі розробленого курсу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч495 +
Шифр НБУВ: РА349386

Рубрики:

      
14.

Петренко С.А. 
Підготовка майбутніх вихователів до формування у дітей дошкільного віку основних рухових умінь і навичок: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.А. Петренко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України. — К., 2007. — 19 с. — укp.

Визначено психолого-педагогічні аспекти професійної підготовки майбутніх вихователів до формування у дошкільників основних рухових умінь і навичок. Визначено критерії діагностування даної підготовки. Охарактеризовано функціональні обов'язки вихователя дошкільного навчального закладу, підготовленого до навчання дітей життєво важливих рухів у сучасній професіограмі педагога. Визначено зміст педагогічних умінь фахівця дошкільного виховання з урахуванням специфіки професійної діяльності. Підтверджено ефективність запропонованої моделі поетапної підготовки студентів до дошкільного виховання з застосуванням адекватних меті та завданням навчання форм і методів. Теоретично обгрунтовано умови, які забезпечують ефективність процесу їх підготовки до формування у дошкільників основних рухових умінь і навичок.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.354.4 +
Шифр НБУВ: РА349996

Рубрики:

      
15.

Зонтова С.Є. 
Формування професійно-зорієнтованого спілкування майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів (на матеріалі іноземних мов): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.Є. Зонтова ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2008. — 23 с. — укp.

Досліджено проблему формування професійно-зорієнтованого спілкування англійською мовою майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів (ДНЗ). Проаналізовано теоретичні підходи щодо відбору змісту професійно-спрямованого навчального матеріалу у процесі вивчення іноземної мови. З'ясовано мотивацію навчання студентів професійно-зорієнтованого іншомовного спілкування. Визначено критерії, показники та рівні сформованості даної якості. Теоретично обгрунтовано й експериментально доведено ефективність запропонованих умов формування професійно-зорієнтованого спілкування майбутніх вихователів ДНЗ, якими є реалізація системи спеціальних навчальних вправ й інтенсифікації процесу навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ш143.21-913.33 +
Шифр НБУВ: РА357757

Рубрики:

      
16.

Прокоф'єва М.Ю. 
Інтеграція педагогічної підготовки майбутніх вихователів дошкільних закладів і вчителів початкових класів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / М.Ю. Прокоф'єва ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2008. — 21 с. — укp.

Розкрито сутність понять "інтеграційні процеси", "педагогічна інтеграція", "інтегративно-педагогічна діяльність", "фахівець інтегративного профілю". Проаналізовано етапи розвитку та методологічні концепти інтеграційно-освітніх процесів. Розроблено й експериментально апробовано модель інтегративної підготовки майбутнього вихователя дошкільних закладів - учителів початкових класів. Визначено етапи (мотиваційний, інформаційно-методичний, функціонально-інструментальний, ціннісний, оцінно-рефлексивний), критерії (мотиваційно-ціннісний, когнітивний, операційно-діяльнісний, рефлексивний) та їх показники й рівні (репродуктивний, творчо-репродуктивний, творчий) професійно-педагогічної готовності фахівця до інтегративної діяльності. Визначено умови інтегративної педагогічної підготовки майбутніх вихователів дошкільних закладів - учителів початкових класів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч489.518.3 + Ч489.511.207 +
Шифр НБУВ: РА355827

Рубрики:

      
17.

Шапаренко Х.А. 
Формування професійної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів на засадах акмеологічного підходу: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Х.А. Шапаренко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування професійної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів на засадах акмеологічного підходу. Визначено сутність професійної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів, розкрито її зміст і структуру. Охарактеризовано компоненти професійно компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів: особистісний (мотиваційну сферу, особистісні якості та педагогічні здібності особистості), змістово-процесуальний (професіонально-педагогічні знання й уміння), рефлексивно-оцінювальний (готовність до самоаналізу та самооцінювання педагогічної діяльності, прагнення до самовдосконалення), креативний (здатність до саморозвитку, виявлення творчого потенціалу дітей і прагнення до їх різнобічного розвитку). Розроблено й експериментально перевірено технологію формування професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку на засадах акмеологічного підходу у ВНЗ, спрямовану на поетапне становлення компонентів даної якості, що передбачає такі етапи: підготовчий, процесуальний, рефлексивний та узагальнювальний. Доведено ефективність розробленої технології формування професійної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів на засадах акмеологічного підходу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч489.511.69 +
Шифр НБУВ: РА361138

Рубрики:

      
18.

Кондратенко Р.В. 
Формування готовності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до виховання відповідальності у дітей старшого дошкільного віку: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Р.В. Кондратенко ; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. — Черкаси, 2009. — 20 с. — укp.

Розкрито зміст і структуру готовності студентів до виховання відповідальності в старших дошкільників. Обгрунтовано рівні сформованості даної готовності (високий, достатній, низький), визначено їх якісні характеристики. Науково обгрунтовано й експериментально перевірено модель і технологію реалізації педагогічних умов, що забезпечують формування готовності майбутніх вихователів дошкільних закладів до виховання відповідальності у старших дошкільників. Визначено етапи реалізації цієї технології (інформаційно-пізнавальний, технологічно-діяльнісний, творчо-коректувальний). Розроблено методичні рекомендації щодо формування в студентів даної готовності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.352.17 + Ч411.334 +
Шифр НБУВ: РА364133

Рубрики:

      
19.

Залізняк А.М. 
Підготовка майбутніх вихователів до роботи з батьками з морального виховання дітей старшого дошкільного віку: автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / А.М. Залізняк ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Проаналізовано суть і стан проблеми підготовки майбутніх вихователів до роботи з батьками з морального виховання дітей старшого дошкільного віку у педагогічній теорії та практиці вищої школи. Визначено зміст поняття готовності майбутнього вихователя до даної роботи. Розкрито суть поняття "педагогічна взаємодія вихователів і батьків", критерії, показники та рівні дослідженого виду готовності. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено модель підготовки майбутнього вихователя до зазначеного виду діяльності, яка дозволяє з'ясувати взаємозв'язки етапів, компонентів підготовки, принципів, форм, методів навчання. За результатами експериментальної роботи доведено ефективність запропонованої моделі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.514 + Ч411.352 +
Шифр НБУВ: РА366539

Рубрики:

      
20.

Мордоус І.О. 
Модульно-рейтингова система підготовки фахівців до навчання іноземної мови дітей дошкільного віку: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.О. Мордоус ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 21 с. — укp.

Розкрито особливості підвищення якості професійної підготовки фахівців дошкільної освіти до навчання дітей іноземної мови за сучасних умов реалізації технологічного підходу. Розроблено модель функціональної структури підготовки фахівців даної спеціалізації та концептуальні основи її реалізації: визначено основні напрями організації навчальної діяльності студентів, охарактеризовано комплекс компонентів готовності фахівця зазначеного профілю. Обгрунтовано інтеграцію активних методів навчання в модульно-рейтингову систему роботи. Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено ефективність впровадження модульно-рейтингової системи у поєднанні з технологією активних методів у процес формування професійної готовності вихователів до навчання дітей дошкільного віку іноземної мови. Визначено, що даний процес набуває ефективності за умови застосування експериментальної системи роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч489.511.284 +
Шифр НБУВ: РА368302

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського