Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (18)Книжкові видання та компакт-диски (92)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю984.030.2-7$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 72
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Психологическая профилактика дезадаптации учащихся в начале обучения в средней школе : Метод. рек. для шк. психологов / ред.: Л. П. Пономаренко; Одес. ин-т усоверш. учителей. Науч.-метод. лаб. практ. психологии. - О. : АстроПринт, 1999. - 120 c. - (Б-ка шк. психолога). - рус.

Узагальнено багаторічний досвід роботи шкільних психологів Одеси з проблеми профілактики дезактивації учнів під час переходу з початкової школи до середньої. Запропоновано п'ять авторських підходів до побудови профілактичної роботи у школі. Подано опис методичних прийомів, діагностичних методик з метою виявлення школярів, які відчувають стан дезадаптації, основних напрямків діяльності психолога з профілактики цього явища, налагодження взаємодії з педагогічним колективом школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-72 + Ю984.92 р(4УКР)3 + Ч421.331.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА599665 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ткаченко В. Т. 
Целеполагание в учебной деятельности школьников : Моногр. / В. Т. Ткаченко; Крым. гос. гуманитар. ин-т. - 2-е изд., перераб. и дополн. - К. : Пед. преса, 2004. - 108 c. - Библиогр.: 170 назв. - укp.

Рассмотрена психологическая природа и особенности формирования процесса целеполагания в учебной деятельности школьника. Исследовано влияние различных методов обучения на определение учащимися учебных установок. Обосновано, что только в условиях развивающего обучения, направленного на формирование основных компонентов учебной деятельности (способов и мотивов) возможно развитие процесса целеполагания, адекватного заданным требования. Отмечено, что именно способность определять оптимальные методы решения учебных заданий обеспечивает успешное усвоение теоретических знаний и способствует формированию теоретического мышления.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-72 + Ч421.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА659725 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сопнєва Н. Б. 
Сутність і види мотивів навчальної діяльності / Н. Б. Сопнєва // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2001. - № 29. - С. 32-35. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Визначено сутність мотивів навчальної діяльності, наведено їх класифікацію.


Ключ. слова: мотив, навчальна діяльність, класифікація
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-72 + Ч311.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Малихіна О. В. 
Мотивація учіння молодших школярів / О. В. Малихіна. - К. : Навч. кн., 2002. - 303 c. - Бібліогр.: 398 назв. - укp.

Розглянуто актуальну проблему підвищення мотивації навчання молодших школярів засобами навчально-методичного забезпечення навчального процесу. Висвітлено психологічні теорії мотивації, проблему мотивації в контексті теорії діяльності. Розкрито провідну роль мотиваційної функції в системі дидактичних функцій шкільного підручника. Проаналізовано методичну систему формування мотивації вивчення російської мови.

Рассмотрена актуальная проблема повышения мотивации учения младших школьников средствами учебно-методического обеспечения учебного процесса. Освещены психологические теории мотивации, проблема мотивации в контексте теории деятельности. Описана ведущая роль мотивационной функции в системе дидактических функций школьного учебника. Проанализирована методическая система формирования мотивации изучения русского языка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Ю984.030.2-72 + Ю983.402.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА628679 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Шулдик В. І. 
Розвиток навчальних можливостей школярів в умовах гуманно-особистісного навчання біології / В. І. Шулдик; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - Умань : Алмі, 2003. - 157 c. - Бібліогр.: 96 назв. - укp.

Наведено загальну психологічну характеристику особистості, її складові, структуру та особливості розвитку. Розглянуто особистісно-орієнтоване навчання як наукову проблему. Значну увагу звернено на методичні основи забезпечення гуманістично-особистісного навчання біології.

Приведена общая психологическая характеристика личности, её составляющие, структура и особенности развития. Рассмотрена личностно-ориентированная учёба как научная проблема. Значительное внимание уделено методическим основам обеспечения гуманистически-личностного обучения биологии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р(4УКР)21-26 + Ю984.030.2-7 + Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА637531 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кокун О. М. 
Оптимізація адаптаційних можливостей учнів та студентів : Метод. рек. / О. М. Кокун; АПН України. Ін-т психології ім. Г.С.Костюка. - К. : Міленіум, 2004. - 53 c. - Бібліогр.: с. 42-44. - укp.

Викладено загальні принципи, методичне забезпечення та зміст послідовних етапів оптимізації адаптаційних можливостей учнів і студентів, які здійснюються з метою психофізіологічного забезпечення їх навчання. Наведено шкалу самооцінки рівня тривожності Спілбергера - Ханіна, а також опитувальник Вассермана - Бойко для учнів і студентів.

Изложены основные принципы, методическое обеспечение и содержание последовательных этапов оптимизации возможностей учеников и студентов, осуществляющихся с целью психофизиологического обеспечения их обучения. Приведены шкала самооценки уровня тревожности Спилбергера - Ханина, а также опросник Вассермана - Бойко для учеников и студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-7 р3 + Ю940.3-7 р3 + Ч311.22 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА649231 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Куц В. А. 
Відношення учнів основної школи з різними типами ВНД до фізичної культури / В. А. Куц // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2007. - № 6. - С. 177-180. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Охарактеризовано відношення підлітків з різними типами ВНД до занять фізичною культурою та спортом. Виявлено, що негативним фактором, який впливає на інтенсивність мотивації до реаліазції мети самовдосконалення засобами фізичного виховання, є незадоволення бажань підлітків займатися улюбленими видами спорту в системі урочних і позаурочних форм занять (спортивних ігор, плавання, аеробіки, шейпінгу, фітнесу, бодібілдингу) та їх заміна легкою атлетикою та спортивною гімнастикою, інтерес до яких знижений.

Охарактеризовано отношение подростков с разными типами ВНД к занятиям физической культурой и спортом. Установлено, что отрицательым фактором, который влияет на интенсивность мотивации к реализации цели самосовершенствования средствами физического воспитания, является неудовлетворение желаний подростков заниматься любимыми видами спорта в системе урочных и внеурочных форм занятий (спортивных игр, плавания, аэробики, шейпинга, фитнеса, бодибилдинга) и их замена легкой алетикой и спортивной гимнастикой, интерес к которым снижен.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.143 + Ю984.030.2-72 + Р128.94-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж694111 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Малихіна О. В. 
Мотиваційні основи навчальної діяльності школярів : моногр. / О. В. Малихіна, О. Ю. Крюченкова, Л. В. Москалюк, К. М. Слесик; Одес. обл. ін-т удоскон. вчителів. - О. : Огмрцян О.П., 2008. - 230 c. - укp.

Викладено методику і технологію навчання рідної мови на мотиваційних засадах. Розкрито провідну роль мотивації у процесі навчання, визначено співвідношення мотивації учіння з віковими особливостями школярів. Описано інноваційні технології освіти, особливості їх впровадження в освітній процес. Розглянуто питання реалізації теорії вивчення рідної мови на мотиваційних засадах, контролю сформованості лексичної компетентності молодших школярів як мотиваційного чинника, мотивації поведінки особистості учнів з ознаками лідерської обдарованості.

Изложены методика и технология обучения родному языку на мотивационных основах. Раскрыта ведущая роль мотивации в процессе обучения, определено соотношение мотивации учения с возрастными особенностями школьников. Описаны инновационные технологии образования, особенности их внедрения в образовательный процесс. Рассмотрены вопросы реализации теории изучения родного языка на мотивационных основах, контроля сформированности лексической компетентности младших школьников как мотивационного фактора, мотивации поведения личности учеников со свойствами лидерской одарённости.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч311.01 + Ю984.030.2-72 + Ш12-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА695792 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Малихіна О. В. 
Навчальна мотивація. Експериментальні дослідження : наук.-метод. посіб. / О. В. Малихіна, Л. В. Москалюк; Одес. обл. ін-т удосконалення вчителів. - О. : ОРІДУ НАДУ, 2007. - 115 c. - Бібліогр.: с. 115. - укp.

Висвітлено проблеми проведення педагогічних експериментів, пов'язаних з дослідженням мотивації навчання молодших школярів. Розкрито особливості математичної обробки результатів експериментального навчання та короткострокового прогнозування його результативності.

Освещены проблемы проведения педагогических экспериментов, связанных с исследованием мотивации обучения младших школьников. Раскрыты особенности математической обработки результатов экспериментального обучения и краткосрочного прогнозирования его результативности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.2-912 + Ю984.030.2-72 + Ш143.21-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА695712 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Артюшина М. В. 
Психологія діяльності та навчальний менеджмент : навч. посіб. / М. В. Артюшина, Л. М. Журавська, Л. А. Колесніченко, О. М. Котикова, М. І. Радченко, Г. М. Романова; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". - К., 2008. - 329 c. - укp.

Висвітлено можливості застосування управлінського підходу до процесу освітньої та навчальної діяльності, обгрунтовано предмет і основні функції навчального менеджменту. Визначено особливості управління навчанням учнів різних освітньо-вікових періодів. Розглянуто питання планування, мотивації, організації та контролю навчання. Розкрито психологічні засади вирішення педагогічних ситуацій.

Освещены возможности применения управленческого подхода к процессу образовательной и учебной деятельности, обоснованы предмет и функции учебного менеджмента. Определены особенности управления обучением учащихся разных образовательно-возрастных периодов. Рассмотрены вопросы планирования, мотивации, организации и контроля обучения. Раскрыты психологические основы решения педагогических ситуаций.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189:Ч30я7 + Ч311.44я7 + Ю984.030.2-72я7 + Ч314я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА694769 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Фасоля А. М. 
Особистісно зорієнтоване навчання: сутність, основи. технології : курс лекцій / А. М. Фасоля, О. В. Гаврилюк; Ін-т педагогіки АПН України, Рівнен. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Рівне : Юлат, 2008. - 131 c. - Бібліогр.: с. 131. - укp.

Висвітлено сутність, теоретичні, психологічні та дидактичні засади, технології особистісно зорієнтованого навчання. Розкрито особливості роботи з художнім текстом на особистісно зорієнтованому уроці. Подано зразки уроків, навчальний план і програму курсів підвищення кваліфікації педагогічних кадрів.

Освещены сущность, теоретические, психологические и дидактические основы, технологии личностно ориентированного обучения. Раскрыты особенности работы с художественным текстом на личностно ориентированном уроке. Даны образцы уроков, учебный план и программа курсов повышения квалификации педагогических кадров.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7 я7 + Ю984.030.2-7 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА716962 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Гриньова М. В. 
Саморегуляція : навч.-метод. посіб. / М. В. Гриньова; Полтав. держ. пед. ун-т ім. В.Г.Короленка. - Полтава : АСМІ, 2008. - 266 c. - Бібліогр.: 365 назв. - укp.

Проаналізовано феномен саморегуляції як педагогічну і психологічну проблему. Розкрито сутність саморегуляції, структуру, аспекти, обгрунтовано теоретичні та методичні положення її формування в педагогічному процесі у середніх школах та ВНЗ. Акцентовано увагу на розвитку саморегуляції менеджерів освітніх закладів. Описано методи і засоби підвищення ефективності формування саморегуляції вчителя та учня.

Проанализирован феномен саморегуляции как педагогическая и психологическая проблема. Раскрыты сущность саморегуляции, структура, аспекты, обоснованы теоретические и методические положения её формирования в педагогическом процессе в средних школах и ВУЗ. Акцентировано внимание на развитии саморегуляции менеджеров образовательных заведений. Описаны методы и средства повышения эффективности формирования саморегуляции учителя и ученика.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.91-355.2 + Ю984.030.2-72 + Ю959.18:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС46733 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Коган А. Ф. 
Використання комп'ютерних систем діагностики цілепокладання в освіті : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / А. Ф. Коган; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2001. - 16 c. - укp.

Досліджено питання створення комп'ютерної системи психодіагностики цілепокладання, придатної для широкого використання у педагогічній практиці. Теоретично досліджено принципи, на підставі яких може бути створена така система. Визначено, що топологія тестового поля повинна являти собою гіпертест. Детально розглянуто ситуаційні фактори психодіагностики. Наведено деталізоване визначення ситуації, розглянуто питання складу психіки на підставі ситуаційного аналізу, введено поняття ситуаційного феномену як психічного механізму здійснюваного суб'єктом оволодіння інструментарієм. Виконано типологізацію ситуацій за трьома параметрами. Сформульовано поняття ситуаційної валідності. Наведено задачу для комп'ютерної системи психодіагностики, що відповідає розробленим теоретичним вимогам. Охарактеризовано процедуру фільтрації як засіб контролю вірогідності результатів тестування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-72с0 + Ч311.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА315145 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Доротюк В. І. 
Діагностика індивідуальних відмінностей учнів загальноосвітньої школи при комплектуванні профільних класів : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / В. І. Доротюк; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 18 c. - укp.

Встановлено, що індивідуальні відмінності учнів загальноосвітньої школи передусім визначаються інтелектуальними та творчими здібностями. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено, що виявлення зазначених здібностей під час комплектування профільних класів можливе за умови застосування спеціальних діагностичних методик та є необхідним для здійснення індивідуалізації навчально-виховного процесу. Розроблено й апробовано експериментальну технологію діагностування інтелектуальних і творчих здібностей, яка дозволяє на основних перехідних етапах розвитку дітей - від молодшого до середнього, та від середнього до старшого шкільного віку - визначити рівень розвитку здібностей, їх предметну спрямованість, індивідуальні особливості сприйняття та переопрацювання інформації, а також індивідуальний тип взаємозв'язку творчих та інтелектуальних здібностей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.43 + Ю984.030.2-7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА314935 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Кормило О. М. 
Емоційно-ціннісні чинники учіння молодших школярів : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. М. Кормило; Прикарп. нац. ун-т ім. В.Стефаника. - Івано-Франківськ, 2004. - 20 c. - укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження емоційно-ціннісних чинників учіння молодших школярів у контексті суб'єктного підходу та концепції аксіогенезу особистості. Визначено структурно-динамічні показники їх розвитку, з'ясовано вплив гендерної соціалізації на емоційно-ціннісне ставлення до учіння у молодшому шкільному віці. Показано вплив ступеня актуалізації суб'єктного потенціалу особи на емоційно-ціннісну детермінацію учіння, про що свідчить низький рівень тривожності та висока узгодженість ціннісних орієнтацій у структурі Я-бажаного та Я-реального. Створено та реалізовано розвивально-корекційну програму оптимізації емоційно-ціннісного ставлення молодших школярів до учіння методом гармонійного залучення у процес позитивної особистісної трансформації всіх рівнів інтегральної суб'єктності, обгрунтовано умови та психотехнічні засоби ефективної реалізації запропонованої методики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-723 + Ю983.402.1 + Ч421.221

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА332917 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Яковлєва М. В. 
Моделювання мотивації пізнавальної діяльності підлітка в умовах навчання іноземної мови : автореф. дис... канд. психол. наук / М. В. Яковлєва; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2007. - 20 c. - укp.

Теоретично й емпірично обгрунтовано механізм психолого-педагогічного впливу на процес формування та розвитку мотиву пізнавальної діяльності підлітка за умов навчання іноземної мови у середній школі. Мотивацію даної діяльності розглянуто як внутрішнє психологічне утворення, зумовлене особистісними диспозиціями та спрямоване на задоволення пізнавальної потреби. Побудовано модель психолого-педагогічного впливу на процес формування мотиву пізнавальної діяльності учнів підліткового віку за умов навчання іноземним мовам у середній школі, а також наведено відповідні класи дидактичних прийомів навчання, які сприяють формуванню мотиву пізнавальної діяльності учнів. Розроблено й апробовано відповідну програму, яка базується на створеній моделі та певних даних, про стан сформованості пізнавальної мотивації сучасного підлітка, який характеризується потребою у спілкуванні, значною пізнавальною потребою, спрямованістю на здобуття знань і одержання хороших оцінок, бажанням бути висококваліфікованим фахівцем та вступити до ВНЗ, але небажанням вчитися під пресом або керуючись соціальними установками престижу певної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-72

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА352453 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Бастун М. В. 
Особистісний підхід у допрофесійній підготовці учнів гімназій з вивченням східних мов : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / М. В. Бастун; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2005. - 21 c. - укp.

Обгрунтовано теоретичні засади та можливості застосування особистісного підходу у процесі допрофесійної підготовки майбутніх сходознавців у загальноосвітніх навчальних закладах. Проаналізовано специфічні особливості навчального процесу за даних умов. Розроблено ідеальну модель професійно важливих якостей особистості фахівця-сходознавця та встановлено рівень їх розвитку в учнів, які навчаються у школах з поглибленим вивченням східних мов. З'ясовано вплив психолого-педагогічних засобів, розроблених у межах концепції Школи діалогу культур, на розвиток особистісних професійно-важливих якостей учнів. Показано пріоритетне значення у процесі професійного становлення фахівця-сходознавця таких чинників, як особистісно-культурологічна орієнтація, гуманістична спрямованість та використання діалогічних стратегій міжособистісного та міжкультурного спілкування. Встановлено, що провідною метою сходознавчої освіти є формування гуманістично налаштованої, зорієнтованої на діалогічні відносини особистості фахівця-сходознавця. Розроблено психологічний та психорозвивальний компоненти тренінгу діалогічного, а також особистісного та культурологічного спілкування учнів для освітніх закладів допрофесійної підготовки за сходознавчим профілем. Експериментально підтверджено ефективність використання особистісного підходу у процесі допрофесійної підготовки старшокласників як майбутніх сходознавців.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.221.7 + Ю984.030.2-7 + Ш050 р20

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА337698 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Руда Н. Л. 
Особливості мотиваційної сфери старшокласників з різним рівнем навчальних досягнень : Автореф. дис... канд. психол. наук / Н. Л. Руда; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2006. - 21 c. - укp.

Висвітлено особливості структури мотиваційної сфери школярів раннього юнацького віку з різною результативністю навчання. Охарактеризовано вікові зміни у змісті й інтенсивності вияву далекої та близької мотивації учнів старших класів за впливу їх потреби в особистісному й професійному самовизначенні. Визначено суттєву диференціацію за змістом і темпами розвитку складових мотиваційної сфери школярів залежно від рівня навчальних досягнень. З'ясовано, що розвиток окремих мотивів у межах різних за своєю успішністю групах старшокласників набуває своєрідних особливостей, які насамперед зумовлюють переструктурування мотиваційної сфери у цілому як новоутворення раннього юнацького віку. Проаналізовано конструктивні та деструктивні тенденції розвитку окремих груп мотивів, які є домінувальними у мотиваційній сфері учнів старших класів. Розроблено й апробовано програму активізації конструктивних тенденцій даної сфери, що сприяє підвищенню результативності їх навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-72 + Ю983.402.3 + Ч421.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА345255 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Рудюк Н. Г. 
Особливості мотивації учіння підлітків з девіантною поведінкою : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н. Г. Рудюк; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. - Івано-Франківськ, 2006. - 20 c. - укp.

Вивчено суть мотивації учіння, особливості її розвитку та рівні сформованості у підлітків з девіантною поведінкою. Розроблено експериментальну програму, спрямовану на її формування за умов загальноосвітньої школи. Наведено теоретичне обгрунтування базових понять дослідження. Конкретизовано особливості мотивації учіння в середньому шкільному віці. З'ясовано зміст, структуру, провідні чинники формування даного психологічного утворення у неповнолітніх девіантів. Проведено експеримент і розроблено модель детермінації структури мотивації учіння підлітків. Визначено критерії та показники діагностування її рівнів, а саме: значущість мотивів, рівень досягнення успіху, рівень потреби у схваленні й інтенсивність особистісної тривожності. Обгрунтовано й апробовано програму превентивно-корекційних заходів щодо формування мотивації учіння підлітків з девіантною поведінкою. Доведено доцільність і ефективність запропонованої програми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-72 + Ю983.620.2-81 + Ч421.223.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА347279 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Погрібна О. Д. 
Психолого-педагогічні засади об'єктивності оцінювання вчителем успішності навчальної діяльності школярів : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. Д. Погрібна; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. - О., 2002. - 16 c. - укp.

Досліджено проблему функціонування механізму оцінювання успішності шкільної діяльності, формування шкільної оцінки як об'єктивного показника рівня навчання. Обгрунтовано оригінальну гіпотезу щодо оцінювання за інтегральним показником, що відбиває не тільки рівень знань учнів, але й наявність у вчителів суб'єктивних шкал оцінювання та психологічної стійкості учнів до ситуації опитування. Доведено, що суб'єктивізм учителів і стійкість учнів обумовлені низкою особистісних особливостей і тактикою (стилем) оціночної діяльності вчителя. Розроблено оригінальну методику опитування та анкетування вчителів, учнів та їх батьків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА318584 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського