Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (17)Книжкові видання та компакт-диски (65)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю984.51$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 59
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Найденова Л. А. 
Роль рефлексивного потенциала группы в активизации творческих способностей учащихся : Дис...канд.психол.наук:19.00.01 / Л. А. Найденова; АПН Украины, НИИ психологии. - К., 1993. - 192 с. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.51-99

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС41433 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Найденова Л. А. 
Роль рефлексивного потенциала группы в активизации творческих способностей учащихся : Дис...канд.психол.наук:19.00.01 / Л. А. Найденова; АПН Украины, НИИ психологии. - К., 1993. - 192 с. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.51-99

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС41433 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Найденова Л. А. 
Роль рефлексивного потенциала группы в активизации творческих способностей учащихся : Дис...канд.психол.наук:19.00.01 / Л. А. Найденова; АПН Украины, НИИ психологии. - К., 1993. - 192 с. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.51-99

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС41433 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Найденова Л. А. 
Роль рефлексивного потенциала группы в активизации творческих способностей учащихся : Дис...канд.психол.наук:19.00.01 / Л. А. Найденова; АПН Украины, НИИ психологии. - К., 1993. - 192 с. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.51-99

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС41433 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Хлівна О. М. 
Формування психологічної готовності до роботи з обдарованими дітьми у студентів педучилища : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. М. Хлівна; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 1999. - 17 c. - укp. - рус.

Дисертація присвячена питанням удосконалення професійної підготовки вчителя початкових класів в умовах принципових змін в освіті України. Розроблено модель готовності студента педагогічного вузу до роботи з обдарованими дітьми в системі загальної структури готовності до педагогічної діяльності. Виявлено критерії професійної придатності студентів до практичної роботи з обдарованими учнями в початковій школі. Розроблено комплексну програму формування психологічної готовності майбутніх учителів до роботи з обдарованими дітьми в умовах навчання в педагогічному училищі та методичні рекомендації щодо оновлення змісту, форм і методів психолого-педагогічної підготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ю984.51 + Ю940.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА304038 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Сологуб А. И. 
Креативное образование: талант и здоровье / А. И. Сологуб. - Кривой Рог : ИВИ, 2000. - 264 c. - Библиогр.: 178 назв. - рус.

Рассмотрены проблемы образования интеллектуально и творчески одаренных детей с привлеченим их к разнообразной творческой деятельности и ознакомлением с правилами охраны здоровья. Доказано, что разработанная креативная педагогическая система образования может быть использована для обеспечения условий развития творческой мотивации, способностей, умений, одновременного укрепления здоровья детей и духовного их становления.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Р128.94 + Ю984.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА602218 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Психологічна підтримка творчості учня / упоряд.: О. Главник. - К. : Ред. загальнопед. газ., 2003. - 128 c. - (Б-ка Шк. світу). - укp.

Розглянуто розвиток інтелектуально-евристичних здібностей учня. Запропоновано методику оцінювання інтелекту та критерії творчої особистості. Здійснено моделювання процесу предметних олімпіад. Розкрито суть понять геніальності, здібностей, таланту, творчої обдарованості. Проаналізовано особливості поетапного формування творчих здібностей школярів.

Рассмотрено развитие интеллектуально-эвристических способностей ученика. Предложены методика оценивания интеллекта и критерии творческой личности. Осуществлено моделирование процесса предметных олимпиад. Раскрыто содержание понятий гениальности, способностей, таланта, творческой одаренности. Проанализированы особенности поэтапного формирования творческих способностей школьников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.51 + Ю983.724 + Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА636575 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Воронюк І. В. 
Психологічні особливості реалізації творчого потенціалу молодших школярів : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / І. В. Воронюк; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2003. - 20 c. - укp.

Розглянуто теоретичний зміст, співвідношення й емпіричні засоби виміру та оцінки понять "креативність", "творчий потенціал", "творчий стан" і "фактори креативності". Теоретично обгрунтовано й емпірично сконструйовано модель латентних факторів, які супроводжують підвищенний рівень творчого потенціалу молодших школярів. З урахуванням міжстатевих відмінностей у детермінантах творчості школярів розроблено та перевірено методику соціально-психологічного тренінгу формування творчого потенціалу методом зміни стану особистості психотехнічними вправами, які активізують протилежні якості особистості. За допомогою методу факторного аналізу виявлено особливості структурних змін системоутворювального фактора креативності. Розроблено спосіб спостереження за розвитком креативності дитини впродовж формувального експерименту методом кластерного аналізу. Запропоновано принципи проведення та модель розробки психологічних тренінгів, спрямованих на інші вікові категорії й галузі творчості на базі методу зміни стану особистості, виклику творчого стану та формування креативності як риси особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.51 + Ю983.402.1 + Ч421.221

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА323233 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Трегуб Н. Л. 
Шляхи розвитку семантичної гнучкості як одного з критеріїв креативності учнів / Н. Л. Трегуб // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2005. - Вип. 24. - С. 175-180. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

This work is devoted to the problems of the development of the semantic flexibility as one of the important criterions of students' creativity. Some ways to develop the semantic flexibility are demonstrated.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ю984.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Фадєєв В. І. 
Психологічні умови формування готовності майбутніх учителів початкових класів до розвитку креативності молодших школярів : Автореф. дис... канд. психол. наук / В. І. Фадєєв; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. - Івано-Франківськ, 2006. - 16 c. - укp.

Здійснено теоретичне обгрунтування, розкрито теоретичні засади та наведено результати емпіричного дослідження з проблеми готовності майбутніх учителів початкових класів до розвитку креативності молодших школярів. З'ясовано зміст, структуру, основні особливості та чинники розвитку цієї якості учнів початкової школи. Проаналізовано підходи до змісту та структури готовності до розвитку креативності та факторів, які впливають на її формування. Доведено доцільність і ефективність програми формування даної готовності майбутніх учителів початкових класів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.723.3 + Ю984.51 + Ч489.518-3 + Ч421.221

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА343632 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Устименко С. Ф. 
Психологічна детермінація креативної поведінки : моногр. / С. Ф. Устименко, Н. М. Токарева, А. І. Воронін, Л. Б. Маліцька, О. Л. Пінська; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг : Вид. дім, 2006. - 176 c. - Бібліогр.: с. 173. - укp.

Розкрито сутність поняття креативності, описано детермінанти прояву креативності особистості у навчальній і педагогічній діяльності. Особливу увагу приділено динаміці креативності, зокрема, учнів старшого шкільного віку у системі цілеспрямованого педагогічного стимулювання, а також віковій динаміці розвитку креативності. Викладено теоретичні та практичні аспекти психологічної детермінації креативної поведінки особистості. Висвітлено особливості комунікативного програмування креативних моделей поведінки особистості.

Раскрыта сущность понятия креативности, описаны детерминанты проявления креативности личности в учебной и педагогической деятельности. Особое внимание уделено динамике креативности, в частности, учеников старшего школьного возраста в системе целенаправленного педагогического стимулирования, а также возрастной динамике развития креативности. Изложены теоретические и практические аспекты психологической детерминации креативного поведения личности. Освещены особенности коммуникативного программирования креативных моделей поведения личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.1 + Ю984.51 + Ч311.220 + Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА688429 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Біла І. М. 
Розвиток стратегічних тенденцій аналогізування в творчій діяльності старших дошкільників : Автореф. дис... канд. психол. наук / І. М. Біла; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2006. - 21 c. - укp.

Уточнено наукові уявлення про психологічну сутність творчої діяльності старших дошкільників. Визначено місце стратегічних тенденцій аналогізування у мисленні дітей старшого дошкільного віку. Встановлено особливості та закономірності прояву аналогізування, рівні сформованості даної якості. Визначено психолого-педагогічні умови, детермінанти та механізми ефективного розвитку стратегічних тенденцій аналогізування у старших дошкільників. Побудовано концептуальну модель розвитку стратегічних тенденцій аналогізування, розроблено й апробовано комплексну методику їх формування. Методику тренінгу складено на базі творчих завдань, які забезпечують розвиток позитивного емоційного ставлення старших дошкільників до творчої діяльності, формування сенсорного досвіду та удосконалення навичок аналогізування. Розроблено методичні рекомендації для педагогів та психологів дошкільних навчальних закладів щодо розвитку стратегічних тенденцій аналогізування у старших дошкільників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.513.182 + Ю984.51 + Ю983.401.2 + Ч411.38

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА346572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Здібності, творчість, обдарованість: теорія, методика, результати досліджень : моногр. / ред.: В. О. Моляко, О. Л. Музика; Держ. фонд фундамент. дослідж. М-ва освіти і науки України. - Житомир : Рута, 2006. - 320 c. - Бібліогр.: с. 306-319. - укp.

Розглянуто проблеми розвитку здібностей і обдарованості. З використанням розроблених методик, зокрема, КАРУС, МВЦС (методики вивчення ціннісної свідомості), МВДЗ (методики вивчення динаміки здібностей), розкрито особливості взаємовпливу вікових, соціально-психологічних і суб'єктно-ціннісних чинників у розвитку творчо обдарованої особистості. Запропоновано системи тренінгів ціннісної підтримки розвитку здібностей і результати біографічних досліджень життєвого шляху обдарованих людей.

Рассмотрены проблемы развития способностей и одаренности личности. С использованием разработанных методик, в частности, КАРУС, МИЦС (методики изучения ценностного сознания), МИДС (методики изучения динамики способностей) раскрыты особенности взаимовлияния возрастных, социально-психологических и субъектно-ценностных факторов в развитии творчески одаренной личности. Предложены системы тренингов ценностной поддержки развития способностей и результаты биографических исследований жизненного пути одаренных людей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.24-8с + Ю945.1 + Ю983.724 + Ю984.51 + Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА689999 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Завадская Н. С. 
Роль авторской методики "Сценическое перевоплощение" (СП) в активизации воображения / Н. С. Завадская // Наука і освіта. - 2007. - № 4/5. - С. 64-66. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Запропоновано авторську інноваційну методику для формування творчих здібностей учнів. Проаналізовано етапи апробації даної методики. Доведено ефективність використання методики СП, за якої рівень розвитку пізнавальної уяви стає удвічі вищим.

Предложена авторская инновационная методика для формирования творческих способностей учеников. Проанализированы этапы апробации данной методики. Доказана, эффективность использования методики СП, которая повышает в два раза уровень развития познавательного воображения.

The article deals with the author's innovative technique for formation of creative abilities of pupils. Stages of approbation of the given technique are analysed. It is proved, that, using a technique of the joint venture, the level of development of cognitive imagination becomes higher twice.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.514с + Ю984.51-724

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Зязюн І. 
Філософія "Школи свободи": розвиток та саморозвиток творчих засад особистості / І. Зязюн // Рідна шк.. - 2007. - № 5. - С. 25-29. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Висвітлено проблему сутності освітнього процесу. Проаналізовано світовий педагогічний досвід в галузі стимулювання внутрішнього cаморозвитку особистості. Доведено примат дитини, як особистості, над будь-якою освітньою системою.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.328 + Ю984.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Тарасюк О. 
Формування творчого потенціалу особистості учня / О. Тарасюк // Пед. пошук. - 2007. - № 1. - С. 66-67. - укp.

Висвітлено досвід роботи з формування творчого потенціалу особистості учнів педагогічного колективу Володимир-Волинської ЗОШ № 5. Розглянуто напрями діяльності з забезпечення індивідуалізації навчання і виховання учнів. Визначено чинники виховання творчої активності школярів. Проаналізовано результати здійсненого у школі соціологічного дослідження щодо якостей, які повинні мати вчителі та учні. Акцентовано увагу на складових розвитку творчості учнів, зокрема, вроджених здібностях людини, її характері; вимогах до особистості педагога, його професійної діяльності; врахуванні джерел мотивації учнів до навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ю984.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Розіна І. В. 
Змістові компоненти креативних здібностей підлітків та їх особистісні детермінанти / І. В. Розіна // Наука і освіта. - 2007. - № 8/9. - С. 144-148. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Виявлено змістові компоненти креативних здібностей підлітків. Розглянуто характерні ознаки процесу активного формування особистості у підлітковому віці. Досліджено вплив особистісних детермінант на формування креативних здібностей. Доведено, що саме в підлітковому віці відбувається розвиток змістових компонентів особистості.

Определены содержательные компоненты творческих способностей подростков. Рассмотрены характерные признаки процесса активного формирования личности в подростковом возрасте. Исследовано влияние личностных детерминант на формирование творческих способностей. Доказано, что именно в подростковом возрасте происходит развитие содержательных компонентов личности.

The article deals with the substantial components of creative abilities of teenagers. Characteristic attributes of process of active formation of the person at teenage age are considered. Influence personal a determinant on formation of creative abilities is investigated. It is proved, what exactly at teenage age occurs development of substantial components of the person.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734 + Ю984.51-724

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Гузенко В. А. 
Влияние социальных страхов на креативность в юношеском возрасте / В. А. Гузенко // Наука і освіта. - 2007. - № 4/5. - С. 35-38. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Висвітлено актуальні проблеми розвитку креативної особистості в контексті самоактуалізації. Визначено властивості характеру, що характеризирують креативну особистість і зіставлені з особливостями соціальних страхів. Наведено результати практичного дослідження, які свідчать про неоднозначний вплив соціальних страхів на особливості особистості та її креативність у юнацькому віці.

Освещены актуальные проблемы развития креативной личности в контексте самоактуализации. Определены свойства характера, которые характеризируют креативную личность и сопоставлены с особенностями социальных страхов. Приведены результаты практического исследования, которые свидетельствуют о неоднозначном влиянии социальных страхов на особенности личности и ее креативность в юношеском возрасте.

The article deals with the actual problems of development of the creative person in a context of self-actualization. Properties of character which characterized the creative person and are compared to features of social fears are determined. Results of practical research which testify to ambiguous influence of social fears on features of the person and her creativity at youthful age are resulted.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.212 + Ю984.51-72

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Лучанська В.  
Проблема креативності в сучасній психології / В. Лучанська // Соц. психологія. - 2007. - № 3. - С. 154-161. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто сучасний стан психологічних досліджень проблем розвитку креативності дітей в практиці роботи дошкільних навчальних закладів та початкових шкіл. Визначено перспективи зміни технологій навчально-виховного процесу, що має сприяти розвиткові творчого потенціалу дітей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.51 + Ч411.38 + Ч421.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Портницька Н. Ф. 
Наслідування як психологічний механізм розвитку творчих здібностей у дошкільному віці : Автореф. дис... канд. психол. наук / Н. Ф. Портницька; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Розроблено теоретичну модель наслідування як психологічного механізму розвитку творчих здібностей у дошкільному віці. Виділено синкретичний і вибірковий інвенційно-творчий рівень наслідування. Експериментально доведено, що передумовами виникнення творчості є перенасичення діяльністю, використання інвенцій (спонтанних відхилень) та орієнтація дошкільників не лише на дорослих, а й на ровесників у процесі задоволення потреби у визнанні. З'ясовано, що наслідування як механізм розвитку творчих здібностей включає три складові: діяльнісну, пов'язану з нагромадженням операційного досвіду, соціально-педагогічну, що обумовлює творчу або виконавську спрямованість особистості та рефлексивно-ціннісну, пов'язану зі зростанням суб'єктивної активності особистості, спрямованої на саморозвиток власних здібностей. Розкрито інвенційну природу виникнення творчих здібностей, встановлено визначальну роль наслідування у розвитку особистості у дошкільному віці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.724.01 + Ю984.51 + Ю983.401 + Ч411.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА348652 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського