Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Реферативна база даних (263)Книжкові видання та компакт-диски (339)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>U=С5*148:Ч30$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 43
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Іноземцева С.В. 
Організація соціально-педагогічної роботи з підлітками з особливими потребами в середніх навчальних закладах України (друга половина XX століття): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С.В. Іноземцева ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2009. — 21 c. — укp.

Вперше в хронологічних межах досліджено соціально-педагогічну роботу з дітьми з особливими потребами. Визначено передумови організації соціально-педагогічної роботи з такими підлітками в середніх навчальних закладах. Обгрунтовано та охарактеризовано етапи та визначено провідні тенденції розвитку соціально-педагогічної роботи з ними. Визначено прогностичні тенденції розвитку системної організації соціально-педагогічної роботи з підлітками з особливими потребами в середніх навчальних закладах України в XXI ст. так визначено перспективи творчого використання прогресивних соціально-педагогічних ідей минулого за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312(4УКР) + Ч430.3(4УКР)63/64 + С5*148:Ч30 +
Шифр НБУВ: РА368433

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Алексєєва-Вовк М.І. 
Педагогічні умови соціалізації студентів засобами культури мовлення: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / М.І. Алексєєва-Вовк ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 22 с. — укp.

Вперше розроблено модель науково-методичного забезпечення соціалізації студентів засобами культури мовлення. Обгрунтовано педагогічні умови реалізації даного процесу з використанням засобів культури мовлення й експериментально перевірено їх ефективність. Встановлено критерії (ціннісно-орієнтаційний, когнітивний, дієво-творчий) та рівні соціалізованості студентів засобами культури мовлення. Розкрито зміст базових понять дослідження, таких як "соціалізація", "культура мовлення", "мовленнєва діяльність", "культура мовленнєвого спілкування". Визначено роль, функції та комунікативні якості культури мовлення у процесі соціалізації особистості. Удосконалено системний підхід щодо організації соціально-педагогічної роботи зі студентами ВНЗ. Обгрунтовано зміст, форми та методи соціалізації студентської молоді засобами культури мовлення з метою пристосування до реальних умов діяльності та досягнення позитивного вирішення особистісно й соціально значущих завдань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + С5*5*333.91 + С5*148:Ч30 + Ш141.4-913.37 +
Шифр НБУВ: РА358830

Рубрики:

      
3.

Бондаренко З.П. 
Організація волонтерської роботи майбутніх соціальних педагогів в умовах вищого навчального закладу: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / З.П. Бондаренко ; АПН України. Ін-т пробл. виховання. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Проаналізовано теоретичні та практичні питання організації волонтерської роботи майбутніх соціальних педагогів за умов ВНЗ. Розкрито сутність базових понять дослідження: "волонтерська робота" в контексті соціально-педагогічної діяльності та "готовність до волонтерської роботи". Визначено професійні функції соціального педагога, які реалізуються у волонтерській роботі. Обгрунтовано зміст навчально-виховного процесу підготовки майбутніх соціальних педагогів до виконання професійних функцій, описано форми та методи волонтерської роботи, які реалізуються за умов ВНЗ. Розроблено та впроваджено модель організації даного процесу, спрямовану на підвищення рівня підготовки майбутніх соціальних педагогів до виконання професійних функцій шляхом залучення їх до доброчинної діяльності, підтримки та розвитку соціальних ініціатив. Доведено позитивний вплив участі майбутніх соціальних педагогів у волонтерські діяльності на їх професійне становлення й особистісний розвиток.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р(4УКР)3 + С5*148:Ч30 +
Шифр НБУВ: РА358842

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Братусь І.В. 
Соціально-педагогічна робота з юними матерями у США та Великій Британії: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / І.В. Братусь ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено особливості соціально-педагогічної роботи з юними матерями у США та Великій Британії. Визначено причини та негативні наслідки юного материства, наведено соціально-психологічні характеристики юних матерів. На підставі аналізу досвіду соціально-педагогічної роботи з матерями-підлітками в США та Великій Британії визначено спільне та відмінне в її змісті, методах і формах. Створено структурно-функціональну модель соціально-педагогічної роботи з юними матерями, яка базується на використанні рівневого технологічного підходу та засобів структурної профілактики. Розроблено авторські технології соціально-педагогічної роботи з юними матерями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.358 + Ч312(4ВЕЛ) + Ч312(7СПО) + С5*148:Ч30 +
Шифр НБУВ: РА350570

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
5.

Василенко О.М. 
Соціально-педагогічні умови адаптації молодших школярів з особливими потребами до навчання в загальноосвітній школі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / О.М. Василенко ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито сутність адаптації молодших школярів (МШ) з особливими потребами (ОП) до шкільного навчання (ШН) в соціально-педагогічному контексті. Проаналізовано вітчизняний і зарубіжний досвід організації навчальної діяльності дітей з ОП, проблеми їх входження в соціокультурне та загальноосвітнє середовище. Розроблено соціально-педагогічні умови адаптації МШ з ОП до навчання у загальноосвітній школі. Визначено критерії, показники та рівні їх адаптованості до ШН та методику визначення адаптаційних рівнів учнів молодшого шкільного віку до навчання в школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч430.221.05 + С5*148:Ч30
Шифр НБУВ: РА372598 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Васильєва М. О. 
Формування професійної рефлексії майбутніх соціальних працівників у класичному університеті: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / М. О. Васильєва ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2011 — укp.

Проаналізовано ефективність педагогічної технології формування професійної рефлексії майбутніх соціальних працівників у класичному університеті. Висвітлено сутність понять "рефлексія", "професійна рефлексія", "класичний університет", "соціальний працівник", а також запропоновано критерії та показники рівнів сформованості професійної рефлексії майбутніх соціальних працівників. Розглянуто зміст форм, методів і засобів процесу професійної підготовки майбутніх соціальних працівників у класичному університеті, які сприяють формуванню професійної рефлексії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*148:Ч30 + С40(4УКР) + Ю941.1-7
Шифр НБУВ: РА377905 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
7.

Годлевська Д.М. 
Формування професійної комунікативної компетентності майбутніх соціальних працівників в умовах педагогічного університету: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Д.М. Годлевська ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 21 с. — укp.

Досліджено проблему формування професійної комунікативної компетентності майбутніх соціальних працівників за умов педагогічного університету. Уточнено зміст поняття "професійна комунікативна компетентність". Окреслено взаємозв'язок між особливостями соціальної роботи та якістю володіння комунікативними уміннями, що лежать в основі формування професійної комунікативної компетентності, встановлено її основні критерії (інтелектуальний, емоційний і діяльнісний) та визначено рівні (високий, середній, низький). Розроблено модель професійної комунікативної компетентності майбутніх соціальних працівників. Показано, що підвищення ефективності формування професійної комунікативної компетентності майбутніх соціальних працівників за умов педагогічного університету забезпечується завдяки додержання таких соціально-педагогічних умов: впровадження розробленої моделі з урахуванням методологічних вимог до категорії "компетентність"; використання особистісного підходу як базової ціннісної орієнтації; координації методів та технологій формування професійної комунікативної компетентності, які відповідають вимогам майбутньої спеціальності. Визначено основні напрями оптимізації процесу формування професійної компетентності, якими є: організація навчально-методичної діяльності, тренінги у мікрогрупах, робота за інтересами у позанавчальній діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р31(4УКР) + С5*148:Ч30 +
Шифр НБУВ: РА350205

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Гришак С.М. 
Підготовка майбутніх спеціалістів соціальної сфери до реалізації ідеї гендерної рівності в професійнії діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / С.М. Гришак ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2007. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему підготовки майбутніх спеціалістів соціальної сфери до реалізації ідеї гендерної рівності в професійній діяльності. На базі теоретичного аналізу досліджень гендерної спрямованості, а також наукових праць, присвячених проблемі підготовки майбутніх спеціалістів соціальної сфери в контексті ідей гендерного підходу встановлено, що визначальним у понятті "гендерна рівність" є феномен гендеру. Розкрито сутність понять "гендерна рівність" та "гендер". Встановлено взаємозв'язок гендерної рівності з соціальною роботою, досліджено її співвідношення з іншими категоріями гендерного порядку. Вперше розроблено на теоретичному, змістовному та технологічному рівнях педагогічні умови підготовки майбутніх спеціалістів соціальної сфери до реалізації ідеї гендерної рівності в професійній діяльності, основу яких складає акцент на формуванні в них егалітарних гендерних уявлень, створенні кооперативно-моделюючого середовища та впровадженні в навчальний процес інтерактивних форм і методів його засвоєння, орієнтації процесу навчання на розвиток гендерної компетентності, гендерної сенситивності, гендерної діяльності та домінуючих професійно значущих якостей спеціалістів соціальної сфери.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + С5*148:Ч30 +
Шифр НБУВ: РА351152

Рубрики:

      
9.

Дєдов 
Професійна підготовка майбутніх соціальних працівників до менеджменту в соціальній роботі: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Євген Геннадійович Дєдов ; Луганський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р + С5*148:Ч30
Шифр НБУВ: РА365951

Рубрики:

      
10.

Докторович М.О. 
Формування соціальної компетентності старшого підлітка з неповної сім'ї: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / М.О. Докторович ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2007. — 19 с. — укp.

Висвітлено теоретичні засади та практичний стан сформованості соціальної компетентності старших підлітків з урахуванням специфічного впливу неповної сім'ї. Визначено та теоретично обгрунтовано структуру соціальної компетентності, розкрито зміст, форми та методи її формування у старших підлітків. Викладено критерії соціальної компетентності, рівні її сформованості, подано їх соціально-педагогічну характеристику. Розроблено комплексну методику формування соціальної компетентності у старших підлітків з неповних сімей, доведено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.09 + Ч491.350.0 + Ю952.2-734 + С5*148:Ч30 +
Шифр НБУВ: РА350749

Рубрики:

      
11.

Зубілевич М.І. 
Гендерне виховання дівчат-підлітків у Великій Британії: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / М.І. Зубілевич ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Проаналізовано освітні документи та фундаментальні наукові праці англійських і вітчизняних учених, які досліджували проблеми гендерного виховання у Великій Британії. Вперше визначено сутність і систематизовано психолого-педагогічні умови становлення та розвитку гендерного виховання дівчат-підлітків у Великій Британії. Розкрито функціональні можливості виховної системи герл-гайдів. Показано специфіку гендерної соціалізації дівчат-підлітків Великої Британії у навчальних закладах. У науковий обіг вперше введено документи та матеріали про систему гендерного виховання дівчат-підлітків у Великій Британії, охарактеризовано його сучасні технології та соціально-педагогічні механізми. Обгрунтовано напрями подальшої організації процесу гендерного виховання дівчат-підлітків в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.358 + С5*148:Ч30 + С5*423.2*344 +
Шифр НБУВ: РА348623

Рубрики:

      
12.

Кальченко Л.В. 
Педагогічні умови соціального захисту бездоглядних дітей у притулках для неповнолітніх: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Л.В. Кальченко ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.

Вперше обгрунтовано педагогічні умови соціального захисту бездоглядних дітей у притулках для неповнолітніх на підставі ідеї комплексного соціально-педагогічного супроводу процесу соціального захисту, що базується на міждисциплінарному, індивідуально орієнтованому й адаптаційному підходах. Обгрунтовано технологію впровадження розробленого комплексу педагогічних умов соціального захисту бездоглядних дітей у притулках. Встановлено критерії визначення ефективності досліджуваного процесу. Удосконалено ідеї гуманістичної педагогіки щодо організації соціальної взаємодії та спілкування педагогів-вихователів і вихованців притулків. Охарактеризовано організаційно-змістові компоненти соціально-захисної діяльності притулків для дітей. Розглянуто змістовно-технологічні компоненти підготовки педагогічних працівників притулків до соціального захисту бездоглядних дітей і підготовки кандидатів у прийомні батьки, майбутніх батьків-вихователів. Описано форми соціально-психолого-педагогічної роботи з бездоглядними дітьми, спрямовані на їх захист. Удосконалено положення про соціальний захист бездоглядних дітей у притулках як категорії соціальної педагогіки. Визначено функції педагогічних працівників притулку, які здійснюють соціально-захисну діяльність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)719.2 + Ч312 + С5*423.121*361.2 + С5*148:Ч30 +
Шифр НБУВ: РА362289

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  

      
13.

Коваль В.В. 
Соціалізація неповнолітніх у пенітенціарних установах: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / В.В. Коваль ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 22 с. — укp.

Проаналізовано стан проблеми соціалізації неповновнолітніх правопорушників у соціально-педагогічній теорії та практиці, вивчено специфіку середовища та соціалізуючих процесів у пенітенціарних установах для неповнолітніх. Розроблено модель соціалізуючого процесу неповнолітніх у пенітенціарній установі, визначено основні стратегічні напрями й етапи соціально-педагогічної діяльності за умов пенітенціарних установ, місце та функції соціального педагога в організації соціально-педагогічного супроводу неповнолітніх правопорушників у пенітенціарній установі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*148:Ч30 + Ю952.1
Шифр НБУВ: РА372030 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
14.

Ковальчук Л.Г. 
Соціально-педагогічні умови профілактики торгівлі дітьми: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / Л.Г. Ковальчук ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Доведено, що профілактика торгівлі дітьми більш ефективна у разі поєднання умов проведення послідовної комплексної роботи з дітьми з урахуванням чинників поширення торгівлі дітьми й її наслідків для розвитку особистості, проведення систематичної інформаційно-просвітницької роботи з батьками, формування готовності педагогічних працівників до профілактики торгівлі дітьми та налагодження взаємодії між різними суб'єктами даної профілактики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.26 + С5*148:Ч30
Шифр НБУВ: РА371517 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
15.

Ковчина 
Теорія та практика підготовки майбутніх соціальних педагогів до соціально- правової діяльності: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Ірина Михайлівна Ковчина ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 42 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р(4УКР) + Х809(4УКР)3 р + С5*148:Ч30
Шифр НБУВ: РА359082

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
16.

Козич І.В. 
Формування конфліктологічної компетентності соціального педагога в умовах магістратури: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / І.В. Козич ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 24 с. — укp.

Вперше визначено й експериментально перевірено педагогічні умови, що забезпечують ефективність процесу формування конфліктологічної компетентності соціального педагога як необхідної професійної якості, встановлено критерії та показники сформованості її компонентів і рівнів. Розкрито генезис і зміст базових понять дослідження: "конфлікт", "компетентність", "конфліктологічна компетентність". Визначено структуру та функції конфліктологічної компетентності соціального педагога, розроблено модель її формування за умов ВНЗ, ефективність якої експериментально підтверджено. Удосконалено діагностичні методики визначення рівнів сформованості конфліктологічної компетентності (інтуїтивного, репродуктивного, творчо-репродуктивного, творчого) майбутніх соціальних педагогів-магістрів. Розроблено спецкурс "Основи конфліктологічної компетентості", основні результати наукового дослідження впроваджено у практику діяльності ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р(4УКР)3 + Ю954.04 + С5*148:Ч30 +
Шифр НБУВ: РА358434

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
17.

Коношенко С. В. 
Теоретико-методичні основи реабілітаційної роботи з соціально дезадаптованими підлітками в умовах індустріального регіону: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.05 / С. В. Коношенко ; Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — Луганськ, 2010. — 44 с. — укp.

Проаналізовано організацію реабілітаційної роботи з соціально дезадаптованими підлітками в історії та теорії педагогіки. Визначено сутність реабілітації соціально дезадаптованої особистості як виду соціально-педагогічної діяльності та розкрито причини та прояви дезадаптації в сучасних підлітків. Розкрито організаційні основи діяльності реабілітаційного центру по роботі з соціально дезадаптованими підлітками. Обгрунтовано методику організації соціально-педагогічної роботи з батьками як необхідної умови ефективної реабілітаційної роботи з соціально дезадаптованими підлітками та визначено специфіку формування в педагогів готовності до реабілітаційної роботи з соціально дезадаптованими підлітками.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.344 + Ч312(4УКР) + С5*148:Ч30 + С5*423.121.3
Шифр НБУВ: РА375698 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  

      
18.

Косовець В.І. 
Розвиток соціальної активності молоді в умовах соціокультурного середовища села: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / В.І. Косовець ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 23 с. — укp.

Визначено особливості соціокультурного середовища села. Розкрито суть соціальної активності сільської молоді. Висвітлено логіку побудови та функціонування моделі її соціальної активності. Виявлено наявні проблеми соціальної активності сільської молоді. Проведено комплексне соціологічне, психологічне та педагогічне дослідження. За його результатами створено модель соціокультурного середовища села, складовими якої є змістове наповнення соціокультурного середовища, соціально-педагогічні умови та соціально-результативні показники соціальної активності. Розроблено критерії (змістовий, мотиваційний, діяльнісний), показники соціальної активності (прояв інтересу, мотиву та соціальної активності). Виявлено рівні їх сформованості (високий, середній, низький) та перевірено ефективність соціально-педагогічних умов і методик щодо підвищення соціальної активності молоді у соціокультурному середовищі села.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + С5*424.22 + С5*148:Ч30 +
Шифр НБУВ: РА362714

Рубрики:

      
19.

Кримчак Л. Ю. 
Соціально-педагогічні умови адаптації учнів-сиріт до навчання в професійно-технічних навчальних закладах: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / Л. Ю. Кримчак ; Держ. закл. "Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка". — Луганськ, 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Конкретизовано та поглиблено теоретичні уявлення щодо сутності, змісту, структури та функцій процесу адаптації учнів-сиріт до навчання в ПТНЗ. Доведено необхідність створення для учнів-сиріт умов, які сприятимуть їх саморозвитку та самовдосконаленню. Розроблено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено соціально-педагогічні умови адаптації учнів-сиріт до навчання в ПТНЗ, які враховують особливості цієї молоді, її власний досвід, базуються на комплесному, міждисциплінарному, індивідуальному, особистісно-зорієнтованому й особистісно-гуманістичному підходах, і реалізуються через соціально-педагогічну технологію, підгрунтям якої є психолого-педагогічний супровід і гуманізація стосунків в системі "викладач - учень - сирота".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч461.266 + С5*148:Ч30 + С5*644.123
Шифр НБУВ: РА385368 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
20.

Кулікова А.Є. 
Підготовка соціальних працівників до роботи з дітьми та молоддю у вищих навчальних закладах Швеції: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / А.Є. Кулікова ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.

Розглянуто історичні аспекти становлення соціальної роботи та системи підготовки фахівців для цієї галузі у Швеції. Запропоновано нові підходи до періодизації історії соціальної роботи. Виявлено й узагальнено чинники впливу на систему вищої освіти Швеції. Визначено тенденції розвитку системи підготовки соціальних працівників. Проаналізовано сучасний стан і тенденції розвитку соціальної роботи з дітьми та молоддю. На підставі порівняльного аналізу навчальних програм підготовки фахівців соціальної роботи з дітьми та молоддю різних рівнів виявлено структуру й особливості організації теоретичного та практичного навчання соціальних працівників у Швеції. Досліджено й охарактеризовано зміст, форми та провідні методи системи різнорівневої теоретичної та практичної підготовки соціальних працівників до роботи з дітьми та молоддю у ВНЗ Швеції. Розроблено рекомендації щодо використання шведського досвіду даної підготовки у системі ВНЗ України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р(4ШВЕ)3 + С40(4УКР) + С5*148:Ч30 +
Шифр НБУВ: РА366525

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського