Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (7)Автореферати дисертацій (11)Книжкові видання та компакт-диски (211)Журнали та продовжувані видання (365)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю949.244$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 190
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Кобзар Т. Л. 
Комунікативна компетентність: психологічний підхід до проблеми / Т. Л. Кобзар // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 1998. - Вип. 1. - С. 46-49. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано різні підходи у вітчизняній та зарубіжній психології до розуміння комунікативної компетентності особистості як інтегральної характеристики її спілкування з суб'єктами взаємодії. На основі даних аналізу запропоновано бачення суті комунікативної компетентності шкільного психолога, яке дало можливість розробити гіпотетичну модель цього складного психологічного утворення й експериментально її перевірити.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953 + Ю949.244

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Мірошниченко О. А. 
Соціально-психологічний тренінг як засіб формування моральних якостей майбутнього вчителя / О. А. Мірошниченко // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 1998. - Вип. 2. - С. 61-64. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проаналізовано методичні основи проведення соціально-психологічного тренінгу зі студентами з метою формування у них соціально значущих якостей особистості майбутнього вчителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.244 + Ю752.1:Ч30 + Ч489.511.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Козубовська І. В. 
Соціально-правові основи діяльності психологічної служби в системі освіти / І. В. Козубовська, В. В. Сагарда, О. В. Дорогіна, М. М. Дідик, Н. А. Зобенько, В. Ю. Керецман, Ю. А. Прокопович; Ужгород. держ. ун-т. - Ужгород, 2000. - 392 c. - Бібліогр.: 65 назв. - укp.

Проаналізовано основні аспекти діяльності психологічної служби в школі як складової системи соціально-психологічних служб України. Наведено додатки, які містять поради, рекомендації, психологічні ситуації для аналізу, тести, нормативно-правові положення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.244 я7 + Ю984.92 я7 + Ч34(4УКР)7 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА604307 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Особистісні кризи студентського віку : Зб. наук. ст. / ред.: Т. М. Титаренко; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. Соц.-психол. служба. - Луцьк : РВВ "Вежа" Волин. держ. ун-ту ім. Л.Українки, 2001. - 110 c. - укp.

Розглянуто теоретико-методологічні аспекти вивчення особистісних криз студентів. Описано методики психологічної роботи - консультативні, діагностичні, тренінгові. Висвітлено типологію особистісних криз студентів. Охарактеризовано роль наслідування в житті студентської молоді. Акцентовано увагу на проблемі криз особистісної самопрезентації практичних психологів у контексті професійного самовизначення. Проаналізовано критерії успішного та неуспішного подолання криз.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.244я43 + Ч481.352.212

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА618410 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Карамушка Л. М. 
Формування конкурентноздатної управлінської команди освітньої організації як інноваційний напрям практичної психології управління / Л. М. Карамушка, О. А. Філь; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. Лаб. організац. психології, Упр. освіти Рівнен. міськвиконкому. Лаб. психології освіт. менедж., Укр. асоц. організац. психологів та психологів праці. - К. : Міленіум; Рівне, 2003. - 38 c. - (Психологія - менеджерам та персоналу орг.). - укp.

Проаналізовано стан розвитку практичної психології управління в системі середньої освіти. Відзначено, що формування управлінських команд - один з інноваційних напрямів у діяльності освітніх організацій за сучасних умов. Наведено характеристики феномену "команда", описано рольову структуру, принципи взаємодії членів команди. Розкрито специфіку конкурентоспроможної управлінської команди як вищого рівня її розвитку.

Проанализировано состояние развития практической психологии управления в системе среднего образования. Отмечено, что формирование управленческих команд - одно из инновационных направлений в деятельности управленческих команд образовательных организаций в современных условиях. Приведены характеристики феномена "команда", принципы взаимодействия членов команды. Освещена специфика конкурентноспособной управленческой команды как высшего уровня развития команды.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.244 + Ю954.0 + Ю959.18:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р102446 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Гриценок Л. І. 
Психолого-педагогічна реабілітація дітей, вилучених із секс-бізнесу / Л. І. Гриценок, Т. В. Говорун, Т. С. Гурлєва, В. М. Далечина, Е. І. Драніщева; Міжнар. прогр. з викоренення найгірших форм дитячої праці в Україні, Укр. наук.-метод. центр практ. психології і соц. роботи, Громад. орг. "Успішна жінка". - К. : Ніка-Центр, 2003. - 248 c. - Бібліогр.: с. 243-246. - укp.

Розкрито феномен дитячого повійства, його зовнішні (соціально-економічні) та внутрішні чинники. Розглянуто питання сексуального насильства над дітьми як одну з причин статевої деморалізації та проституції. Висвітлено психологічні особливості розвитку дівчаток, які займались наданням сексуальних послуг. Описано механізм проведення психологічних реабілітаційних програм, викладено деякі підходи допомоги дітям, що зазнали сексуальних знущань, з метою профілактики їх подальшого залучення до секс-бізнесу.

Раскрыты феномен детской проституции, его внешние (социально-экономические) и внутренние факторы. Рассмотрен вопрос сексуального насилия над детьми как одна из причин половой деморализации и проституции. Освещены психологические особенности развития девочек, занимавшихся оказанием сексуальных услуг. Описан механизм проведения психологических реабилитационных программ, изложены некоторые подходы помощи детям, подвергшихся сексуальным издевательствам, для профилактики их дальнейшего привлечения к секс-бизнесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.244 + Ю983.620.2-81 + С5*364 + С5*423.121 + Ч312 691

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА644041 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Баб'як Т.  
Психолого-педагогічна реабілітація дітей, вилучених із праці на вулиці / Т. Баб'як, Н. Єгонська, Н. Максимова, Т. Міненко, В. Панок; ред.: О. П. Петращук, І. І. Цушко; Міжнар. прогр. з викоренення найгірших форм дит. праці в Україні, Укр. наук.-метод. центр практ. психології і соц. роботи, Громад. орг. "Донец. молодіж. дебат. центр". - К. : Ніка-Центр, 2003. - 232 c. - Бібліогр.: с. 226-230. - укp.

Розкрито сутність явища "діти вулиці", проаналізовано причини та масштаби праці дітей, визначено мотиви пошуку роботи на вулиці. Розглянуто медичні та психолого-педагогічні наслідки праці дітей на вулиці. Висвітлено особливості підліткової психології та психології девіантної поведінки, а також специфіку їх врахування у роботі з працюючими дітьми вулиці.

Раскрыта сущность явления "дети улицы", проанализированы причины и масштабы труда детей, определены мотивы поиска работы на улице. Рассмотрены медицинские и психолого-педагогические последствия труда детей на улице. Освещены особенности подростковой психологии и психологии девиантного поведения, а также специфика их учета в работе с "работающими детьми".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.244 + Ю983.620.2-81 + С5*665.249.2 + Ч312 + Ч421.351

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА644048 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Емоційний розвиток дитини / упоряд.: С. Максименко. - К. : ГЛАВНИК, 2004. - 112 c. - (Психол. інструментарій). - Бібліогр.: с. 106-108. - укp.

Наведено матеріали для психологічного дослідження емоційного розвитку дитини, зокрема, психологічні тести, програму тренінгу емоційної зрілості, тренувальні вправи, нестандартні та оригінальні завдання для дітей дошкільного, молодшого шкільного та підліткового віку.

Приведены материалы для психологического исследования эмоционального развития ребенка, в частности, психологические тесты, программа тренинга эмоциональной зрелости, тренировочные упражнения, нестандартные и оригинальные задания для детей дошкольного, младшего школьного и подросткового возраста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.52 + Ю949.244 с + Ч314

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА648081 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Бойко Є.  
З досвіду роботи регіональних психологічних служб системи освіти України: Вінницька, Житомирська, Миколаївська, Рівненська, Чернігівська, Чернівецька області / Є. Бойко, С. Дабагян, Л. Ковальчук, Ю. Мельник, Г. Пилявець; АПН України. Ін-т психології ім. Г.С.Костюка, Укр. наук.-метод. центр практ. психології і соц. роботи. - К. : Ніка-Центр, 2004. - 204 c. - укp.

Розглянуто організаційно-управлінські питання функціонування психологічної служби освіти, підвищення кваліфікації практичних психологів, а також готовності дітей шестилітнього віку до шкільного навчання. Проаналізовано особливості корекції розвитку та соціальної адаптації дітей з особливими потребами. Наведено глосарій основних понять з даного питання.

Рассмотрены организационно-управленческие вопросы функционирования психологической службы образования, повышения квалификации практических психологов, а также готовности к адаптации детей шестилетнего возраста к школьному обучению. Проанализированы особенности коррекции развития и социальной адаптации детей с особенными потребностями. Приведен глоссарий основных понятий по данному вопросу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.244 + Ч314.4(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА655200 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Кузнєцов А. М. 
Дитячий оздоровчий табір: психологічний аспект діяльності : Навч. посіб. для студ. вищ. пед. навч. закл. / А. М. Кузнєцов. - Кіровоград, 2004. - 128 c. - укp.

На підставі узагальнення психолого-педагогічного досвіду в дитячих оздоровчих таборах України розглянуто сутність і зміст основних напрямів роботи практичного психолога в дитячому тимчасовому колективі. Проаналізовано проблеми розвитку та динаміки дитячого колективу, запропоновано критерії його стабільності, розкрито психологічні засади діяльності дитячих оздоровчих таборів, комплексів, центрів.

На основе обобщения психолого-педагогического опыта в детских оздоровительных лагерях Украины рассмотрены сущность и содержание основных направлений работы практического психолога в детском временном коллективе. Проанализированы проблемы развития и динамики детского коллектива, предложены критерии его стабильности, раскрыты психологические основы деятельности детских оздоровительных лагерей, комплексов, центров.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч422(4УКР)113.8 я73 + Ю984.030.2-994 я73 + Ю949.244 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА678640 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Бохонкова Ю.  
Можливості корекції особистісних чинників соціально-психологічної адаптації / Ю. Бохонкова // Соц. психологія. - 2005. - № 2. - С. 45-54. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Описано методологічні основи та процедуру психокорекційної роботи з підвищення рівня соціально-психологічної адаптованості першокурсників вищих навчальних закладів. Репрезентовано й проаналізовано результати дослідження з проблем подолання соціальної дезадаптації у студентів-першокурсників.


Ключ. слова: особистість, студентство, соціально-психологічна адаптація
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.14 + Ю949.244 + Ч312

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Данченко І. О. 
Профілактика девіантної поведінки молодших школярів у навчально-виховному процесі : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / І. О. Данченко; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2006. - 20 c. - укp.

Проаналізовано проблему профілактики девіантної поведінки молодших школярів загальноосвітньої школи у психологопедагогічному контексті. Визначено суть і різновиди їх девіантної поведінки, розглянуто чинники детермінації негативних відхилень дітей. Запропоновано структурно-логічну модель профілактики девіантної поведінки молодших школярів. Визначено критерії та показники культури їх поведінки. Проаналізовано сучасний стан такої профілактики у педагогічній практиці загальноосвітніх навчальних закладів України, науково обгрунтовано й експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови, зміст, форми та методи профілактики девіантної поведінки. Доведено доцільність використання технологічного підходу до цього процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.334 + Ю983.620.2-81 + Ю949.244

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА347771 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Попов М. А. 
Педагогічні умови корекції поведінки важковиховуваних старшокласників у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи : Автореф. дис... канд. пед. наук / М. А. Попов; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2006. - 20 c. - укp.

Розглянуто проблему корекції поведінки важковиховуваних старшокласників у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи. Визначено основні етапи розвитку проблеми корекції їх поведінки. Розкрито сутність, структуру та зміст даної корекції, а також концептуальну своєрідність поняття "важковиховуваність" в його історичній ретроспективі. Обгруновано та перевірено педагогічні умови корекції поведінки таких учнів. Створено й апробовано цільову програму, реалізація якої забезпечує успішну корекцію поведінки даних старшокласників. Розроблено проблемний семінар з питань діяльності класного керівника та наведено методичні рекомендації щодо організації виховної роботи з даною категорією школярів та їх сім'ями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.334 + Ю983.620.2-81 + Ю949.244

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА344659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Фальова О. Є. 
Психологічні особливості особистісного розвитку студентів різних спеціальностей у навчальному процесі вищого навчального закладу : Автореф. дис... канд. психол. наук / О. Є. Фальова; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2006. - 20 c. - укp.

Досліджено динаміку психологічних особливостей особистісного розвитку студентів технічних і економічних спеціальностей за звичайних умов навчання та в процесі порівневого психологічного супроводу (ПС) студентів у аспекті психологічної служби ВНЗ. На підставі аналізу основних теорій особистості, різноманітних підходів до визначення її структури та структурних компонентів виділено блоки особистісних якісних показників студентів: характерологічного, мотиваційного, комунікативного й емоційно-вольового. Наведено загальну характеристику програми ПС студентів ВНЗ, розглянуто специфіку студентства як особливу вікову та соціально-психологічну категорії, студентів як суб'єктів учбово-професійної діяльності. З використанням одержаних даних доведено, що ефективність ПС досягається, коли він має порівневу організацію та здійснюється за умов безпосередньої взаємодії психолога зі студентами й опосередковано - через викладачів у процесі цілісного та безперервного процесу вивчення, аналізу, розвитку та корекції психологічних особливостей студентів ВНЗ протягом усіх років навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю949.244 + Ч481.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА342905 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Чаплак Я. В. 
Формування готовності майбутніх практичних психологів до консультативної роботи із старшокласниками : Автореф. дис... канд. психол. наук / Я. В. Чаплак; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2006. - 22 c. - укp.

Досліджено проблему формування готовності майбутніх психологів до консультативної роботи з учнівською молоддю. Проаналізовано стан цієї проблеми у сучасній психолого-педагогічній науці. Розглянуто базові поняття дослідження, конкретизовано основні проблеми та труднощі, з якими зустрічаються психологи у процесі консультативної взаємодії зі старшокласниками. Розроблено особистісно-акмеологічний підхід і описано шляхи його застосування у фаховій підготовці психологів-практиків з метою формування готовності до консультування учнівської молоді. Обгрунтовано концептуальну модель особистісно-акмеологічної готовності особистості майбутнього психолога-практика до консультативної взаємодії зі старшокласниками та вивчено особливості формування особистісно-професійного, теоретичного та практичного компонентів даного виду готовності студентів-психологів у вищому навчальному закладі. Обгрунтовано методичні рекомендації щодо її формування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2р(4УКР) + Ю949.244

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА345274 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Алєксєєва Ю. А. 
Становлення моральної самосвідомості підлітків у процесі психологічного консультування : Автореф. дис... канд. пед. наук / Ю. А. Алєксєєва; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2006. - 21 c. - укp.

Розкрито зміст, структуру та вікові особливості формування моральної самосвідомості підлітків, визначено шляхи та запропоновано засоби консультативного впливу на її розвиток. Проаналізовано існуючі теоретичні підходи щодо вивчення проблем розвитку моральної самосвідомості та психологічного консультування підлітків у зарубіжній і вітчизняній психології, обгрунтовано методичні засади вивчення зазначеного утворення. Представлено результати дослідження структурних компонентів моральної самосвідомості (когнітивного, емоційно-ціннісного та поведінкового), визначено критерії її оцінки, якими є осмислення моральних якостей, моральна рефлексія, інтроспекція, моральні цінності, почуття відповідальності, емпатія, самоконтроль, моральні дії, вчинки та рівні (високий, середній, низький) розвитку. Уточнено сутність поняття "моральна самосвідомість" і "моральна рефлексія". Обгрунтовано й апробовано модель консультативної роботи з розвитку моральної самосвідомості підлітків, що включає різні форми консультування (групову та індивідуальну, домашні завдання). На підставі впровадження моделі консультативної роботи виявлено динаміку розвитку компонентів моральної самосвідомості підлітків, що доводить ефективність її застосування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю702.12 + Ю983.723 + Ю949.244 + Ч421.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА345639 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Бессонова Т. І. 
Система психолого-педагогічного захисту соціально занедбаних дітей і підлітків : Автореф. дис... канд. психол. наук / Т. І. Бессонова; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2006. - 21 c. - укp.

Обгрунтовано, розроблено та впроваджено систему психолого-педагогічного захисту соціально занедбаних дітей і підлітків. Проаналізовано теоретичні підходи та сформульовано психолого-педагогічні принципи побудови концептуальної моделі системи психолого-педагогічного захисту, яка містить певні компоненти, а саме: концептуальний (теоретичне уявлення про психолого-педагогічний захист дітей і підлітків за ситуації соціальної занедбаності), діагностичний (виявлення їх соціальної занедбаності й особистісної проблематики дітей та підлітків за допомогою психодіагностичного комплексу), практичний (програма поетапного захисту зовнішнього та внутрішнього світу людини з покращенням її особистісних динамічних і змістових показників розвитку), професійно-методичний (активація здібностей особистості фахівців до роботи з соціально занедбаними дітьми та підлітками). Виконання комплексної поетапної програми стосовно кожної дитини сприяє позитивній динаміці щодо зниження рівня прояву показників соціальної занедбаності, підвищення рівня соціально-психологічної адаптації, покращення соціальних умінь і навичок, поліпшення значень показників особистісної тривожності, міжособистісних взаємин.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.244 + Ч312

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА343845 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Галустян Ю. М. 
Проблеми дітей трудових мігрантів: аналіз ситуації : монографія / Ю. М. Галустян, І. А. Шваб, Т. О. Дорошок, К. Б. Левченко, І. М. Трубавіна; Міжнар. жіноч. правозахис. центр "Ла Страда-Україна", Укр. ін-т соц. дослідж. ім. О.Яременка, Кіровогр. юрид. ін-т Харк. нац. ун-ту внутр. справ. - К., 2006. - 64 c. - укp.

Висвітлено основні проблеми дітей трудових мігрантів. Проаналізовано вплив від'їзду батьків на психоемоційний стан і поведінку дітей, скоєння ними вчинків девіантного характеру. Увагу приділено ролі опікунів, учителів, практичних психологів і соціальних педагогів у запобіганні бездоглядності дітей трудових мігрантів.

Освещены основные проблемы детей трудовых мигрантов. Проанализировано влияние отъезда родителей на психоэмоциональное состояние и поведение детей, совершение ими поступков девиантного характера. Уделено внимание роли опекунов, учителей, практических психологов и социальных педагогов в предупреждении безпризорности детей трудовых мигрантов.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*148:Ч30 + Ю949.244 + Х809(4УКР)342 + Ч312(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА705726 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Двіжона О. В. 
Засоби корекції емоційно-почуттєвої сфери дітей та підлітків із дистантних сімей : Навч.-метод. посіб. / О. В. Двіжона, М. І. Тютюнник; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці, 2006. - 214 c. - Бібліогр.: с. 95-110. - укp.

Висвітлено теоретичні та методичні засади корекції емоційно-почуттєвої сфери дітей і підлітків з дистантних сімей. Розглянуто проблеми оптимізації міжособистісної взаємодії, сприяння розумінню себе й інших, формування та корекції регулятивних, комунікативних, вольових якостей. Описано творчі ігри-комплекси, нестандартні методи малювання, комплекси психокорекційних вправ, спрямованих на удосконалення та подальший розвиток емоційно-почуттєвої сфери даної категорії дітей.

Освещены теоретические и методические основы коррекции эмоционально-чувственной сферы детей и подростков из дистантных семей. Рассмотрены проблемы оптимизации межличностного взаимодействия, понимания себя и других, формирования и коррекции регулятивных, коммуникативных, волевых качеств. Описаны творческие игры-комплексы, нестандартные методы рисования, комплексы психокоррекционных упражнений, направленных на усовершенствование и дальнейшее развитие эмоционально-чувственной сферы данной категории детей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.52я7 + Ю949.244с.я7 + Ч421.334я7 + Ч491.09я7

Шифр НБУВ: ВА678881 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Добрянський І. 
Організація психологічної служби у приватному ВНЗ / І. Добрянський // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 3. - С. 138-148. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано особливості організації та діяльності психологічної служби у приватному ВНЗ; окреслено модель психологічної служби в Кіровоградському інституті регіонального управління та економіки.

Проанализированы особенности организации и деятельности психологической службы в частном высшем учебном заведении; очерчена модель психологической службы в Кировоградском институте регионального управления и экономики.

In the article the peculiarities of the organization and activity of psychological service in a private higher educational establishment are analyzed; the model of a psychological service in the Kirovograd institute of regional management and economyis outlined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.244 + Ч484(4УКР)70

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського