Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (86)
Пошуковий запит: (<.>I=Ж23113$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 431
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Черванева З. А. 
Развитие творческих способностей - необходимое условие подготовки специалиста в техническом ВУЗе / З. А. Черванева, Л. Н. Колесникова // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 2. - С. 8-14. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Обгрунтовано необхідність формування та розвитку творчих здібностей у майбутніх спеціалістів у технічному ВНЗ. Проаналізовано принципи технічної та інженерної творчості. Розглянуто питання методичного забезпечення розвитку творчих здібностей студентів, визначено методи та прийоми їх формування, досліджено їх роль та специфіку. Наголошено на великому значенні гуманітарних, природничих та технічних наук у формуванні та розвитку творчих здібностей майбутнього спеціаліста технічного ВНЗ.

Обоснована необходимость формирования и развития творческих способностей у будущих специалистов в высшем техническом учебном заведении. Проанализированы принципы технического и инженерного творчества. Рассмотрены вопросы методического обеспечения развития творческих способностей студентов, определены методы и приемы их формирования, исследована их роль и специфика. Подчеркнуто значение гуманитарных, естественных и технических наук в формировании и развитии творческих способностей будущего специалиста технического высшего учебного заведения.

The article deals with the necessity of formation and development of creative abilities in the future experts for the supreme technical educational institution. Principles of technical and engineering creativity are analysed. Questions of methodical maintenance of development of creative abilities of students are considered, methods and receptions of their formation are determined, their role and specificity is investigated. Value humanitarian, natural both engineering science in formation and development of creative abilities of the future expert of a technical higher educational institution is underlined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.220 + Ю945.3 + Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Дольская О. А. 
Роль коммуникативных духовных практик в развитии социальных систем / О. А. Дольская // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 2. - С. 15-20. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Висвітлено проблему комунікативної практики в контексті формування та розвитку духовних складових сучасного суспільства. Акцентовано увагу на великому значенні християнської православної традиції для суспільства. Показано можливості людської внутрішньої енергії щодо покращення людського спілкування.

Освещена проблема коммуникативной практики в контексте формирования и развития духовных составляющих современного общества. Подчеркнуто значение христианской православной традиции. Показаны возможности человеческой внутренней энергии по улучшению человеческого общения.

The article deals with the problem of communicative practice in a context of formation and development of spiritual components of a modern society. Value of Christian orthodox tradition is underlined. Opportunities of human internal energy on improvement of human dialogue are shown.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953 + С5*333.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Керницький О. М. 
Психолого-педагогічний аналіз структури особистості майбутнього військового керівника / О. М. Керницький // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 3. - С. 107-113. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено роль освіти у постіндустріальному, інформаційному суспільстві у контексті підготовки військової еліти держави. Проаналізовано структуру особистості майбутнього військового керівника. Розглянуто напрями формування особистості курсанта та єдності військового колективу.

Освещена роль образования в постиндустриальном, информационном обществе в контексте подготовки военной элиты государства. Проанализирована структура личности будущего военного руководителя. Рассмотрены направления формирования личности курсанта и сплоченности военного коллектива.

The article deals with the role of education in a postindustrial, information society in a context of preparation of military elite of the state. The structure of the person of the future military head is analysed. Directions of formation of the person of the cadet and unity of military collective are considered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181 + Ц4,8(4УКР)301

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кузьмина К. И. 
Психофизиологический подход к оптимизации учебной деятельности студента-медика / К. И. Кузьмина, Т. М. Семик, И. О. Погорелая, Т. А. Андон, Н. В. Селезнева // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 4. - С. 104-113. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Проанализированы результаты экспериментальных исследований по проблеме разработки психофизиологических основ становления профессионала-медика в аспектах целостности, динамичности, междисциплинарности и использования компьютерных технологий. Обоснована необходимость индивидуализации режимов обучения и методов воспитания, а также профилактики информационных перегрузок, сохранения биологического и социального здоровья.

Проаналізовано результати експериментальних досліджень з проблеми формування психофізіологічних принципів становлення професіонала-медика в аспектах цілісності, динамічності, міждисциплінарності та використання комп'ютерних технологій. Обгрунтовано необхідність індивідуалізації режимів навчання та методів виховання, а також профілактики інформаційних перевантажень, збереження біологічного та соціального здоров'я.

The article deals with the rusults of experimental researches on a problem "Psychophysiology bases of becoming of the professional-physician" in aspect of integrity, dynamism, inter-discipline, uses of computer technologies. It is underlined, that the received information focus on an individualization of modes of training, education, preventive maintenance of information overloads, preservation of biological and social health.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Романовский А. Г. 
Роль синергетики в формировании современной творческой личности ученого, менеджера, бизнесмена / А. Г. Романовский // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 3. - С. 3-9. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Запропоновано систематизований облік принципів самоорганізації. Розглянуто один з визначальних механізмів синергетики, що виконує розпізнавання та оцінку доступності усього навколишнього середовища. Наголошено на необхідності дослідження проблеми формування прогнозуючої поведінки системи на основі поділу факторів навколишнього середовища на три категорії за впливом на систему, що розвивається.

Приведен систематизированный учет принципов самоорганизации. Рассмотрен один из определяющих механизмов синергетики, исполняющий распознавание и оценку доступности всей окружающей среды. Подчеркнута необходимость исследования проблемы формирования прогнозирующего поведения системы на основании разделения факторов окружающей среды на три категории по влиянию на развивающуюся систему.

The article deals with the systematized account of principles of self-organizing. One of determining mechanisms of synergetrics, исполняющий recognition and an estimation of availability of all environment is considered. Necessity of research of a problem of formation of predicting behavior of system is underlined on the basis of division of factors of an environment into three categories on influence on developing system.


Індекс рубрикатора НБУВ: А4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Романовский А. Г. 
Синергетические подходы в изучении природы формирования и развития социальных систем / А. Г. Романовский // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 4. - С. 3-9. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Исследованы процессы самоорганизации систем и общие положения построения взаимообусловленных отношений. Определена роль синергетических подходов в раскрытии природы этих систем на базе математических моделей и их машинного моделирования. Сделан вывод, что дальнейшее изучение данного вопроса требует четкого определения сущности понятия "система".

Досліджено процеси самоорганізації систем і загальні положення побудови взаємообумовлених відносин. Розкрито роль синергетичних підходів у розкритті природих даних систем на базі математичних моделей та їх машинного моделювання. Зроблено висновок, що подальше вивчення досліджуваного питання потребує чіткого визначення сутності поняття "система".

The article deals with the processes of self-organizing of systems and general provisions of construction of mutually conditionded attitudes. The role synergetic approaches in disclosing the nature of these systems is covered on the basis of mathematical models and their machine modelling. It is underlined, that the further development of the given question demands more certain clearness of representation of the concept "system".


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*12

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Романовский А. Г. 
Современное состояние политической психологии и ее задачи / А. Г. Романовский // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 2. - С. 3-6. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Розглянуто проблему подальшого розвитку політичної психології як нової сфери психологічної науки, в якій вивчається теорія поведінки мас та організація стійких форм їх взаємообумовленої спільної діяльності. Запропоновано результати дослідження політики, як особливої форми людської діяльності, одержані з використанням методу моделювання соціальних процесів.

Рассмотрена проблема дальнейшего развития политической психологии как новой сферы психологической науки, в которой исследуется теория поведения масс и организация устойчивых форм их взаимообусловленной общей деятельности. Представлены результаты исследования политики, как особенной формы человеческой деятельности, полученные при использовании метода моделирования социальных процессов.

The article deals with the problem of the further development of political psychology as new sphere of a psychological science in which the theory of behaviour of peoples and the organization of steady forms of their mutually conditioned common activity is investigated . Results of research of a politics, as especial form of the human activity, received are submitted at use of a method of modelling of social processes.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю951.03

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Романовська О. О. 
Самовдосконалення особистості викладача як основний шлях становлення його професійної компетентності / О. О. Романовська // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 3. - С. 94-101. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Висвітлено проблему становлення професійної компетентності викладача ВНЗ. Наведено результати наукового дослідження даного питання (за матеріалами діяльності викладачів НТУ "ХПІ"). Запропоновано основні напрями удосконалення професійної компетентності викладачів.

Освещена проблема становления профессиональной компетентности преподавателей ВУЗ. Приведены результаты научного исследования данного вопроса (по материалам деятельности преподавателей НТУ "ХПИ"). Предложены основные направления улучшения профессиональной компетентности преподавателей.

The article deals with the problem of becoming of the professional competence of teachers of a higher educational institution. Results of scientific research on the given problem (on materials of activity of teachers NTU "CPI) are resulted. The basic directions of improvement of the professional competence of teachers are offered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Пшибытень К. 
Сергей Гессен - "позабытый " педагог / К. Пшибытень // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 2. - С. 99-109. - Библиогр.: 13 назв. - рус.

Розглянуто життєвий шлях та науково-педагогічну діяльність С. Гессена. Проаналізовано зміст основних творів ученого та показано їх значення у наш час. Наголошено, що ідеї С. Гессена були несумісними з марксистським вченням.

Рассмотрен жизненный путь и научно-педагогическую деятельность С. Гессена. Проанализировано содержание основных сочинений ученого и показано их значение в наши дни. Подчеркнуто, что идеи С. Гессена были несовместимы с марксистским учением.

The article deals with the life and Sergey Gessena's scientific and pedagogical activity. The maintenance of the basic compositions of the scientist is analysed and their value today is shown. It is underlined, that ideas of Gessen have been incompatible with the marxist doctrine and consequently have been forgotten.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4РОС)6-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Резнік С. М. 
Педагогічна проблема формування управлінських умінь і навичок студентів / С. М. Резнік // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 1. - С. 73-81. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано формування управлінських умінь і навичок у студентів як педагогічну проблему. Розглянуто співвідношення понять "уміння" та "навичка", а також закономірності формування умінь і навичок в навчальному процесі, виділено етапи формування управлінських умінь і навичок в майбутніх інженерів.

Проанализировано формирование управленческих умений и навыков у студентов как педагогическая проблема. Рассмотрено соотношение понятий "умение" и "навык", а также закономерности формирования умений и навыков в учебном процессе, выделены этапы формирования управленческих умений и навыков у будущих инженеров.

In clause formation of administrative skills at students as a pedagogical problem is analyzed. The parity of concepts "skill" and "habit" are considered, laws of formation of skills in educational process are analysed, stages of formation administrative skills at the future engineers are allocated.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Логутіна Н. В. 
Педагогічні умови формування готовності майбутніх менеджерів до професійного іншомовного спілкування / Н. В. Логутіна // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 1. - С. 54-61. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Визначено та обгрунтовано педагогічні умови, що ефективно впливають на процес формування готовності майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності до професійного іншомовного спілкування.

Определены и обоснованы педагогические условия, которые эффективно влияют на процесс формирования готовности к профессиональному иноязычному общению будущих менеджеров внешнеэкономической деятельности.

Pedagogical conditions which most effectively influence on the process of preparedness formation for professional foreign language communication with future managers of foreign trade activities are allocated and proved.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)212.14р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Шибенюк М. А. 
Педагогические модели использования информационных технологий в современном образовательном процессе / М. А. Шибенюк // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 3. - С. 57-63. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Досліджено сучасний стан використання інформаційних технологій у навчальному процесі. Показано їх переваги та недоліки. Запропоновано можливі моделі використання інформаційних технологій у сучасному навчальному процесі.

Исследовано современное состояние использования информационных технологий в учебном процессе. Показаны их преимущества и недостатки. Предложены возможные модели использования информационных технологий в современном учебном процессе.

The article deals with the modern condition of use of information technologies in educational process . It is shown their advantages and lacks. Possible models of use of information technologies in modern educational process are offered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Шестопалюк О. В. 
Педагогічна модель громадянського виховання майбутніх учителів / О. В. Шестопалюк // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 4. - С. 88-96. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розкрито сутність і значення громадянського виховання та формування політичної культури молоді. Показано роль громадянського виховання учителів, проаналізовано його існуючі моделі. Запропоновано педагогічну модель формування громадянської культури майбутніх учителів.

Раскрыты сущность и значение гражданского воспитания и формирования политической культуры молодежи. Показана роль гражданского воспитания учителей, проанализированы его существующие модели. Разработана педагогическая модель формирования гражданской культуры будущих учителей.

The article deals with the essence and value of civil education and formation of political culture of youth. The role of civil education of teachers is shown. Existing models of similar education are analysed. The pedagogical molel of formation fo civil culture of the future teachers is offered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Попова Г. В. 
Підготовка майбутніх психологів до практичної діяльності: відомчий аспект / Г. В. Попова // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 4. - С. 114-120. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто актуальну проблему якості освіти в галузі підготовки психологів до практичної діяльності в контексті відомчого підходу. Проаналізовано варіанти розвитку кар'єри психолога у сучасному суспільстві України. Наведено результати порівняльного дослідження кар'єрних орієнтацій майбутніх психологів, що отримують відомчу освіту в системі правоохоронних органів і тих, що не мають вираженої відомчої орієнтації.

Рассмотрена актуальная проблема качества образования в области подготовки психологов к практической деятельности в контексте ведомственного подхода. Проанализированы варианты развития карьеры психолога в современном обществе Украины. Приведены результаты сравнительного исследования карьерных ориентаций будущих психологов, получающих образование в системе правоохранительных органов и тех, которые не имеют четко выраженной ведомственной ориентации.

The article deals with the problems of quality of education in the field of preparation of psychologists for practical work from the point of view of the departmental approach. Variants of development of career of the psychologist in a modern society of Ukraine are analysed. Results of comparative research of career directions of the future psychologists receiving education in law enforcement bodies, and the future psychologists who have no well defined departmental orientation are offered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2р(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Ашеров А. Т. 
Проектная культура будущих инженеров-педагогов компьютерного профиля: сущность понятия / А. Т. Ашеров, В. И. Шеховцова // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 4. - С. 70-79. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Раскрыты сущность и структура понятия "проектная категория". Выявлены факторы, которые определяют уровень проектной культуры общества. Проанализированы особенности личности в контексте проектной культуры. Проведено сравнительное исследование разницы проектных навыков от проектной культуры.

Розкрито сутність і структуру поняття "проектна категорія". Виявлено фактори, що визначають рівень проектної культури суспільства. Проаналізовано властивості особистості у контексті проектної культури. Проведено порівняльне дослідження проектних навичок від проектної культури.

The article deals with the essence and structure of a category "design category". Factors which determine a level of design culture of a society are considered. The maintenance of features of the person from positions of design culture is analysed. Comparison of a difference of design skils from design culture is carried out.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970р2р3

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Коваленко Н. О. 
Психолого-педагогические проблемы формирования международной правовой культуры летных экипажей / Н. О. Коваленко // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 4. - С. 127-132. - Библиогр.: 20 назв. - рус.

Определены причины понижения уровня безопасности полетов на международных рейсах в контексте недостаточной профессиональной подготовки будущих пилотов в области международного воздушного права. Обоснована необходимость разработки методики формирования международной правовой культуры будущих пилотов в процессе обучения в профильных учебных заведениях.

Встановлено причини зниження рівня безпеки польотів на міжнародних рейсах у контексті недостатньої професійної підготовки майбутніх пілотів у галузі міжнародного повітряного права. Обгрунтовано необхідність розробки методики формування міжнародної правової культури майбутніх пілотів у процесі навчання у профільних навчальних закладах.

The article deals with the reasons of downturn of a level of safety of flights on the international flights in a context of insufficient vocational training the future pilots in the field of the international air law. It is underlined, that the important question of aviation pedagogics at the present stage is development of a technique of formation of the international legal culture of the future pilots during training in profile educational institutions.


Індекс рубрикатора НБУВ: О5р(0)3 + Х916.415

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Ягупова О. В. 
Практичне мислення педагога професійно-технічної освіти у контексті його професіоналізму / О. В. Ягупова // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 2. - С. 54-62. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Проаналізовано проблему взаємозв'язку та взаємозалежності практичного мислення педагога професійно-технічної освіти з підвищенням рівня кваліфікації. Акцентовано увагу на професійному розвитку педагога, що визначає зміст практичного мислення.

Проанализирована проблема взаимосвязи и зависимости практического мышления педагога профессионально-технического образования с повышением уровня квалификации. Акцентировано внимание на профессиональном развитии педагога , которое определяет содержание практического мышления.

The article deals with the problem of interrelation and dependence of practical thinking of the teacher of vocational training with development of his professionalism. The attention is stressed on professional development of the teacher, which determines the maintenance of practical thinking. Corresponding conclusions by results of research are made.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.428

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Купенко О. В. 
Проектна діяльність у соціальній сфері як об'єкт наукового дослідження / О. В. Купенко // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 1. - С. 112-123. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

У контексті педагогічного аспекту понять "проектна діяльність" і "діяльність в соціальній сфері" розглянуто поняття "проектна діяльність в соціальній сфері". Окреслено напрямки мотивації студентів до вивчення технологій соціальної проектної діяльності.

На основании педагогического аспекта понятий "проектная деятельность" и "деятельность в социальной сфере" рассмотрено понятие "проектная деятельность в социальной сфере". Определены пути мотивации студентов к изучению технологий социальной проектной деятельности.

On the basis of pedagogical aspects in concepts "project activity" and "activity in social field", concept of "project activity in social field" is considered. Ways to motivate students to learn technologies of social project activities are outlined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Богдан Ж. Б. 
Составление индивидуального оптимального алгоритма обучения / Ж. Б. Богдан, Т. А. Бутенко // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 3. - С. 43-49. - Библиогр.: 12 назв. - рус.

Розглянуто оптимальний алгоритм навчання під час створення та розробки занять. Запропоновано формування однорідних навчальних груп з урахуванням таких характеристик, як: індивідуальні здібності, розвиток та функціональний стан учнів. Зазначено, що матеріал занять повинен будуватись за ступеневою системою з оптимальним кроком ускладнення, за якого буде засвоюватись до 70 % одержаних знань.

Рассмотрен оптимальный алгоритм обучения при создании и разработке занятий. Предложено формирование однородных учебных групп с учетом таких характеристик, как индивидуальные способности, развитие и функциональное состояние учеников. Подчеркнуто, что материал занятий должен строится по лестничной системе с оптимальным вариантом усложнений, при котором будет усваиваться до 70 % полученных знаний.

The article deals with the optimum algorithm of training at creation and development of employment. Formation of homogeneous educational groups is offered in view of such characteristics, as individual abilities, development and a functional conditionof pupils. It is underlined, that the material of employment should is under construction on ladder system with an optimum variant of complications at which about 70 % of the received knowledge will be acquired.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Гомонюк О. М. 
Формування гуманістичних ціннісно-смислових характеристик майбутнього соціального педагога / О. М. Гомонюк // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 4. - С. 26-33. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто професійно-педагогічну структуру майбутнього соціального педагога як саморегульований процес організації навчання, що розвивається, наповненого життєвим смислом. Доведено, що найбільш цілісною формою виявлення результату професійного самовизначення й особистісного прийняття цілей професійної діяльності є професійно-ціннісні орієнтації суб'єкта.

Рассмотрена профессионально-педагогическая структура будущего социального педагога как саморегулированный процесс организации развивающего обучения, наполненного жизненным смыслом. Доказано, что наиболее целостной формой выявления результата профессионального самоопределения, личностного принятия целей профессиональной деятельности являются профессионально-ценностные ориентации субъекта.

The article deals with the professional-pedagogical structure of the future social teacher, as the self-regulated process of the organization of the developing training filled with vital sense is investigated. It is underlined, that by the most complete form of revealing of result of professional self-determination, personal acceptance of the purposes of professional work, acts professional-valuable orientations of the subject.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*148:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського