Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (53)Книжкові видання та компакт-диски (784)Журнали та продовжувані видання (41)
Пошуковий запит: (<.>U=Б.р$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 239
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Дедович В. М. 
Форми інтеграції природничонаукових знань старшокласників : Дис... канд. пед. наук / В. М. Дедович; Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки. - К., 1997. - 207 с. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)21-252,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС53641 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Дедович В. М. 
Форми інтеграції природничонаукових знань старшокласників : Дис... канд. пед. наук / В. М. Дедович; Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки. - К., 1997. - 207 с. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)21-252,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС53641 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Дедович В. М. 
Форми інтеграції природничонаукових знань старшокласників : Дис... канд. пед. наук / В. М. Дедович; Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки. - К., 1997. - 207 с. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)21-252,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС53641 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Дедович В. М. 
Форми інтеграції природничонаукових знань старшокласників : Дис... канд. пед. наук / В. М. Дедович; Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки. - К., 1997. - 207 с. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)21-252,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС53641 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

III Конференція Соросівських Учителів, 13-14 груд. 1997 р. : Зб. доп. Ч. 1 / Міжнар. фонд "Відродження", Конференція Соросівських Учителів (3; 1997; Київ). - К., 1998. - 554 c. - укp.

Розглядаються питання охорони довкілля в контексті біологічної освіти на порозі XXI століття, екологічні ризики і моніторинг біорізноманітності, реалізація принципу розвиваючого навчання при вивченні біології, а також інноваційні прийоми креативного розвитку учнів на уроках біології. Висвітлюються особливості управління розумовою діяльністю учнів на уроках математики, використання навчальних психотренінгів для розвитку математичних здібностей школярів, алгоритмічний підхід до викладання геометрії на підготовчих курсах навчального закладу. Повідомляється про інтеграцію природничих наук і деякі недоліки традиційного викладання фізики, аналізуються проблемні задачі з хімії та їх роль у вихованні творчого мислення учнів, елементи модульно-розвиваючого навчання і рейтингової оцінки знань при вивченні хімії в середній школі тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4Укр)21 я431 + В.р(4Укр)21 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В342606 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Очеретенко Л. Ю. 
Світоглядна спрямованість гуманітаризації природничо-наукових дисциплін у вузі / Л. Ю. Очеретенко; Ін-т змісту і методів навчання. - К. : ІЗМН, 1998. - 150 c. - укp.

Проведено конкретизацію та певну дидактичну технологізацію провідних принципів і положень гуманітаризації на рівні хіміко-біологічних дисциплін. Розроблено змістову частину світоглядних питань у галузі природознавства на методологічно нових засадах з урахуванням різноманітних світоглядних орієнтацій студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА602472 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

III Конференція Соросівських Учителів, 13-14 груд. 1997 р. : Зб. доп. Ч. 2 / Міжнар. фонд "Відродження", Конференція Соросівських Учителів (3; 1997; Київ). - К., 1998. - 359 c. - укp.

Розглядаються загальні проблеми шкільної освіти, гуманітарні та екологічні аспекти викладання природничо-математичних дисциплін в середній школі, нові форми і методи навчання. Висвітлюються особливості диференціації та індивідуалізації навчання, специфіка роботи з обдарованими дітьми, досвід роботи шкіл з поглибленим вивченням природничо-математичних дисциплін. Аналізуються проблеми активізації пізнавальної діяльності школярів, експериментальні роботи як засіб розумового розвитку учнів, проблеми підготовки школярів до міжнародних олімпіад по хімії. Повідомляється про створення інтегровано-узгоджених програм з фізики, математики, астрономії та інформатики, про форми активізації самостійної роботи учнів на уроках математики та фізики. Характеризується рейтингова система оцінювання знань, колективні форми роботи на уроках хімії та біології тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4Укр)21 я431 + В.р(4Укр)21 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В342606 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Байбара Т. М. 
Методика навчання природознавства в початкових класах : Навч. посіб. / Т. М. Байбара; Міжнар. фонд "Відродження". - К. : Веселка, 1998. - 334 c. - (Прогр. "Трансформація гуманіт. освіти в Україні"). - Бібліогр.: с. 325-330. - укp.

Інтегрується психолого-педагогічний зміст, на основі якого побудовано методичну систему управління цілісним процесом навчання природознавства в початковій школі. Вона передбачає формування педагогічного мислення вчителя, його творчого підходу до оцінювання і розв'язання практичних педагогічних задач та індивідуального стилю педагогічної діяльності. Розглядаються засоби наочності, методи, а також форми організації процесу навчання природознавства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4Укр)20 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА588005 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Степанюк А. В. 
Методологічні та теоретичні основи формування цілісності знань школярів про живу природу : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.01 / А. В. Степанюк; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 1999. - 36 c. - укp. - рус.

У роботі зроблено спробу розв'язання актуальної для сучасної школи проблеми формування змісту біологічної освіти школярів. Проблема реалізується на новій для педагогічної науки методологічній платформі - орієнтація при конструюванні змісту навчального матеріалу на об'єктивну реальність, зокрема, на цілісність та системність живої природи. Визначено методологічні та теоретичні основи відповідної проблеми, врахування яких у комплексі склало основу розробленої дидактичної концепції формування цілісності знань школярів про живу природу. Вона передбачає розв'язання проблеми у двох взаємопов'язаних аспектах: 1) висвітлення в змісті навчального матеріалу цілісності та системності життя; 2) організація спеціальної цілеспрямованої діяльності з формування цілісності знань школярів. Теоретично обгрунтовано та експериментально підтверджено основні шляхи, методи та засоби реалізації концепції формування цілісності знань школярів про живу природу в контексті здійснення навчально-виховного процесу в сучасній школі в цілому.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)21-3,021

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА306275 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Одарченко Н. І. 
Засоби відеоінформації на лекційних і семінарських заняттях при вивченні природничих предметів у школах нового типу : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / Н. І. Одарченко; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 1999. - 25 c. - укp. - рус.

На підставі аналізу результатів проведених педагогічних, психологічних досліджень визначаються і доводяться можливості засобів відеоінформації в підвищенні якості знань, умінь і навичок учнів при проведенні лекційних та семінарських занять у школах нового типу. Розроблено методику застосування засобів відеоінформації і модель проведення лекційних і семінарських занять. Визначено особливості впливу застосування засобів відеоінформації на динаміку розумової працездатності учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.71 + Б.р(4Укр)21-366

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА304929 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Шаповал Л. В. 
Екологічне виховання молодших школярів у процесі вивчення природознавчих предметів : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л. В. Шаповал; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 1999. - 19 c. - укp. - рус.

У дисертації досліджена проблема екологічного виховання молодших школярів у процесі вивчення природознавчих предметів. Обгрунтовано та розроблено зміст, форми та методи формування екологічної культури молодших школярів у процесі вивчення природознавчих предметів; визначено напрями та етапи реалізації цього процесу. Доведено, що ефективність експериментальної методики формування екологічної культури молодших школярів забезпечується спрямованістю змісту природознавчих предметів на усвідомлення учнями природи як цілісного утвору; поетапністю та системністю у здобутті знань, формуванні у молодших школярів ціннісних орієнтацій та практичних навичок природоохоронної роботи; застосуванням комплексу форм і методів, спрямованих на формування позитивної мотивації до вивчення природознавчих предметів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27 + Б.р(4УКР)20-3,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА304106 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Бичкова І. І. 
Організаційно-педагогічні засади навчання слухачів факультету довузівської підготовки (на матеріалі дисциплін природничого циклу) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / І. І. Бичкова; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 1999. - 19 c. - укp. - рус.

Досліджено організаційно-педагогічні засади навчання слухачів факультету довузівської підготовки вищого педагогічного закладу. Встановлено, що основними умовами ефективної підготовки слухачів ФДП є відповідний підбір їх контингенту; наявність науково обгрунтованих мети і змісту навчання, орієнтованих на вимоги профільних вступних випробувань та врахування прогресивних тенденцій у розвитку конкретних галузей наук і специфіку психофізіологічного розвитку слухачів. У основі розробленої методики професійного відбору майбутніх абітурієнтів природничого факультету закладена модель вчителя природничих дисциплін та система виявлення відповідності до неї психофізіологічних характеристик майбутніх абітурієнтів. Обгрунтовано технологію визначення мети і змісту навчання на ФДП, що детерміновані соціальним замовленням та освітніми стандартами. Розроблено та апробовано варіанти навчального плану і програм з курсів біології та хімії для природничого відділення ФДП, що базуються на дедуктивному підході до побудови наукової інформації, реалізації ідей розвитку особистості та забезпеченні наступності між школою та вузом. Автором визначено педагогічно доцільні сполучення методів та форм організації навчального процесу, його нормативне дидактико-методичне оснащення. Дані рекомендації з кадрового й матеріально-технічного забезпечення діяльності ФДП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)718.3 + Б.р(4УКР)3-1,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА304136 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Липова Л. А. 
Функції і специфіка застосування методів навчання в класах природничих профілів / Л. А. Липова, А. М. Ясинська // Педагогіка і психологія. - 1999. - № 1. - С. 44-51. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)21-36 + Ч421.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
14.

Король О. В. 
Формування екологічної культури учнів V-VI класів у процесі вивчення інтегративного курсу "Навколишній світ" : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / О. В. Король; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 1999. - 19 c. - укp. - рус.

Обгрунтовується положення про те, що одним з ефективних шляхів вирішення проблем екологічного виховання є формування інтегративної особистісної якості, структурними елементами якої є: система наукових знань, спрямованих на пізнання процесів і результатів взаємодії людини, суспільства й природи, екологічних ціннісних орієнтацій, норм та правил ставлення до природи, потреби в спілкуванні з природою й готовності до природоохоронної діяльності, вмінь та навичок з вивчення та охорони природи. Розглянуті основні методи формування якості, що досліджувалась: розповідь на екологічну тему, евристична бесіда з елементами диспуту на екологічну тематику, екологічні семінари дослідницького характеру, ігрова діяльність екологічного змісту, експресивні методи, тощо. Апробація результатів дослідження проводилась у процесі експериментальної роботи та перевірки розробленої моделі формування екологічної культури в ряді шкіл України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27 + Б.р(4УКР)21-3,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА304183 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Шиян О. І. 
Розвиток післядипломної освіти вчителів природничих предметів західного регіону України (1944-1996 рр.) : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О. І. Шиян; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Т., 1999. - 19 c. - укp. - рус.

Дослідження присвячено проблемі розвитку післядипломної освіти вчителів природничих предметів на прикладі західного регіону України. Показано еволюцію змісту та організаційних форм регіональної системи післядипломної освіти вчителів на різних етапах її функціонування, особливості становлення та тенденції розвитку системи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Б.р(4УКР)21р7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА305076 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Актуальні питання комплексної освіти у спеціалізованих середніх навчальних закладах з підвищеними вимогами до вивчення природничо-математичних дисциплін : Матеріали Всеукр. наук.-метод. конф. "Рішельєв. читання", 23 - 27 верес. 1999 р., м.Одеса / ред.: В. А. Сминтина; Одес. держ. ун-т ім. І.І.Мечникова. - О. : АстроПринт, 1999. - 272 c. - укp.

Висвітлено сучасний стан проблем науково-методичного та організаційного забезпечення навчального процесу, позакласної роботи у середніх навчальних закладах природничо-математичного профілю, пошуку та впровадження новітніх технологій роботи з обдарованою молоддю, а також проведення наукових змагань школярів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4Укр)21 я431(4Укр) + Ч34(4УКР)4 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА594080 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Дон О. М. 
Вибір і поєднання методів навчання вчителями предметів природничо-математичного циклу : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О. М. Дон; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського {Одеса}. - О., 2000. - 20 c. - укp.

Досліджено проблеми використання та поєднання методів навчання вчителями природничо-математичного циклу в загальноосвітніх школах і вищих навчальних закладах І - ІІ рівнів акредитації. Запропонован основні підходи до визначення поняття "метод навчання", класифікації методів навчання, узагальнено чинні класифікації, висвітлено їх основні недоліки. На базі створеної автором нової раціоналізованої класифікації розроблено модель навчально-виховного процесу та досліджено її вплив на нього. Створено комп'ютерну програму з метою допомоги вчителям зорієнтуватися у процесі вибору і поєднання методів навчання під час підготовки до уроку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.25 + Б.р.(4УКР)2р3,022 + В.р(4УКР)2р3,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА310462 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Гусаковська Т. М. 
Шляхи інтеграції змісту природничих дисциплін в сучасній школі / Т. М. Гусаковська // Наука і сучасність. - К., 2000. - 22, вип. 2, ч. 2. - С. 61-66. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Рассмотрены основные направления интегративных процессов в современной школе при изучении естественных наук. Одним из перспективных направлений усовершенствования содержания образования является интегративный подход к структуре и организации его усвоения учениками общеобразовательных школ, который создаёт новые возможности для перспективных исследований общетеоретического, фундаментального и прикладного характера.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4Укр)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Варакута О. М. 
Про структуру і зміст курсу природознавства в початковій школі / О. М. Варакута // Педагогіка і психологія. - 2000. - № 1. - С. 24-29. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4Укр)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
20.

Біда О. А. 
Основні етапи розвитку методики викладання природознавства і сільськогосподарської праці в школі : Для вчителів почат. кл. і студ. пед. ф-тів / О. А. Біда; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Наук. світ, 2000. - 54 c. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Подано ретроспективний аналіз становлення і розвитку методики викладання природознавства і сільськогосподарської праці за три останні століття від її зародження до сьогодення, зокрема, наприкінці XVIII ст., у ХІХ ст., на початку ХХ ст. у радянський період та на сучасному етапі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4Укр)210 г(4Укр) + П.р(4Укр)21-341 г,0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597580 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського