Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (13)
Пошуковий запит: (<.>A=Кузьміна С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Кузьміна С.  
Правове регулювання запобігання недобросовісній конкуренції: окремі питання / С. Кузьміна // Право України. - 2000. - № 3. - С. 91-93. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)013.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27747 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Кузьміна С.  
Удосконалення адміністративно-господарських санкцій щодо порушень законодавства про захист прав споживачів / С. Кузьміна, Л. Левчук // Право України. - 2004. - № 12. - С. 51-54. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)920.6 + Х819(4УКР)07

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27747 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Кузьміна С. Л. 
Філософсько-педагогічна концепція П.Д.Юркевича / С. Л. Кузьміна; Тавр. нац. ун-т ім. В.І.Вернадського. - К. : Парапан, 2002. - 162 c. - Бібліогр.: 346 назв. - укp.

Проаналізовано філософсько-педагогічну концепцію П.Юркевича, її методологічне підгрунтя та зміст. Розглянуто теоретичні здобутки мислителя в історичному та сучасному контекстах. Висвітлено погляди П.Юркевича в контексті гуманістичних тенденцій сучасної педагогіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю3(4УКР)5 + Ч33(4УКР)5-8ЮркевичП.

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА620658 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кузьміна С. Л. 
Гармонія людського мікрокосму в "науці виховної освіти" С. С. Гогоцького / С. Л. Кузьміна // Наук. зап. НаУКМА. Сер. Філософія та релігієзнавство. - 2005. - Т. 37. - С. 49-54. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Здійснено спробу реконструкції філософсько-педагогічної концепції освіти Сильвестра Гогоцького, речника київської академічної філософії XIX ст., в якій освіта розглядається як чинник гармонії особистісного буття людини і культури.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю3(4УКР)5-563.8 + Ч311.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69184/Філос.реліг Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кузьміна С. Л. 
Історико-філософське тлумачення тексту в альтернативних форматах історичної істини / С. Л. Кузьміна // Магістеріум. - 2006. - Вип. 23. - С. 4-7. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Досліджено наявність кореляції між ідеалами історичної істини та моделями історико-філософської інтерпретації. Проаналізовано деякі відмінності методології філософського та історико-філософського тлумачення тексту.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т010.4 + Ю0в621.3 + Ю3в621.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70430 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кузьміна С. Л. 
Курси педагогіки в Київський духовній академії: зміст і традиції викладання / С. Л. Кузьміна // Наук. зап. НаУКМА. Сер. Філософія та релігієзнавство. - 2008. - Т. 76. - С. 57-62. - Бібліогр.: 34 назв. - укp.

Описано та проаналізовано курси педагогіки, що читались у Київський духовній академії у XIX - на початку XX ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311 р30 + Э372.240.3(4Укр)-677.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69184/Філос.реліг. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кузьміна С. Л. 
Філософія освіти як предмет історико-філософських досліджень / С. Л. Кузьміна // Наук. зап. НаУКМА. Сер. Філософія та релігієзнавство. - 2007. - Т. 63. - С. 11-15. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Проаналізовано визначення предмета сучасної філософії освіти та виховання з погляду їх придатності до застосування в дослідженнях філософсько-педагогічної думки минулого; розглянуто проблему критеріїв періодизації історії останньої.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю3 в6 + Ю252:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69184/Філос.реліг Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кузьміна С. Л. 
Філософська пропедевтика у школі: погляд на проблему в київському академічному середовищі початку XX ст. / С. Л. Кузьміна // Магістеріум. - 2008. - Вип. 30. - С. 71-78. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.

Проаналізовано погляди київських академічних філософів початку XX ст. Г. Челпанова, О. Гілярова, П. Ліницького, П. Кудрявцева, О. Селіхановича на доцільність, зміст і свободи філософської пропедевтики в середній школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю3(4УКР)5/6 + Ю0 р20

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70430 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Кузьміна С. А. 
Захист інтересів суб'єктів господарювання від недобросовісної конкуренції : Автореф. дис...канд. юрид. наук: 12.00.04 / С. А. Кузьміна; НАН України. Ін-т екон.-прав. дослідж. - Донецьк, 2000. - 18 c. - укp.

Вивчено та комплексно проаналізовано вітчизняний та зарубіжний досвід, накопичений у процесі реалізації законодавства, з метою захисту суб'єктів господарювання від недобросовісної конкуренції. Напрацювано на даному підгрунті практичні рекомендації щодо удосконалення чинного національного законодавства, яке регулює процеси конкуренції. Сформульовано основні положення, що складають поняття механізму захисту від недобросовісної конкуренції, досліджено питання інтересу суб'єктів господарювання у конкуренції, а також відповідальності за порушення конкурентного законодавства. Основні результати дослідження знайшли практичне відображення у зауваженнях та пропозиціях до чинних нормативних актів та проектів законів, що регулюють господарську діяльність.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)013.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА309441 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Кузьміна С. Л. 
Філософсько-педагогічна концепція П.Д.Юркевича : Автореф. дис... канд. філос. наук : 09.00.05 / С. Л. Кузьміна; Ін-т філософії ім. Г.С.Сковороди НАН України. - К., 2000. - 21 c. - укp.

Наведено результати історико-філософських досліджень з проблем співвідношення філософії та педагогіки, а також охарактеризовано два типи їх зв'язку: нормативно-проектний і взаємодоповнюваний. Визначено специфічні ознаки філософсько-педагогічної концепції як цілісної теоретичної структури, що містить у собі світоглядне, методологічне та антропологічне підгрунтя, на основі якого осмислено мету та умови розвитку "наявного" стану дитини до "належного" стану дорослої людини, згідно з відкритим у педагогічній дійсності "сущим". Філософські та педагогічні погляди П.Юркевича вперше розглянуто як єдину систему у контексті конкретних історичних обставин та біографії мислителя. З'ясовано, що єдність даної концепції зумовлена розумінням спільності завдань філософії та педагогіки, зміст яких полягає у синтезі віри й знання у "цілісній картині" буття взагалі й людського буття зокрема, важливим виміром якого є виховання та освіта. Встановлено, що специфіка методу вирішення П.Юркевичем даних завдань полягала у використанні розробленого на засадах християнської догматики "припущення сутності" людини як ключа до інтеграції сукупності фактів дослідних наук. Розкрито зміст базової складової частини філософсько-педагогічної концепції мислителя - його антропологічного вчення, що містить обгрунтування здатності людини до вільного саморозвитку й самообмеження як суто людського призначення. Проаналізовано виховні та освітні теорії філософа, змістовна єдність яких полягає у визначенні умов та окресленні простору реалізації свободи творчого становлення особистості шляхом подолання суперечностей "наявного" й "належного", "індивідуального" та

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю3(4УКР)5/6 + Ч33(4УКР)5-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА310348 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Кузьміна С. В. 
Шахтарський страйковий рух України в 1989 - 1999 роках : Автореф. дис... канд. іст. наук / С. В. Кузьміна; Донец. нац. ун-т. - Донецьк, 2007. - 19 c. - укp.

Проведено комплексне історичне дослідження шахтарського страйкового руху України у 1989 - 1999 рр. На підставі аналізу різноманітної джерельної бази доведено, що активізація страйкового шахтарського руху у даний період обумовлена соціально-економічними, політичними, ідеологічними та психологічними причинами, сукупність яких унеможливлювала вирішення гострих проблем вугільної галузі традиційними компромісними засобами. Страйк розглянуто як процес становлення політичної свідомості робітничих мас. Проаналізовано найбільші шахтарські страйки в Україні, що відбулися протягом останнього десятиліття XX ст. Здійснено підрахунки економічних втрат країни внаслідок страйків. Розкрито еволюцію ідей та організаторського оформлення шахтарського руху. Визначено роль і місце робітничих страйкових і незалежних профспілок шахтарів. Доведено, що страйковий рух гірників суттєво вплинув на досягнення незалежності України. Зроблено висновок, що страйки з одного боку сприяють становленню політичної свідомості громадськості, з іншого - руйнують економіку держави.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)64-4 + Т3(4УКР5)64-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА348872 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Кузьміна С. Б. 
Застосування проблемного навчання на уроках географії / С. Б. Кузьміна // Нaша шк. - 2009. - № 3. - С. 69-72. - укp.

Розглянуто сутність проблемного навчання, яке має забезпечити розв'язання учнями проблемних завдань і ситуацій самостійно, або під керівництвом учителя. Створюючи проблемну ситуацію вчитель збуджує інтерес учнів до навчання, активізує процес мислення учнем. Вміщено етапи проблемного навчання і приклади їх вирішення на уроках географії.


Ключ. слова: проблемне навчання, уроки географії, приклади проблемних завдань
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.222 + Д8,0 р(4Укр)2-25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Козаченко В. М. 
Мікроекономіка : навч. посіб. / В. М. Козаченко, О. М. Паливода, С. А. Кузьміна, С. О. Нишпал; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. - К., 2010. - 188 c. - Бібліогр.: 46 назв. - укp.

Висвітлено теорію споживацького попиту (граничної корисності та поведінки споживача, ординалістську теорію його поведінки, аналіз зміни рівноваги споживача), поведінки виробника, взаємодію попиту та пропозиції. Розглянуто питання оптимального вибору споживача на основі кардиналістської теорії та ординалістського підходу. Розкрито сутність та основні способи класифікації підприємств, особливості їх функціонування за ринкових умов, організаційно-правові форми підприємств в Україні. Увагу приділено ринку досконалої конкуренції, монополії, монополістичної конкуренції, олігополії, факторів виробництва, зокрема, утворення похідного попиту, ціноутворення.

Освещены теория потребительского спроса (предельной полезности и поведения потребителя, ординалистская теория его поведения, анализ изменения равновесия потребителя), поведения производителя, взаимодействие спроса и предложения. Рассмотрены вопросы оптимального выбора потребителя на основе кардиналистской теории и ординалистского подхода. Раскрыты сущность и основные способы классификации предприятий, особенности их функционирования в рыночных условиях, организационно-правовые формы предприятий в Украине. Внимание уделено рынку усовершенствованной конкуренции, монополии, монополистической конкуренции, олигополии, факторов производства, в частности, образования производного спроса, ценообразования.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.3я73

Шифр НБУВ: ВА733185 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Кузьміна С. Л. 
Філософія освіти та виховання в київській академічній традиції ХІХ - початку ХХ ст. / С. Л. Кузьміна; Нац. ун-т "Києво-Могилян. акад.", каф. філос. та релігієзнавства. - Сімф. : Н. Оріанда, 2010. - 552 c. - Бібліогр.: 1006 назв. - укp.

Вперше здійснено спробу описати процес формування філософсько-педагогічного дискурсу в Київській духовній академії та Університеті Св. Володимира та охарактеризувати внесок київських філософів-академістів ХІХ - початку ХХ ст. у розвиток вітчизняної філософії виховання та освіти. Розглянуто низку супутніх методологічних проблем: специфіки філософсько-педагогічного пізнання, дисциплінароної ідентичності сучасної філософії освіти та виховання, її зв'язку з історичною традицією філософування. Окреслено історико-культурний та ідейний контекст діяльності київських академічних філософів, показано інституційні умови еволюції української філософсько-педагогічної думки, охарактеризовано київське культурно-освітнє середовище ХІХ - початку ХХ ст. Виявлено світоглядні й методологічні передумови, що визначили зміст і спрямованість філософсько-педагогічних студій, проаналізовано їх проблемне поле та дослідницькі програми. У додатках наведено біографічні довідки та архівні матеріали.

Впервые сделана попытка описать процесс формирования философско-педагогического дискурса в Киевской духовной академии и Университете Св. Владимира и охарактеризовать вклад киевских философов-академистов ХІХ - начала ХХ вв. в развитие отечественной философии воспитания и образования. Рассмотрен ряд методологических проблем: специфики философско-педагогического познания, дисциплинароной идентичности современной философии образования и воспитания, ее связи с исторической традицией философствования. Очерчен историко-культурный и идейный контекст деятельности киевских академических философов, показаны институциональные условия эволюции украинской философско-педагогической мысли, охарактеризована киевская культурно-образовательная среда ХІХ - начала ХХ вв. Выявлены мировоззренческие и методологические предпосылки, которые определили содержание и направленность философско-педагогических студий, проанализированы их проблемное поле и исследовательские программы. В приложениях даны биографические справки и архивные материалы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:Ю2 + Ч483(4УКР-2КИЇ)52 + Ю3(4УКР-4КИЇ-2КИЇ)5/6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС49992 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Кузьміна С. Л. 
Філософія освіти та виховання в київській академічній традиції XIX - початку XX ст. : автореф. дис. ... д-ра філософ. наук : 09.00.05 / С. Л. Кузьміна; Ін-т філос. ім. Г.С. Сковороди НАН України. - К., 2011. - 32 c. - укp.

Проведено перше спеціальне та систематичне дослідження філософсько-педагогічної спадщини професорів філософії Київської духовної академії й Університету Св. Володимира. Визначено специфіку філософсько-педагогічного пізнання, статус філософії освіти та виховання як сучасної дисципліни, з'ясовано необхідність систематичних студій її історії. Проаналізовано наукові здобутки у вивченні педагогічного доробку київської академічної філософії XIX - початку XX ст., запропоновано методологічні підходи до його дослідження. Висвітлено контекст діяльності професорів Київської духовної академії та Університету Св. Володимира, охарактеризовано ідейні, культурні й інституційні чинники їх зацікавлень педагогічною проблематикою. Реконструйовано теоретико-методологічне підгрунтя та проблемне поле філософсько-педагогічних досліджень, проаналізовано їх зміст і науково значущі результати.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:Ю2 + Ч483(4УКР-2К)52 + Ю3(4УКР-2К)5/6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА386275 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Кузьміна С. Л. 
Школа і державна освітня політика: погляд київських академічних філософів ХIХ - початку ХХ ст. / С. Л. Кузьміна // Наук. зап. НаУКМА. Сер. Філос. та релігієзнавство. - 2009. - Т. 89. - С. 67-70. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Проаналізовано погляди київських академічних філософів ХIХ - початку ХХ ст. (П. Ліницького, С. Гогоцького, М. Маккавейського, В. Зеньковського, П. Юркевича) в контексті історичних дискусій щодо призначення школи як виховної інституції та принципів належної освітньої політики держави.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю3(4УКР)5/6 + Ч33(4УКР)52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69184/Філос.реліг Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Кузьміна С.  
Проблема моральної дії у філософії виховання київської академічної традиції XIX - початку XX ст. / С. Кузьміна // Наук. зап. НаУКМА. Сер. Філос. та релігієзнавство. - 2010. - Т. 102. - С. 60-64. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Проаналізовано ідейне підгрунтя й етичні принципи концепцій формування моральності та духовного розвитку дитини, створених київськими академічними філософами XIX - початку XX ст. - П. Юркевичем, М. Олесницьким, В. Зеньковським.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю3(4УКР)5 + Ч311.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69184/Філос.реліг. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Кузьміна С. 
Рятування у катастрофі: педагогічна діяльність філософів-академістів у 1920-х роках / С. Кузьміна // Іст.-пед. альм.. - 2012. - Вип. 2. - С. 22-26. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Висвітлено роль, яку відіграла київська академічна філософія ХІХ – початку ХХ ст. в цілому та окремі її представники у розвитку педагогічних наук, теорії та практики вітчизняної освіти 1920-х рр. Зроблено висновок, що для київської академічної традиції в цілому 1920-ті рр. – це не велика культурна доба, а доба культурної і цивілізаційної катастрофи.

Освещена роль, которую сыграла киевская академическая философия XIX – начала ХХ в. в целом и отдельные ее представители в развитии педагогических наук, теории и практики отечественного образования 1920-х гг. Сделан вывод, что для киевской академической традиции в целом 1920-е гг. – это не большая культурная эпоха, а эпоха культурной и цивилизационной катастрофы.

Lighted the role played by the Kiev academic philosophy XIX – early XX century in general and some of its representatives in the development of pedagogical sciences, theory and practice of national education of the 1920s. Inferred that the Kiev academic tradition in general the 1920s – it is not a major cultural era, and the era of cultural and civilizational catastrophe.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)61 + Ч30 в2:Ю + Ю3(4УКР)5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73206 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Столярова Н. О. 
Дослідження умов праці на робочому місці оператора асфальтобетонного заводу / Н. О. Столярова, С. В. Кузьміна // Вестн. ХНАДУ. - 2012. - Вып. 59. - С. 228-231. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Досліджено умови праці на робочому місці оператора асфальтобетонного заводу, визначено джерела первинного та вторинного пилоутворення, запропоновано організаційно-технічні заходи задля зниження надходження пилу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О311.45-06 + У9(4УКР)306.253.1-642

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Кузьміна С. Л. 
Архівні документи у реконструкції історії академічної педагогіки ХІХ – початку ХХ ст. / С. Л. Кузьміна // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 15. - С. 395-401. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Проаналізовано пізнавальні можливості культурологічного підходу при дослідженні історії академічної педагогіки в Україні. Запропоновано розроблену на його основі типологію та розкрито евристичний потенціал архівних документів як джерел реконструкції стандартів викладання педагогіки у київській вищій школі ХІХ – початку ХХ ст.

Проанализированы познавательные возможности культурологического подхода при исследовании истории академической педагогики в Украине. Представлена разработанная на его основе типология архивных документов как источников реконструкции стандартов преподавания педагогики в киевской высшей школе ХІХ – начала ХХ вв.

The paper analyzes the cognitive possibilities of culturological approach in the study of the history of academic pedagogy in Ukraine. The typology of archival documents as sources of the reconstruction of the standards of teaching pedagogy in Kiev higher institutions of XIX – the beginning of XX centuries which was developed on the ground of this approach is presented.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.513(4Укр)52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського