Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (14)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Вдович С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Васянович Г. П. 
Психолого-педагогічні основи професійної адаптації майбутніх фахівців : монографія / Г. П. Васянович, С. М. Вдович, Н. Я. Вовчаста, О. М. Галус, З. В. Гіптерс; Львів. НПЦ проф.-техн. освіти АПН України. - Л. : СПОЛОМ, 2008. - 464 c. - Бібліогр.: с. 421-448. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми професійної адаптації учнівської та студентської молоді у професійно-технічних навчальних закладах і вищій школі. Запропоновано системний підхід до управління процесом адаптації студентів за умов багаторівневої педагогічної освіти. Висвітлено особливості соціальної адаптації студентів-першокурсників. Розглянуто комунікативну компетентність у контексті професійної підготовки фахівців сфери обслуговування. Увагу приділено особливостям адаптації дітей нової свідомості за сучасних суспільних умов.

Освещены актуальные проблемы профессиональной адаптации ученической и студенческой молодежи в профессионально-технических учебных заведениях и высшей школе. Предложен системный подход к управлению процессом адаптации студентов в условиях многоуровневого педагогического образования. Освещены особенности социальной адаптации студентов-первокурсников. Рассмотрена коммуникативная компетентность в контексте профессиональной подготовки специалистов сферы обслуживания. Уделено внимание особенностям адаптации детей нового сознания в современных общественных условиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р(4УКР) + Ч464(4УКР) + Ю952.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА705145 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Вдович С. М. 
Розвиток ідей гуманної педагогіки в Західній Україні (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / С. М. Вдович; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 1998. - 16 c. - укp. - рус.

Проведено дослідження становлення і розвитку ідей гуманної педагогіки Західної України кінця ХІХ - початку ХХ ст. Визначено сутність понять, які поглиблюють розуміння змісту ідей гуманної педагогіки, виявлено основні передумови, досліджено тенденції й особливості розвитку ідей гуманної педагогіки регіону означеної доби. Зроблено висновки про можливість використання досвіду та провідних ідей гуманної педагогіки Західної України кінця ХІХ - початку ХХ ст. в процесі реформування сучасної вищої педагогічної школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА302928 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Васянович Г. П. 
Актуальні проблеми гуманітарної освіти в ПТНЗ : монографія / Г. П. Васянович, С. М. Вдович, Г. С. Дегтярьова, О. О. Музальов, В. Д. Онищенко; НАПН України, Львів. наук.-практ. центр проф.-техн. освіти. - Л. : Корпан Б.І., 2011. - 242 c. - укp.

Проаналізовано теоретичні основи гуманітарної підготовки в ПТНЗ. Досліджено основні підходи до педагогіки як науки та мистецтва. Розглянуто теоретичні основи психологічної підготовки майбутнього вчителя ПТНЗ, проблеми взаємодії педагогів та учнів, культури міжособистісних стосунків. Висвітлено питання культурологічної підготовки майбутніх фахівців, а також питання медичного забезпечення викладання дисципліни "Людина і суспільство". Розкрито проблеми використання сучасних освітніх технологій у професійній підготовці майбутніх фахівців. З'ясовано особливості підготовки спеціалістів до здійснення статевого виховання, сексуальної просвіти та превентивної діяльності в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА748884 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гуманітарна освіта і потреби ринку праці : монографія / Г. П. Васянович, С. М. Вдович, Г. С. Дегтярьова, М. М. Козяр, О. О. Музальов; НАПН України, Львів. наук.-практ. центр проф.-техн. освіти. - К. : Пед. думка, 2012. - 151 c. - укp.

Проаналізовано теоретичні основи гуманітарної підготовки учнів у ПТНЗ. Розглянуто роль пізнавальних психічних процесів у педагогічній діяльності вчителя, розкрито проблеми педагогічної взаємодії. Висвітлено освітній рівень психолого-педагогічних фахівців у контексті вимог ринку праці. Наведено освітньо-виховні принципи філософсько-педагогічної ноології, розглянуто питання культурологічної підготовки майбутніх фахівців. Визначено структурні компоненти комунікативної культури фахівців сфери обслуговування. Запропоновано шляхи вдосконалення мовної підготовки учнів із використанням сучасних освітніх технологій, можливості використання ІКТ в інтерактивному навчанні майбутніх фахівців, зокрема в іншомовній підготовці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА760755 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Вдович С. М. 
Мовна підготовка як умова професійної адаптації учнів професійно-технічних навчальних закладів : навч.-метод. посіб. / С. М. Вдович, О. В. Палка; Нац. акад. пед. наук України, Львів. наук.-практ. центр проф.-техн. освіти. - К. : Пед. думка, 2012. - 135 c. - Бібліогр.: с. 126-135 - укp.

Розглянуто теоретичні основи професійної адаптації, критерії визначення її ефективності, співвідношення професійної адаптації та професійної орієнтації. Визначено можливості та проблеми професійної адаптації учнівської молоді у ПТНЗ, показано особливості її мовної підготовки. Проаналізовано сучасні методики та основні підходи до викладання курсу англійської мови з професійною метою. Надано відомості про можливості впровадження інноваційних методів і новітніх педагогічних технологій у мовну підготовку учнів ПТНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР)7 + Ю952.14 + Ш143.21-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА762048 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Васянович Г. П. 
Актуальні проблеми гуманітарної освіти в ПТНЗ : монографія / Г. П. Васянович, С. М. Вдович, Г. С. Дегтярьова, О. О. Музальов, В. Д. Онищенко; НАПН України, Львів. наук.-практ. центр проф.-техн. освіти. - К. : Пед. думка, 2012. - 159 c. - укp.

Проаналізовано теоретичні основи гуманітарної підготовки учнів ПТНЗ, досліджено основні підходи до педагогіки як науки та мистецтва. Розглянуто теоретичні основи психологічної підготовки майбутнього вчителя ПТНЗ, проблеми взаємодії педагогів та учнів, культури міжособистісних стосунків. Увагу приділено питанням культурологічної підготовки майбутніх фахівців, медичного забезпечення викладання дисципліни "Людина і суспільство", проблемам використання сучасних освітніх технологій у професійній підготовці майбутніх фахівців. Показано особливості підготовки спеціалістів до здійснення статевого виховання, сексуальної просвіти та превентивної діяльності в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.2 + С.р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА764528 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Сучасні технології навчання у професійній підготовці майбутніх фахівців : матеріали всеукр. наук.-практ. конф., 9 - 10 жовт. 2013 р., Львів / ред.: Г. П. Васянович, С. М. Вдович, І. М. Козловська; Нац. акад. пед. наук України, Львів. наук.-практ. центр проф.-техн. освіти. - Л. : СПОЛОМ, 2013. - 410 c. - укp.

Висвітлено концептуальні засади розвитку професійної освіти та навчання за ринкових умов. Розглянуто застосування дослідницько-проектної технології навчання як засобу професійної спрямованості викладання дисциплін загальноосвітньої педагогіки в ПТНЗ. Охарактеризовано форми інтеграції навчально-виховного процесу з технологіями виробництва. Вивчено досвід використання можливостей соціальних мереж у навчальному процесі для формування ІКТ-компетенцій учнів. Визначено роль мультимедійної лекції у розвитку проектних умінь майбутніх техніків-механіків Проаналізовано психолого-педагогічні аспекти формування особистості підприємця за сучасних умов. Досліджено сутність і значення конфліктологічної культури майбутніх фахівців соціономічної сфери. Наведено результати педагогічного експерименту з перевірки ефективності інноваційної моделі розвитку інформаційної компетентності педагогічних працівників ПТНЗ у системі підвищення кваліфікації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА774929 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Розвиток професійно-технічної освіти на регіональному рівні: проблеми, рішення, перспективи : тези XII Пед. читань пам'яті В. П. Жука, 27 листоп. 2013 р., Львів / ред.: Г. П. Васянович, С. М. Вдович, Я. Г. Камінецький; НАПН України, Львів. наук.-практ. центр проф.-техн. освіти. - Л. : Сполом, 2013. - 143 c. - укp.

Визначено роль інформаційних технологій в системі безперервної освіти. Розглянуто особливості виховної роботи з дітьми-сиротами та дітьми з особливими потребами. Висвітлено проблеми виховання учнівської молоді. Досліджено вплив мистецтва на виховання творчої особистості. Увагу приділено організації позаурочної виховної роботи з учнями професійно-технічних навчальних закладів у науково-педагогічній діяльності В. П. Жука. Розкрито поняття права інтелектуальної власності та генезис винахідництва і раціоналізації. Запропоновано напрями модернізації професійно-технічної освіти України за нових соціально-економічних умов. Викладено теоретичні засади формування маркетингової культури майбутніх вчителів технологій у процесі навчання підприємницької діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.2 я431

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: ВА776392 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Вдович С. 
Красномовство викладача ПТНЗ як необхідна складова педагогічної майстерності / С. Вдович // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 1. - С. 43-55. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Обгрунтовано значення мови як одного з найголовніших засобів виховання і навчання підростаючого покоління. Розкрито загальні закони риторики - науки про красномовство, та особливості педагогічної риторики. Розглянуто проблему формування комунікативної компетентності викладача ПТНЗ, його комунікативної поведінки та комунікативно-мовної активності. Акцентовано увагу на низькому рівні мовленнєвої культури педагогів ПТНЗ, проблемі чистоти мови. Визначено умови, дотримання яких сприятиме успішному виконанню педагогічних функцій мовлення викладача, забезпеченню професійно-особистісної взаємодії викладача й учня.

Обосновано красноречие преподавателя как важная составляющая педагогического мастерства, одно из главных условий его профессиональной деятельности. Раскрыты роль языка в формировании личности, сущность педагогической риторики и её особенности. Проанализированы понятия "коммуникативная компетентность", "коммуникативное поведение педагога", "коммуникативно-языковая активность".

Teacher's eloquence as an important component of vocational school teacher's skills, one of his/her professional activity's main conditions, is researched. The language role in personality formation is considered in particular. The pedagogical eloquence essence and its specific are determined; the notions of the "communicative competence", "teacher's communicative behavior", and "communicative language activity" are analyzed; the requirements to the teacher's pedagogical communication are considered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.421 + Ш141.4-73

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Вдович С. 
Потенційні можливості природничо-математичних дисциплін в естетичному розвитку учнів ПТНЗ / С. Вдович // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 4. - С. 61-71. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто потенційні можливості природничо-математичних дисциплін в естетичному розвитку учнів і слухачів ПТНЗ.

Рассмотрены потенциальные возможности естественно-математических дисциплин в эстетическом развитии учащихся и слушателей профессионально-технических учебных заведений.

Potential possibilities of natural and mathematical disciplines in the aesthetic development of vocational school students and listeners are considered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.355 + Б.р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Вдович С. 
Потенційні можливості соціально-гуманітарних дисциплін в естетичному розвитку учнів ПТНЗ / С. Вдович // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 3. - С. 21-35. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Досліджено, яким чином соціально-гуманітарні дисципліни можуть впливати на естетичний розвиток учнів та слухачів професійно-технічних учбових закладів.

Исследовано, каким образом социально-гуманитарные дисциплины могут влиять на эстетическое развитие учащихся и слушателей профессионально-технических учебных заведений.

It is explored how social and humanitarian disciplines can influence on vocational school student's and retrainees' aesthetical development.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.355 + С.р

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Вдович С. М. 
Особливості виховання майбутніх фахівців у професійно-технічних навчальних закладах / С. М. Вдович, О. Й. Довбуш // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 2. - С. 161-172. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто особливості, можливості та проблеми виховання майбутніх фахівців в умовах професійно-технічних навчальних закладах.

Рассмотрены особенности, возможности и проблемы воспитания будущих специалистов в условиях профессионально-технических учебных заведений.

The peculiarities, possibilities and problems of the future specialistsТ education in the conditions of vocational schools are considered


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Вдович С. 
Формування професійної лексики в учнів ПТНЗ сфери обслуговування / С. Вдович, І. Бабій, Н. Верхотурова // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 1. - С. 212-222. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Проаналізовано особливості формування професійної лексики на уроках української мови у процесі підготовки працівників сфери обслуговування у ПТНЗ. Наведено пропозиції щодо підвищення ефективності мовної підготовки майбутніх фахівців сфери обслуговування. Зроблено висновок, що вивчення професійної лексики - це складний процес, який триває протягом усього періоду навчання у ПТНЗ і передбачає реалізацію міжпредметних зв'язків у викладанні української мови та спецдисциплін.

Проанализированы особенности формирования профессиональной лексики на уроках украинского языка в процессе подготовки работников сферы обслуживания в ПТУЗ. Приведены рекомендации относительно повышения эффективности языковой подготовки будущих специалистов сферы обслуживания. Сделан вывод, что изучение профессиональной лексики - это сложный процесс, который длится на протяжении всего периода обучения в ПТУЗ и предусматривает реализацию межпредметных связей в преподавании украинского языка и спецдисциплин.

The analysis of professional vocabulary formation peculiarities at Ukrainian lessons in the process of future service workers training at service type vocational schools is made.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-912.3 + Ч464(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Вдович С. 
Інформація про міжнародну науково-практичну конференцію "Дидактичні умови загальноосвітньої підготовки учнів професійно-технічних навчальних закладів" (м. Львів, 28 квітня 2010 р.) / С. Вдович, В. Робак // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 1/2. - С. 260-264. - укp.

У ході конференції розглянуто сучасні проблеми загальноосвітньої підготовки молоді, дидактичні умови викладання гуманітарних і математичних дисциплін у професійно-технічних навчальних закладах (ПТНЗ). Проаналізовано проблеми організаційно-педагогічних засад підготовки робітничих кадрів, проблеми мовної підготовки, соціально-психологічні аспекти професійної підготовки учнівської молоді. Акцентовано увагу на впровадженні інноваційних освітніх технологій у навчально виховний процес ПТНЗ та реформування системи ПТО. Запропоновано для подолання проблем вивчення дисциплін загальноосвітнього циклу використання методики індивідуального навчання учнів, які мають значні прогалини з мовної підготовки; формування соціокультурної компетенції засобами мови,що сприятиме розвитку їх мотивації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.2 + Ч461.266

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Вдович С. М. 
Проблеми мовної підготовки учнів ПТНЗ у контексті професійної адаптації / С. М. Вдович // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 3. - С. 91-101. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто проблеми мовної підготовки учнів ПТНЗ у контексті професійної адаптації, запропоновано шляхи їх вирішення. Шляхом аналізу стану мовної підготовки у ПТНЗ наголошено на необхідності постійного підвищення рівня мовної підготовки, мовленнєвої культури майстрів виробничого навчання, викладачів і керівників ПТНЗ. Обговорено збільшення кількості годин на вивчення української мови у ПТНЗ, введення додаткових спецкурсів "Основи професійного спілкування", "Культура професійного спілкування", використання сучасних освітніх технологій та новітніх інформаційних технологій.

Рассмотрены проблемы языковой подготовки учащихся ПТУ в контексте профессиональной адаптации, предложены пути их решения. На основании анализа состояния языковой подготовки в ПТУ отмечена необходимость постоянного повышения уровня языковой подготовки, речевой культуры мастеров производственного обучения, преподавателей и руководителей. Обсуждена проблема увеличения количества часов на изучение украинского языка в ПТУ, введения дополнительных спецкурсов "Основы профессионального общения", "Культура профессионального общения", использования современных образовательных технологий и новейших информационных технологий.

With the help of research on language training of future specialists considered the problem of language training vocational school students in the context of occupational adaptation, suggest ways to address them. By the analysis of language training in vocational schools noted the need to continuously improve the level of language training, voice culture masters of industrial education, teachers and professionally through the introduction of special courses, lectures on the business of the Ukrainian language and professional communication for teaching staff within a week of language in vocational schools, teaching associations or refresher courses for vocational training of workers. Puts more emphasis on the urgent need in modern textbooks in various specialties in the Ukrainian language, science and instructional materials, various reference materials for vocational schools. Discussed increasing the number of hours to learn the Ukrainian language in vocational schools, the introduction of additional special courses "Fundamentals of Professional Communication", "Culture of professional communication", the use of modern educational technologies and the latest information technologies. Attention teachers Slovesnik Vocational proposed popular information services and Internet sources.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Вдович С. 
Розвиток естетичних ідей у період ранньої античності / С. Вдович // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 5. - С. 203-211. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто історію розвитку естетичних ідей у період ранньої античності, а саме у досократиків: мілетських філософів, Піфагора, Геракліта, Емпедокла, Анаксагора та Демокріта.

Рассмотрена история развития эстетических идей в период ранней античности, а именно у досократиков: милетских философов, Пифагора, Гераклита, Эмпедокла, Анаксагора и Демокрита.

The history of aesthetic ideas in the period of early antiquity, namely in Presocratics: Milesian philosophers, Pythagoras, Heraclitus, Empedocles, Anaxagoras and Democritus.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю3(0)32 + Ю700.68

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Педагогіка і психологія професійної освіти: науковий пошук, проблеми, перспективи : матеріали наук.-практ. конф. (у рамках Всеукр. фестивалю науки), 23 квіт. 2013 р., Львів / ред.: Г. П. Васянович, С. М. Вдович, Я. Г. Камінецький; НАПН України, Ін-т проф.-техн. освіти, Львів. наук.-практ. центр проф.-техн. освіти. - Львів : Сполом, 2013. - 143 c. - укp.

Розглянуто стан і проблеми педагогічної науки та практики. Розкрито роль і місце педагогічної практики у науково-педагогічних дослідженнях. Описано сучасні методики та технології навчання для професійної підготовки майбутніх фахівців. Викладено методичні основи інформаційної підготовки кваліфікованих робітників у ПТНЗ. Проаналізовано ергономічні вимоги до електронних навчально-методичних комплексів професійної підготовки, розвиток імітаційного моделювання як складової професійної підготовки військових фахівців. Розглянуто питання взаємодії науковців і педагогів-практиків у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців, проблеми формування їх професійних якостей у навчальному закладі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА783265 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Вдович С. 
Теоретичні та методичні аспекти дослідження проблем підготовки робітничих кадрів із професій, що користуються сталим попитом на ринку праці / С. Вдович // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2013. - № 2. - С. 269-273. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.448

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
19.

Вдович С. 
Сучасні технології навчання у професійній підготовці майбутніх фахівців / С. Вдович // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2013. - № 6. - С. 243-246. - укp.

Обгрунтовано актуальність проблем професійної підготовки за сучасних соціально-культурних та економічних умов. Наголошено на потребі підвищення ефективності викладання гуманітарних дисциплін в системі професійної освіти. Висловлено пропозиції щодо диференціації старшої школи за напрямами: академічним і професійним. Запропоновано створити новий стандарт ПТО, орієнтований на компетентність, а не на відтворення вивченого матеріалу. Увагу приділено різноманітних аспектам впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес.

Обоснована актуальность проблем профессиональной подготовки в современных социально-культурных и экономических условиях. Отмечена необходимость повышения эффективности преподавания гуманитарных дисциплин в системе профессионального образования. Высказаны предложения о дифференциации старшей школы по направлениям: академическому и профессиональному. Предложено создать новый стандарт ПТО, ориентированный на компетентность, а не на воспроизведение изученного материала. Особое внимание уделено различным аспектам внедрения инновационных технологий в учебно-воспитательный процесс.

Is reflected the range of issues that were raised during the scientific conference. There are problems that caused the most interest among the participants. Noted is the urgency of the problems of vocational training in the contemporary socio-cultural and economic conditions. Grounded is the necessity to improve the effectiveness of teaching the humanities in vocational education. Suggested is the differentiation of high school the following areas: academic and professional. Proposed is to create a new standard for VET-oriented expertise, and not to reproduce the material studied. Particular attention is given to various aspects of the introduction of innovative technologies in the educational process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Проблеми професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників у професійно-технічних навчальних закладах : матеріали Звіт. наук.-практ. конф. Львів. наук.-практ. центру Ін-ту проф.-техн. освіти НАПН України "Психолого-педагогічне забезпечення підготовки робітничих кадрів", 4 берез. 2015 р., Львів та Наук.-практ. конф. (у рамках Всеукр. фестивалю науки) "Підвищення якості професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників у професійно-технічних навчальних закладах", 19 трав. 2015 р., Львів / ред.: Г. П. Васянович, С. М. Вдович, М. П. Копельчак; НАПН України, Ін-т проф.-техн. освіти. - Львів : СПОЛОМ, 2015. - 131 c. - укp.

Розглянуто компоненти формування професійно-особистісних якостей майбутніх фахівців сфери "людина - людина". Висвітлено проблеми підготовки фахівців для системи раннього навчання іноземних мов у німецькомовних країнах (Німеччина, Австрія, Швейцарія) у сучасній педагогічній науці. Проаналізовано умови розвитку педагогічної майстерності викладачів спецтехнологій. Викладено дидактичні аспекти формування комунікативної культури майбутніх фахівців сфери обслуговування. Запропоновано сучасні підходи до модернізації змісту гурткової роботи. Увагу приділено проблемі формування професійних якостей майбутніх кухарів-кондитерів. Розкрито особливості реалізації творчого потенціалу кравців-закрійників. Висвітлено умови розвитку системи професійної підготовки кваліфікованих робітників сфери обслуговування. Вивчено структуру психологічної готовності майбутніх рятувальників Державної служби України з надзвичайних ситуацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР) я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА792302 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського