Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Автореферати дисертацій (15)Книжкові видання та компакт-диски (213)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю984.01$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 112
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Гуменюк О. Є. 
Модульно-розвивальне навчання: соціально-психологічний аспект / О. Є. Гуменюк; ред.: А. В. Фурман; Держ. акад. керів. кадрів освіти МО України. - К. : Школяр, 1998. - 112 c. - Бібліогр.: 86 назв. - укp.

Подається соціально-психологічне обгрунтування теорії модульно-розвивальної системи середньої освіти. Висвітлюються ідеї і принципи, закономірності і технології цієї інноваційної моделі, порівнюються такі організаційні форми навчання, як урок і міні-модуль. Аналізується розвивальна взаємодія як центральна ланка цілісного модульно-розвивального процесу, а також характеризується її авторське програмно-методичне забезпечення (граф-схема, наукові проекти, навчальні сценарії, розвивальні міні-підручники, освітні програми самореалізації особистості).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.251 + Ю984.010.2-990 + Ю984.030.2-9

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587809 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Локарєва Г. В. 
Педагогічне спілкування : Наук.-метод. посіб. / Г. В. Локарєва, Л. І. Міщик, О. О. Почерніна; Запоріз. держ. ун-т. Каф. педагогіки та психології. - Запоріжжя, 2000. - 154 c. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Розглянуто проблему педагогічного спілкування у соціальному, морально-етичному, психологічному та інформаційному аспектах. Наведено характеристики безпосереднього й опосередкованого спілкування, конфліктних і передконфліктних педагогічних ситуацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430 + Ю984.010.2-990

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА602682 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Побірченко Н. А. 
Проектування наступності в розвитку економічного мислення дітей дошкільного та шкільного віку : Пошук.-експерим. прогр. з екон. психології / Н. А. Побірченко. - К. : Знання, 1999. - 45 c. - Бібліогр.: 24 назв. - укp. - рус.

В проектах програм розкривається принцип наступності розвитку економічного мислення як провідного в підготовці учнівської молоді до життя та діяльності в умовах ринку. Аналізуються джерела формування інтелектуального потенціалу школярів як суб'єктів розвитку економічного середовища.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.357 + Ч411.357 + Ю984.010.2-990

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р87096 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Рославець Р. М. 
Психолого-педагогічні умови виховання екологічної культури дошкільників : Навч. посіб. / Р. М. Рославець. - Луцьк : Вежа, 1999. - 100 c. - (Книгозбірня студ.). - Бібліогр.: 98 назв. - укp.

На основі експериментального і методичного дослідження, а також узагальнення передового досвіду виховної роботи у дитячих садках м.Луцька висвітлено теоретичні та практичні питання психолого-педагогічних чинників виховання екологічної культури дошкільників. запропоновано методику ознайомлення дітей із різноманітними явищами природи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.215 + Ю984.010.1-990 + Ю711.53

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА593366 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Боришевський М. Й. 
Психологія самоактивності учнів у виховному процесі : Навч.-метод. посіб. / М. Й. Боришевський, С. Т. Музичук, В. В. Антоненко, Л. П. Удодова, Л. І. Пилипенко, П. Д. Фролов, Н. Д. Володарська, І. В. Мартинюк; Ін-т змісту і методів навчання. - К., 1999. - 190 c. - Бібліогр.: с. 182-190. - укp.

Розкривається сутність самоактивності особистості, аналізуються психолого-педагогічні, соціально-психологічні чинники, що сприяють зростанню в учнів здатності до проявів самоактивності, забезпечують їхню участь у вихованні на рівні суб'єкт-суб'єктної взаємодії з педагогом, актуалізують потребу у самовихованні. Розглядаються теоретичні й методологічні засади дослідження самоактивності учнів у виховному процесі, способи оволодіння суспільними цінностями у становленні самоактивності учнів, оцінні ставлення як чинник самоактивності учнів у виховному процесі. Проводиться психологічний аналіз залежностей між самоактивністю учнів у виховному процесі й рівнем їх вихованості, висвітлюються духовні цінності як детермінанта самоактивності особистості у вихованні й самовихованні та ін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.1 + Ч421.352.212 + Ю984.010.2-990-78

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590486 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Реабілітаційна педагогіка на рубежі XXI століття : Наук.-метод. зб.: У 2 ч. Ч. 1 / ред.: І. Г. Єрмаков; Ін-т змісту і методів навчання. - К., 1998. - 315 c. - укp.

Розглядається сучасний стан суспільства та динаміка його змін, життєвотворчий потенціал реабілітаційної педагогіки, становлення особистості як суб'єкта життєвотворчості в процесі реабілітації. Висвітлюються проблеми проведення експерименту з комплексної та духовної реабілітації хворої дитини, психологічні можливості самореабілітації у складній життєвій ситуації, особливості психологічної підтримки та допомоги молоді із суїцидальними тенденціями. Аналізується гуманізація процесу навчання у сучасній варіативній школі, проблема формування нової педагогічної стратегії, уроки формування духовності особистості. Характеризується Міжнародна виховна система "Self-Esteem" про подолання кризових і конфліктних ситуацій, повідомляється про досвід розробки проекту Комплексної програми "Здоров'я - через освіту" та ін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я43 + Ч430 я43 + Ю984.010.2-990 + Р128.94 p2-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: В342490 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Реабілітаційна педагогіка на рубежі XXI століття : Наук.-метод. зб.: У 2 ч. Ч. 2 / ред.: І. Г. Єрмаков; Ін-т змісту і методів навчання. - К., 1998. - 518 c. - укp.

Розглядаються особливості організації навчального процесу в умовах освітньо-реабілітаційної системи, а також практичні аспекти використання проективно-рефлексивної технології навчання. Висвітлюються технологічні підходи до процесу самовизначення особистості у професійній сфері. Вивчається соціалізація особистості в умовах навчально-реабілітаційного центру. Обговорюється створення умов для самовизначення та самоздійснення особистості. Пропонується досвід формування життєвої компетентності дитини, а також обгрунтовується необхідність впровадження технологій проективного самоздійснення у навчально-виховний процес тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430 я43 + Ч435 я43 + Ч435.211 + Ю984.010.2-993 + Р128.94-34 р2-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: В342490 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Волинець Л. С. 
Соціальне сирітство в Україні: експертна оцінка та аналіз існуючої в Україні системи утримання та виховання дітей, позбавлених батьківського піклування / Л. С. Волинець, Н. М. Комарова, О. Г. Антонова-Турченко, І. Б. Іванова, І. В. Пєша; Укр. ін-т соц. дослідж. - К., 1998. - 120 c. - Бібліогр.: 55 назв. - укp.

Досліджено причини сучасного соціального сирітства в Україні та вивчено процес формування особистості за умов інтернатних закладів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Наведено практичні рекомендації щодо соціальної роботи з дітьми-сиротами, а також теоретично обгрунтовано необхідність запровадження нових форм сімейної опіки над дітьми, позбавленими батьківської опіки та піклування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.342 + С5*644.123 е(4УКР) и + Ю984.010.1-993

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА599744 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Куценко Т. В. 
Стан властивостей психофізіологічних функцій у дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку і вплив на них соціальної ізоляції / Т. В. Куценко, Г. М. Чайченко // Фізіол. журн. - 1999. - 45, № 5. - С. 100-106. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

У старших дошкольников обычных детских садов, учеников 1 - 2-х классов школы-гимназии, а также у старших дошкольников и учеников 2-х классов школы-интерната для детей-сирот исследован комплекс психофизиологических показателей и вычислен на их основе психофизиологический рейтинг. Показано развитие и совершенствование психофизиологических функций с возрастом. Влияние социальной изоляции угнетает развитие психофизиологических функций, особенно показателей функционального уровня системы и точности реакции.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р124.04 + Ю984.01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26810 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Коберник О. М. 
Теорія і методика психолого-педагогічного проектування виховного процесу в школі : Навч.-метод. посіб. / О. М. Коберник; ред.: О. В. Киричук; М-во освіти і науки України. - К. : Науковий світ, 2001. - 182 c. - Бібліогр.: с.153-163. - укp.

Розглянуто психолого-педагогічне проектування виховного процесу як умову та засіб забезпечення особистісно-розвивального підходу до виховання підростаючого покоління. Визначено зміст, мету, принципи та об'єкти проектування, виокремлено структурні компоненти системи психолого-педагогічного проектування, обгрунтовано індикатори фізичного, психічного, соціального та духовного розвитку учнів, розкрито технологію проектування виховного процесу в загальноосвітній школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.3 я73 + Ю984.01 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА603735 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Голець М. І. 
Етика матері і дитини. Нарис з історії виховання дітей раннього віку : Навч. посіб. для студ. пед. спец. вищ. навч. закл. / М. І. Голець. - К. : Вища шк., 2005. - 159 c. - Бібліогр.: с. 151-158. - укp.

Висвітлено філософсько-педагогічні погляди щодо виховання дітей у давні часи, добу середньовіччя, епоху Просвітництва та сучасний період. Розглянуто педагогічні концепції М.Монтессорі, Ж.Піаже, К.Роджерса, Л.Виготського В.Сухомлинського. Особливу увагу приділено вивченню пропедевтичного аспекту підготовки матері до виховання дитини. Розроблено програму навчально-виховної та оздоровчої роботи з дітьми від двох місяців до трьох років. Наведено методичні рекомендації щодо розвитку відчуттів та удосконалення здатності до орієнтування у навколишньому середовищі дітей віком 2 - 4,5 місяців. Запропоновано програму навчання грамоти та розвитку мовлення в I класі чотирирічної початкової школи.

Освещены философско-педагогические взгляды на воспитание детей в древнее времена, эпоху средневековья, период Просвещения и современный период. Рассмотрены педагогические концепции М.Монтессори, Ж.Пиаже, К.Роджерса, Л.Выготского, В.Сухомлинского. Особое внимание уделено пропедевтическому аспекту подготовки матери к воспитанию ребенка. Разработана программа учебно-воспитательной и оздоровительной работы с детьми от двух месяцев до трех лет. Приведены методические рекомендации по развитию чувствительных и ориентационных способностей детей в возрасте 2 - 4,5 месяцев. Предложена программа обучения грамоте и развитию речи в I классе четырехлетней начальной школы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(0) я73 + Ч311.3 я73 + Ч491.3 я73 + Ю984.01 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА663297 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету ім. В.Гнатюка / ред.: Г. Терещук. - Т., 2001. - 155 с. - (Педагогіка; Вип. 9). - укp.

Висвітлено питання педагогічної психології, історії педагогіки, загальної дидактики та лінгводидактики. Описано основи методики педагогічної корекції емоційної сфери першокласника. Проаналізовано психолого-педагогічні аспекти виховання почуття гумору у молодших школярів. Запропоновано шляхи формування лінгвоукраїнознавчої компетенції молодших школярів у контексті комунікативно орієнтованого навчання. Розглянуто психологічні особливості особистісного самовизначення сучасного юнацтва. Охарактеризовано традиції морального виховання учнів у школах Галичини в 1900 - 1939 рр.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр) + Ю984.010.2я54(4Укр)

Шифр НБУВ: Ж68937/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Бех І. Д. 
Виховання особистості : У 2 кн. Кн. 1. Особистісно орієнтований підхід: теоретико-технологічні засади / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2003. - 280 c. - Бібліогр.: с. 273-276. - укp.

Розглянуто особистісні цінності як духовні надбання людини. Описано загальні психологічні закономірності функціонування і розвитку особистості. Висвітлено наукові засади створення особистісно орієнтованих виховних технологій, а також психолого-педагогічні засади розв'язання соціально-моральних задач.

Рассмотрены личностные ценности как духовные приобретения человека. Описаны общие психологические закономерности функционирования и развития личности. Освещены научные основы создания личностно ориентированных воспитательных технологий, а также психолого-педагогические основы решения социально-моральных задач.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.3 + Ю952.2-734 + Ю984.01

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347213 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Бех І. Д. 
Виховання особистості : У 2 кн. Кн. 2. Особистісно орієнтований підхід: науково-практичні засади / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2003. - 344 c. - Бібліогр.: с. 338-340. - укp.

Раскрыты сущностные характеристики воспитательного процесса, его особенности, которые определяются спецификой социально-образовательной ситуации. Описана система воспитательных закономерностей, на которые должен ориентироваться педагог в процессе реализации личностно-ориентировочной модели воспитания. Рассмотрена конкретная технология интимно-личностного общения воспитателя и воспитанника, благодаря которой достигаются определенные личностно-развивательные цели. Приведены основные профессионально-личностные параметры педагога, необходимые для его инновационной воспитательной деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.3 + Ю952.2-734 + Ю984.01

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347213 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Бех І. Д. 
Виховання особистості: Сходження до духовності / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2006. - 272 c. - Бібліогр.: с. 265-268. - укp.

На підставі особистісно-розвивальної методологічної моделі розкрито сутність процесу виховання як сходження особистості до морально-духовних цінностей. Обгрунтовано необхідність урахування у процесі досягнення цієї мети виокремлених вікових особистісних меж вихованців і спадкових чинників, що впливають на розгортання процесу їх морально-духовного розвитку. Показано розвивальну ефективність правиловідповідного виховання. Вперше на понятійному рівні розкрито структуру провідної вчинкової системи та технологічні засоби їх формування.

На основе личностно-развивающей методологической модели раскыта сущность процесса воспитания как восхождения личности к морально-духовным ценностям. Обоснована необходимость учета в процессе достижения этой цели выделенных возрастных личностных границ воспитанников и наследственных факторов, влияющих на разворачивание процесса их морально-духовного развития. Показана развивающая эффективность правилосоответственного воспитания. Впервые на понятийном уровне раскрыта структура ведущей системы поступков и технологические средства их формирования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.3 + Ю984.010.2-990,63

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА679420 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Народознавча компетентність дітей і молоді: принципи та методи дослідження : [зб. наук. пр.] / ред.: Н. Лисенко; АПН України, Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. Наук.-метод. центр "Укр. етнопедагогіка і народознав.". - Івано-Франківськ, 2007. - 280 c. - укp.

Викладено філософські та психолого-педагогічні підходи до різних способів моделювання навчально-виховного процесу з метою формування народознавчої компетенції (НК) на різних рівнях освіти. Висвітлено проблему формування НК у галицькій школі (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.). Розкрито філософсько-методологічні засади формування НК дітей і молоді, педагогічно-просвітницький аспект пропевдичної роботи з батьками майбутніх вихованців дошкільного навчального закладу. Розглянуто психологічні функції саморегуляції у професійній підготовці майбутніх психологів як необхідну передумову її продуктивності.

Изложены философские и психолого-педагогические подходы к разным способам моделирования учебно-воспитательного процесса с целью формирования народоведческой компетенции (НК) на разных уровнях образования. Освещена проблема формирования НК в галицкой школе (вторая половина ХІХ - начало ХХ вв.). Раскрыты философско-методологические основы формирования НК у детей и молодежи, педагогико-просветительский аспект пропевдической работы с родителями будущих воспитанников дошкольного учебного заведения. Рассмотрены психологические функции саморегуляции в профессиональной подготовке будущих психологов как необходимая предпосылка ее продуктивности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч313(4УКР)1 я43 + Ю984.010.2-990 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА687619 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Помиткін Е. О. 
Психологія духовного розвитку особистості : Моногр. / Е. О. Помиткін. - К. : Наш час, 2005. - 280 c. - Бібліогр.: с. 252-278. - укp.

Розкрито зміст основних понять і проаналізовано психологічні закономірності духовного зростання особистості на різних вікових етапах. Запропоновано засоби психодіагностики рівнів сформованості показників духовності, наведено результати теоретичних та емпіричних досліджень духовного зростання та самореалізації особистості за сучасних соціокультурних умов. Висвітлено питання розробки та впровадження системи психолого-педагогічного забезпечення духовного зростання особистості. З'ясовано специфіку професійної підготовки педагогів і психологів до консультативної діяльності з використанням духовно орієнтованого підходу.

Раскрыто содержание основных понятий и проанализированы психологические закономерности духовного роста личности на различных возрастных этапах. Предложены средства психодиагностики уровней сформированности показателей духовности, приведены результаты теоретических и эмпирических исследований духовного роста и самореализации личности в современных социокультурных условиях. Освещены вопросы разработки и внедрения системы психолого-педагогического обеспечения духовного роста личности. Показана специфика профессиональной подготовки педагогов и психологов к консультативной деятельности с использованием духовно ориентированого подхода.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937-8 + Ю952.2-734 с + Ю984.010.2-990,63 + Ч314

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА675774 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Соціально-педагогічна та психологічна робота з дітьми трудових мігрантів : навч.-метод. посіб. / ред.: , І. М. Трубавіна, І. І. Цушка; Укр. наук.-метод. центр практ. психології та соц. роботи. - К. : ФОП "Купріянова", 2007. - 240 c. - укp.

Встановлено причини виникнення трудової міграції, проаналізовано її наслідки й актуальні проблеми працевлаштування українських громадян за кордоном. Викладено концептуальні правові й організаційні засади захисту прав дітей трудових мігрантів, розкрито сутність поняття фамілієцентризму, визначено зміст та основні напрямки діяльності суспільних інституцій щодо розвитку та підтримки сім'ї. Розглянуто міжнародні нормативно-правові документи про захист прав дітей, зокрема, Женевську декларацію 1924 р., Загальну декларацію прав людини, прийняту Генеральною Асамблеєю ООН 10 грудня 1948 р. (введена в дію з 1976 р.), Декларацію прав дитини, прийняту Генеральною Асамблеєю ООН 20 листопада 1959 р., Конвенцію ООН про права дитини 1989 р. Висвітлено основні положення чинного законодавства України про захист прав дітей трудових мігрантів. Розкрито зміст, форми, методи, технології, наукові підходи та принципи соціально-педагогічної та психологічної роботи з дітьми трудових мігрантів.

Установлены причины возникновения трудовой миграции, проанализированы ее последствия, рассмотрены актуальные проблемы трудоустройства украинских граждан в зарубежных странах. Освещены концептуальные правовые и организационные основы защиты прав детей трудовых мигрантов, раскрыта сущность понятия фамилиецентризма, определены содержание и основные направления деятельности общественных институций по развитию и поддержке семьи. Рассмотрены международные нормативно-правовые документы о защите прав детей, в частности, Женевская декларация 1924 г., Общая декларация прав человека, приянтая Генерально Ассамблеей ООН 10 декабря 1948 г. (введена в действие в 1976 г.), Декларация прав ребенка, принятая Генеральной Ассамблей ООН 20 ноября 1959 г., Конвенция ООН о правах ребенка 1989 г. Рассмотрены основные положения действующего законодательства Украины о защите прав детей трудовых мигрантов. Раскрыты содержание, формы, методы, технологии, научные подходы и принципы социально-педагогической и психологической работы с детьми трудовых мигрантов.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*148:Ч30 я7 + Ю984.010.2-990 я7 + Х809(4УКР)342 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА697765 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Чебыкин А. Я. 
Формирование психологической готовности к супружеским взаимоотношениям у старших подростков и юношества : Моногр. / А. Я. Чебыкин, А. А. Денисенко; Южный НЦ Акад. пед. наук Украины. - О., 2005. - 136 c. - Библиогр.: с. 96-106 - рус.

На основе современных научных данных, теоретико-методологических подходов освещены особенности психологической готовности (ПГ) к супружеским взаимоотношениям (СВ), а также влияние личностных факторов и социальных условий на ее формирование у старших подростков и юношества. Предложены методики диагностирования ПГ к данному виду взаимоотношений и приведены результаты, полученные в ходе проведения констатирующего и формирующего эксперимента. Рассмотрен старший подростковый и юношеский возраст как сенситивный период для формирования ПГ к СВ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.010.2-990 + Ю956 с + Ч421.358

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА669340 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Бех І. Д. 
Виховання особистості : підручник / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2008. - 848 c. - укp.

Розкрито сутність виховного процесу як сходження особистості до морально-духовних цінностей. Увагу приділено принципам втілення у виховних процес гуманістично спрямованої міжособистісної взаємодії педагога та вихованців, а також технологічним засадам її організації. Запропоновано інноваційну методичну систему розробки конкретних виховних занять і засоби діагностування рівня морально-духовної вихованості особистості. Вперше на понятійному рівні обгрунтовано структуру провідної суспільно значущої вчинкової системи та технологічні засоби її формування у особистості, яка розвивається.

Раскрыта сущность воспитательного процесса как восхождения личности к морально-духовным ценностям. Уделено внимание принципам воплощения в воспитательный процесс гуманистически направленного межличностного взаимодействие педагога и воспитанника, а также технологическим основам ее организации. Предложены инновационная методическая система разработки конкретных воспитательных занятий и средства диагностики уровня морально-духовной воспитанности личности. Впервые на понятийном уровне обоснована структура ведущей общественно значимой системы поступков и технологические основы ее формирования у развивающейся личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352я73-1 + Ю984.010.2-990,63я73-1 + Ю983.4я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА708715 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського