Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (99)Журнали та продовжувані видання (22)
Пошуковий запит: (<.>A=Бех І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 92
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Бех І. Д. 
Образ "Я" як мета формування і розвитку особистості / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. - 1998. - № 2. - С. 30-40. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Раскрываются некоторые психолого-педагогические способы переориентации проблематики "Я" с самопоиска и самооткрытия на целенаправленное формирование и развитие образа "Себя".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ю952.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Бех І. Д. 
Особистісно зорієнтоване виховання : Наук.-метод. посіб. / І. Д. Бех; Ін-т змісту і методів навчання. - К., 1998. - 204 c. - Бібліогр.: 78 назв. - укp.

Робота присвячена розробці теоретико-методичних проблем особистісно зорієнтованого виховання, яке втілює демократичні, гуманістичні положення щодо формування і розвитку підростаючої особистості. Розкривається наукова сутність цього процесу. Уперше в науковій літературі викладені принципи організації виховного процесу, який забезпечує формування і розвиток підростаючої особистості, системи особистісних цінностей як регуляторів її суспільно значущої поведінки: виховання в особистісному вимірі, наукове розуміння становлення особистості як основа ефективного виховання, особистісно зорієнтовані технології у виховному процесі. Подаються психолого-педагогічні засади створення інноваційних виховних технологій і розв'язання соціально-моральних задач, спрямованих на духовне зростання людини.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.3 я7 + Ч311.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА586442 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бех І. Д. 
Виховання підростаючої особистості на засадах нової методології / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. - 1999. - № 3. - С. 5-14. - укp.

Проанализированы воспитательные инварианты как методологические средства гуманизации процесса формирования и развития личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Педагогічна теорія та педагогічний досвід: перспективи і розвиток : Матеріали Всеукр. наук.- практ. конф., 17 - 19 груд. 1998 р. / ред.: І. Д. Бех; АПН України. Волин. обл. навч.-метод. ін-т післядиплом. освіти пед. кадрів. - Луцьк : Вежа, 1999. - 178 c. - укp.

Розглянуто проблеми підготовки вчителя до використання інноваційних підходів у педагогічній практиці, формування мотивації навчання у сучасній школі, єдності педагогічної теорії та практики. Висвітлено динаміку емоційної поведінки школярів у процесі спілкування, методику оцінки ефективності засвоєння студентами системи знань про інформаційні технології, роль народних традицій як засобу формування духовного потенціалу особистості. Проаналізовано актуальні аспекти підготовки керівників середніх загальноосвітніх закладів, реалізації творчого потенціалу вчителя шляхом впровадження психолого-педагогічної науки у шкільну практику, управління процесом підготовки вчителів до інноваційної діяльності за умов гімназій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА602713 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Бех І. Д. 
Особистісно зорієнтоване виховання: стратегія проектування / І. Д. Бех // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 1999. - Вип. 3. - С. 42-43. - укp.

Викладено теоретико-методологічне обгрунтування суттєвих компонентів виховання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Бех І. Д. 
Структура взаєморозуміння у системі "людина - людина": генезис і корекція / І. Д. Бех, О. В. Вознюк, М. В. Левківський // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2001. - Вип. 8. - С. 78-82. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

На підставі теоретичного аналізу й узагальнень найновіших досліджень людинознавчого спрямування з реалізацією синергетичного підходу здійснено спробу структурування сутності взаєморозуміння у системі "людина - людина" та формулювання перспективних напрямків її корекції.

На основе теоретического анализа и обобщения исследовательских направлений в области изучения человека, использования синергетического подхода сделана попытка структурализации сущности взаимопонимания в системе "человек - человек" и сформулированы перспективные направления его коррекции.

On the basіs of theoretіcal analysіs and generalіsatіon of the human study іnvestіgatіon trends and on the basіs of synergetіc approach an attempt іs made at structuralіsіng the essence of mutual understanding іn the system "person - person"; the perspectіve dіrectіons of іts correctіon are represented.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953-994 + Ю935-232

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Бех І. Д. 
Деякі аспекти нової виховної парадигми (в контексті творчості А. С. Макаренка / І. Д. Бех, О. В. Вознюк, М. В. Левківський // Педагогіка і психологія. - 2001. - № 1. - С. 5-17. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Проанализированы пять фундаментальных типов жизненной активности человека, составляющих основное содержание его жизнедеятельности, и приведены основные методики их формирования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4Укр)6-213

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Бех І. І. 
Основи фізики вакууму та вакуумної техніки. Методи отримання високого й надвисокого вакууму : Навч. посіб. / І. І. Бех, О. Є. Лушкін, Б. І. Михайловський; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2001. - 105 c. - укp.

Детально розглянуто теоретичні засади вакуумної техніки, фізико-хімічні явища за низьких тисків, сучасні методи одержання високого та надвисокого вакууму, фізико-технічні принципи роботи вакуумних насосів. Наведено характеристики механічних, адсорбційних, термічних, електричних, виморожувальних уловлювачів.

Подробно рассмотрены теоретические основы вакуумной техники, физико-химические явления при низких давлениях, современные методы получения высокого и сверхвысокого вакуума, физико-технические принципы работы вакуумных насосов. Приведены характеристики механических, адсорбционных, термических, электрических, вымораживающих уловителей.


Індекс рубрикатора НБУВ: З77 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА637440 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Бех І. Д. 
Особистість у духовно-ціннісному вимірі / І. Д. Бех // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2002. - Вип. 9. - С. 60-62. - укp.

Обгрунтовано концепцію особистості, детермінанти її становлення, серед яких визначальною є свобода вибору.

Обоснована концепция личности, детерминанты ее становления, среди которых определяющей является свобода выбора.

The conception of personality and determinants of its development, where the leading one is freedom of choice, is substantiated.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю702.18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Оновлення змісту та форм дошкільної і початкової освіти України : Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 21 листоп. 2003 р., м.Миколаїв / ред.: І. Д. Бех; Миколаїв. держ. ун-т ім. В.О.Сухомлинського. - Миколаїв, 2003. - 306 c. - укp.

Висвітлено проблеми оновлення змісту та форм освітнього процесу у вищому навчальному закладі за спеціальностями "дошкільна освіта" і "початкова освіта", а також навчально-виховного процесу в школі І ступеня та дошкільному навчальному закладі. Наведено стратегічні напрями розвитку системи загальної середньої освіти в Миколаєві. Проаналізовано особливості методичної підготовки майбутніх учителів до проведення уроків природничо-наукового змісту. Розглянуто питання трудового виховання учнів шкіл-інтернатів.

Освещены проблемы обновления содержания и форм образовательного процесса в высшем учебном заведении по специальностям "дошкольное образование" и "начальное образование", а также учебно-воспитательного процесса в школе І степени и дошкольном учебном заведении. Приведены стратегические направления развития системы общего среднего образования в Николаеве. Проанализированы особенности методической подготовки будущих учителей к проведению уроков естественно-научного содержания. Рассмотрены вопросы трудового воспитания учеников школ-интернатов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч414(4УКР) я431 + Ч424(4УКР)714.0 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА645903 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Педагогічна освіта: теорія і практика : Зб. наук. пр.: Психологія. Педагогіка / ред.: І. Д. Бех; Ін-т пробл. виховання АПН України, Київ. міськ. пед. ун-т ім. Б.Д.Грінченка. - К. : КМПУ ім. Б.Д.Грінченка, 2003. - 183 c. - укp.

Розглянуто проблеми сучасної психологічної та педагогічної науки в історичному, методологічному, методичному аспектах. Здіснено моделювання процесу розвитку національної самосвідомості школярів на уроках іноземної мови. Наведено сучасні підходи до формування професійної компетенції викладачів іноземних мов. Висвітлено особливості підготовки вчителя біології до організації роботи учнів з шкільним підручником.

Рассмотрены проблемы современной психологической и педагогической науки в историческом, методологическом, методическом аспектах. Осуществлено моделирование процесса развития национального самосознания школьников на уроках иностранного языка. Приведены современные подходы к формированию профессиональной компетенции преподавателей иностранных языков. Освещены особенности подготовки учителя биологии к организации работы учеников со школьным учебником.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511 я43 + Ю9 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА653388 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Бех І. Д. 
Готовність педагога до інноваційної діяльності / І. Д. Бех // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2003. - Вип. 13. - С. 3-8. - укp.

Проаналізовано зовнішні бар'єри у професійній діяльності педагога щодо реалізації особистісно орієнтованих інноваційних технологій та стратегічні напрямки попередження їх виникнення.

Проанализированы внешние барьеры профессиональной деятельности педагога в процессе реализации личностно ориентированных инновационных технологий и стратегические направления их предупреждения.

The external barriers of professional activity of a pedagog in the process of realization of personality oriented innovational technologies and stratigic trends of their prevention are analysed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Бех І. Д. 
Виховання особистості : У 2 кн. Кн. 1. Особистісно орієнтований підхід: теоретико-технологічні засади / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2003. - 280 c. - Бібліогр.: с. 273-276. - укp.

Розглянуто особистісні цінності як духовні надбання людини. Описано загальні психологічні закономірності функціонування і розвитку особистості. Висвітлено наукові засади створення особистісно орієнтованих виховних технологій, а також психолого-педагогічні засади розв'язання соціально-моральних задач.

Рассмотрены личностные ценности как духовные приобретения человека. Описаны общие психологические закономерности функционирования и развития личности. Освещены научные основы создания личностно ориентированных воспитательных технологий, а также психолого-педагогические основы решения социально-моральных задач.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.3 + Ю952.2-734 + Ю984.01

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347213 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Бех І. Д. 
Виховання особистості : У 2 кн. Кн. 2. Особистісно орієнтований підхід: науково-практичні засади / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2003. - 344 c. - Бібліогр.: с. 338-340. - укp.

Раскрыты сущностные характеристики воспитательного процесса, его особенности, которые определяются спецификой социально-образовательной ситуации. Описана система воспитательных закономерностей, на которые должен ориентироваться педагог в процессе реализации личностно-ориентировочной модели воспитания. Рассмотрена конкретная технология интимно-личностного общения воспитателя и воспитанника, благодаря которой достигаются определенные личностно-развивательные цели. Приведены основные профессионально-личностные параметры педагога, необходимые для его инновационной воспитательной деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.3 + Ю952.2-734 + Ю984.01

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347213 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Бабак О. В. 
Виховання національно свідомого, патріотично зорієнтованого молодого покоління, створення умов для його розвитку як чинник забезпечення національних інтересів України : Аналіт.-інформ. матеріали / О. В. Бабак, І. Д. Бех, Т. Е. Василевська, К. О. Ващенко, І. Ю. Вільчинська; Держ. ком. України у справах сім'ї та молоді, Держ. ін-т пробл. сім'ї та молоді. - К., 2003. - 191 c. - укp.

У контексті національних інтересів української держави розглянуто питання національної свідомості, а також патріотизму молоді. Визначено умови розвитку молодого покоління як чинник забезпечення національних інтересів країни. Висвітлено проблеми національної толерантності у молодіжному середовищі, а також особливості національного самоусвідомлення, ставлення до української мови. Розглянуто питання співпраці державних органів влади та громадськості.

В контексте национальных интересов Украинского государства рассмотрены вопросы национального сознания, а также патриотизма молодежи. Определены условия развития молодого поколения как фактор обеспечения национальных интересов страны. Освещены проблемы национальной толерантности в молодежной среде, а также особенности национального самоосознания, отношения к украинскому языку. Рассмотрены вопросы сотрудничества государственных органов власти и общественности.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*674*4 + С5*425*332.1-723.51 + С5*423.122*332.1-723.32 + Ч311.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА646480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Бех І. Д. 
Педагогіка успіху: виховні втрати та їх подолання / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. - 2004. - № 4. - С. 5-15. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Раскрыто природу чувства успеха в контексте современных рыночных отношений. Предложена концептуальная модель использования чувства успеха в формировании гуманистически ориентированной личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.213.1 + Ч311.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : Зб. наук. пр. N 4 / ред.: І. Д. Бех; Київ. міськ. пед. ун-т ім. Б.Д.Грінченка, Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2005. - 179 с. - укp.

Розглянуто питання розвитку самоповаги у дітей за умов суспільного дошкільного виховання, наступності роботи дошкільного навчального закладу і початкової школи щодо проблеми готовності дітей до шкільного навчання. Проаналізовано психологічний тренінг як засіб гармонізації гендерної ідентифікації підлітків. Висвітлено особливості маскулінно-фемінної ідентифікації молодших підлітків, соціально-психологічні особливості попередження дезадаптації дітей молодшого шкільного віку. Розкрито теоретичні засади формування пізнавальної самостійності студентів, педагогічні засади суб'єкт-суб'єктної взаємодії у ВНЗ.

Рассмотрены вопросы развития самоуважения у детей в условиях общественного дошкольного воспитания, преемственности работы дошкольного учебного заведения и начальной школы относительно проблемы готовности детей к школьному обучению. Проанализирован психологический тренинг как средство гармонизации гендерной идентификации подростков. Освещены особенности маскулинно-феминной идентификации младших подростков, социально-психологические особенности предупреждения дезадаптации детей младшего школьного возраста. Раскрыты теоретические основы формирования познавательной самостоятельности студентов, педагогические основы субъект-субъектного взаимодействия в ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.51я54(4УКР)3 + Ю9я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : Зб. наук. пр. N 3 / ред.: І. Д. Бех; Київ. міськ. пед. ун-т ім. Б.Д.Грінченка, Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2005. - 236 с. - укp.

Проаналізовано шляхи підвищення компетентності педагогів в контексті індивідуального підходу до виховання і навчання дітей дошкільного віку. Розглянуто питання формування орфоепічної культури учнів у процесі навчання фонетики. Висвітлено вікові особливості розвитку емпатії. Розкрито специфіку ціннісних орієнтацій учителів з високим рівнем психосоматичної проблематики. Викладено методику організації самоосвіти та самовиховання особистості.

Проанализированы пути повышения компетентности педагогов в контексте индивидуального подхода к воспитанию и обучению детей дошкольного возраста. Рассмотрены вопросы формирования орфоэпической культуры учеников в процессе обучения фонетики. Освещены возрастные особенности развития эмпатии. Раскрыта специфика ценностных ориентаций учителей с высоким уровнем психосоматической проблематики. Изложена методика организации самообразования и самовоспитания личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.51я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Бех І. Д. 
Принципи сучасної освіти / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. - 2005. - № 4. - С. 5-27. - укp.

Исходя из того, что разностороннее развитие подрастающей личности возможно только при условии, если она будет субъектом всех видов деятельности, рассмотрены принципы современного образования, а именно: принцип деятельности, принцип "задачной" формы учебного содержания, принцип интеграции учебного знания, принцип опоры на способности в интеллектуальном развитии ученика, принцип обеспечения воспитательной функции обучения и др.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : Зб. наук. пр. N 5 / ред.: І. Д. Бех; Київ. міськ. пед. ун-т ім. Б.Д.Грінченка, Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2006. - 129 с. - укp.

Розглянуто питання використання соціально-психологічного тренінгу у підготовці керівників загальноосвітніх закладів до управління, педагогічного професіоналізму в контексті акмеології, психолого-педагогічного забезпечення процесу духовного зростання учнівської молоді в закладах освіти. Визначено специфіку діагностичної діяльності вчителів початкових шкіл. Проаналізовано міжособистісні стосунки в сім'ї як фактор дезадаптації молодших школярів, соціально-педагогічні умови подолання конфліктів у молодих сім'ях. Розкрито освітні засади виховання толерантності.

Рассмотрены вопросы использования социально-психологического тренинга в подготовке руководителей общеобразовательных заведений к управлению, педагогического профессионализма в контексте акмеологии, психолого-педагогического обеспечения процесса духовного роста ученической молодежи в образовательных заведениях. Освещена специфика диагностической деятельности учителей начальных школ. Проанализированы межличностные отношения в семье как фактор дезадаптации младших школьников, социально-педагогические условия преодоления конфликтов в молодых семьях. Раскрыты образовательные основы воспитания толерантности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3 + Ю9я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського