Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (2)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (14)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>A=НАКАЗН$<.>+<.>A=ІРИНА$<.>+<.>A=МИХАЙЛІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18

      
Категорія:    
1.

Папуча М. В. 
Вступ до клінічної психології : навч.-метод. посіб. / М. В. Папуча, І. М. Наказна; Ніжин. держ. ун-т ім. М.Гоголя. - Ніжин, 2008. - 105 c. - Бібліогр.: с. 102-104. - укp.

Проаналізовано фактори переживання соматичного захворювання, описано типи психологічного реагування на хворобу, визначено закономірності її формування. Висвітлено психологічні особливості хворих з різними соматичними захворюваннями. Розглянуто питання онкологічної, акушерської та гінекологічної, терапевтичної патології.

Проанализированы факторы переживания соматического заболевания, описаны типы психологической реакции на болезнь, определены закономерности её формирования. Освещены психологические особенности больных с разными соматическими заболеваниями. Рассмотрены вопросы онкологической, акушерской и гинекологической, терапевтической патологии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.1я73

Шифр НБУВ: ВА696968 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Наказний М. О. 
Організація діяльності ліцею технічного профілю в системі неперервної професійної освіти : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / М. О. Наказний; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2005. - 20 c. - укp.

Уперше виявлено та теоретично обгрунтовано організаційно-методичні умови діяльності ліцею технічного профілю у неперервній освітній системі. Розроблено та обгрунтовано науково-методичний і психолого-педагогічний комплекс забезпечення профільної підготовки учнів, критерії ефективності діяльності ліцею як закладу профільного навчання старшокласників. Показано, що ефективність діяльності ліцею даного профілю як закладу профільної підготовки учнівської молоді підвищується за умов функціонування його у складі навчального науково-виробничого комплексу, що реалізує принцип наступності у навчально-виховній роботі, зокрема, його змісті та формах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.5 + Ч421.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА336005 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Наказна І. М. 
Психіатрія : навч. посіб. / І. М. Наказна; Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин, 2011. - 160 c. - Бібліогр.: 13 назв - укp.

Висвітлено предмет та історію розвитку психіатрії. Подано інформацію про рівні психічних порушень, класифікацію психічних розладів, основні закономірності динаміки психічних захворювань, принципи організації психіатричної допомоги. Розглянуто питання правового забезпечення охорони психічного здоров'я в Україні. Описано методи обстеження, лікування та реабілітації психічно хворих. Розкрито проблеми психіатричної експертизи. Увагу приділено питанням клінічної психіатрії, зокрема, особливостям діагностики та лікування таких захворювань, як психопатії, епілепсія, алкоголізм, нарко- та токсикоманія. Наведено тлумачний словник, в якому розкрито сутність таких понять, як абсанс, амнезія антероградна, анозогнозія, божевілля, габітус, афективна інконтиненція, деперсоналізація, ефіроманія.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р64 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА749745 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Наказний М. О. 
Теорія і практика проектування діяльності дитячого закладу оздоровлення та відпочинку : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.07 / М. О. Наказний; Ін-т пробл. виховання НАПН України. - К., 2011. - 42 c. - укp.

Проаналізовано базові положення та дефініції дослідження, визначено принципи педагогічної проектної діяльності. Розглянуто проблеми організації оздоровлення та відпочинку дітей та підлітків у межах вітчизняної педагогічної теорії та почасти зарубіжної. Визначено історичні періоди розвитку системи оздоровлення та відпочинку дітей та підлітків, проаналізовано динаміку змін в організації оздоровчо-виховної діяльності у XX ст. Охарактеризовано мережу дитячих закладів оздоровлення та відпочинку й основні підходи щодо нормативно-правового регулювання в галузі позашкільної освіти кінця XX - початку XXI ст., здійснено аналіз сучасного стану діяльності в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку. Розроблено та теоретично обгрунтовано концепцію та технологію проектування діяльності дитячого закладу оздоровлення та відпочинку, виявлено педагогічні умови й етапи проектування діяльності дитячого закладу в контексті здоров'язбережувальних технологій. Визначено критерії ефективності діяльності дитячого закладу оздоровлення та відпочинку та чинники, які розкривають їх зміст.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч422(4УКР)113.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА378774 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Наказна І. М. 
Основи клінічної психології та патопсихології : навч. посіб. / І. М. Наказна; Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин, 2012. - 306 c. - Бібліогр.: с. 305-306 - укp.

Розглянуто предмет, теоретичні засади та методологічні проблеми клінічної психології. Розкрито медико-психолого-філософські аспекти норми та патології, здоро'вя та хвороби. Викладено знання про предмет і прикладне значення патопсихології, принципи, методи та структуру патопсихологічного дослідження. Охарактеризовано порушення психічної діяльності. Описано розлади патернів функціонування. Увагу приділено питанням загальної та спеціальної клінічної психології. Наведено загальні положення та поняття психосоматики, теоретичні концепції походження психосоматичних розладів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р64 я73 + Ю948.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА770708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Наказний М. 
Вплив відпочинку в дитячому оздоровчому закладі на здоров'я підлітків: фізіологічний аспект / М. Наказний // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 4. - С. 268-276. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

У ході опитування дітей і підлітків, які відпочивали у дитячих оздоровчих закладах Дніпропетровської області, визначено рівень знань дітей і підлітків про самооцінку особистого здоров'я, потреби учнівської молоді в оздоровленні власного організму, думку респондентів щодо форм особистого відпочинку. Вивчено вплив літнього відпочинку на здоров'я дітей і підлітків. Акцентовано увагу на фізіологічному аспекті проблеми збереження та зміцнення здоров'я з урахуванням природних і соціальних факторів довкілля.

В ходе опроса детей и подростков, которые отдыхали в детских оздоровительных учреждениях Днепропетровской области, определены уровень знаний детей и подростков о самооценке личного здоровья, потребности ученической молодежи в оздоровлении собственного организма, мнение респондентов относительно форм личного отдыха. Изучено влияние летнего отдыха на здоровье детей и подростков. Акцентировано внимание на физиологическом аспекте проблемы сохранения и укрепления здоровья с учетом природных и социальных факторов окружающей среды.

The article considers the influence of rest on children' and teen health at a sanative institution. Taking into consideration natural and social conditions of health the stress is made on the physiological aspect of the problem, namely: an evaluation of personal health by teenagers, their attitude to the organized rest, an influence of sanative and educational measures on a child's health.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5 + Р128.94-362

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Наказний М. 
Розвиток особистості дитини в умовах функціонування дитячого оздоровчого закладу: психологічний аспект / М. Наказний // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 6. - С. 119-132. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

У контексті дослідження закономірностей психічного життя дитини вивчено ставлення дітей і підлітків до перебування в літньому оздоровчому дитячому закладі. Зосереджено увагу на психологічному чиннику, за допомогою якого визначено коло інтересів дітей різних вікових категорій, рівень комунікативної культури особистості, деякі особливості адаптаційних процесів до нового соціального середовища, а також потенційні можливості літньої оздоровчої установи для розвитку особистості дитини. За результатами аналізу психологічного чинника виявлено проблеми щодо збереження та відновлення психоемоційного здоров'я особистості, які необхідно вирішувати кваліфікованим фахівцям у галузі прикладної психології.

В контексте исследования закономерностей психической жизни ребенка изучено отношение детей и подростков к пребыванию в летнем оздоровительном детском учреждении. Сосредоточено внимание на психологическом факторе, при помощи которого определен круг интересов детей разных возрастных категорий, уровень коммуникативной культуры личности, некоторые особенности адаптационных процессов к новой социальной среде, а также потенциальные возможности летнего оздоровительного учреждения для развития личности ребенка. По результатам анализа психологического фактора обнаружены проблемы относительно сохранения и восстановления психоэмоционального здоровья личности, которые необходимо решать квалифицированным специалистам в отрасли прикладной психологии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734 + Ю984.92

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Наказний М. 
Технологія контролю знань з охорони праці в умовах дитячого оздоровчого закладу / М. Наказний // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2007. - № 3/4. - С. 110-116. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Висвітлено питання правового регулювання відносин у системах директор - працівники, директор - діти у дитячому оздоровчому закладі. Визначено основні завдання Положення про порядок проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці, розробленого у дитячому оздоровчому закладі, розглянуто заходи з їх реалізації, визначено вимоги щодо виконання професійних обов'язків посадовими особами та спеціалістами. Проаналізовано досвід впровадження такої форми виховної роботи, як інструктаж (вступний, повторний, цільовий).

Освещены вопросы правового регулирования отношений в системах директор - служащие, директор - дети в детском оздоровительном учреждении. Определены основные задания Положения о порядке проведения обучения и проверки знаний по вопросам охраны труда, разработанного в детском оздоровительном учреждении, рассмотрены способы их реализации, установлены требования к выполнению профессиональных обязанностей должностыми лицами и специалистами. Проанализирован опыт внедрения такой формы воспитательной работы, как инструктаж (вступительный, повторный, целевой).

The mechanism of using the order of organization and teaching the labour protection rules, namely: training and labour protection knowledge assessment of officials, specialists, children and teen-agers, and making necessary instructive trainings, is regarded in the paper from point of views of the headmaster (superintendent) of the children's sanitary institution.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р124.59

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Наказний М. 
Оздоровлення дітей і підлітків в умовах дитячого оздоровчого закладу в Україні: правове регулювання / М. Наказний // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2008. - № 1. - С. 168-175. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Здійснено аналіз нормативно-правової бази щодо організації відпочинку та оздоровлення дітей і підлітків в умовах дитячого оздоровчого закладу в Україні початку XXI ст. Зазначено, що Положення про позашкільний навчальний заклад України визначає оздоровчий заклад для дітей та молоді як позашкільний навчальний заклад, який виступає складовою загальної системи позашкільної освіти. Надано структурні компоненти Статуту позашкільного навчального закладу та охарактеризовано форми організації навчально-виховного процесу в ньому. Викладено завдання Державної програми відпочинку та оздоровлення дітей, згідно з якою визначається фінансове, організаційно-методичне та кадрове забезпечення відпочинку та оздоровлення дітей.

Осуществлен анализ нормативно-правовой базы относительно организации отдыха и оздоровления детей и подростков в условиях детского оздоровительного учреждения в Украине начала XXI ст. Отмечено, что Положение о внешкольном учебном учреждении Украины определяет оздоровительное учреждение для детей и молодежи как внешкольное учебное учреждение, которое выступает составной частью общей системы внешкольного образования. Представлены структурные компоненты Устава внешкольного учебного учреждения и охарактеризованы формы организации учебно-воспитательного процесса в нем. Изложены задания Государственной программы отдыха и оздоровления детей, согласно которой определяется финансовое, организационно-методическое и кадровое обеспечение отдыха и оздоровления детей.

The article gives the analysis of legal regulation of children and teenagers' rest and recreation in conditions of the work of sanitary institution in Ukraine (the beginning of the 21st century).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.387(4УКР)к1 + Х819(4УКР)143

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Наказний М. 
Регулювання нормативно-правових відносин дітей і підлітків в умовах функціонування дитячого оздоровчого закладу: правовий чинник / М. Наказний // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 2. - С. 60-66. - укp.

Розглянуто певні аспекти діяльності дитячих оздоровчих закладів: заміських, туристських, профільних, з денним перебуванням. Значну увагу приділено правовому чиннику, який забезпечує рівень знань дітей і підлітків з питань правового регулювання. Проведено порівняльний аналіз обізнаності дітей з питань вивчення вікових особливостей дитини згідно з основними нормативно-правовими документами. На підставі аналізу виявлено проблемні аспекти оздоровлення та відпочинку учнівської молоді, а саме: підвищення рівня правової освіти та правової культури дітей і підлітків; удосконалення шкільної правової освіти та її наближенність до життєвих потреб дитини; розуміння головних економічних і політичних прав людини; нерозривна єдність прав і обов'язків громадянина України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)44к

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Наказненко О. Г. 
Як любити дітей? / О. Г. Наказненко // Пед. вісн.. - 2011. - № 2. - С. 75-76. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Акцентовано увагу на основних постулатах гуманістичної педагогіки. Відмічено актуальність вічних цінностей, а саме: віри, любові, душі. Констатовано, що основою педагогічного процесу є розвивальне в різноманітних формах життя дітей. Підкреслено, що педагогіка є не лише наукою, а найвеличнішим мистецтвом, яке знає людство.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Губин С. В. 
Анализ структуры, методов контроля и диагностики элементов гарантированного энергоснабжения для оборудования космического ракетного комплекса / С. В. Губин, Т. Ю. Иванова, М. Н. Наказненко // Авиац.-косм. техника и технология. - 2007. - № 9. - С. 136-140. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Рассмотрены существующие и перспективные структуры систем гарантированного энергоснабжения на основе источников бесперебойного питания, применяемых во внутренних сетях электропитания космических ракетных комплексов. Представлены возможные методы анализа качества электропитания путем моделирования состояния сети. Оценены условия поддержания качества за счет контроля и диагностики внутреннего состояния химических накопителей энергии, работающих в составе источников бесперебойного питания.


Індекс рубрикатора НБУВ: О662

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24839 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Губин С. В. 
Диагностирование химического накопителя энергии в составе систем гарантированного энергоснабжения методами интеллектуальной диагностики / С. В. Губин, М. Н. Наказненко // Авиац.-косм. техника и технология. - 2008. - № 10. - С. 104-107. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Приведен аналитический обзор методов диагностирования электрохимических накопителей и диагностических математических моделей. Рассмотрены и проанализированы методы повышения надежности работы системы гарантированного энергоснабжения, особенности интеллектуального диагностирования элементов системы гарантированного энергопитания. Описаны основные этапы интеллектуального диагностирования. Выделены преимущества применения нейросетевых методов моделирования и прогнозирования в диагностике. Введены основные показатели качества интеллектуального диагностирования с использованием нейросетевых моделей прогнозирования работы ЭХН.


Індекс рубрикатора НБУВ: О562.13-082

Шифр НБУВ: Ж24839 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Наказненко М. Н. 
Нейросетевая система контроля и диагностирования электрохимического накопителя в составе системы гарантированного энергоснабжения / М. Н. Наказненко // Авиац.-косм. техника и технология. - 2011. - № 8. - С. 215-217. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Установлено, что задачи контроля и диагностирования электрохимического накопителя можно решать, применяя аппарат нейронных сетей. В результате исследования предложена концептуальная схема нейросетевого контроля и диагностирования. Разработана структурная схема нейросетевой системы контроля и диагностирования электрохимического аккумулятора в составе систем автономного энергоснабжения, которая состоит из нейросетевых датчиков, АЦП, фильтров, нейронного чипа, постоянного запоминающего устройства, оперативного запоминающего устройства, оптронной пары и связано по параллельному порту RS232 с ПК. Определены основные структурные элементы схемы и их функции. Разработанная система позволяет проводить более эффективный контроль и диагностику электрохимических накопителей.


Індекс рубрикатора НБУВ: З252.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24839 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Губин С. В. 
Моделирование процесса стабилизации температуры для измерения тепловых характеристик фотопреобразователей / С. В. Губин, А. В. Гудкова, М. Н. Наказненко // Авиац.-косм. техника и технология. - 2014. - № 2. - С. 86-90. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Предложен метод термоэлектрической стабилизации температуры при измерениях параметров фотоэлектрических преобразователей в расширенном диапазоне температур для повышения точности предпроектного моделирования солнечных батарей космического назначения. Представлен исполнительный блок термостабилизатора, разработанный для экспериментального подтверждения применимости предложенного метода. Описано моделирование процесса термостабилизации в программном модуле SolidWorks Flow Simulation. Проанализированы полученные результаты и сделаны выводы о необходимости дальнейшей доработки системы для достижения необходимого диапазона температур.


Індекс рубрикатора НБУВ: З854

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24839 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Наказний М. 
Етапи організації творчої діяльності учнів у Малій академії наук України / М. Наказний // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2013. - № 5. - С. 79-84. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Визначено та розглянуто етапи організації творчої діяльності учнівської молоді ліцею технічного профілю в умовах Малої академії наук України, що орієнтована на формування інтелектуального потенціалу нації. Зосереджено увагу на завданнях суб'єктів науково-дослідної діяльності - учнів, учителів, практичного психолога - на кожному з етапів розвитку творчої обдарованості: початковому (учнів VIII класів), розвивальному (для учнів IX класів), проектувальному (для учнів X класів), діяльнісному (для учнів XI класів), підсумковому (для учнів VIII - XI класів). Констатовано, що успіх виконання окреслених етапів розвитку залежить від продуктивності управлінського аспекту діяльності навчального закладу.

Определены и рассмотрены этапы организации творческой деятельности учащейся молодежи лицея технического профиля в условиях Малой академии наук Украины, ориентированной на формирование интеллектуального потенциала нации. Внимание сосредоточено на задачах субъектов научно-исследовательской деятельности - учеников, учителей, практического психолога - на каждом из этапов развития творческой одаренности: начальном (для учащихся VIII классов), развивающем (для учащихся IX классов), проектировочном (для учащихся X классов), деятельностном (для учащихся XI классов), итоговом (для учащихся VIII - XI классов). Констатировано, что успех выполнения намеченных этапов развития зависит от продуктивности управленческого аспекта деятельности учебного заведения.

The stages are considered of organization of learning youth's creative actions under the conditions of proceeding the Little Academy of Sciences, Ukraine. The duties are shown of subjects of scientific research on each stage of their activity (students, teachers, practical psychologist).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.268

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Наказний М. О. 
Змістові аспекти дисципліни "Методика викладання соціології" (для студентів спеціальності "Соціологія") у вищому навчальному закладі / М. О. Наказний // Пед. процес: теорія і практика : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 1. - С. 113-121. - Бібліогр.: 5 назв. - укp. - укp. - англ.

Розглянуто змістові особливості викладання вузівської дисципліни, визначено її мету, завдання та змістові аспекти. Досліджено структурну модель організації та написання курсової роботи з методики викладання соціології для студентів спеціальності "Соціологія". Визначено основні проблеми розробки такого курсу: для розробки нових посібників не в повному обсязі використовується набутий досвід вже існуючих в педагогіці методичних напрацювань радянської вищої школи щодо викладання суспільних дисциплін у ВУЗ; існує гостра необхідність у підготовці та виданні спеціальної літератури з соціології; навчально-методична література не враховує вимог щодо модульного контролю знань студентів; відсутні механізми перевірки ступеня засвоєння студентами здобутих знань, їх загальної культури та ерудиції. Зафіксовано результати апробації викладання навчальної дисципліни "Методика викладання соціології", до якої поряд із загальними питаннями методики викладання у вищій школі віднесено і форми викладання соціології у ВНЗ. Визначено місце і роль практичних занять в навчальному процесі. Зроблено висновок, що розроблені змістові аспекти дисципліни "Методика викладання соціології" формують знання, уміння і навички студентів про методи, їх гносеологічну природу, логічну структуру та пізнавальні функції.

Рассмотрены содержательные особенности преподавания вузовской дисциплины, определены ее цель, задания и содержательные аспекты. Внимание уделено структурной модели организации и написания курсовой работы по методике преподавания социологии для студентов специальности "Социология". Определены основные проблемы разработки данного курса: не в полном объеме в пособиях используется накопленный опыт уже существующих в педагогике методических наработок советской высшей школы по преподаванию общественных дисциплин в ВУЗ; существует острая необходимость в подготовке и издании специальной литературы по социологии; учебно-методическая литература не учитывает требований модульного контроля знаний студентов, отсутствуют механизмы проверки степени усвоения студентами полученных знаний, их общей культуры и эрудиции. Зафиксированы результаты апробации преподавания учебной дисциплины "Методика преподавания социологии", к которой наряду с общими вопросами методики преподавания в высшей школе отнесены и формы преподавания социологии в ВУЗ. Раскрыты место и роль практических занятий в учебном процессе. Сделан вывод, что содержательные аспекты дисциплины "Методика преподавания социологии" формируют знания, умения и навыки студентов о методах, их гносеологическую природу, логическую структуру и познавательные функции.

The article deals with basical features of teaching of university discipline, defines its aim, tasks and basical aspects. Structural model and writing of research work on organizational methodology of teaching of sociology for students of speciality "Sociology".


Індекс рубрикатора НБУВ: С5р-25

Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Інновації у вищій освіті – комунікація та співпраця у сучасному університетському середовищі за допомогою специфічних цифрових інструментів : міжнар. колект. монографія / В. С. Аксьонов, Л. Алонсо-Діаз, Х. Аріас-Маса, В. В. Багрій, М. П. Бойко; ред.: М. О. Наказний; Дніпродзерж. держ. техн. ун-т. - Дніпродзержинськ : ДДТУ, 2015. - 375 c. - укp. - англ. - рус.

Розглянуто теоретичні та прикладні аспекти впровадження інновацій у вищій освіті. Висвітлено можливості комунікації та співпраці у сучасному університетському середовищі з використанням специфічних цифрових інструментів. Проаналізовано маркетингові аспекти використання платформи дистанційного навчання Eco-Campus. Здійснено огляд цифрових фізичних лабораторій як комп'ютеризованих лабораторних систем. Розкрито питання використання інформаційних технологій рецензування документів в процесі організації самостійної та позааудиторної роботи студентів ВНЗ. Висвітлено специфіку структурних компонент інформаційно-комунікаційних компетенцій викладача у сфері інклюзивної освіти. Досліджено вплив електромагнітного поля на увагу студентів у навчальному процесі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА799823 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського