Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (5)Книжкові видання та компакт-диски (23)
Пошуковий запит: (<.>A=Козак Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Козак Т. М. 
Європейська інтеграція та проблеми регіонів : навч. посіб. / Т. М. Козак; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. - Л., 2008. - 233 c. - укp.

Висвітлено методологічну проблему регіоналізму та регіоналізації у Європейському Союзі у зв'язку з процесом поглиблення політичної інтеграції європейських країн. Показано еволюцію регіональної політики ЄС, історичну динаміку розвитку самого ЄС. Особливу увагу приділено розгляду актуальних питань поглиблення політичної (інституційної) інтеграції та зростанню ролі регіонів в усіх сферах суспільно-політичного й економічного життя європейських країн. Розкрито значення формування та реалізації регіональної політики для політичного розвитку Української держави.

Освещена методологическая проблема регионализма и регионализации в Европейском Союзе с учетом процесса углубления политической интеграции европейских стран. Показаны эволюция региональной политики ЕС, историческая динамика развития самого ЕС. Особое внимание уделено рассмотрению актуальных вопросов углубленной политической (институционной) интеграции и роста роли регионов во всех сферах общественно-политической и экономической жизни европейских стран. Раскрыто значение формирования и реализации региональной политики для политического развития Украинского государства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф4(4)64 я73 + Ф031.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА713103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кишакевич Ю.  
Організаційно-педагогічні засади функціонування кредитно-модульної системи у вищих педагогічних навчальних закладах ІІІ - ІV рівнів акредитації : монографія / Ю. Кишакевич, Т. Козак; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. - Дрогобич, 2008. - 168 c. - (Унів. б-ка). - Бібліогр.: с. 95-108. - укp.

Проаналізовано історію та сутність Болонського процесу, організаційні та педагогічні засади впровадження та функціонування кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Наведено результати експериментального порівняльного дослідження ефективності традиційної та інноваційної систем навчання. Особливу увагу приділено питанням практичної реалізації основних аспектів Болонського процесу.

Проанализированы история и сущность Болонского процесса, организационные и педагогические основы внедрения и функционирования кредитно-модульной системы организации учебного процесса. Приведены результаты экспериментального сравнительного исследования эффективности традиционной и инновационной систем обучения. Особое внимание уделено вопросам практической реализации основных аспектов Болонского процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА706075 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Козак Т. Р. 
Економічна ефективність сільськогосподарського виробництва в умовах удосконалення системи оподаткування підприємств АПК : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.02 / Т. Р. Козак; Львів. держ. аграр. ун-т. - Л., 2000. - 19 c. - укp.

Проаналізовано ефективність сільськогосподарського виробництва за умов перехідної економіки. Теоретично обгрунтовано економічний зміст ефективності сільськогосподарського виробництва, методику визначення показників економічної ефективності та роль оподаткування у формуванні економічної ефективності сільськогосподарських підприємств. Вивчено стан і проаналізовано основні показники розвитку сільського господарства та його ефективності, основних чинників ефективності використання виробничих ресурсів у сільському господарстві. Висвітлено стан оподаткування сільськогосподарських підприємств. Відзначено основні напрями підвищення ефективності сільськогосподарського виробництва, зокрема, створення сприятливих економічних умов господарювання, розвиток сільської кооперації та удосконалення системи оподаткування підприємств агропромислового комплексу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-07 + У9(4УКР)261.413.45

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА310529 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Козак Т. Б. 
Лексико-семантична група слів, які позначають колір у німецькій мові (діахронічне дослідження) : Автореф. дис... канд. філол. наук : 10.02.04 / Т. Б. Козак; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. - О., 2002. - 19 c. - укp.

Досліджено розвиток семантики і форм слів, які позначають колір, у давньо-, середньо-, та нововерхньонімецькій мовах. На підставі порівняльно-історичного методу, методів лінгвістичної реконструкції та ймовірнісно-статистичного аналізу визначено характеристики функціонування даних мовних одиниць у різні періоди розвитку німецької мови. Аналіз проведено з використанням давньо- та середньоверхньонімецьких текстів (відповідно 550 тис. і 590 тис. слововживань) і даних міфологічних, тлумачних, етимологічних, двомовних і частотних словників німецької мови. За результатами дослідження виділено діахронічні ознаки лексем, використаних у процесі реконструкції праформ та визначення мотивації основних позначень кольору в німецькій мові.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-315.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА317675 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Козак Т. М. 
Організаційно-педагогічні засади впровадження кредитно-модульної системи підготовки фахівців у вищих педагогічних навчальних закладах III - IV рівнів акредитації : Автореф. дис... канд. пед. наук / Т. М. Козак; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2007. - 19 c. - укp.

Вперше розроблено організаційно-педагогічні засади впровадження кредитно-модульної системи підготовки фахівців у вищих педагогічних навчальних закладах. Здійснено порівняльний аналіз кредитних систем організації навчального процесу в країнах Європи, які є учасниками Болонського процесу, та в США. Запропоновано схему практичного впровадження кредитно-модульної системи. Експериментально встановлено переваги функціонування кредитно-модульної системи у порівнянні з традиційною системою підготовки вчителів. Удосконалено структурну модель освітньої діяльності вищого педагогічного навчального закладу III - IV рівнів акредитації та схему професійної компетентності випускника ВНЗ. Проаналізовано деякі аспекти використання особистісно орієнтованого підходу у процесі підготовки майбутніх вчителів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.290 + Ч489.514(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА351311 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Козак Т. М. 
Регіоналізм та внутрішньодержавна регіоналізація у Сполученому Королівстві Великої Британії і Північної Ірландії : Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Т. М. Козак; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. - Л., 2003. - 18 c. - укp.

Комплексно проаналізовано історичні, концептуальні, політичні та організаційні засади регіоналізму та внутрішньодержавної регіоналізації у Великій Британії. Систематизовано основні критерії, дефініції та політичні значення, які стосуються регіональної проблематики. Виявлено його історичне коріння у Сполученому Королівстві, висвітлено зміст, форми та способи висунення регіональних вимог у Шотландії, Уельсі та Північній Ірландії. Розкрито сутність деволюції, як головної методологічної засади вирішення даних питань у Великій Британії. Розглянуто процес розв'язання регіональних питань у окремій країні - Сполученому Королівстві в аспекті європейської інституційної інтеграції. Визначено суть уніфікованої регіонаьної політики Європейського Союзу (ЄС), трансформацію національного врядування у країнах ЄС під впливом інтеграційних процесів. Показано вплив євроінтеграції на політику уряду Сполученого Королівства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф031.1 + Ф024 + Ф055.256

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА324717 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Козак Т. С. 
Дипломне проектування як засіб формування готовності майбутніх дизайнерів до професійної діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. С. Козак; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2010. - 20 c. - укp.

Визначено педагогічні умови формування готовності до професійної діяльності (ПД) майбутніх дизайнерів (МД) у процесі дипломного проектування (ДП) - виділення та розробки компонентів готовності до ПД МД на підставі компетентнісного підходу, виявлення складових ДП МД з використанням інтегративного підходу та їх інтеграції. Охарактеризовано взаємодію компонентів професійної готовності та складових ДП з урахуванням впливу на результативність проектування суб'єктивних чинників. Виділено компоненти готовності МД до ПД: мотиваційний, цільовий, змістовий, діяльнісний, аксіологічний, організаційний, креативний і результативний. Наведено методичні рекомендації та навчальні матеріали з проблеми дослідження. Розроблено критерії сформованості компонентів готовності до ПД МД, визначено рівні готовності до ПД МД під час ДП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.45 + Ж182 р(4УКР)3-368

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА372318 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Козак Т. Б. 
Професійна підготовка старшокласників у закладах середньої освіти другого ступеня Німеччини : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. Б. Козак; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Т., 2011. - 20 c. - укp.

Узагальнено основні філософські та педагогічні концепції початкової професійної освіти Німеччини. Виокремлено й охарактеризовано основні періоди становлення початкової професійної освіти, розкрито особливості її розвитку на сучасному етапі. Подано загальну характеристику структури управління професійною підготовкою старшокласників. Проаналізовано нормативно-правове забезпечення й основні джерела фінансування закладів середньої освіти другого ступеня Німеччини. Охарактеризовано особливості організації, зміст, форми та методи професійної підготовки старшокласників у закладах середньої освіти другого ступеня Німеччини. Здійснено порівняльний аналіз професійної підготовки старшокласників в Україні та Німеччині, виявлено прогресивні ідеї досвіду професійної підготовки старшокласників у закладах середньої освіти другого ступеня Німеччини та визначено можливості їх реалізації в освітньому просторі України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6(4НІМ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА382334 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Козак Т. Н. 
Механизм перевода источника ионизирующего излучения в рабочее положение / Т. Н. Козак, М. В. Дубровкина // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2011. - № 5/5. - С. 26-29. - Библиогр.: 12 назв. - рус.

Представлен анализ механизмов перевода источников ионизирующего излучения в рабочее положение, используемых в портативных радиоизотопных приборах, отмечены преимущества рычажного поворотного механизма.


Індекс рубрикатора НБУВ: З965-044.37

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Козак Т. Н. 
Анализ параметров надежности прибора досмотрового контроля / Т. Н. Козак // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2012. - № 4/9. - С. 49-52. - Библиогр.: 14 назв. - рус.

Дана оценка показателей надежности блока детектирования и их расчет с помощью экспоненциального и DN-распределения. Установлено, что расчет на основе вероятностно-физических моделей отказов дает более точное значение параметров.


Індекс рубрикатора НБУВ: В381.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Козак Т. М. 
Інтенсифікація лекції у вищій школі засобами мультимедійних презентацій [Електронний ресурс] / Т. М. Козак. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 2. - Бібліогр.: 12 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/651/486

Актуальність статті зумовлена необхідністю вдосконалення лекційного заняття у вищій школі. Одним із шляхів інтенсифікації пізнавальної діяльності студентів на лекції є використання засобів мультимедія. Проаналізовано особливості побудови мультимедійних презентацій, виокремлено організаційно-педагогічні, навчально-методичні та психолого-ергономічні вимоги до їх розробки. Наголошено на необхідності дотримання принципів створення ілюстративно-графічних матеріалів. Візуалізація навчального матеріалу, залучення кількох каналів сприйняття, можливість побудови розгалужених презентацій сприятиме підвищенню інформативності мультимедійної лекції, інтенсифікації освітнього процесу та підвищенню якості підготовки фахівців.

Актуальность статьи обусловлена необходимостью совершенствования лекционного занятия в высшей школе. Одним из путей интенсификации познавательной деятельности студентов на лекции является использование средств мультимедиа. Проанализированы особенности построения мультимедийных презентаций, выделены организационно-педагогические, учебно-методические и психолого-эргономические требования к их разработке. Отмечена необходимость соблюдения принципов создания иллюстративно-графических материалов. Визуализация учебного материала, привлечение нескольких каналов восприятия, возможность построения разветвленных презентаций будет способствовать повышению информативности мультимедийной лекции, интенсификации образовательного процесса и повышению качества подготовки специалистов.

Relevance of the article is caused by necessity to improve the lecture in higher school. One of the ways of intensification of the cognitive activity of students at the lecture is the use of multimedia. The article analyzes the features of construction of multimedia presentations, determines organizational and pedagogical, educational and methodical, psychological and ergonomic requirements for their design. The necessity of adherence to principles of illustrative and graphic materials is noticed. Visualization of educational material, involvement of several channels of perception, the possibility of building branched presentations will increase the information content of multimedia lectures, the intensification of the educational process and improve the quality of training.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.13 + Ч481.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Семко А. Н. 
Исследование возможности обезвреживания взрывоопасных предметов под водой воздействием ультраструи гидропушки / А. Н. Семко, В. А. Бигвава, Т. Н. Козак // Наук. вісн. ХДМІ. - 2010. - № 1. - С. 217-232. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Рассмотрены теоретические исследования по взаимодействию импульсных гидроструй с плоской преградой. Выявлены характерные особенности процесса взаимодействия. Рассмотрена зависимость давления струи на преграду от расстояния до нее при выстреле в затопленное пространство.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц561.222

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73742 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Козак Т. А. 
Интродукционные популяции на ботанико-географическом участке "Крым" в НБС им. Н. Н. Гришко НАН Украины / Т. А. Козак // Інтродукція рослин. - 2004. - № 3. - С. 59-61. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Узагальнено результати багаторічних досліджень інтродукційних популяцій цибулі оманної, волошки сивої, рястки торочкуватої. Відмічено високу здатність популяцій до відновлення насіннєвим і вегетативним шляхом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е50*852.121.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22632 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Козак Т. А. 
Экспозиции ботанико-географического участка "Крым" в НБС им. Н. Н. Гришко НАН Украины / Т. А. Козак // Інтродукція рослин. - 2006. - № 2. - С. 32-35. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Представлены сведения об истории формирования и флористическом составе искусственно созданных фитоценозов на ботанико-географическом участке "Крым" НБС им. Н. Н. Гришко НАН Украины. Охарактеризованы состояние и структура некоторых интродукционных популяций редких видов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е5(4УКР)л64

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22632 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Кушнир Н. В. 
Ценопопуляции некоторых ранневесенних эфемероидов в Горном Крыму / Н. В. Кушнир, Т. А. Козак // Інтродукція рослин. - 2008. - № 2. - С. 22-26. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Проанализированы результаты полевых исследований, проведенных сотрудниками отдела природной флоры НБС им. Н. Н. Гришко НАН Украины с 18 по 23 марта 2007 г. в Автономной Республике Крым. С целью мобилизации интродуцированного материала проведено изучение ранневесенних эфемероидов в природных условиях произрастания, динамики проективного покрытия, структуры фитоценозов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е50*801.633.1(4УКР-4КРИ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22632 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Кишакевич Ю. 
Система освіти та виклики сучасності / Ю. Кишакевич, Т. Козак // Молодь і ринок. - 2012. - № 1. - С. 21-26. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто виклики ринкового суспільства та європейського освітнього простору щодо сучасної системи освіти в Україні. Зазначено, що розвиток ринкового суспільства та долучення України до європейського освітнього простору висувають низку вимог щодо удосконалення національної системи освіти: розробка заходів щодо збереження здоров’я школярів; забезпечення інформаційної безпеки учнів під час користування Інтернетом, орієнтація освіти на всебічну підготовку школярів до майбутнього життя, ознайомлення учнів з культурою харчування та культурою відпочинку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)7 + Ч30 в056

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Рогач І. М. 
Досвід організації науково-тренінгового консультативно-діагностичного центру сімейної медицини та долікарської підготовки на базі Інституту післядипломної освіти та доуніверситетської підготовки УжНУ / І. М. Рогач, П. О. Колесник, Ю. Ю. Кампі, А. В. Кедик, Т. Ю. Козак // Сімейна медицина. - 2014. - № 2. - С. 18-22. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Представлено інформацію, що базується на досвіді формування та організації науково-тренінгового центру, функціонування його структурних підрозділів та напрямків роботи. Проаналізовані основні групи інноваційних педагогічних технологій, які підвищують якість підготовки медичних спеціалістів первинного рівня відповідно до міжнародних стандартів, що успішно втілені у діяльність тренінгового центру.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22874 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Методика розвитку іншомовної компетентності студентів економічного профілю : [колект. монографія] / А. В. Бичок, А. В. Вихрущ, Л. О. Ковальчук, Т. Б. Козак, М. З. Кузів. - Тернопіль : Підруч. і посіб., 2014. - 315 c. - укp. - нім.

Розглянуто питання професійної підготовки майбутніх фахівців економічного профілю, викладено педагогічні умови підготовки майбутніх менеджерів-економістів до професійної діяльності. Досліджено проблему підготовки майбутніх фахівців до професійного спілкування, викладено особливості позитивної мотивації до вивчення іноземних мов. Проаналізовано проблеми формування мовленнєвої компетенції у студентів-економістів (використання дидактичної гри під час вивчення німецької мови за умов університету, навчання іншомовного спілкування на прикладі рольової гри). Розглянуто особливості іншомовної компетенції майбутніх економістів засобами інтерактивного навчання (застосування інноваційних форм і методів навчання під час вивчення іноземної мови у вищій школі, сучасні тенденції впровадження мультимедійних технологій, формування іншомовної комунікативної компетенції студентів економічних ВУЗ за допомогою інтерактивних методів та форм навчання). З'ясовано шляхи вдосконалення комунікативних навичок на заняттях з іноземної мови за допомогою Інтернет-ресурсів. Висвітлено питання формування лінгвістичної компетентності майбутніх економістів в процесі самостійної роботи, педагогічні вимоги до організації самостійної навчальної діяльності майбутніх менеджерів-економістів, методики організації взаємоконтролю рівня сформованості іншомовної компетенції майбутніх економістів (вивчення іноземної мови в контексті дидактичних можливостей тестового контролю) та запропоновано рекомендації для розробки посібника з німецької мови.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.33 + Ш143.24-913.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА787672 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Козак Т. 
Формування загальноєвропейського мовного простору: проблеми і перспективи / Т. Козак // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. Міжнар. відносини. - 2006. - Вип. 17. - С. 245-248. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто проблеми створення загальноєвропейського мовного середовища в контексті розширення Євросоюзу (ЄС). Висвітлено проблеми та труднощі в функціонуванні інституцій ЄС у зв'язку з упровадженням у загальноєвропейський простір нових мов. Розглянуто процес упровадження есперанто як офіційної мови ЄС.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч111.156

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/міжнар.відн. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Козак Т. Б. 
Міфологічні, етимологічні та семантичні основи бінарної опозиції кольоропозначень "чорний"/"білий" / Т. Б. Козак, Т. В. Тупікова // Мова: наук.-теорет. часоп. із мовознавства. - 2015. - № 24. - С. 59-63. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.

Зроблено аналіз слів на позначення кольорів чорний / білий, що надає змогу зазирнути в історичне минуле відповідних лексем, розглянути їх становлення й розвиток. Це дозволяє вважати тему дослідження актуальною, що перебуває у центрі сучасної проблематики семантичних досліджень. Мета роботи - визначення особливостей зародження й розвитку семантики слів чорний / білий та обгрунтування тези про первісний синкретизм понять чорне / біле і подальше їх перетворення на антонімічні поняття. Цей шлях розвитку вважається деякими лінгвістами однією з семантичних діахронічних універсалій. Матеріал дослідження складають міфологічні та етимологічні словники.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-310

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70547 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського