Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (113)Книжкові видання та компакт-диски (86)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.350.0$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16

      
1.

Корницька Ю. А. 
Виховання соціальних цінностей у студентів вищих технічних навчальних закладів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Ю. А. Корницька ; Ін-т пробл. виховання НАПН України. — К., 2011. — 19 с.: рис. — укp.

Проведено аналіз філософської, соціологічної, психологічної, педагогічної літератури для розкриття наукових поглядів на поняття "соціальні цінності". Уточнено сутність поняття "вихованість соціальних цінностей" як складового інтегрального особистісного утворення, що охоплює знання про сутність соціальних норм і цінностей, позитивне їх переживання як прагнення до виконання певних дій та умінь реалізовувати такі дії у соціальній взаємодії. Визначено структурні компоненти, критерії, показники вихованості у студентів ВТНЗ соціальних цінностей, виявлено рівні такої вихованості. Розроблено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови виховання у студентів ВТНЗ соціальних цінностей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.350.0 + Ж. р(4УКР)3-3
Шифр НБУВ: РА385220 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Герасімова 
Внутрішньоособистісні конфлікти в процесі соціальної адаптації студентів до умов вищих навчальних закладів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Наталія Євгеніївна Герасімова ; Інститут психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2004. — 21 с.: рис., табл. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.14 + Ю937-953.6 + Ч481.350.0
Шифр НБУВ: РА334883

Рубрики:

      
3.

Баб'як Ж.В. 
Діагностика соціально-виховного процесу як умова соціалізації студента вищого навчального закладу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Ж.В. Баб'як ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2004. — 20 с. — укp.

Висвітлено роль і можливості вирішення проблеми діагностування соціально-виховного процесу у вищій школі, обгрунтовано його суть, запропоновано методики діагностування та інструментарій одержання найбільш повної та достовірної інформації, а також створено та апробовано діагностичний комплекс методик, що дає змогу оптимізувати процес соціального виховання студентів. На підставі одержаних даних показано ефективність впровадження експериментального діагностичного комплексу методик як педагогічної умови, що сприяє соціалізації. Обгрунтовано доцільність застосування факторної та структурно-функціональної моделей оптимізації процесу соціального виховання з метою розвитку соціально-активної діяльності та цілеспрямованої особистості студента та педагога як організатора означеного процесу, який має здійснювати діагностування, регулювання та корекцію шляхів управління соціально-виховним процесом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч481.350.0 +
Шифр НБУВ: РА331988

Рубрики:

      
4.

Загородній Ю.І. 
Педагогічні умови політичної соціалізації студентської молоді в умовах великого промислового міста: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Ю.І. Загородній ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2004. — 20 с. — укp.

На підставі аналізу наукової літератури з проблем загальної й політичної соціалізації особистості визначено суть процесу політичної соціалізації студентської молоді, його особливості та специфіку, характерну для системи вищої освіти України. Розкрито соціально-психологічні особливості сучасного студенства, його риси як самостійного суб'єкта політичної діяльності. Розроблено компетентнісний підхід, який передбачає формування в студентів інтегративного особистісного утворення - суспільно-політичної компетентності. Зазначено, що реалізація ідей даного підходу передбачає використання принципів педагогічної підтримки, що є педагогічною умовою політичної соціалізації студентської молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч481.350.0 +
Шифр НБУВ: РА331540

Рубрики:

      
5.

Овчаренко Г.Е. 
Педагогічні умови соціалізації студентів мистецько-педагогічних спеціальностей у позанавчальній діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Г.Е. Овчаренко ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2005. — 20 с. — укp.

Розкрито суть та особливості процесу соціалізації студентської молоді, охарактеризовано специфіку позанавчальної діяльності у вищому навчальному закладі та виявлено соціалізаційні можливості мистецтва як провідного чинника соціалізації студентів мистецько-педагогічних спеціальностей. Обгрунтовано критерії та показники, кількісно та якісно проаналізовано рівні соціалізованості студентів даних спеціальностей. Визначено педагогічні умови, розроблено й експериментально перевірено модель їх упровадження до практики соціалізації майбутніх фахівців цього профілю у позанавчальній діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.350.0 +
Шифр НБУВ: РА338845

Рубрики:

      
6.

Вишневська О.О. 
Педагогічні умови формування ділової культури студентів бізнес-коледжу в системі соціалізаії особистості: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / О.О. Вишневська ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2002. — 19 c. — укp.

На основі вивчення теретико-методологічних джерел, документів про нові заклади вищої освіти, досвіду підготовки менеджерів з метою можливості досягнення ними успіху й самореалізації у професійній діяльності досліджено, що в процесі соціалізації студенти переживають низку труднощів, які стають причиною незадоволення, зневіри, песимізму. З метою підготовки студентів до подолання перешкод розроблено наукову гіпотезу про те, що рівень соціалізації особистості буде підвищуватись, якщо в процесі навчально-виховної роботи за умов бізнес-коледжу озброювати студентів знаннями про місце й значення особистісної, загальної та ділової культури, формувати на їх основі відповідні вміння професійної та громадської діяльності, в ході якої відбувається саморегуляція і самореалізація особистості. Зазначено, що розглянута модель ділової культури студента бізнес-коледжу, педагогічні умови її формування в системі соціалізації особистості забезпечують необхідний рівень професіоналізму й готовності до соціалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.350.0 + У.р(4УКР)2
Шифр НБУВ: РА320291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Шашенко С.Ю. 
Соціальне становлення студентської молоді у позааудиторний час у вищих навчальних закладах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / С.Ю. Шашенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Проаналізовано сучасний стан соціального виховання студентів, виявлено соціально-педагогічні умови їх соціалізації у вищій школі. Визначено теоретичні засади та обгрунтовано технологію соціально-виховного процесу. Описано модель впливу різних соціально-педагогічних чинників на становлення особистості студента, що дозволило виявити оптимальні шляхи соціалізації, розробити програму соціально-виховної діяльності студентів університету, кардинально змінити, розширити і спрямувати змістовий аспект соціально-виховної роботи, враховуючи наступність розвитку соціально значущих якостей студента, передбачити засвоєння та поглиблення студентами основних компонентів регуляції соціального становлення (когнітивного, емоційного, поведінкового й особистісного). Визначено й обгрунтовано пріоритетні напрями соціально-педагогічної роботи зі студентською молоддю. Виявлено роль соціально-педагогічного мікросередовища у процесі соціального становлення студентів. Розкрито значення вищої освіти як компонента макросередовища і надзвичайно важливого інституту у соціальному становленні особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.350.0 + Ч481.38 +
Шифр НБУВ: РА328291

Рубрики:

      
8.

Золотова Г.Д. 
Соціально-педагогічна профілактика адиктивної поведінки студентів (на прикладі навчальних закладів I - II рівня акредитації): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Г.Д. Золотова ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2006. — 20 с. — укp.

Розглянуто теоретичні та практичні аспекти проблеми профілактики адиктивної поведінки студентів. Розкрито суть поняття "соціально-педагогічна профілактика адиктивної поведінки", визначено її особливості у навчальному закладі I - II рівня акредитації. Обгрунтовано систему соціально-педагогічної профілактики зазначеної поведінки, представлено детальну характеристику кожного з її компонентів. Розвинуто методику профілактики вживання алкоголю як складову системи профілактичної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч481.350.0 + С5*148 +
Шифр НБУВ: РА343915

Рубрики:

      
9.

Сєваст'янова О.А. 
Соціально-педагогічні умови соціалізації студентської молоді у виховному процесі вищого навчального закладу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / О.А. Сєваст'янова ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2007. — 20 с. — укp.

На підставі теоретичного аналізу наукової літератури визначено суть і специфіку виховного процесу у сучасному вищому навчальному закладі (ВНЗ), розкрито його специфіку й особливості, а також характерні риси. Висвітлено особливості сучасного студентства у контексті суб'єкт-суб'єктних виховних відносин. Соціально-педагогічними умовами, які забезпечують ефективність процесу соціалізації студентства, визначено гармонізацію використання педагогічних підходів у процесі виховної діяльності у ВНЗ; переорієнтацію на якісні характеристики організації даної діяльності. Як головний критерій визначення ефективності застосування наведених соціально-педагогічних умов запропоновано соціалізованість студентів, а показник - суб'єктність особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.350.0 + Ч312.3 + С5*148:Ч30 +
Шифр НБУВ: РА351205

Рубрики:

      
10.

Похресник А.К. 
Соціокультурні орієнтації студентської молоді трансформаційного суспільства: сутність та динаміка. (На матеріалі життєтворчості сучасного українського студентства): Автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.03 / А.К. Похресник ; АПН України. Ін-т вищ. освіти. — К., 2002. — 16 с. — укp.

Визначено структуру соціокультурних орієнтацій студенської молоді. Наведено фактори, що впливають на їх розвиток (саморозвиток) у трансформаційному суспільстві. Розроблено модель динаміки сучасних (реальних) орієнтацій українських студентів як засобу майбутнього життєвого успіху в економічній, політичній та громадській діяльності, фактору підвищення власної конкурентоспроможності у системі ринкових та демократичних відносин, кар'єрного зростання, підвищення добробуту, утвердження статусу у колективі (суспільстві) та соціального престижу. Доведено, що соціокультурні орієнтації молоді відображають тенденції, які виокремлюються у процесі українського державотворення та розвитку культури. Розглянуто головні критерії формування орієнтації студенства: спосіб суспільного (субкультурного) життя студентів, навчання як провідний вид діяльності, спілкування та самовиховання. Запропоновано напрямки соціальних і виховних впливів на даний процес професорсько-викладацького складу та адміністрації вищого навчального закладу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*328.943 + Ю217 + Ч481.350.0 +
Шифр НБУВ: РА322067

Рубрики:

      
11.

Дзундза 
Теоретичні та методичні засади формування соціоекономічної культури студентів вищих навчальних закладів: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Алла Іванівна Дзундза ; Харківський національний педагогічний ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2005. — 43 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.350.0 + Ч481.357 + Ю935.131
Шифр НБУВ: РА351556

Рубрики:

      
12.

Хлєстова С. С. 
Формування деонтологічної культури студентів вищих навчальних закладів у процесі соціально-виховної роботи: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / С. С. Хлєстова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Визначено структурно-функціональну модель формування деонтологічної культури студентів у процесі соціально-виховної роботи ВНЗ: мету; критерії, показники та рівні сформованості деонтологічної культури студентів; змістовно-технологічне забезпечення; педагогічні умови та результат формування деонтологічної культури студентів. Практичне значення одержаних результатів полягає в упровадженні комплексу організаційних форм соціально-виховної роботи ВНЗ з формування деонтологічної культури студентів, програми просвітницького тренінгу та навчально-методичного посібника "Деонтологічна культура".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.350.0 + Ю752
Шифр НБУВ: РА379070 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
13.

Бреславець Н.О. 
Формування компетентності життєвого проектування студентської молоді в умовах вищого навчального закладу: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Н.О. Бреславець ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

Розроблено модель формування компетентності життєвого проектування, її структуру, обгрунтовано принципи активної спільної творчої взаємодії суб'єктів навчально-виховного процесу. Проаналізловано діагностичні дослідження формування професійних і особистісних якостей майбутнього фахівця, які дозволили виявити комплекс педагогічних умов, необхідних для реалізації формування компетентності життєвого проектування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.350.0 + Ю937.234
Шифр НБУВ: РА373024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
14.

Максимовська Н.О. 
Формування культури материнства жіночої молоді у соціально-педагогічному середовищі вищого навчального закладу: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Н.О. Максимовська ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування культури материнства жіночої молоді у соціально-педагогічному середовищі ВНЗ. Зроблено історико-педагогічне узагальнення взаємозв'язку соціального виховання жінки та виконання материнського призначення у філогенезі. Досліджено стан вивченості проблем соціалізації, соціального виховання жіночої молоді, формування культури материнства в сучасних наукових дослідженнях, розкрито сутність поняття "культура материнства". Розроблено схему соціально-педагогічного середовища ВНЗ, визначено специфіку процесу формування культури материнства жіночої молоді у ньому. Теоретично обгрунтовано, впроваджено та визначено ефективність програми формування культури материнства жіночої молоді у соціально-педагогічному середовищі ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.350.0 + Ч484(4УКР)42 + С5*148:Ч30 +
Шифр НБУВ: РА362280

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
15.

Полатай Е.Г. 
Формування культури мовлення студентів філологічних факультетів як умова їхньої соціалізації: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Е.Г. Полатай ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2001. — 19 с. — укp.

Досліджено процес формування культури мовлення студентів філологічних факультетів з метою їх соціалізації. Розроблено та науково обгрунтовано систему педагогічних умов, що забезпечує необхідний рівень культури мовлення студента та сприяє його адаптації. Експериментально перевірено виховні та розвиваючі можливості слова, процесу мови та мовлення. Розкрито сутність мовленнєвої культури студента-філолога та проаналізовано її вплив на соціальне довкілля та на самого носія, а саме: саморегуляцію, самопрезентацію, самовираження, самореалізацію. Запропоновано методику формування мовленнєвої культури студента, спрямовану на розвиток особистісних морально-інтелектуальних якостей, здатних розв'язати соціальні та професійні питання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш11.4-913.37 + Ч481.203 + Ч481.350.0
Шифр НБУВ: РА316728 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
16.

Михайлов О.В. 
Формування соціальної зрілості студентів економічного профілю: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.В. Михайлов ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Досліджено актуальну проблему формування соціальної зрілості особистості студентів економічного профілю. Обгрунтовано зміст, структуру та з'ясовано ефективні умови формування даного психологічного новоутворення. Доведено, що соціальна зрілість студента - це якісний ступінь розвитку його особистості за умов конкретного соціального середовища, який забезпечує творче входження студента у різні види соціокультурної ситуації та сприяє його соціально-професійному зростанню. Відзначено, що поступовий розвиток соціальної зрілості особистості досягається завдяки відповідному поєднанню провідних видів діяльності на нових вікових етапах. Теоретично узагальнено й експериментально обгрунтовано рівні формування соціальної зрілості особистості студента-економіста. Встановлено найбільш ефективні види діяльності щодо формування соціальної зрілості студентів економічного профілю у позанавчальній діяльності, у процесі активізації їх професійної зорієнтованості та під час виробничої практики. За допомогою педагогічного експерименту підтверджено ефективність запропонованих умов формування соціальної зрілості студентів економічного профілю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)р3 + Ч481.350.0
Шифр НБУВ: РА312611 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського