Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (126)Книжкові видання та компакт-диски (81)Журнали та продовжувані видання (12)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю941.1-7$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15

      
1.

Літвінова О.В. 
Вплив гендерних експектацій на соціально-рольову позицію майбутнього фахівця: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / О.В. Літвінова ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Вперше в контексті раціогуманістичного підходу сформульовано принципи комплексного дослідження впливу гендерних експектацій на соціально-рольову позицію майбутнього фахівця. Запропоновано структурно-функціональну модель процесу гендерних експектацій, що складається з трьох взаємопов'язаних блоків (досвіду самореалізації, актуального переживання світу та мислення), впорядкованістю яких зумовлюється характер і спосіб втілення очікувань у соціальну практику. Розроблено типологію гендерних експектацій як чинника обрання майбутнім фахівцем бажаної особистісної та соціальної ролі. Показано, що неузгодженість (неконгруентність) самоідентифікації особистістю власних гендерних рис призводить до спотворення образу бажаного майбутнього та способу його експлікації у просторі життєвих відносин. Розроблено й апробовано спеціальний курс психологічної допомоги, до складу якого входять техніки, якими досягається узгодження суб'єктивної реальності з об'єктивним змістом передбачуваних особистістю рольових уподобань. Відзначено, що зарпопонований у дослідженні підхід долає обмеженість існуючої практики аналізу гендерної проблематики, розширюючи наявні та потенційні зв'язки з процесом особистісної та професійної самореалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.1-733 + С5*332.1 + С5*423.2*344 +
Шифр НБУВ: РА349864

Рубрики:

      
2.

Петрова С.В. 
Механізми забезпечення мотивації працівників у системі охорони здоров'я: державно-управлінський аспект: автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / С.В. Петрова ; Одес. регіон. ін-т держ. упр. Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — О., 2010. — 20 с. — укp.

Визначено стан мотивації працівників, що належать до різних структурно-функціональних груп працівників у системі охорони здоров'я. Розроблено модель взаємозв'язків механізмів державного управління зі станом мотивації працівників у ситемі охорони здоров'я, що базується на нових теоретико-методологічних і практичних підходах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)14 п + Ю941.1-723 + Р11(4УКР)
Шифр НБУВ: РА371901 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Башук Л. П. 
Мотиваційні чинники працевлаштування особистості юнацького та дорослого віку: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Л. П. Башук ; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України. — К., 2010. — 18 с. — укp.

Висвітлено нові науково обгрунтовані результати з дослідження особливостей мотиваційної поведінки безробітної молоді. Проведено її оцінку, проаналізовано систему чинників працевлаштування, які визначають вплив на мотиваційну поведінку молодої особистості в ситуації безробіття, що, в свою чергу, доводить необхідність впровадження диференційованої психологічної допомоги безробітним. Розроблено й апробовано програму соціально-психологічного тренінгу "Ефективність працевлаштування", в якій визначено стратегії, завдання, принципи навчання, тактику проведення, цільову аудиторію, можливі обмеження, бажані результати, рекомендації для спеціалістів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.1-7 + Ю949.241 с + У9(4УКР)249.202.2
Шифр НБУВ: РА373113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
4.

Земба А. Б. 
Особистісна вимогливість як чинник професійної компетентності (на матеріалі держслужбовців центрів зайнятості): автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 / А. Б. Земба ; Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. — Луцьк, 2010. — 20 с. — укp.

Вперше запропоновано архітектоніку структурного змісту професійної компетентності державного службовця. З'ясовано інтегративну роль особистісної вимогливості у ефективній професійній реалізації фахівця. Визначено професійно-статусний модус особистісної вимогливості протягом професійного становлення державного службовця центрів зайнятості. Конкретизовано ефекти трансформацій професійно-статусного модусу особистісної вимогливості на усіх етапах професійного становлення державного службовця. Вдосконалено наукові уявлення про особистісну вимогливість як чинник професійної компетентності через розкриття змісту її видів у межах онтологізації професійною розвитку державного службовця центрів зайнятості. Наведено положення про реальний перебіг етапів професійного становлення державних службовців центрів зайнятості з урахуванням особливостей становлення їх професійних стереотипів управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.1-7:Х + Х819(4УКР)012.1
Шифр НБУВ: РА377050 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Кульбіда Н.М. 
Особистісні детермінанти успішної професійної підготовки майбутніх підприємців: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.М. Кульбіда ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Проаналізовано проблему особистісних детермінант успішної професійної підготовки майбутніх підприємців. Розглянуто особистісно-професійну суб'єктність як інтегральну якість особистості майбутнього підприємця, що визначає його спроможність до самодетермінації та здійснення функцій економічного самоконтролю у підприємництві. Розкрито специфіку та структуру (когнітивний, мотиваційний, поведінковий компоненти) суб'єктності майбутнього підприємця. Визначено критерії діагностування (особливості Я-образу як системотвірної основи індивідуального функціонування особистості у підприємництві, індивідуальна модель економічної поведінки, що наповнює певним змістом систему мотивації досягнення майбутніх підприємців і визначається їх уявленнями про цілі та способи досягнення успіху у підприємництві), рівні та динаміку становлення особистісної суб'єктності впродовж періоду професійної підготовки. Розроблено модель розвитку особистісних детермінант успішної професійної підготовки майбутніх підприємців на основі розвитку структурно-динамічних і етико-смислових характеристик особистісно-професійної суб'єктності. Апробовано систему практичної роботи, яка може бути використана у навчально-виховному процесі підготовки майбутніх підприємців.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.1-7:У + У9(4УКР)0-131.1-640-963 +
Шифр НБУВ: РА339306

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Самойлова А.Г. 
Особливості формування професійної свідомості майбутніх психологів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / А.Г. Самойлова ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — Запоріжжя, 2004. — 19 с. — укp.

Здійснено теоретико-експериментальне дослідження процесу формування професійної свідомості майбутніх психологів під час їх професійної підготовки у вищому навчальному закладі. Висвітлено основні підходи до дослідження даного питання у зарубіжній та вітчизняній психологічній науці. Доведено, що оптимізація професійної свідомості сприяє забезпеченню професійної спрямованості особистості, формуванню цілісної професійної картини світу, розширенню поля діяльності психологів. Обгрунтовано інтегративний підхід до формування професійної свідомості особистості. Розроблено модель навчально-практичної діяльності, яка сприяє дослідженому формуванню, а також переходу майбутніх психологів від їх навчальної діяльності до професійної. Експериментально підтверджено перспективність і доцільність використання діяльнісно-рефлексивного навчання та загальних принципів експериментально-генетичного методу з метою забезпечення формування професійної свідомості особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2 р + Ю941.1-723 +
Шифр НБУВ: РА335354

Рубрики:

      
7.

Добренко І.А. 
Психологічні основи розвитку здатності до підприємництва у випускників професійно-технічних навчальних закладів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / І.А. Добренко ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2006. — 22 с. — укp.

Наведено теоретичні підходи та концептуальну модель вивчення та розвитку здатності до підприємництва (ЗдП) у випускників професійно-технічних навчальних закладів (ПТНЗ). За умов експерименту виявлено психологічні особливості становлення здатності випускників до планування самозайнятості, індивідуальних якісних показників особистості підприємця, професійно-орієнтованої інформативності. Здійснено психологічне моделювання цілеспрямованого розвитку ЗдП, розкрито зміст психологічної профілактики незайнятості. Викладено засади розвитку ЗдП, зокрема, забезпечення поглибленого набуття незайнятими випускниками ПТНЗ інформативної компетентності, формування самооцінювальної рефлексивної системи та професійно-економічної ідентичності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.1-7 + Ю941.19 +
Шифр НБУВ: РА343019

Рубрики:

      
8.

Сурякова 
Психологічні особливості кар'єрних очікувань майбутніх інженерів- металургів у процесі професійного становлення: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.03 / Марина Володимирівна Сурякова ; Українська інженерно-педагогічна академія. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.1-7 + Ю941.19:К3
Шифр НБУВ: РА367763

Рубрики:

      
9.

Герасіна С.В. 
Психологічні умови формування готовності до трудової діяльності учнів професійно-технічних навчальних закладів: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / С.В. Герасіна ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 21 с. — укp.

Розглянуто теоретичне узагальнення та експериментальне дослідження проблеми формування психологічної готовності до трудової діяльності учнів професійно-технічних навчальних закладів, що здійснювалося в напрямі визначення психологічних умов формування, структурних компонентів, критеріїв, показників та рівнів розвитку готовності до праці. Доведено, що формування готовності до трудової діяльності учнів як майбутніх фахівців відбувається за умов розвитку їх особистісної спрямованості на здобуття робітничої професії, активізації когнітивної компетентності, ділової контрактності на засадах соціально-комунікативної активності та почутті самоповаги і власної гідності через удосконалення мотиваційного, когнітивного, комунікативного та емоційного структурних компонентів.Визначено оптимізацію розвитку особистісних детермінант, таких як професійні інтереси, прагнення до трудової самореалізації, фахова компетентність, соціально-трудова комунікабельність та емоційно-ціннісні орієнтації особистості майбутнього робітника. Упроваджено спеціально розробленої експериментальної програми "Формування готовності до трудової діяльності учнів ПТНЗ"(професійно-технічних навчальних закладів).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю941.1-7 + Ч461.328 +
Шифр НБУВ: РА364938

Рубрики:

      
10.

Вінник Н.Д. 
Розвиток особистісно-професійних якостей учнів професійно-технічних навчальних закладів у процесі підготовки до діяльності в сфері послуг: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.Д. Вінник ; Ун-т менедж. освіти. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Висвітлено особистісно-компетентнісний підхід, його принципи, відповідно яким особистість розглянуто як носій особистісно-професійних якостей. Визначено чотири блоки провідних особистісно-професійних якостей, які є критеріями особистісно-професійного розвитку майбутнього фахівця сфери послуг (офіціанта): а саме: комунікативний, мотиваційний, характерологічний, рефлексивний. Розроблено, апробовано та впроваджено програму розвитку особистісно-професійних якостей майбутнього фахівця у процес підготовки до діяльності в сфері послуг. Зазначено, що програма дозволяє досягти підвищення рівня розвитку особистісно-професійних якостей учнів професійно-технічних навчальних закладів (ПТНЗ), що дає підстави рекомендувати впровадження даної програми в процес підготовки ПТНЗ до діяльності в сфері послуг.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.1-7 +
Шифр НБУВ: РА368584

Рубрики:

      
11.

Нестеренко Л.О. 
Розвиток психологічної культури державних службовців України: автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.03 / Л.О. Нестеренко ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Здійснено комплексне дослідження розвитку психологічної культури державних службовців. Уточнено зміст структурних і функціональних складових психологічної культури. Наведено визначення поняття "психологічна культура державного службовця", охарактеризовано його структурні складові, детермінанти становлення. Розкрито особливості впливу керівника на розвиток психологічної культури суб'єктів управлінської діяльності у системі державної служби. На підставі результатів емпіричного дослідження виявлено суперечності, тенденції, стан і перспективи розвитку психологічної культури державних службовців України. Експериментально визначено й обгрунтовано пріоритетні умови, модель і етапи її розвитку та вдосконалення. Запропоновано теоретичні висновки та практичні рекомендації щодо розвитку психологічної культури державних службовців України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.1-7 + Х819(4УКР)012.1 +
Шифр НБУВ: РА354614

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
12.

Сич В.М. 
Соціально-психологічні особливості мотивації професійного вдосконалення спеціалістів відділів освіти: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / В.М. Сич ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано методичні засади та результати емпіричного дослідження з проблем мотивації професійного удосконалення спеціалістів відділів освіти. Визначено соціально-психологічні особливості професійної діяльності управлінських працівників та відображено сутність і специфіку їх фахового удосконалення. Розкрито зміст і структуру мотивації даного процесу. На підставі результатів констатуючого експерименту виявлено змістовий та ієрархічний склад мотивації професійного удосконалення спеціалістів відділів освіти та визначено особливо значущі чинники покращення його ефективності. Досліджено особливості ставлення спеціалістів до різних аспектів професійної діяльності. Визначено соціально-психологічні чинники мотивації їх фахового удосконалення. Встановлено вплив соціально-демографічних, соціально-психологічних особистісних характеристик спеціалістів на розвиток сфери мотивації професійного удосконалення. Доведено доцільність та ефективність програми активного навчання спеціалістів відділів освіти з розвитку мотивації професійного удосконалення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.1-723 + Ю959.18:Ч + Ч34(4УКР) к22 +
Шифр НБУВ: РА336335

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
13.

Корнещук В.В. 
Теорія і практика формування професійної надійності майбутніх спеціалістів соціономічної сфери діяльності: автореф. дис. ... д-ра пед. наук: 13.00.04 / В.В. Корнещук ; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2010. — 44 с. — укp.

Науково обгрунтовано концепцію професійної надійності спеціалістів (ПНС) соціономічної сфери діяльності, побудовану на засадах системного, синергетичного й особистісно-діяльнісного підходів. Виявлено фактори, що впливають на ПНС даної сфери за типових і нетипових ситуацій здійснення діяльності, а також фактори, що визначають вияв ПНС у системі "людина - людина". Охарактеризовано структуру та визначено три блоки ПНС даної сфери: предметно-діяльністний, суб'єктивно-забезпечувальний і оцінно-регулятивний. Побудовано математичну модель ПНС системи "людина - людина", за допомогою якої виявлено ієрархію зазначених складових, розроблено методику діагностування вияву ПНС. З'ясовано, що залежно від міри актуалізованості показників професійної надійності фахівців-соціономістів її вияв відбувається активно, потенційно та пасивно. Визначено критерії ПНС соціономічної сфери діяльності. Розроблено педагогічну технологію формування ПНС, спрямовану на поетапне самовизначення, саморозвиток і самоактуалізацію студентів у межах обраної соціономічної професії та реалізовану за допомогою спеціально дібраних тренувальних засобів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 + Ю941.1-7 +
Шифр НБУВ: РА370162 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
14.

Васильєва М. О. 
Формування професійної рефлексії майбутніх соціальних працівників у класичному університеті: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / М. О. Васильєва ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2011 — укp.

Проаналізовано ефективність педагогічної технології формування професійної рефлексії майбутніх соціальних працівників у класичному університеті. Висвітлено сутність понять "рефлексія", "професійна рефлексія", "класичний університет", "соціальний працівник", а також запропоновано критерії та показники рівнів сформованості професійної рефлексії майбутніх соціальних працівників. Розглянуто зміст форм, методів і засобів процесу професійної підготовки майбутніх соціальних працівників у класичному університеті, які сприяють формуванню професійної рефлексії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*148:Ч30 + С40(4УКР) + Ю941.1-7
Шифр НБУВ: РА377905 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
15.

Москалюк О.І. 
Формування професійної спрямованості у майбутніх соціальних педагогів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.І. Москалюк ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград, 2007. — 20 с. — укp.

Розкрито зміст поняття "професійна спрямованість" соціального педагога, визначено її місце та роль в системі особистісних та професійно-важливих якостей фахівця. Вперше обгрунтовано педагогічні умови формування професійної спрямованості у студентів спеціальності "Соціальна педагогіка". Зокрема, обгрунтовано необхідність забезпечення орієнтації навчального процесу на професійну діяльність, використання форм і методів її активного моделювання, а також пошукових завдань щодо розв'язання актуальних проблем у роботі соціального педагога, створення сприятливої емоційної атмосфери для активного професійного самовираження. Встановлено показники професійної спрямованості соціального педагога, якими є: співвідношення мотиваційних компонентів вибору професії, ступінь особистісної готовності, зіставлення соціальних і пізнавальних мотивів навчання. Визначено рівні сформованості професійної спрямованості соціального педагога. Уточнено її структуру та наведено характеристику нормативно-оціночного, мотиваційно-стимулюючого та практично-дієвого компонентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р + Ю941.1-723 + С4 р(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА353819

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського