Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Книжкові видання та компакт-диски (38)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч34(7СПО)$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 43
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Кутова-Ері Н. Я. 
Вища освіта жінок у США: гендерний підхід : моногр. / Н. Я. Кутова-Ері; Ін-т підготов. кадрів держ. служби зайнятості України. - 2-ге вид. - К. : ІПК ДСЗУ; Пульсари, 2008. - 310 c. - Бібліогр.: с. 272-299. - укp.

На засадах гендерної методології розглянуто основні тенденції розвитку вищої освіти жінок у США у 1970-х рр. - на початку XXI ст. Розкрито сутність гендерного підходу в освіті, розглянуто значення фемінізму для досягнення гендерної рівності у вищій освіті. Проаналізовано досвід університетів США з викладання жіночих і гендерних студій і його вплив на міжнародний освітній простір.

На основе гендерной методологии рассмотрены главные тенденции развития высшего образования женщин в США в 1970-х гг. - начале XXI вв. Раскрыта сущность гендерного подхода в образовании, рассмотрено значение феминизма для достижения гендерного равенства в высшем образовании. Проанализирован опыт университетов США по преподаванию женских и гендерных студий и его влияние на международное образовательное пространство.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(7СПО)63/64 + Ч34(7СПО)42 + С5*423.2*344

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА696280 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Магдач З. Т. 
Розвиток освітнього менеджменту у Канаді та США : навч. посіб. / З. Т. Магдач; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2009. - 120 c. - Бібліогр.: с. 110-119. - укp.

Висвітлено актуальні питання управління освітою на початку XXI ст., розглянуто термінологію освітнього менеджменту, наведено класифікацію його видів за функціональною ознакою. Проаналізовано основні наукові теорії освітнього менеджменту: традиційні, колегіальні, політичні, культурні, суб'єктивні. Розглянуто теорію людських ресурсів, визначено основні тенденції розвитку освітнього менеджменту у міжнародному освітньому просторі у сучасний період, розкрито особливості його становлення у країнах Північної Америки.

Освещены актуальные вопросы управления образованием в начале XXI в., рассмотрена терминология образовательного менеджмента, дана классификация его видов по функциональному признаку. Проанализированы основные теории образовательного менеджмента: традиционные, коллегиальные, политические, культурные, субъективные. Рассмотрена теория человеческих ресурсов, определены основные тенденции развития образовательного менеджмента в международном образовательном пространстве в современный период, раскрыты особенности его становления в странах Северной Америки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в.я73 + Ч34(7КАН) к.я73 + Ч34(7СПО) к.я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА717074 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Літвінов О. І. 
Правові основи стандартизації сучасної державної школи в США / О. І. Літвінов // Освіта на Луганщині. - 2009. - № 1. - С. 69-76. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Головні документи, які зумовлюють нові освітні стандарти в США: "Закон про початкову і середню освіту", "Закон про захист національної освіти", "Нація в небезпеці", "Час для результатів", "Америка 2000: освітня стратегія", "Національні цілі в освіті", "Цілі 2000", "Доклад Комісії Бредлі", "Не залишаючи осторонь жодної дитини". Новий освітній стандарт ставить нові цілі: створення повноцінного простору розвитку дитини й організацію супроводу її індивідуального розвитку, що сприяє успішній соціалізації дитини і засвоєнню нею ключових знань.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(7СПО) к1 + Х819(7США)132-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Лещенко А. А. 
Домашнє навчання в системі професійної освіти США : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / А. А. Лещенко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2006. - 23 c. - укp.

Досліджено домашнє начання як компонент неформальної професійної освіти США. Для домашніх учнів домашнє навчання є допрофесійною підготовкою, для якої характерне раннє формування професійних умінь і навичок. Для батьків - учителів домашніх учнів - це неформальна професійно-педагогічна освіта дорослих, яка за своєю суттю є неформальною педагогічною освітою та самоосвітою, орієнтованою на забезпечення у кількісному та якісному аспектах пізнавальних потреб власних дітей. Установлено, що домашнє навчання є проявом демократичності та плюралізму системи професійної освіти США, забезпечує можливість і доступність освіти на неформальній, індивідуальній основі. Про педагогічну компетентність батьків-учителів свідчить якість допрофесійної підготовки домашніх учнів, що підтверджується різноманітним стандартизованим тестуванням й успішним навчанням у престижних коледжах і університетах США. Раннє формування професійних навичок зумовлює ефективну діяльність даних учнів у різних виробничих сферах, а саме: продукування, поширення та застосування ІКТ, юриспруденція, журналістика, політика, літературно-мистецька творчість, сільське господарство, ремесла, менеджмент, приватний бізнес. Визначальною особливістю професійного становлення більшості домашніх учнів є здатність проводити належну самостійну професійну діяльність, що характеризується високим рівнем креативності та громадської активності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(7СПО)78 + Ч495.4(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА347935 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Довгань Л. І. 
Концепції морального виховання учнів у сучасній педагогічній науці США : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л. І. Довгань; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2006. - 19 c. - укp.

Проаналізовано сучасні підходи до морального виховання учнів у сучасній педагогічній науці США. Визначено етапи становлення та фактори розвитку теорій морального виховання в американській педагогіці (1960-ті рр. - початок XXI ст.). Систематизовано та з'ясовано суть головних концепцій зазначеного виховання, розроблених американськими вченими, зокрема, осмислення цінностей, морального розвитку, виховання характеру, діяльнісного й аналітичного підходів до морального виховання. Досліджено його особливості у спільнотах "справедливості", "турботи" та "допитливих". Запропоновано рекомендації щодо застосування досягнень сучасної педагогіки США у галузі морального виховання школярів у вітчизняних школах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч34(7СПО)4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА347772 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кобзева О. А. 
Філософська спадщина освіти фемінізму країн Західної Європи та США й перспектива гендерної спрямованості освітньої стратегії України в ХХI ст. / О. А. Кобзева // Ноосфера і цивілізація. - 2010. - Вип. 8/9. - С. 222-229. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Визначено вплив гендерного фактора на освітню систему і необхідність модифікації освітніх принципів і засад, методів і форматів роботи і навчання як запоруку гармонійного і стабільного розвитку суспільства, що має бути засноване на рівності і свободі реалізації особистості. Розглянуто проблеми інтеграції гендерного підходу у вищу освіту країн Західної Європи та США, наведено механізми продукування гендерних стереотипів у навчальному середовищі, на прикладі феміністичних досліджень запропоновано шляхи їх подолання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4)01 + Ч34(7СПО)01 + Ф74(0),84

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72436 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Пилинський Я.  
Освіта іммігрантів та проблема їхнього працевлаштування (досвід США) / Я. Пилинський // Зб. наук. пр. Уман. держ. пед. ун-ту ім. П. Тичини. - 2010. - № Ч. 1. - С. 235-244. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто питання освіти та подальшого працевлаштування іммігрантів. Висвітлено досвід в розподілі робочих місць серед іммігрантів у США. Наведено результати досліджень проведені фахівцями з даної проблеми. З'ясовано, що саме освіта може стати тим основним капіталом, який допоможе іммігрантам знайти своє місце у середовищі нової батьківщини.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(7СПО) + У9(7СПО)240.523.92

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69898 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Галузяк В. М. 
Моральне виховання у педагогіці США: теорія і практика : [монографія] / В. М. Галузяк, Л. І. Довгань; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. - Вінниця : Балюк І. Б. : ВДПУ, 2009. - 231 c. - Бібліогр.: с. 212-231 - укp.

Визначено етапи розвитку теорій морального виховання в американській педагогіці (1960-ті рр. - початок XXI ст.) у контексті суспільно-політичних, економічних і психолого-педагогічних факторів. Розкрито сутність основних концепцій морального виховання (осмислення цінностей, моральний розвиток, виховання характеру, діяльний та аналітичний підходи до морального виховання), методи та шляхи їх реалізації у виховній практиці. Запропоновано рекомендації щодо використання американського досвіду морального виховання у вітчизняних школах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч311.352 + Ч34(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА761190 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Левчик Н. С. 
Еволюція системи освітньої підготовки молоді до батьківства у США та Великій Британії / Н. С. Левчик // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2012. - № 3. - С. 166-172. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Висвітлено еволюцію ставлення суспільства й держави до батьківства та становлення системи освітньої підготовки молоді до батьківства в історіографії британського та американського суспільств. Охарактеризовано та виокремлено основні етапи становлення батьківства в обох країнах залежно від особливостей етнічних, гендерних і соціокультурних факторів. Крос-культурне дослідження стилів виховання і методів батьківського піклування у Великій Британії та США надало змогу визначити специфіку сучасної підготовки молоді до виконання батьківських обов’язків.

Освещены эволюция отношения общества и государства к родительству и становление системы образовательной подготовки молодёжи к родительству в историографии британского и американского обществ. Охарактеризованы и выделены основные этапы становления родительства в обеих странах в зависимости от особенностей этнических, гендерных и социокультурных факторов. Кросс-культурное исследование стилей воспитания и методов родительской заботы в США и Великобритании дало возможность определить специфику современной подготовки молодёжи к выполнению родительских обязанностей.

The article deals with the evolution attitude of society and community to parenthood and development the system of young people’s educational preparation for parenthood in historiography of English and American societies. The author describes and distinguishes the main stages of formation parenthood in both countries depending on peculiarities of ethnic, gender and sociocultural factors. The cross-cultural study of styles and methods of parental care in the USA and Great Britain gives an opportunity to define peculiarity of contemporary preparing young people for parental duties.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.358 + Ч34(7СПО)01 + Ч34(4ВЕЛ)01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Балацька Н. 
Тенденції розвитку освіти у Великій Британії та США (на матеріалах англомовної преси 2006 - 2007 років) / Н. Балацька, О. Письменна // Рідна шк.. - 2008. - № 5. - С. 78-80. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто розвиток освіти у Великій Британії та США й установлено тенденції до зменшення вивчення іноземних мов, професіоналізації середньої шкільної освіти, зменшення інтересу до наук. Зазначено, що проблема підготовки вчителів є однією з найбільш важливих у Великобританії та США.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4ВЕЛ) + Ч34(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Мокра М. 
Інформаційно-комунікаційне середовище в освітній системі США / М. Мокра // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 3. - С. 213-222. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Розглянуто питання володіння інформаційно-комунікаційними технологіями (ІКТ), які стали невід'ємною складовою базової освіти. Вказано, що упровадження ІКТ сприяє підвищенню якості освіти, удосконаленню організації навчально-виховного процесу й управління навчальними закладами. Відзначено, що завдяки засобам ІКТ з'являється можливість одержання інформації на відстані, а кількість учасників навчального процесу, як і кількість інформаційних джерел, стає потенційно необмеженою. Висвітлено деякі особливості та освітні підходи до організації інформаційно-комунікативного середовища в освітньому просторі США. Зазначено, що саме США перші зробили висновок, що довгострокове економічне зростання суттєво залежить від постійного вдосконалення персоналу всіх рівнів,а значить - якісної багаторівневої професійної підготовки. Підкреслено, що на сьогодні США є одним з лідерів за насиченістю економіки й освіти комп'ютерними та телекомунікаційними технологіями, світовим лідером в інформатизації освіти. Встановлено, що основним напрямом застосування ІКТ у США є впровадження та використання розподілених інформаційних систем навчання, створення та використання програм контролю і самоконтролю знань із різних предметів, залучення ІКТ до організації та проведення наукових досліджень тощо.

Рассмотрен вопрос владения информационно-коммуникационными технологиями (ИКТ), которые стали неотъемлемой составляющей базового образования. Указано, что внедрение ИКТ способствует повышению качества образования, совершенствованию организации учебно-воспитательного процесса и управления учебными заведениями. Отмечено, что благодаря средствам ИКТ появляется возможность получения информации на расстоянии, а количество участников учебного процесса, как и количество информационных источников, становится потенциально неограниченным. Отражены некоторые особенности и образовательные подходы к организации информационно-коммуникативной среды в образовательном пространстве США. Отмечено, что именно США первые сделали вывод, что долгосрочный экономический рост существенно зависит от постоянного совершенствования персонала всех уровней, а значит - качественной многоуровневой профессиональной подготовки. Подчеркнуто, что сегодня США - один из лидеров по насыщенности экономики и образования компьютерными и телекоммуникационными технологиями, мировой лидер в информатизации образования. Установлено, что основным направлением применения ИКТ в США является внедрение и использование распределенных информационных систем обучения, создание и использование программ контроля и самоконтроля знаний по разным предметам, привлечение ИКТ к организации и проведению научных исследований и т. п.

a question is Considered of possessing of informatively-communication technologies(IКТ) that became the inalienable constituent of base education. It is indicated that introduction of IКТ assists upgrading of education, perfects organization of educational process and management educational establishments. It is marked that due to facilities of IКТ possibility of receipt of information appears in the distance, and amount of participants of educational process, as well as amount of informative sourcesbecomes potentially unlimited. Some features and educational going are reflected near organization of informatively-communicative environment in educational space of the USA. It is marked that exactly the USA the first did conclusion, that the long-termeconomy growing substantially depends on permanent perfection of personnel of all levels, and - quality multilevel professional preparation. Underline, that today the USA is one of leaders after the saturation of the economy growing substantially dependson permanent perfection of personnel of all levels, and - quality multilevel professional preparation. Underline, that today the USA is one of leaders after the saturation of economy and education by computer and telecommunication technology, world leader in informatization of education. It is set that the USA has introduction and use of the distributed informative systems of educating, creation and use of the programs basic direction of application of IКТ to organization and realization of scientific researches and others like that.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:З97 + Ч34(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Білецька С. 
Педагогіка дитиноцентризму в суспільному вихованні США та Японії / С. Білецька // Шлях освіти. - 2007. - № 2. - С. 23-28. - укp.

Висвітлено особливості організації навчально-виховного процесу у школах США та Японії у компаративістському аспекті. Проаналізовано діяльність вихователів дошкільних закладів і вчителів шкіл у даних країнах. Виділено ряд особливостей японського варіанта "дії на дитину". Встановлено, що японська модель навчально-виховного процесу демонструє яскравіше виражену педоцентричну спрямованість у порівнянні з американською школою.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(7СПО) + Ч34(5ЯПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Андрюшина О. 
Теоретико-методологічні засади використання індикаторів моніторингу якості освіти в США / О. Андрюшина // Вища шк.. - 2012. - № 8. - С. 104-113. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджено теоретичні та методологічні основі використання індикаторів моніторингу якості у США. Проаналізовано сутність понять «індикатор» і «система індикаторів». Визначено їх характеристики, функції, критерії відбору та контекстуальні групи відповідно до програм моніторингу. Наведено функціональні процедури моніторингу та концептуальну основу розробки індикаторів якості освіти на регіональному рівні в США. Виокремлено сутнісні характеристики індикаторів. Досліджено концептуальну основу розробки системи індикаторів.

Исследованы теоретические и методологические основы использования индикаторов мониторинга качества в США. Проанализирована сущность понятий «индикатор» и «система индикаторов». Определены их характеристики, функции, критерии отбора и контекстуальные группы в соответствии с программами мониторинга. Представлены функциональные процедуры мониторинга и концептуальную основу разработки индикаторов качества образования на региональном уровне в США. Выделены сущностные характеристики индикаторов. Исследована концептуальная основа разработки системы индикаторов.

Studied the theoretical and methodological basis of the use of indicators for monitoring quality in the U.S. Analyzed the nature of the terms "light" and "a system of indicators." mine their characteristics, functions, selection criteria and contextual groups, according to the monitoring programs. The functional monitoring procedures and conceptual basis for the development of indicators of quality of education at the regional level in the U.S. Identified the essential characteristics of the indicators. Explored the conceptual basis for the development of indicators.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.21 + Ч34(7СПО)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Шевченко О. С. 
Сравнительный анализ подготовки и проведения тестирования и оценивания знаний в Украине и США / О. С. Шевченко // Наша шк.. - 2012. - № 2. - С. 15-21. - рус.

Сделан компаративный анализ государственных стандартов образования современной системы образования США и Украины. Рассмотрены принципы многоуровневой содержательной структуры образовательной системы США, построенной по возрастному принципу и включающей в себя четыре уровня: дошкольное, начальное школьное, среднее школьное и высшее специальное профессиональное образование. В историческом аспекте освещен процесс становления внешнего независимого оценивания в Украине, особенное внимание уделено определению психолого-педагогических проблем тестирования в контексте формирования теории педагогических измерений. Констатировано, что специфика украинских образовательных систем индивидуализирует педагогическое тестирование, а их формирование позволяет решать ряд проблем реформирования отечественной средней и высшей школы, а также развития научных основ педагогического тестирования.

Здійснено компаративний аналіз державних стандартів освіти сучасної системи освіти США та України. Розглянуто принципи багаторівневої змістової структури освітньої системи США, побудованої за віковим принципом і яка включає в себе чотири рівні: дошкільну, початкову шкільну, середню шкільну і вищу спеціальну професійну освіту. В історичному аспекті висвітлено процес становлення зовнішнього незалежного оцінювання в Україні, особливу увагу приділено визначенню психолого-педагогічних проблем тестування в контексті формування теорії педагогічних вимірів. Констатовано, що специфіка українських освітніх систем індивідуалізує педагогічне тестування, а їх формування дозволить вирішувати ряд проблем реформування вітчизняної середньої та вищої школи, а також розвитку наукових основ педагогічного тестування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.284 + Ч34(7СПО) + Ч34(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Морозова Т. Ю. 
Гармонізація освітніх і професійних стандартів в IT-галузі (з досвіду США) / Т. Ю. Морозова // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 3. - С. 35-42. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджено взаємозв'язок освітніх програм та професійних кваліфікацій у сфері інформаційних технологій (за матеріалами класифікаційних систем США CIP 2000, SOC та O'NET). Зроблено відповідні висновки за результатами дослідження.

Исследована взаимосвязь образовательных программ и профессиональных квалификаций в сфере информационных технологий (по материалам классификационных схем США: CIP 2000, SOC и O'NET). Сделаны соответствующие выводы по результатам исследования.

The article deals with the interrelation of educational programs and professional qualifications in sphere of information technologies (on materials of classification circuits the USA: CIP 2000, SOC and O'NET). Corresponding conclusions by results of research are made.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч234(7СПО) + Ч34(7СПО)ц

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Бевз О. П. 
Гуманістична педагогіка і психологія як основа підтримки саморозвиваючої особистості в освіті США / О. П. Бевз // Педагогіка і психологія. - 2006. - № 2. - С. 107-114. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Рассмотрено зарождение нового течения в психологии в середине прошлого века - гуманистической психологии как основы качественно нового педагогического мышления, предполагающего централизацию обучения на саморазвивающейся личности обучаемого в образовании США.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю91(7США)6-740 + Ч34(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Романовський О. 
Зовнішнє оцінювання якості освіти в контексті досвіду США / О. Романовський // Освіта і упр.. - 2008. - 11, № 4. - С. 47-57. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Визначено головну мету зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО). Виокремлено питання щодо ефективності проведення тестування та застосування результатів ЗНО під час прийому абітурієнтів. Розглянуто основні принципи, за якими функціонує освіта у США (середні школи, подача документів для вступу до ВНЗ). Проаналізовано особливості шкільного тестування, принципів набору до ВНЗ, систему контролю за якістю навчання. Акцентовано увагу на ролі конкуренції в протистоянні зловживанням і корупції у вищій освіті США. Підкреслено комерційно- підприємницьку сутність (плата за навчання) ВНЗ в США. Обгрунтовано актуальність використання досвіду вищої освіти США у процесі реформування української освітньої системи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.442.19 + Ч421.285.3 + Ч34(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Лунячек В. 
Деякі питання управління освітою в США / В. Лунячек // Нова пед. думка. - 2008. - № 1. - С. 16-20. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено питання практичного управління освітою в США. Значну увагу приділено питанням тестування, державно-громадського управління освітою. Розглянуто підходи до фінансування закладів освіти. Досліджено роботу з педагогічними кадрами. Доведено актуальність американського досвіду у сфері освіти для України.

Освещены некоторые вопросы практического управления образованием в США. Акцентировано внимание на вопросах тестирования, государственного и общественного управления образованием. Рассмотрены подходы к финансированию учреждений образования. Исследованы методы работы с педагогическими кадрами. Доказана актуальность американского опыта в сфере образования для Украины.

The article deals with the some questios of practical management by educarion in the USA. The attention is stressed on question of testing, the state and public management of education. Approaches to financing establishments of education are considered. Methods of work with the pedagogical staff are investigated. The urgency of the American experience in sphere of education for Ukraine is proved.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(7СПО)к

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Малицька І. Д. 
ІКТ грамотність - вимога сучасних систем освіти зарубіжних країн (досвід США) / І. Д. Малицька // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 4. - С. 243-249. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано розвиток і сучасний стан з впровадження інформаційно-комунікаційних технологій і Технологічних стандартів в системі освіти США.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(7СПО) + Ч311.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Мілова О. Є. 
Постмодернізм і розвиток сучасної освіти у США / О. Є. Мілова // Гуманіт. науки. - 2007. - № 2. - С. 122-127. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто та проаналізовано прояви постмодерністських ознак в педагогічній теорії та сфері освіти США.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в2:Ю2 + Ч34(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського