Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (452)Книжкові видання та компакт-диски (292)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.352$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 56
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Василенко І.В. 
Виховання громадянськості студентів засобами самоврядування у вищих навчальних закладах Канади: автореф. дис ... канд. пед. наук: 13.00.07 / І.В. Василенко ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено місце та роль студентського самоврядування у ВНЗ Канади. Відзначено, що основна мета виховання громадянських якостей засобами самоврядування полягає у формуванні та розвитку громадянськості як соціальної цінності, інтегративної якості особистості, переконаної у непорушності конституційних прав і свобод. Проведено ретроспективний аналіз генезису поняття "громадянськість", здійснено систематизацію теорій щодо виховної потенціальності студентського самоврядування як невід'ємної складової демократизації вищої школи Канади. Висвітлено історичний аспект феномену громадянськості у зарубіжних і вітчизняних дослідженнях. Досліджено генезу виховання громадянськості студентів ВНЗ Канади. Виявлено особливості сучасного стану даного виховання засобами самоврядування за умов глобалізації та мультикультуралізму. Розкрито основні етапи становлення системи виховання громадянськості студентів ВНЗ Канади зазначеними засобами. У порівняльному аспекті проаналізовано зміст, форми те методи виховання громадянськості студентів ВНЗ Канади й України засобами самоврядування. Узагальнено позитивні здобутки канадського науково-практичного досвіду та можливості їх творчого застосування в системі ВНЗ України з виховання громадянськості студентів даними засобами. Доведено, що така система у ВНЗ Канади є оригінальним утворенням з притаманними їй змістом, формами та методами. Вона базується на певних цінностях, якими є права людини, власна гідність, базові людські свободи, демократична законність, мирне співіснування, ненасильницькі способи вирішення конфліктів, неупереджений, національний світогляд, рівність шансів, індивідуальна відповідальність, бережливе ставлення до природи. За результатами проведеного дослідження доведено доцільність впровадження канадського досвіду у виховну практику ВНЗ України з метою посилення ефективності громадянського виховання студентів засобами самоврядування з одночасним урахуванням національних і світових здобутків у цій галузі педагогічної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(7КАН) + Ч481.352.13 + Ч481.431 +
Шифр НБУВ: РА366567

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
2.

Свиренко Ж.С. 
Виховання гуманізму в студентів вищих технічних навчальних закладів у процесі вивчення предметів гуманітарного циклу: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Ж.С. Свиренко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.

На підставі аналізу праць вітчизняних і зарубіжних дослідників визначено провідні тенденції реформування вищої технічної школи. Проаналізовано методологічні засади процесу гуманізації вищої технічної освіти та його сутнісну характеристику. Розкрито суть гуманізму як відображення морально-етичного закону людського буття, як специфічної властивості гуманістичного образу особистості. Проаналізовано загальнокультурні, ціннісні, змістові, світоглядні можливості предметів гуманітарного циклу щодо виховання гуманізму у студентів технічних ВНЗ (ВТНЗ). Визначено критерії та рівні його сформованості у даних студентів. Проаналізовано результати проведеного констатувального експерименту. Запропоновано педагогічні технології виховання гуманізму у студентів ВТНЗ у процесі вивчення предметів гуманітарного циклу та результати впровадження в практику розроблених педагогічних технологій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.16 + Ж.р.(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА366775

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Хорошайло О.С. 
Виховання духовно-моральних цінностей у студентів з обмеженими фізичними можливостями: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.С. Хорошайло ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2008. — 20 с. — укp.

Визначено суть поняття "духовно-моральні цінності". Розроблено структурно-функціональну модель виховання даних цінностей у студентів з обмеженими фізичними можливостями. Систематизовано критерії та рівні їх вихованості. Визначено й обгрунтовано психолого-педагогічні умови ефективного виховання духовно-моральних цінностей у студентів з особливими потребами. Розроблено систему методів, прийомів, вправ і завдань, які забезпечують результативність виховної діяльності. Розкрито можливості поетапної реалізації основних завдань стосовно виховання духовно-моральних цінностей. На підставі результатів експериментальної роботи доведено ефективність розробленої у процесі дослідження структурно-функціональної моделі виховання даних цінностей у студентів з обмеженими фізичними можливостями за умов Центру духовно-інтелектуального розвитку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352 + Ю937.231 + Ч430.94 +
Шифр НБУВ: РА335229

Рубрики:

      
4.

Ушаков А.С. 
Виховання культури вчинку у студентської молоді у позааудиторній роботі вищого навчального закладу: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / А.С. Ушаков ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2008. — 20 с. — укp.

Розглянуто теоретико-методологічні аспекти виховання культури вчинку у студентської молоді за умов позааудиторної роботи вищого навчального закладу. Розкрито суть і якісну характеристику понять "культура вчинку" та "образ гуманної людини". Розглянуто загальні засади педагогічного процесу, що здійснюється з метою виховання культури вчинку та формування образу гуманної людини. Розроблено програму та комплексну методику виховання культури вчинку, здійснено її практичне впровадження до позааудиторної роботи. Розроблено рекомендації викладачам-кураторам академічних груп щодо виховання культури вчинку у студентської молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.25 + Ч481.38 +
Шифр НБУВ: РА335226

Рубрики:

      
5.

Одарченко В. І. 
Виховання національної гідності у студентської молоді засобами українського народного мистецтва: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / В. І. Одарченко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2010. — 21 с. — укp.

Здійснено теоретико-методологічний й історико-педагогічний аналіз проблеми. Визначено основні історичні рівні розвитку проблеми національної гідності. З'ясовано суть поняття "національна гідність" та розкрито структурні компоненти даного особистісного феномена. Досліджено процес виховання національної гідності як необхідної якості особистості студентської молоді. Встановлено виховний потенціал різних видів народного мистецтва. Науково обгрунтовано доцільність й експериментально перевірено ефективність супроводу етапів технології виховання національної гідності у студентської молоді засобами українського народного мистецтва. Уточнено критерії сформованості національної гідності в студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.13 + Ч481.355.21
Шифр НБУВ: РА373046 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Стьопіна О.Г. 
Виховання патріотизму у студентської молоді засобами мистецтва: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.Г. Стьопіна ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретико-методологічні засади виховання патріотизму як духовно-моральної якості особистості студентів. Розкрито роль взаємодії мистецтв у патріотичному вихованні студентів. Визначено основні етапи становлення патріотичної свідомості особистості, розкрито сутність і структуру патріотизму, досліджено сучасний стан патріотичного виховання молоді у ВНЗ. Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови, шляхи та принципи патріотичного виховання як духовно-моральної якості особистості студентів засобами мистецтва. Розроблено й апробовано методику виховання патріотизму як духовно-моральної якості особистості, розроблено методичні рекомендації для викладачів і кураторів студентських груп.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.13 + Ч481.355.2 +
Шифр НБУВ: РА355089

Рубрики:

      
7.

Міняйлова А.В. 
Гуманістичне виховання студентів у навчально-виховному процесі технічних університетів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / А.В. Міняйлова ; Миколаїв. держ. ун-т ім. В.О.Сухомлинського. — Миколаїв, 2010. — 21 с. — укp.

Розкрито сутність поняття "гуманістичне виховання студентів технічних університетів", визначено особливості, роль і місце гуманістичного виховання у формуванні особистості студентів технічних університетів. Розглянуто структурні компоненти гуманістичного виховання студентів технічних університетів, зокрема, потребнісно-мотиваційний, когнітивний, діяльнісно-поведінковий. Висвітлено критерії та показники, охарактеризовано рівні гуманістичної вихованості студентів даних ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.16
Шифр НБУВ: РА372120 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Іванцев Н.І. 
Динаміка ціннісних орієнтацій студентської молоді протягом професійної підготовки: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.І. Іванцев ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Досліджено особливості динаміки ціннісних орієнтацій студентів. Визначено структуру змістових характеристик ціннісної сфери особистості студента, їх динаміку. Обгрунтовано модель детермінації зазначених характеристик, що базується на теорії соціальної ідентичності та діяльнісного опосередкування розвитку особистості. Проаналізовано визначальні фактори, що зумовили своєрідність і міжгрупові відмінності динаміки ціннісних орієнтацій. Запропоновано схему їх діагностики та класифікації. Встановлено взаємозв'язок між динамікою ціннісних уподобань студентів і динамікою становлення їх професійної та особистісної ідентичності. Висвітлено якісну та кількісну процедури діагностики динаміки, використаних для урахування особливостей розвитку ціннісних орієнтацій студентів у процесі опанування ними програми вузівської підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352 + Ю952.2 + Ю959.0-990
Шифр НБУВ: РА312532 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Сапожников С.В. 
Екологічне виховання студентів вищих навчальних закладів I - II рівнів акредитації будівельного профілю: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / С.В. Сапожников ; Херсон. держ. ун-т. — Херсон, 2006. — 20 с. — укp.

Розкрито та обгрунтовано характеристики екологічної вихованості студентів ВНЗ будівельного профілю. Визначено показники та педагогічні умови екологічного виховання особистості, розроблено та обгрунтовано теоретичну модель екологічної вихованості. Доведено ефективність оптимально організованої самостійної пізнавальної діяльності студентів за авторською методикою формування екологічної вихованості, проаналізовано процес її формування щодо збереження навколишнього природного середовища, набуття ціннісно-творчого ставлення до професійної діяльності у студентів як суб'єктів природоохоронної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.27 +
Шифр НБУВ: РА343047

Рубрики:

      
10.

Зарівна О.Т. 
Мова як чинник формування толерантності студентської молоді в глобалізованому суспільстві: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.Т. Зарівна ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Проаналізовано роль мовних стратегій у формуванні толерантності студентської молоді за умов глобалізації. Наведено визначення поняття толерантності як характеристики способу та стилю світогляду та життєдіяльності людини, своєрідної світоглядно-культурної установки, зміст якої охоплює собою здатність особистості з терпінням сприймати не співпадаючі з власними поглядами та стилем життя висловлювання думок, позицій та поведінку інших людей, спілкуватися з ними, витримувати несприятливі впливи, знаходити компромісні варіанти взаємодії та налагодження співпраці. Доведено, що серед розмаїття чинників, які впливають на формування толерантності, важлива роль належить мовним стратегіям - особливим навчальним технологіям, які забезпечують оволодіння іноземними мовами, що сприяє встановленню взаєморозуміння та взаємоповаги між студентами з різних країн.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.16 + Ш100.3 +
Шифр НБУВ: РА358157

Рубрики:

      
11.

Каліна К.Є. 
Моральне виховання студентської молоді на Слобожанщині (кінець XIX - початок XX століття): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / К.Є. Каліна ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 17 с. — укp.

На підставі аналізу науково-педагогічної літератури, нормативних документів, вивчення теоретичних праць системно досліджено й узагальнено питання морального виховання студентської молоді на Слобожанщині в історичному аспекті. Грунтуючись на аналізі науково-педагогічної, історичної літератури й архівних документів виявлено й обгрунтовано етапи становлення та розвитку питань морального виховання студентської молоді: кінець 1870-х - перша половина 1880-х рр. - етап прогресивного розвитку питань морального виховання студентів; друга половина 1880-х - перша половина 1890-х рр. - етап жорсткого контролю з боку держави за здійсненням питань морального виховання студентів; друга половина 1890-х - початок XX ст. - етап удосконалення питань морального виховання студентства. Узагальнено досвід даного виховання молоді. Проаналізовано вплив науково-дослідницької роботи студентів на формування правильних моральних переконань, принципів та ідеалів. Охарактеризовано моральні вимоги до викладачів ВНЗ та проаналізовано їх вплив на формування особистості з високими моральними якостями. Окреслено перспективи творчого використання досвіду морального виховання за сучасних умов вищої школи. До наукового обігу введено маловідомі архівні документи, офіційні матеріали, що стосуються дослідженої проблеми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352 + Ч483(4УКР)52 +
Шифр НБУВ: РА358802

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
12.

Дубич К.В. 
Особистісно орієнтоване виховання студентів в умовах соціокультурного середовища вищого навчального закладу: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / К.В. Дубич ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему особистісно орієнтованого виховання студентів як сучасної моделі розвитку індивідуальності. Визначено особистісний підхід як головну тенденцію сучасної педагогічної теорії та практики навчального процесу у ВНЗ. Доведено, що роль соціокультурного середовища ВНЗ проявляється у спроможності створювати умови для особистісного росту кожного студента. Зазначено, що створення даних умов викликане потребами формування нової генерації фахівців - здатних до професійної діяльності, високої культури, з розвинутими індивідуальними здібностями, гуманними особистостями, які спроможні концептуально осмислювати та проектувати власну освітньо-виховну діяльність, а також здатні брати на себе відповідальність за прийняття рішень, вмінні відстоювати власну позицію. Доведено, що на можливість отримання значних результатів у вихованні студентської молоді можна розраховувати на основі встановлення органічно цілісного освітньо-виховного простору як організованої ефективної педагогічної системи, що реалізується за позааудиторних умов і допомагає студентові реалізуватись як особистість та орієнтуватись на індивідуальний розвиток. Визначено основні критерії особистісно орієнтованого виховання студентів, зокрема, мотиваційно-ціннісний, орієнтовно-поведінковий, емоційно-чуттєвий. Наголошено, що особистісно орієнтоване виховання студентської молоді потребує відповідних педагогічних умов, критичного аналізу, відбору і конструювання особистісно значимого змісту і засобів виховання з направленням на загальнолюдські, національні, естетичні, морально-етичні цінності, творчу самореалізацію.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.328 + Ч481.352 +
Шифр НБУВ: РА352743

Рубрики:

      
13.

Березовська 
Особливості розвитку вольових якостей студентів у навчально-професійній діяльності: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ірина Володимирівна Березовська ; Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2007. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.1-39 + Ч471.352.21 + Ч481.352.21
Шифр НБУВ: РА351841

Рубрики:

      
14.

Єфіменко Н.П. 
Особливості формування екологічної культури студентів вищих технічних закладів освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.П. Єфіменко ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2000. — 18 с. — укp.

Вперше теоретично обгрунтовано сутність екологічної культури студентів вищих технічних закладів освіти, її структуру та основні компоненти. Розроблено модель екологічної культури. Розкрито поняття "екологічна культура", "екологічні знання". Встановлено й обгрунтовано особливості формування екологічної культури студентів вищих технічних закладів освіти. Визначено та експериментально апробовано методику, яка забезпечує ефективність реалізації особливостей формування екологічної культури студентів з урахуванням її особливостей у процесі вивчення курсів: "Основи екології", "Безпека життєдіяльності", "Охорона праці та навколишнього середовища".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1р(4УКР)3-36 + Ч481.352.27
Шифр НБУВ: РА311656 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Грезе О.В. 
Особливості формування екологічної свідомості у студентів гуманітарного та технічного напрямів підготовки: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.В. Грезе ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Проаналізовано типи екологічної свідомості студентської молоді гуманітарного та технічного ВНЗ. Виявлено суттєві відмінності рівнів емоційного, пізнавального та практичного освоєння світу природи студентами гуманітарної, природничої та технічної спрямованості. Визначено принципи формування базових компонентів екологічної свідомості, а саме: "належності людини природній екосистемі", "єдності з живими істотами, віддаленими від людини в еволюційному ланцюгу", "невід'ємності кожного виду живих істот від екологічної системи Землі". Розроблено й апробовано методику еколого-психологічного тренінгу для формування та корекції ставлення до природи, яка базується на принципах послідовності корекційного впливу, організації психологічних стимулів і розвитку психологічної єдності з природою. Відзначено, що психологічним механізмом суб'єктного ставлення до елементів природи є ідентифікація з природними об'єктами. Показано різну ефективність методики за умов формування екологічної свідомості для різних категорій студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.27 + Ю959.51-61 +
Шифр НБУВ: РА364336

Рубрики:

      
16.

Кутовий Р. В. 
Патріотичне виховання курсантів вищих навчальних закладів системи МВС України в навчально-виховному процесі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Р. В. Кутовий ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2011. — 20 с. — укp.

Проведено комплексне монографічне дослідження патріотичного виховання курсантів ВНЗ системи МВС України в навчально-виховному процесі. Розглянуто патріотизм курсанта в контексті його професійної (службової) діяльності. Визначено специфічні особливості структури патріотизму співробітника органу внутрішніх справ. Наведено авторські поняття патріотизму курсанта та патріотичного виховання таких курсантів. Упроваджено в навчально-виховний процес ВНЗ системи МВС України інтерактивну технологію презентації патріотичних образів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.01 р3 + Ч481.352.13
Шифр НБУВ: РА384467 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Абрамчук О.В. 
Патріотичне виховання студентів вищих технічних навчальних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.В. Абрамчук ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2006. — 20 с. — укp.

Розкрито суть і структуру, критерії, показники та рівні патріотичної вихованості студентів вищих технічних навчальних закладів (ВТНЗ). Проаналізовано стан і особливості патріотичного виховання у сучасному ВТНЗ. Обгрунтовано й експериментально перевірено зміст даного виховання майбутніх інженерів і методику його реалізації засобами соціально-гуманітарних дисциплін. Доведено, що ефективність патріотичного виховання даних студентів залежить від дотримання певних педагогічних умов, а саме: активізації потенційних можливостей соціально-гуманітарних дисциплін, реалізації змісту патріотичного виховання, спрямованого на формування патріотичних рис майбутнього інженера, залучення студентів до всіх напрямків професійної підготовки (навчально-пізнавальної, науково-дослідницької, професійно-практичної), заохочення студентів до самоосвіти, самовиховання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.13 +
Шифр НБУВ: РА344864

Рубрики:

      
18.

Дроговоз В. А. 
Патріотично-військове виховання студентської молоді в освітньо-виховному просторі університету: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / В. А. Дроговоз ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито сутність, специфіку й особливості патріотично-військового виховання студентської молоді. Розроблено організаційно-педагогічну систему патріотично-військового виховання студентської молоді, використано патріотично-військовий виховний потенціал освітньо-виховного простору університету з урахуванням регіональних військово-патріотичних традицій рідного краю. Уточнено сутність поняття "патріотично-військове виховання", подальшого розвитку набули ідеї виховання національного самоусвідомлення особистості студента, зміст, форми та методи патріотично-військового виховання в університетському освітньо-виховному просторі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.133 + Ц4(4УКР)915.2
Шифр НБУВ: РА377627 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
19.

Делінгевич Л.В. 
Педагогічні засади позаурочної виховної роботи у вищих навчальних закладах I - II рівнів акредитації: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Л.В. Делінгевич ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Здійснено дослідження у психолого-педагогічному аспекті, за результатами якого розкрито зміст поняття "позаурочна виховна робота у вищих навчальних закладах I - II рівнів акредитації", якого запропоновано розглядати як процес освітньо-виховної діяльності, здійснюваної у позаурочний час, спрямований на виховання моральної культури студентів. Цей процес базується на системі різноманітних форм, методів і засобів морально-етичного змісту, які реалізуються під керівництвом педагогів у тісній взаємодії зі студентським самоврядуванням і громадськими організаціями. Розроблено педагогічні засади виховної роботи у ВНЗ I - II рівнів акредитації за сучасних умов; впровадження науково обгрунтованої п'ятикомпонентної моделі позаурочної виховної роботи у даних ВНЗ, спрямованої на досягнення мети навчально-виховного процесу - виховання моральної культури особистості студента, основними складовими якої є студентське самоврядування, центри виховної роботи, клуби за інтересами, психологічна служба, школа молодого наставника; організація позаурочної виховної роботи на підставі взаємодії її основних суб'єктів (наставників, керівників гуртків, студентів, батьків, громадських організацій). На підставі результатів дослідження зроблено висновок, що реалізація розробленої моделі позаурочної виховної роботи для ВНЗ I - II рівнів акредитації позитивно впливає на зміни рівнів сформованості моральної культури студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.382 + Ч481.352 +
Шифр НБУВ: РА356806

Рубрики:

      
20.

Кафарська О.Б. 
Педагогічні засади формування громадянської позиції студентської молоді (1991 - 2005 рр.): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.Б. Кафарська ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2007. — 20 с. — укp.

Розкрито актуальні проблеми формування громадянської позиції як завдання та результат громадянського виховання студентської молоді. Визначено основні періоди історіографії цього формування та обгрунтовано залежність мети громадянського виховання підростаючого покоління від суспільно-політичних і соціокультурних умов життєдіяльності української спільноти у різні періоди її розвитку. Проаналізовано теоретико-методологічні засади й установлено чинники формування громадянської позиції та механізми їх впливу на особистість. З'ясовано структуру процесу формування громадянської позиції особистості. Визначено форми, методи та засоби оптимізації навчально-виховного процесу, позанавчальної діяльності та самовиховання студентів з метою формування їх громадянської позиції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.13 +
Шифр НБУВ: РА354129

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського