Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (111)Книжкові видання та компакт-диски (79)Журнали та продовжувані видання (72)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч424(4УКР)714.8$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
1.

Шиян Н.І. 
Дидактичні засади профільного навчання у загальноосвітній школі сільської місцевості: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.09 / Н.І. Шиян ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2005. — 44 с. — укp.

Висвітлено дидактичні засади, концепцію, зміст, організацію профільного навчання, розроблено його психолого-педагогічні та організаційно-методичні основи. Досліджено генезу проблеми профільного навчання у вітчизняній педагогіці, проаналізовано світовий досвід профільної диференціації навчання. Розкрито сутність, структуру і механізми профільного навчання в загальноосвітній сільській школі, описано п'ять моделей профільного навчання, зокрема, індивідуального вибору школярем рівня вивчення предмета (внутрішньошкільна, міжшкільна, позашкільна субмоделі), ресурсний центр як модель опорної старшої школи, територіальне шкільне об'єднання, очно-заочну профільну школу, дистанційну модель селективного та елективного профільного навчання. Розроблено систему організаційно-методичного супроводу профільного навчання в загальноосвітній сільській школі (проектну, кредитно-модульну технологію, технологію модульно-рейтингового навчання і кейс-технологію дистанційної освіти, інноваційні методи, форми і види навчально-пізнавальної діяльності школярів). Проаналізовано різнорівневий зміст профільного навчання на основі його модульного розподілу та інноваційних засобів профільної диференціації. Наведено критерії та визначено показники ефективності профільного навчання в сільській школі. Доведено ефективність науково обгрунтованих дидактичних засад, варіативних моделей та організаційно-методичного супроводу профільного навчання в сільських школах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.8 + Ч421.204 +
Шифр НБУВ: РА336413

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Кривоніс С.В. 
Моральне виховання старшокласників у сільських школах України (80 - 90-ті роки XX століття): Автореф. дис... канд. пед. наук.: 13.00.01 / С.В. Кривоніс ; Прикарпат. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2003. — 19 с. — укp.

Проаналізовано основні положення теорії морального виховання учнів, розкрито регіональні особливості даного виховання. Досліджено загальний рівень морального розвитку учнів старших класів, вплив учителів, батьків і громадськості на моральне становлення старшокласників сільських шкіл, а також готовність студентів до їх морального виховання. Визначено особливості реалізації основних завдань даного виховання старшокласників у позашкільній діяльності, вивчено виховні можливості молодіжних об'єднань, обгрунтовано основні напрямки співпраці школи, сім'ї, громадськості за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч424(4УКР)714.8 +
Шифр НБУВ: РА324491

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Будяк Л.В. 
Організаційно-педагогічні умови інклюзивного навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку в загальноосвітній сільській школі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / Л.В. Будяк ; Ін-т спец. педагогіки НАПН України. — К., 2010. — 23 с. — укp.

Досліджено особливості функціонування загальноосвітнього сільського закладу за сучасних умов. Проведено системний аналіз педагогічної теорії та практики, розкрито сутність інклюзивного навчання й окреслено шляхи його впровадження у загальноосвітньому сільському навчальному закладі. Визначно структурно-змістові особливості інклюзивного навчання дітей з порушеннями психофізіологічного розвитку у сільському соціумі, визначено систему факторів, що забезпечують його ефективність. Із використанням системно-комплексного, особистісно орієнтованого підходів розроблено організаційно-педагогічені умови інклюзивного навчання дітей з порушеннями психофізіологічного розвитку у сільській загальноосвітній школі. Обгрунтовано теоретичні засади освітнього ітегрування дітей з порушенями психофізичного розвитку. Проведено дослідження інклюзивних процесів у контексті взаємозв'язків педагогічного пізнання цього явища з соціальним, культурологічним, соціологічним і соціально-психологічними підходами до його усвідомлення й аналізу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05 + Ч424(4УКР)714.8
Шифр НБУВ: РА372793 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Павленко В.І. 
Організація науково-методичної роботи в школах сільської місцевості: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.І. Павленко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2007. — 21 с. — укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження організації науково-методичної роботи в школах сільської місцевості. Розкрито сутність науково-методичної роботи, визначено її функції та особливості організації на засадах управлінського підходу. Охарактеризовано основні етапи науково-методичної роботи, досліджено їх реалізацію в практичній діяльності шкіл на базі програмно-цільового підходу. Розроблено кваліметричну модель визначення оптимальних форм і методів організації науково-методичної роботи на кожному етапі її реалізації з урахуванням регіональних і місцевих умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.46 + Ч424(4УКР)714.8 +
Шифр НБУВ: РА353098

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Межирицький О.Я. 
Підготовка студентів до соціально-педагогічної діяльності в умовах сільської місцевості: Автореф. дис. канд. пед. наук: 13.00.05 / О.Я. Межирицький ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2003. — 20 с. — укp.

Розкрито сутність і зміст діяльності сільської школи як центру соціально-педагогічної роботи, визначено педагогічні вимоги до функціонування шкіл як культурно-освітянського центру села, сформовано основні напрями соціально-педагогічної діяльності сучасної сільської школи. Визначено і розроблено на теоретичному, змістовному й технологічному рівнях основні напрямки удосконалення підготовки студентів до соціально-педагогічної діяльності в сільському соціумі, що в сукупності доповнюють і розвивають наукові ідеї формування професійної готовності щодо конкретних галузей соціально-педагогічної діяльності й науки. Обгрунтовано зміст професійної підготовки студентів до соціально-педагогічної діяльності в сільській місцевості, інтрепретований як єдність науково-теоретичної, практичної, психологічної і психофізіологічної готовності майбутнього педагога. Удосконалено дидактичні основи форм і методів підготовки студентів до соціально-педагогічної діяльності (дидактичні принципи продуктивності навчання, інтенсифікації навчання й евристичного характеру навчальної діяльності; психолого-педагогічні умови ефективності навчання студентів у творчих навчальних групах; організаційно-педагогічні вимоги створення творчих навчальних завдань; типологія творчих навчальних завдань; принципи організації соціально-педагогічної практики та її види), розроблено основні напрями вдосконалення підготовки до цього виду діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч424(4УКР)714.8 +
Шифр НБУВ: РА327909

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Щука Г.П. 
Проблеми розвитку сільської школи в українській педагогічній пресі в 50 - 80-ті роки ХХ століття: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Г.П. Щука ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2007. — 20 с. — укp.

Визначено основні тенденції та особливості публікацій у 1950 - 1980-ті рр. На базі сучасної методології проаналізовано розвиток сільських шкіл у системі освіти України у даний період у контексті історичних і освітніх реформ. Розглянуто стан наукової розробки проблеми в історико-педагогічній літературі. Наведено характеристику української педагогічної преси цього періоду. Розкрито основні проблеми діяльності сільських шкіл, які висвітлювала педагогічна преса України, а саме: зміст освіти, трудове виховання та профорієнтація учнів, матеріально-технічне та кадрове забезпечення, організація управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)63 + Ч424(4УКР)714.8 + Ч612.3(4УКР)6-5 + Ч612.113/115 +
Шифр НБУВ: РА354560

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Багно Ю.М. 
Соціально-культурні компоненти навчально-виховного процесу сільської початкової школи в Україні(20 - початок 30-х рр. ХХ століття): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Ю.М. Багно ; Житомир. держ. ун-т ім. Івана Франка. — Житомир, 2009. — 20 с. — укp.

Розкрито особливості організації навчально-виховного процесу сільських початкових сіл на початку 1920 - 1930 рр. в Україні, здійснено аналіз програмного забезпечення, визначено й доведено єдність соціального та культурного аспектів суспільного життя. Визначено сутність основних соціально-культурних компонентів навчально-виховного процесу сільської школи, виявлено позитивні та негативні аспекти їх впливу на навчально-виховний процес сільської початкової школи. Доведено, що навчально-виховний процес сільських початкових шкіл був побудований на принципах демократизації, диференціації, індивідуалізації, а також зв'язку виховання з реальним життям і соціокультурним середовищем. Розкрито наукові підходи до мети, завдань, змісту освіти та виховання в Україні досліджуваного періоду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)61 + Ч424(4УКР)714.8 +
Шифр НБУВ: РА367197

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Ковальчук Ю.В. 
Формування системи економічних понять у старшокласників сільської загальноосвітньої школи у процесі технологічної підготовки: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Ю.В. Ковальчук ; Ін-т педагогіки НАПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розроблено технологічну підготовку старшокласників на базі узагальнення тенденцій розвитку сучасного аграрного виробництва. Обгрунтовано зміст і структуру системи економічних понять, якими мають оволодіти випускники сільських ЗНЗ. Обгрунтовано інноваційну методику поетапного формування системи економічних понять у старшокласників та організаційно-педагогічні умови впровадження курсу "Основи економіки й організації аграрного виробництва" в системі технологічної підготовки старшокласників. Визначено показники та рівні сформованості системи економічних понять (початковий, середній, достатній і високий). Конкретизовано зміст і форми позаурочної навчально-трудової діяльності старшокласників економічного характеру.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266 + Ч424(4УКР)714.8 + У.р2(4УКР)
Шифр НБУВ: РА375658 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Мельничук В.П. 
Формування техніко-конструкторських знань і вмінь учнів сільської школи в позаурочний час: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.П. Мельничук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано методику формування в учнів сільської загальноосвітньої середньої школи техніко-конструкторських знань і вмінь у процесі допрофесійної підготовки. Вперше визначено сутність і структуру поняття "позаурочна робота з трудового навчання в сільській школі". Обгрунтовано особливості організації та змісту техніко-конструкторської діяльності учнів сільської школи у позаурочний час. Відібрано та кваліфіковано активні форми, методи та засоби, спрямовані на розвиток техніко-конструкторських знань і вмінь учнів. Удосконалено зміст техніко-конструкторської діяльності для різних вікових груп школярів. Визначено критерії відбору та рівні сформованості техніко-конструкторських знань і вмінь учнів. Обгрунтовано ефективні педагогічні умови формування системи техніко-конструкторських знань і вмінь учнівського колективу сільської школи. Доведено, що формування системи техніко-конструкторських знань і вмінь у позаурочний час сприяє ефективному засвоєнню природничо-математичних і технічних дисциплін, розвитку творчої активності та загальнотрудових і загальнотехнічних вмінь і навичок учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.1 + Ч424(4УКР)714.8 +
Шифр НБУВ: РА336202

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Скрипник С. В. 
Формування ціннісного ставлення до природи в учнів старших класів сільської загальноосвітньої школи: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / С. В. Скрипник ; Миколаїв. держ. ун-т ім. В.О. Сухомлинського. — Миколаїв, 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано дану проблему у психолого-педагогічному контексті. Розглянуто сутність понять "цінність", "ціннісне ставлення". Обгрунтовано модель формування ціннісного ставлення до природи у старшокласників сільської школи. Визначено, що метою моделі є зміна ставлення до природи у контексті духовності за умови відновлення цілісності сприйняття, наслідком чого є зміна ставлення до навколишнього світу. Обгрунтовано удосконалення змісту форм і методів формування ціннісного ставлення до природи у старшокласників сільської загальноосвітньої школи. Розроблено та експериментально апробовано особистісно-орієнтовані методики формування ціннісного ставлення до природи та програми засідань екологічного клубу "Екологія + Я". Розкрито зв'язки та взаємозалежності між компонентами моделі та етапами соціалізації особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27 + Ч421.331.3 + Ч424(4УКР)714.8
Шифр НБУВ: РА369791 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського